Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek

Data publikacji 2015-03-26
Data zakończenia 2015-04-08 10:00:00
Instytucja Urząd Patentowy Rzeczypospolitej Polskiej
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Części i akcesoria do maszyn biurowych,
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących

Szczegóły

Numer ogłoszenia 68374 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301251105, 301240004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek biurowych (atramentowych i laserowych) oraz części i akcesoriów do tych drukarek.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Urząd Patentowy Rzeczypospolitej Polskiej
Ulica Al. Niepodległości 188/192
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 00-950
Województwo mazowieckie
Tel (022) 579-03-66, 579-02-74
Fax (022) 579-03-74
Internet www.uprp.pl
Regon 00033225100000
E-mail przetargi@uprp.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja rządowa centralna
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/12/2015
Wadium 1. Oferta składana przez Wykonawcę musi być zabezpieczona wadium w kwocie 6.000,00 zł (słownie: sześć tysięcy zł) przez cały okres związania ofertą. Kopia dowodu wniesienia wadium powinna być załączona do oferty. 2. Wykonawca jest obowiązany wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, Wykonawca wpłaca przelewem na konto Urzędu Patentowego RP w Banku Gospodarstwa Krajowego BP I o/W-wa; nr konta 14 1130 1017 0200 0000 0013 7216. Wadium powinno się znaleźć na koncie Zamawiającego najpóźniej w dniu ostatecznego terminu składania ofert do godz. 10.00. 5. Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu powinno zawierać bezwzględne i nieodwołalne zobowiązanie podmiotu udzielającego gwarancji do wypłaty kwoty wadium w przypadkach wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. 6. Wadium wnoszone w poręczeniach bankowych, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, albo w poręczeniach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 5 ustawy, należy złożyć w oryginale w kasie Urzędu najpóźniej w dniu ostatecznego terminu składania ofert do godz. 10.00. Do oferty powinna być dołączona kopia gwarancji bankowej / ubezpieczeniowej lub poręczenia. 7. Zwrot wadium nastąpi w trybie art. 46 ustawy. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu metodą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych przez Zamawiającego w SIWZ i niniejszym ogłoszeniu. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Wiedza Warunek posiadania przez Wykonawcę wiedzy i doświadczenia wymaganego do realizacji zamówienia zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie zrealizował lub realizuje, przy czym część zrealizowana obejmuje, co najmniej dwa zamówienia polegające na dostawie materiałów eksploatacyjnych do drukarek o wartości co najmniej 150 000 zł. brutto każde, w ramach umowy zawartej na okres co najmniej 6 miesięcy każde
Potencjał Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu metodą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych przez Zamawiającego w SIWZ i niniejszym ogłoszeniu. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu metodą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych przez Zamawiającego w SIWZ i niniejszym ogłoszeniu. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu metodą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych przez Zamawiającego w SIWZ i niniejszym ogłoszeniu. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 Wykonawca jest obowiązany wskazać w wykazie, należycie zrealizowane lub realizowane (przy czym część zrealizowana obejmuje), co najmniej dwa zamówienia polegające na dostawie materiałów eksploatacyjnych do drukarek o wartości co najmniej 150 000 zł. brutto każde, w ramach umowy zawartej na okres co najmniej 6 miesięcy każde. Wykonawca załączy do oferty dowody (poświadczenia) potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok potw 2 Tak
Dok potw 3 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające 1. Wykonawca składając ofertę na produkty równoważne do oryginalnych określonych w Tabeli nr 1, musi dołączyć stosowne certyfikaty/dokumenty potwierdzające zgodność parametrów technicznych (raport z testów wydajności - opatrzony podpisem osoby uprawnionej), w tym wydajności określonych na podstawie norm ISO/IEC 19752 dla kaset monochromatycznych drukarek laserowych, ISO/IEC 19798 dla kaset do kolorowych drukarek laserowych, ISO/IEC 24711 dla nabojów do drukarek atramentowych kolorowych, ISO/IEC 24712 (dla nabojów do drukarek atramentowych czarnych) lub norm równoważnych, przeprowadzonych przez niezależną jednostkę uprawnioną do kontroli jakości posiadającą certyfikat akredytacji wydany przez Polskie Centrum Akredytacji aktualny na datę składania ofert, potwierdzający, że podmiot uprawniony do kontroli jakości posiada laboratorium badawcze akredytowane w oparciu o normę PN-EN ISO/IEC 17025. 2. Dokumenty o których mowa w pkt. 1 muszą odnosić się do każdego produktu równoważnego przedstawionego w ofercie. Dokumenty te muszą wskazywać producenta i symbol produktu, którego dotyczy. 3. Wykonawca składając ofertę na produkty równoważne do oryginalnych określonych w Tabeli nr 1, musi dołączyć aktualne na datę składania ofert dokumenty potwierdzające uzyskanie przez producenta tych materiałów certyfikatów ISO 9001 i ISO 14001, nadanych przez jednostkę certyfikującą systemy zarządzania akredytowaną w Polskim Centrum Akredytacji - PCA. 4. Wykonawca składając ofertę na produkty równoważne do oryginalnych określonych w Tabeli nr 2 zobowiązany jest dołączyć do oferty wyniki testów pomiaru wydajności zaoferowanych produktów, potwierdzających, że są one równoważne materiałom eksploatacyjnym wyprodukowanym przez producenta drukarek pod względem jakości i wydajności (gęstość optyczna, równomierność pokrycia, rozdzielczość druku). Testy winny być wykonane zgodnie ze standardem ISO/IEC 19752 oraz ISO/IEC 19798.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium B
Kryt 1p 60
Kryt 2 Rodzaj oferowanych tonerów
Kryt 2p 40
Adres strony internetowej siwz www.uprp.pl
Adres uzyskania siwz Urząd Patentowy RP, al. Niepodległości 188/192, 00-950 Warszawa lub wzp0615@uprp.pl
Data składania wniosków 08/04/2015
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Urząd Patentowy RP, al. Niepodległości 188/192, 00-950 Warszawa, Kancelaria Ogólna, pokój nr 11
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)