Akcesoria 2015

Data publikacji 2015-03-26
Data zakończenia 2015-04-07 10:00:00
Instytucja Miasto Suwałki
Miejscowość Suwałki
Województwo podlaskie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
  • Urządzenia komputerowe,
  • Komputery osobiste,
  • Ekrany i konsole komputerowe,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Urządzenia do przechowywania i odczytu danych,
  • Nośniki do przechowywania L 74/48 PL Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej 15.3.2008,
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów

Szczegóły

Numer ogłoszenia 42945 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001, 302130005, 302131006, 302321108, 302321201, 302321304, 302313000, 301251105, 302343001, 302344002, 302331806, 302372403, 301251002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i akcesoriów komputerowych do Urzędu Miejskiego w Suwałkach.
2.Przedmiot zamówienia szczegółowo został opisany w załączniku nr 2 Formularzu cenowym.
3.Oferowane przedmioty muszą być nowe i spełniać parametry określone w SIWZ. Użyte w opisie przedmiotu zamówienia oraz w formularzu cenowym nazwy wyrobów i elementów, które wskazują lub mogłyby kojarzyć się z określonym producentem lub firmą, nie mają na celu preferowania wyrobu lub materiałów danego producenta lub wskazywać na wyrób, materiał lub element, które powinien posiadać cechy - parametry techniczne i jakościowe nie gorsze od podanego w załącznikach nr 2 do SIWZ.
4.Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia zgodnie ze wszystkimi wymaganiami Zamawiającego wskazanymi w niniejszej SIWZ.
5.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować dostawę na własny koszt oraz dostarczyć przedmiot zamówienia w miejscu wskazanym w niniejszej SIWZ.
6.Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych z zastosowaniem innych materiałów i urządzeń niż opisane znakiem towarowym i/lub nazwą producenta pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, eksploatacyjnych i jakościowych nie gorszych od założonych w w.w załącznikach. Przy czym Zamawiający zastrzega, że w przypadku problemów z funkcjonowaniem zamienników wkładów barwiących Wykonawca będzie zobowiązany do wymiany wadliwych wkładów barwiących, w terminie 7 dni.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia spełniają określone wymagania przez Zamawiającego.
Ciężar udowodnienia, że wyrób jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę.
W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczno - jakościowe, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne pod rygorem odrzucenia oferty.
7.Tonery/tusze muszą być oryginalnymi materiałami eksploatacyjnymi, czyli pochodzącymi od producenta danego sprzętu drukującego lub materiałami równoważnymi.
Za równoważne zamawiający uznaje produkty, które w odniesieniu do marki i typu wskazanego wkładu barwiącego, posiadają równą (taką samą) wartość użytkową, czyli:
a) spełniają warunek bezkonfliktowej pracy z danym urządzeniem, w stopniu nie mniejszym niż wskazany z symbolu oryginał, w szczególności nie powodują wyświetlania negatywnych komunikatów na monitorze urządzenia po zainstalowaniu materiału eksploatacyjnego, a monitorowanie procesu wydruku i zużycia materiału eksploatacyjnego przebiega w identyczny sposób jak przy zastosowaniu produktów oryginalnych (pochodzących od producenta danego sprzętu),
b)wydajność danego materiału eksploatacyjnego nie może być mniejsza niż wydajność oryginalnego materiału eksploatacyjnego (producenta urządzenia),
c)jakość wydruków przy zastosowaniu produktów równoważnych nie może być gorsza niż przy wydrukach z zastosowaniem materiałów oryginalnych (producenta urządzenia), w szczególności dotyczy to intensywności pokrycia tonerem/tuszem zadrukowywanego materiału (papieru, kalki, itd.) oraz jego czystości w miejscach, w których nie powinien być zadrukowany ani zabrudzony,
d)posiadają wymiary i kształty umożliwiające prawidłowe (bezkonfliktowe) umieszczenie materiału eksploatacyjnego w urządzeniu oraz nie powodują negatywnych objawów w czasie pracy urządzenia (niezależnie od tego ile oryginalnych materiałów eksploatacyjnych jest zainstalowanych w urządzeniu), takich jak np. nieprawidłowe dźwięki wydobywające się z wnętrza urządzenia, nieprawidłowe wibracje urządzenia, częste zakleszczanie się papieru w urządzeniu przy zachowaniu zaleceń producenta związanych z prawidłową eksploatacją urządzenia, itp.,
e)wkłady barwiące muszą być fabrycznie nowe, tj. wykonane z nowych elementów lub pełnowartościowych komponentów z odzysku, nienoszące śladów uszkodzeń zewnętrznych oraz uprzedniego używania, posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności pojemników z tonerem/tuszem,
f)wkłady barwiące muszą być opakowane w oryginalne opakowania producenta z widocznym logo, symbolem produktu, oznaczeniem wskazującym, któremu produktowi oem odpowiada produkt równoważny (symbol oem) jeśli jest to produkt o takich samych parametrach co produkt oem, oznaczeniem urządzeń, dla których produkt jest przeznaczony i terminem przydatności do użytku.
8.Dostarczone wkłady drukujące muszą posiadać termin przydatności do użycia nie krótszy niż 12 miesięcy, licząc od dnia ich dostarczenia do zamawiającego.
9.Ewentualne naprawy urządzeń peryferyjnych wynikłe z wad dostarczonych równoważnych materiałów eksploatacyjnych pokryje Wykonawca na podstawie refaktury i opinii autoryzowanego serwisu producenta sprzętu stwierdzającej, że naprawa wynikła z wad tonera lub wkładu drukującego.
10.Koszty opinii wydanej przez autoryzowany serwis pokryje Wykonawca w przypadku, gdy będzie z niej wynikać, że awaria lub uszkodzenie urządzenia spowodowane zostało zastosowaniem równoważnika

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miasto Suwałki
Ulica ul. Mickiewicza 1
Nr domu 1
Miejscowość Suwałki
Kod Pocztowy 16-400
Województwo podlaskie
Tel 087 5628000
Fax 087 5628098
Internet www.um.suwalki.pl
Regon 79067103000000
E-mail przetargi@um.suwalki.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 14
Zaliczka Nie
Uprawnienie Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca przedłoży w ofercie oświadczenie w trybie art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych
Wiedza Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca przedłoży w ofercie oświadczenie w trybie art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych
Potencjał Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca przedłoży w ofercie oświadczenie w trybie art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych
Zdolne Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca przedłoży w ofercie oświadczenie w trybie art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych
Sytuacja Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca przedłoży w ofercie oświadczenie w trybie art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie: 1. terminu końcowego wykonania przedmiotu umowy w przypadku: 1)wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy i na uzasadniony wniosek Wykonawcy pod warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności, których Wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty i nie jest przez niego zawiniona; 2)działania siły wyższej; 2.polepszenia parametrów technicznych dostawy. 3.aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów. Powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia zgody.
Kod kryterium B
Kryt 1p 97
Kryt 2 Zwiększenie okresu gwarancji
Kryt 2p 3
Adres strony internetowej siwz http://bip.um.suwalki.pl/Przetargi_sekcja/
Adres uzyskania siwz Urząd Miejski, Wydział Zamówień Publicznych, ul. Mickiewicza 1, 16-400 Suwałki, pokój na 137
Data składania wniosków 07/04/2015
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Urząd Miejski w Suwałkach, ul. Mickiewicza 1, 16-400 Suwałki, w Kancelarii Ogólnej - pokoju nr 5
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)