DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO i URZĄDZEŃ BIUROWYCH WRAZ Z OPROGRAMOWANIEM DO BUDYNKU INKUBATORA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI ORAZ INKUBATORA KULTURY W MALBORKU w ramach projektu pn.: Modernizacja i rozwój inkubatora przedsiębiorczości w Malborku. Projekt dofinansowany z Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013, Osi Priorytetowej 1. Rozwój i innowacje w MŚP, Działania 1.5 Regionalna sieć transferu rozwiązań innowacyjnych, Poddziałania 1.5.1 Infrastruktura dla rozwoju firm innowacyjnych.

Data publikacji 2015-03-26
Data zakończenia 2015-04-03 10:00:00
Instytucja Miasto Malbork
Miejscowość Malbork
Województwo pomorskie
Branża
  • Urządzenia fotokopiujące i termokopiujące,
  • Komputery osobiste,
  • Ekrany i konsole komputerowe,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Akcesoria do sprzętu dźwiękowego i wideo,
  • Aparatura elektryczna do telefonii napowietrznej lub telegrafii,
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 68152 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302130005, 302131006, 480000008, 302312000, 323512000, 302321108, 301211004, 386521001, 302131100, 325521100
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń biurowych wraz z oprogramowaniem DO BUDYNKU INKUBATORA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI ORAZ INKUBATORA KULTURY w ramach projektu pn.: Modernizacja i rozwój inkubatora przedsiębiorczości w Malborku. Projekt dofinansowany z Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013, Osi Priorytetowej 1. Rozwój i innowacje w MŚP, Działania 1.5 Regionalna sieć transferu rozwiązań innowacyjnych, Poddziałania 1.5.1 Infrastruktura dla rozwoju firm innowacyjnych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1, zwanym Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje swym zakresem następujące elementy:Zestaw komputerowy - 4 zestawy; Monitor do komputera - 4 sztuki; Notebook - 12 sztuk; Projektor - 2 sztuki; Ekran do projektora - 2 sztuki; Skaner A4 - 2 sztuka; Urządzenie wielofunkcyjne mono z dupleksem - 2 sztuka; Drukarka kolorowa z dupleksem - 2 sztuka; Kopiarka Cyfrowa A3 Mono Dupleks - 2 sztuki, Oprogramowanie biurowe - 16 zestawów
3.11. Telefon bezprzewodowe- 2 szt. 4. Miejsce dostawy - 82-200 Malbork, Al. Wojska Polskiego 499 , Ul. Armii Krajowej 68, dostawa (wraz z wniesieniem do obiektu) powinna być uwzględniona w cenie oferty. Odpowiedzialność za uszkodzenia produktów w czasie transportu ponosi Wykonawca.5. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nie używany, nie powystawowy, i spełniający wymagania norm technicznych stosowanych w Polsce oraz norm europejskich. Produkty, które tego wymagają winny posiadać niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa określone w odrębnych przepisach lub protokoły zgodności z obowiązującymi normami. Wszystkie wyroby i urządzenia muszą być objęte minimum gwarancją producenta. Urządzenia muszą posiadać deklaracje zgodności CE. Urządzenia będą przeznaczone do pracy biurowej przyszłego użytkownika.6. Jeżeli w opisie sprzętu, względnie modułu lub elementu sprzętu, występuje nazwa producenta, to ma to wyłącznie charakter przykładowy (względnie przypadkowy), i absolutnie nie oznacza, że tego producenta urządzenie (względnie moduł, element urządzenia) ma zostać dostarczone; pierwszorzędne znaczenie mają wskazane parametry techniczne (stanowią one minimum, jakie urządzenie musi spełniać). Zamawiający dopuszcza dostarczenie urządzeń równoważnych, o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego urządzenia uznając tym samym każde urządzenie o wskazanych parametrach lub lepszych. 7. Do czasu odbioru wyposażenia przez Zamawiającego ryzyko wszelkich niebezpieczeństw związanych z ich ewentualnym uszkodzeniem lub utratą ponosi Wykonawca. 8. Zaleca się, aby dostarczony asortyment zapakowany był w odpowiedni dla danego produktu sposób, uniemożliwiający uszkodzenie produktów w czasie transportu. 9. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca załączył do oferty dokumenty zawierające informacje dotyczące typu, modelu oraz parametrów technicznych oferowanego sprzętu lub urządzenia. 10. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć wraz z urządzeniami i sprzętem podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy dokument gwarancji jakości, określający w szczególności przedmiot i zakres gwarancji oraz terminy wymiany towaru na wolny od wad i/lub termin usunięcia wad.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miasto Malbork
Ulica pl. Słowiański 5
Nr domu 5
Miejscowość Malbork
Kod Pocztowy 82-200
Województwo pomorskie
Tel 55 629 04 00
Fax 55 6473324
Internet www.malbork.pl
Regon 00052356000013
E-mail pelnomocnik.zp@um.malbork.pl
Obowiązkowa Nie
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Wadium Nie obowiązuje
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Ocena spełnienia wyżej wskazanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez wykonawcę oświadczenia z art. 22 Pzp o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ.3. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów określonych w SIWZ, jakie Wykonawca załączy do oferty metodą spełnia - nie spełnia
Wiedza Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Ocena spełnienia wyżej wskazanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez wykonawcę oświadczenia z art. 22 Pzp o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ.3. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów określonych w SIWZ, jakie Wykonawca załączy do oferty metodą spełnia - nie spełnia
Potencjał Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Ocena spełnienia wyżej wskazanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez wykonawcę oświadczenia z art. 22 Pzp o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ.3. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów określonych w SIWZ, jakie Wykonawca załączy do oferty metodą spełnia - nie spełnia
Zdolne Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Ocena spełnienia wyżej wskazanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez wykonawcę oświadczenia z art. 22 Pzp o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ.3. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów określonych w SIWZ, jakie Wykonawca załączy do oferty metodą spełnia - nie spełnia
Sytuacja Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Ocena spełnienia wyżej wskazanego warunku nastąpi na podstawie przedstawionego przez wykonawcę oświadczenia z art. 22 Pzp o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ.3. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów określonych w SIWZ, jakie Wykonawca załączy do oferty metodą spełnia - nie spełnia
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające 1. Wymaga się złożenia europejskiej deklaracji zgodności CE dla oferowanego sprzętu. 2. W przypadku sprzętu wymienionego w SIWZ zasilanego energią elektryczną - wymaga się złożenia oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę kopii dokumentu potwierdzającego spełnianie przez oferowany sprzęt elektroniczny wymagań Dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady 2011/65/UE z dnia 8 czerwca 2011 r. w sprawie ograniczenia stosowania niektórych niebezpiecznych substancji w sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (ang.: EU RoHS Directive 2011/65/EU; RoHS = Restriction of Hazardous Substances), lub poświadczonej przez wykonawcę kopii dokumentu potwierdzającego przez producenta oferowanego sprzętu elektronicznego zgodność z ww. Dyrektywą lub poświadczonej za zgodność przez wykonawcę kopię deklaracji producenta oferowanego sprzętu elektronicznego o zgodności z ww. Dyrektywą. - 3. Oferowany model komputera/notebooka musi posiadać certyfikat Microsoft, potwierdzający poprawną współpracę oferowanego modelu notebooka/komputera z systemem operacyjnym Windows 7 (wydruk ze strony Microsoft WHCL). 4. Dokumenty zawierające informacje dotyczące typu, modelu oraz parametrów technicznych oferowanego sprzętu lub urządzenia (najlepiej wydruki katalogowe, ze stron internetowych, etc.).
Inne dokumenty 1. formularz oferty, 2. ewentualne pełnomocnictwa 3. Zgodnie z treścią art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia, wskazujące w szczególności: zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę w czasie realizacji zamówienia, charakter stosunku, jaki będzie łączył inny podmiot z wykonawcą, zakres i okresu udziału podmiotu przy wykonywaniu zamówienia 4. W przypadku powierzenia realizacji części zamówienia podwykonawcom do oferty należy dołączyć oświadczenie zgodnie ze worem stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ. 5. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wymienionych w Rozdziale VI ppkt 2.2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia Zamawiający przewiduje możliwości zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty: co do oznaczenia stron wyłącznie w wyniku dozwolonego w myśl ustawy Prawo zamówień publicznych następstwa prawnego albo zmiany nazwy lub innego oznaczenia strony (firmy) wynikającego z prawa albo dozwolonych prawem czynności powodujących taka zmianę; co do terminu wykonania z powodu działania siły wyższej uniemożliwiającej zachowanie terminu wykonania prac; pod pojęciem siły wyższej Zamawiający rozumie okoliczności, które pomimo zachowania należytej staranności są nieprzewidywalne oraz, którym nie można zapobiec lub przeciwstawić się skutecznie. O braku możliwości dotrzymania terminu Wykonawca obowiązany jest niezwłocznie powiadomić Zamawiającego, określając jednocześnie nowy termin realizacji zamówienia co do warunków i terminów płatności co do osób reprezentujących strony w procesie realizacji zamówienia; konieczności zmiany terminu zakończenia ze względu na okoliczności niemożliwe do przewidzenia w momencie zawierania umowy; zmiany sprzętu, w przypadku gdy sprzęt przedstawiony w ofercie w momencie dostawy nie będzie dostępny na rynku, będzie wycofany ze sprzedaży przez producenta lub producent wprowadzi nowszy model, pod warunkiem, że parametry techniczne sprzętu będą spełniały wymagania określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a cena nie ulegnie zwiększeniu; zmiany uwarunkowań prawnych i formalnych realizacji umowy o zamówienie publiczne, spowodowanych działaniem osób trzecich; konieczności zmiany terminów związanej z zapewnieniem finansowania zamówienia; na skutek zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; na skutek zmiany stawki VAT. zmianę dotyczącą dostarczanego sprzętu komputerowego w sytuacji, gdy nastąpi wycofanie danego modelu (typu) z produkcji przez producenta, a dostępny będzie sprzęt o parametrach nie gorszych niż wynikające z umowy, pod warunkiem, że jego cena nie będzie wyższa (tj. będzie równa albo niższa) niż wskazana w ofercie. Wycofanie modeli (typów) sprzętu z produkcji przez producenta Wykonawca musi pisemnie udokumentować, zmianę dotyczącą dostarczanego sprzętu komputerowego w sytuacji, gdy producent nie będzie mógł zrealizować dostawy w terminie wyznaczonym w umowie, a Zamawiający nie będzie mógł przedłużyć terminu realizacji dostawy w związku z koniecznością terminowego wydatkowania środków finansowych (sankcja utraty środków finansowych); pod warunkiem, że dostępny będzie sprzęt o parametrach nie gorszych niż wynikające z umowy oraz, że cena nie będzie wyższa (tj. będzie równa albo niższa) niż wskazana w ofercie, zmianę dotyczącą dostarczanego sprzętu komputerowego w sytuacji niedostępności na rynku sprzętu objętego ofertą Wykonawcy, a dostępny będzie sprzęt o parametrach nie gorszych niż wynikające z umowy, pod warunkiem, że cena nie będzie wyższa (tj. będzie równa albo niższa) niż wskazana w ofercie, zmianę terminów realizacji zamówienia z ważnych przyczyn, niezależnych od Wykonawcy, które to przyczyny wykonawca musi zamawiającemu udowodnić (np. opóźnienia producenta sprzętu). zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej, nie wynikającej z zamierzonego działania Strony i nie powodującej roszczeń z powodu tej omyłki,
Kod kryterium B
Kryt 1p 80
Kryt 2 Termin gwarancji, nie dłuższy niż 60 m-cy
Kryt 2p 20
Adres strony internetowej siwz www.bip.malbork.pl
Adres uzyskania siwz Urząd Miasta, Plac Słowiański 5, 82-200 Malbork pokój 236
Data składania wniosków 03/04/2015
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Urząd Miasta, Plac Słowiański 5, 82-200 Malbork, woj. pomorskie, Polska, sekretariat pokój nr 115
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Modernizacja i rozwój inkubatora przedsiębiorczości w Malborku. Projekt dofinansowany z Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Pomorskiego na lata 2007-2013, Osi Priorytetowej 1. Rozwój i innowacje w MŚP, Działania 1.5 Regionalna sieć transferu rozwiązań innowacyjnych, Poddziałania 1.5.1 Infrastruktura dla rozwoju firm innowacyjnych.
Czy unieważnienie Nie
Okres trwania zamówienia 7
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)