Dostawa Wyrobów sanitarnych i materiałów do robót sanitanych

Data publikacji 2015-03-27
Data zakończenia 2015-04-14 08:30:00
Instytucja Jednostka Wojskowa Nr 4352
Miejscowość Giżycko
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Urządzenia uszczelniające,
  • Sprzęt gospodarstwa domowego,
  • Środki czyszczące i polerujące,
  • Guma i tworzywa sztuczne,
  • Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie,
  • Konstrukcje i materiały budowlane; wyroby pomocnicze dla budownictwa (z wyjątkiem aparatury elektrycznej),
  • Różne produkty gotowe i elementy z nimi związane,
  • Różne maszyny ogólnego i specjalnego przeznaczenia,
  • Narzędzia, zamki, klucze, zawiasy, mocowania, łańcuchy i sprężyny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 68796 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 440000000, 31000002, 195000001, 384000009, 393600003, 397000009, 398000000, 421000000, 429000005, 441000001, 444000004, 445000005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów i wyrobów do robót sanitarnych według asortymentu i ilości podanych w załączniku nr 2 do SIWZ szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
Wszystkie materiały - wyroby muszą być dopuszczone do obrotu i powszechnego stosowania zgodnie z obowiązującym Prawem Budowlanym, na podstawie certyfikatów zgodności ITB oraz aprobat technicznych ITB.
Dostarczone materiały sanitarne muszą być fabrycznie nowe, posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, posiadać parametry, cechy i właściwości określone w deklaracji zgodności certyfikacie zgodności producenta oraz opisie przedmiotu zamówienia.
Dostawa obejmuje przetransportowanie towaru do magazynów wg. Wykazu Odbiorców adresatów wraz z rozładunkiem ze środka transportu, ustawieniem we wskazanym miejscu przez użytkownika na koszt Wykonawcy.
Dostawca jest zobowiązany dostarczyć wraz z dostawą wszelkie gwarancje producenta materiału, certyfikaty bezpieczeństwa, aprobaty techniczne, deklaracje lub certyfikaty zgodności zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.02.2013r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Wszystkie dokumenty wymienione w tabeli stanowiącej załącznik nr 2 do SIWZ, po nazwie materiału oraz gwarancje udzielane przez producentów o ile nie są umieszczone na opakowaniach Wykonawca przekaże Zamawiającemu najpóźniej z chwilą dostarczenia towaru do magazynu JW 4352 lub prześle je pocztą przed planowaną dostawą. Dokumenty te mają być oznakowane numerem odpowiadającym liczbie porządkowej materiału/wyrobu z arkusza ofertowego opisu przedmiotu zamówienia. Dokumenty muszą być sporządzone w języku polskim. Atesty i certyfikaty obowiązujące w UE przedstawione w innym języku będą honorowane, jeżeli zostaną przetłumaczone na język polski to samo dotyczy dokumentów ze znakiem CE.
Zamawiający zastrzega, iż w przypadku niedostarczenia przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w pkt 4 ma prawo odmowy przyjęcia tej partii towaru do magazynu.
Zamówiony towar musi być dostarczony w początkowym terminie jego przydatności do użycia i odpowiadać normom przedmiotowym i jakościowym zawartymi w deklaracji zgodności lub certyfikacie zgodności producenta.
Zamówiony towar należy dostarczyć do magazynów Sekcji Obsługi Infrastruktury w Giżycku od poniedziałku do czwartku tylko w dni robocze w godz. 7.30 do 13.00. O terminie dostawy należy powiadomić Zamawiającego telefonicznie wg wykazu Odbiorców adresatów na min. 48 godz. przed dostawą towaru dotyczy to również dostaw za pośrednictwem firm spedycyjnych.
Dostawę należy realizować całościowo w danej pozycji asortymentowej. Materiały można dostarczyć na paletach przystosowanych do rozładunku wózkiem widłowym o udźwigu max. 1,2 tony. Palety, na których dostarczony zostanie towar w tym palety EURO i fabryczne nie podlegają zwrotowi. Należy ich koszt wliczyć w cenę towaru.
W przypadku dostaw towaru za pośrednictwem firm spedycyjnych Zamawiający nie będzie kwitował odbioru towaru na dokumentach typu WZ przed dokładnym sprawdzeniem zawartości dostarczonych palet.
Wykonawca może wystawić fakturę VAT dopiero po dostarczeniu w całości pozycji asortymentowych do magazynów, zgodnie ze złożoną ofertą. Podstawą wystawienia faktury będzie pokwitowanie odbioru towaru przez Zamawiającego na dokumencie typu WZ. Zamawiający nie dopuszcza faktur cząstkowych na dany asortyment materiału - wyrobu.
Przy dostawie materiałów Wykonawca nie może zaoferować zamiennika, który nie został zaakceptowany dopuszczony przez Zamawiającego w trakcie trwania postępowania przetargowego.
Materiały sanitarne o których mowa w załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć własnym środkiem transportu i na własny koszt wraz z rozładunkiem ze środka transportu, ustawieniem we wskazanym miejscu przez użytkownika, zgodnie z informacjami zawartymi w zestawieniu cenowym załącznik nr 7 do SIWZ nr 1 do umowy oraz w załączniku nr 2 do SIWZ.
Zamówiony towar należy dostarczyć do magazynu według wykazu odbiorców adresatów, stanowiącego załącznik nr 2 do umowy, od poniedziałku do czwartku tylko w dni robocze w godz. 7.30 do 13.00. O terminie dostawy należy powiadomić Zamawiającego telefonicznie na min. 48 godz. przed planowaną dostawą towaru.
Wymagany termin realizacji dostaw artykułów według zasad ustalonych w umowie załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ, dostawa do magazynów Sekcji Obsługi Infrastruktury według wykazu Odbiorców adresatów załącznik nr 2 do umowy.
Wykonawca w należyty sposób ma opakować, oznakować i transportować towar.
W przypadku zatrudnienia przez Wykonawcę Podwykonawcę do realizacji umowy obcokrajowców, wymagane jest pozwolenie wydane na zasadach określonych w Decyzji Nr 21 MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 10.02.2012 r. w sprawie planowania i realizowania przedsięwzięć współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej Dz. Urz. MON poz. 33.
Informacje dodatkowe:
Wykonawca, przed rozpoczęciem wykonywania dostawy, dostarczy do Pełnomocnika Dowódcy danej jednostki wojskowej, listy pracowników wraz z numerami dowodów tożsamości oraz numerami rejestracyjnymi i markami pojazdów zabezpieczających świadczenie zamówienia.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Jednostka Wojskowa Nr 4352
Ulica ul. Nowowiejska 20
Nr domu 20
Miejscowość Giżycko
Kod Pocztowy 11-500
Województwo warmińsko-mazurskie
Tel 87 429 46 02
Fax 87 429 46 41
Internet http://www.24wog.wp.mil.pl
Regon 28060211800000
E-mail 24wog.zam@wp.mil.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Jednostka Wojskowa
Rodzaj zam inny Jednostka Wojskowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 30
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie żąda od wykonawców udowodnienia faktu posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 Ustawy Pzp;
Wiedza Zamawiający nie żąda od wykonawców udowodnienia faktu posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonywania zamówienia, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 Ustawy Pzp;
Potencjał Zamawiający nie żąda od wykonawców udowodnienia faktu dysponowania niezbędnym potencjałem technicznym , przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 Ustawy Pzp
Zdolne Zamawiający nie żąda od wykonawców udowodnienia faktu dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 Ustawy Pzp;
Sytuacja Zamawiający nie żąda od wykonawców udowodnienia faktu znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, zapewniającej wykonanie zamówienia, przyjmując jako dokument potwierdzający spełnianie tego warunku, podpisane oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, co jest dopuszczone w art. 44 Ustawy Pzp;
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ), zestawienie cenowe (załącznik nr 7 do SIWZ), Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu zgodnie z art. 23 ustawy Pzp; W przypadku gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia - pisemne (w oryginale) zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Termin realizacji zamówienia
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz http://www.bip.mon.gov.pl; http://www.24wog.wp.mil.pl.
Adres uzyskania siwz w Siedzibie Zamawiającego (Budynek Sztabu, sekretariat)
Data składania wniosków 14/04/2015
Godzina składania wniosków 08:30
Miejsce w siedzibie Zamawiającego w Kancelarii Jawnej (pokój nr 109) lub drogą pocztową na adres siedziby Zamawiającego
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)