BUDOWA PRZEDSZKOLA MIEJSKIEGO ETAP III-INFRASTRUKTURA PRZY PRZEDSZKOLU NA UL. PIASKI W KOLE - DOSTAWA, MONTAŻ I URUCHOMIENIE WYPOSAŻENIA KUCHNI I POMIESZCZEŃ PRZYLEGŁYCH

Data publikacji 2015-03-27
Data zakończenia 2015-04-13 12:00:00
Instytucja Gmina Miejska Koło
Miejscowość Koło
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Urządzenia do przygotowania żywności,
  • Przemysłowy sprzęt kuchenny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 68942 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 393120002, 393140002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie wyposażenia kuchni i pomieszczeń przynależnych dla obiektu Przedszkola Miejskiego w Kole. Inwestycja zlokalizowana jest w Kole przy ulicy Piaski. Budowa budynku wolnostojącego przedszkola 9 oddziałowego została rozpoczęta w sierpniu 2012 r. W budynku wykonano wszystkie prace wykończeniowe.
DANE OGÓLNE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
(opis przedmiotu zamówienia - zakres ilości dostawy, montażu i uruchomienia należy rozpatrywać w nawiązaniu do specyfikacji technicznej urządzeń i wyposażenia dla dostawy, montażu i uruchomienia wyposażenia kuchni i pomieszczeń przynależnych oraz tabeli elementów cenotwórczych).
1. Dostawa, montaż i uruchomienie urządzeń elektrycznych tj.:
1) Kuchnia elektryczna wolnostojąca z czterema płytkami do gotowania oraz piekarnikiem z wymuszonym termoobiegiem powietrza wewnątrz jego komory np. kuchnia Lozamet typ ELH.40.3/7 lub równoważna o parametrach określonych w STUiW: - szt. 1.
2) Kocioł warzelny elektryczny, służący do podgrzewania i gotowania produktów przeznaczonych do spożycia przeznaczony do eksploatacji w zakładach zbiorowego żywienia np. Lozamet WKE-100.9 lub równoważny o parametrach określonych w STUiW: - szt. 2.
3) Kocioł warzelny elektryczny, służący do podgrzewania i gotowania produktów przeznaczonych do spożycia przeznaczony do eksploatacji w zakładach zbiorowego żywienia np. Lozamet BKE-50.1 lub równoważny o parametrach określonych w STUiW: - szt. 2.
4) Patelnia elektryczna przeznaczona do pracy w zakładach zbiorowego żywienia do przyrządzania produktów spożywczych wymagających smażenia, duszenia bądź też podgrzewania na oleju np. Lozamet EHA.90 lub równoważna o parametrach określonych w STUiW: - szt. 1.
5) Piekarnik elektryczny z termoobiegiem, służący do przyrządzania produktów spożywczych wymagających pieczenia, podgrzewania itp., przeznaczonych do eksploatacji w zakładach zbiorowego żywienia np. Lozamet RLP.80.0/7 lub równoważny o parametrach określonych w STUiW: - szt. 1.
6) Taboret grzewczy elektryczny, służący do przyrządzania produktów spożywczych wymagających gotowania, smażenia, podgrzewania itp. przeznaczony do eksploatacji w zakładach zbiorowego żywienia np. Lozamet ELT.06 lub równoważny o parametrach określonych w STUiW: - szt. 1.
7) Obieraczka do ziemniaków przeznaczona do pracy w zakładach zbiorowego żywienia np. Lozamet OZO-3.5.S lub równoważna o parametrach określonych w STUiW: - szt. 1.
8) Zmywarka przeznaczona do zmywania zastawy stołowej i tac w zakładach zbiorowego żywienia np. Lozamet ZKU-10.20 lub równoważna o parametrach określonych w STUiW: - szt. 2.
9) Wózek bemarowy przeznaczony do pracy w zakładach zbiorowego służący do utrzymywania stanie gorącym uprzednio przygotowanych potraw oraz do ich przewożenia np. Lozamet MV.C. 20.4 lub równoważny o parametrach określonych w STUiW: - szt. 1.
10) Rozdrabniacz do odpadków organicznych do zlewozmywaków np. Stalgast nr kat 650011 lub równoważny o parametrach określonych w STUiW: - szt. 3.
11) Szafa chłodnicza w obudowie ze stali nierdzewnej np. Stalgast nr kat 880405 lub równoważna o parametrach określonych w STUiW: - szt. 1.
12) Lodówka do przechowywania próbek żywności np. Stalgast nr kat 850001 lub równoważna o parametrach określonych w STUiW: - 1 szt.
2. Dostawa, montaż i uruchomienie okapów kuchennych tj.:
1) Okap kuchenny o wymiarach (szerokość x głębokość x wysokość) 550x130x30 cm o parametrach określonych w STUiW: - 1 szt.
2) Okap kuchenny o wymiarach (szerokość x głębokość x wysokość) 140x140x20 cm o parametrach określonych w STUiW: - 1 szt.
3. Dostawa i montaż stołów roboczych tj.:
1) Stół roboczy z blokiem szuflad i szafką np. Lozamet LO138/LS3 o wymiarach 190x70x85 cm lub równoważny o parametrach określonych w STUiW: - szt. 1.
2) Stół roboczy z półką np. Lozamet LO102 o wymiarach 90x70x85 cm lub równoważny o parametrach określonych w STUiW: - szt. 1.
3) Stół roboczy z półką np. Lozamet LO 102 o wymiarach 50x70x85 cm lub równoważny o parametrach określonych w STUiW: - szt. 1.
4) Stół roboczy z półką np. Lozamet LO 102 o wymiarach 80x70x85 cm lub równoważny o parametrach określonych w STUiW: - szt. 1.
5) Stół roboczy np. Lozamet LO 101 o wymiarach 160x60x85 cm lub równoważny o parametrach określonych w STUiW: - szt. 2.
6) Stół roboczy z półką np. Lozamet LO 102 o wymiarach 100x60x85 cm lub równoważny o parametrach określonych w STUiW: - szt. 1.
7) Stół roboczy z półką np. Lozamet LO 102 o wymiarach 50x70x85 cm lub równoważny o parametrach określonych w STUiW: - szt. 1.
8) Stół roboczy z półką np. Lozamet LO 102 o wymiarach 100x70x85 cm lub równoważny o parametrach określonych w STUiW: - szt. 1.
9) Stół roboczy z półką np. Lozamet LO 102 o wymiarach 90x70x85 cm lub równoważny o parametrach określonych w STUiW: - szt. 1.
10) Stół roboczy np. Lozamet LO 101 o wymiarach 100x60x85 cm lub równoważny o parametrach określonych w STUiW: - szt. 1.
11) Stół roboczy z półką np. Lozamet LO 102 o wymiarach 140x70x85 cm lub równoważny o parametrach określonych w STUiW: - szt. 1.
4. Dostawa i montaż regałów i szaf tj.:
1) Regał ze stali nierdzewnej z półkami stałymi perforowanymi fabrycznie pospawany np. Lozamet LO 604 o wymiarach 120x60x180 cm lub równoważny o parametrach określonych w STUiW: - szt. 2.
2) Szafa z półkami ze stali nierdzewnej fabrycznie pospawana np. Lozamet LO 506 o wymiarach 120x60x180 cm lub równoważna o parametrach określonych w STUiW: - szt. 1.
3) Szafa z pólkami przelotowa ze stali nierdzewnej fabrycznie pospawana np. Lozamet LO 509 o wymiarach 100x60x180 cm lub równoważna o parametrach określonych w STUiW: - szt. 2.
5. Dostawa i montaż podstaw pod garnki tj.:
1) Podstawa pod garnki np. Stalgast nr kat 98 195 4 040 o wymiarach 40x40x50 cm lub równoważna o parametrach określonych w STUiW: - szt. 1.
2) Podstawa pod garnki np. Stalgast nr kat 98 195 4 040 o wymiarach 50x50x50 cm lub równoważna o parametrach określonych w STUiW: - szt. 2.
6. Dostawa wózków tj.:
1) Wózek kelnerski 2 - półkowy do transportu posiłków ze stali nierdzewnej np. Lozamet LO 804/2 o wymiarach 90x60x90 cm lub równoważny o parametrach określonych w STUiW: - szt. 9.
2) Wózek platformowy do transportu produktów ze stali nierdzewnej np. Lozamet LO 801 o wymiarach 80x50x95 cm lub równoważny o parametrach określonych w STUiW: - szt. 1.
7. Dostawa, montaż i uruchomienie zlewów, napełniaczy, wsporników pod zlewy tj.:
1) Basen dwukomorowy ze stali nierdzewnej np. Lozamet LO 402 o wymiarach 148x60x85 cm lub równoważny kompletny z syfonami, jedna komora przystosowana do montażu pod rozdrabniacz lub równoważny o parametrach określonych w STUiW: - szt. 1.
2) Napełniacz z wylewką dwuotworowy montowany do ściany przeznaczony do pomieszczeń wyżywienia zbiorowego do basenów zlewozmywakowych np. Monolith nr kat. 651542 Stalgast lub równoważny o parametrach określonych w STUiW: - szt. 5.
3) Napełniacz z wylewką dwuotworowy montowany do basenu dwukomorowego przeznaczony do pomieszczeń wyżywienia zbiorowego do basenów zlewozmywakowych np. Monolith nr kat. 651532 Stalgast lub równoważny o parametrach określonych w STUiW: - szt. 1.
4) Wspornik pod zlewozmywak dwukomorowy ze stali nierdzewnej o wymiarach 80x60x83 cm o parametrach określonych w STUiW: - szt. 7.
8. Pozostałe dostawy, montaże, uruchomienia oraz wszystkie kompletne prace związane z podłączaniem urządzeń i wyposażenia wyszczególnionego w zamówieniu tj.:
1) Montaż pięciu basenów zlewowych 1-kom będących w posiadaniu zamawiającego łącznie z kosztami związanymi z przeróbką i dopasowaniem podejść kanalizacji sanitarnej w ścianach i posadzkach dla tych 5 basenów oraz dostawa i montaż pięciu syfonów dla tych 5 basenów.
2) Instalacja przewodów podłączeniowych z wtykami 230V/400V zgodnie ze specyfikacją producenta do urządzeń elektrycznych w celu podłączenia ich do przygotowanych przez Zamawiającego gniazd 230V/400V.
3) Instalacja przewodów zewnętrznych żył wyrównawczych zgodnie ze specyfikacją producenta dotyczącą wszystkich urządzeń elektrycznych.
4) Kompletne badania elektryczne urządzeń oraz przewodów przyłączeniowych i zewnętrznych żył wyrównawczych zgodnie ze specyfikacją producenta dotyczącą urządzeń elektrycznych.
5) Montaż dodatkowych elementów przewodów wentylacyjnych, uchwytów i innych elementów których konieczność zainstalowania może wyniknąć podczas montażu okapów kuchennych.
6) Dostosowanie podejść kanalizacji sanitarnej i instalacji wodociągowej w ścianach i posadzkach dla czterech zmywarek oraz montaż czterech syfonów odpowiednich dla czterech zmywarek.
7) Dostosowanie podejść kanalizacji sanitarnej w ścianach i posadzkach dla montażu trzech rozdrabniaczy do zlewów łącznie z kosztami montażu syfonów dla tych urządzeń oraz wyłączników elektrycznych.
8) Dostosowanie podejść instalacji wodociągowej w ścianach dla pięciu napełniaczy z wylewką dwuotworową montowanych do ściany.
9) Dostosowanie podejść instalacji wodociągowej w ścianach dla jednego napełniacza z wylewką dwuotworową montowanego do basenu.
10) Dostosowanie dostarczanego basenu dwukomorowego do montażu napełniacza z wylewką dwuotworową montowanego do basenu.
9. Wykonawca do oferty dołączy wypełnioną tabelę elementów cenotwórczych zamówienia.
10. Przedmiot zamówienia opisany jest za pomocą dokumentacji składającej się z specyfikacji technicznej urządzeń i wyposażenia - STUiW oraz tabeli elementów cenotwórczych.
11. Wykonawca powinien przeprowadzić wizję lokalną w celu zapoznania się z istniejącymi warunkami w jakich będzie wykonywał dostawę, montaż i uruchomienie urządzeń i wyposażenia.
12. Wymagania w stosunku do stosowanych wyrobów i materiałów: - materiały użyte do realizacji zadania powinny odpowiadać wymogom określonym w art. 10 ustawy Prawo budowlane.
13. Urządzenia i wyposażenie muszą spełniać wszystkie normy oraz przepisy dopuszczające ich stosowanie i eksploatację w zakładach zbiorowego żywienia.
14. Oferent winien uwzględnić w oferowanej cenie również koszty związane z obowiązkami, które będą na nim spoczywały tj.:
1) Wykonawca będzie zobowiązany w ramach oferowanej ceny powierzyć kierowanie robotami osobie posiadającej uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych oraz posiadającej uprawnienia do montażu urządzeń kuchennych.
2) Zapewnienie dozoru na terenie prowadzonych prac.
3) Dokonanie rozruchu technologicznego urządzeń, przekazanie do eksploatacji przy udziale przedstawiciela Zamawiającego.
4) Zobowiązanie do zapewnienia bezpłatnej obsługi serwisowej w przypadku jej konieczności przez okres co najmniej 24 miesięcy od daty protokólarnego odbioru końcowego podpisanego przez Zamawiającego.
5) Opracowanie powykonawczej dokumentacji technicznej oraz opracowanie i dostarczenie zamawiającemu wszelkich instrukcji dotyczących użytkowania urządzeń i wyposażenia sporządzonych w języku polskim.
6) Przekazanie stosowanych atestów na wbudowane materiały, deklaracji właściwości użytkowych, wymaganych przepisami protokołów badań urządzeń elektrycznych.
15. Pozostałe warunki i obowiązki stron zawarte są w projekcie umowy stanowiącym załącznik do SIWZ.
16. Wymagane jest udzielenie przez Wykonawcę na wykonane dostawy, montaż i uruchomienie 24 miesięcznej gwarancji.
17. Jeżeli Zamawiający dopuszcza zastosowanie wyposażenia i urządzeń równoważnych rozumie przez to takie wyposażenie i urządzenia, które spełniają wszystkie parametry techniczne przewidziane dla tego wyposażenia i urządzeń określone w dokumentacji. Wówczas Wykonawca zamierzający zastosować rozwiązania równoważne (w zakresie wyposażenia lub urządzeń), jest obowiązany wykazać w ofercie, że proponowane przez niego zamienniki spełniają minimalne wymagania określone przez Zamawiającego (opisane za pomocą lub z uwzględnieniem norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia), poprzez sporządzenie ich wykazu i załączenie odpowiednich dokumentów potwierdzających równoważność w zakresie minimalnych i/lub maksymalnych parametrów określonych w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia.
18. Zamawiający nie zamierza zlecić zamówień uzupełniających w rozumieniu art. 67 ust 1 pkt 6 i 7 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Miejska Koło
Ulica ul. Mickiewicza 12
Nr domu 12
Miejscowość Koło
Kod Pocztowy 62-600
Województwo wielkopolskie
Tel 063 2610252, 2610230
Fax 063 2722984
Internet www.kolo.pl
Regon 31162088000000
E-mail zamowienia.publiczne@kolo.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja rządowa centralna
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 60
Wadium 4500,00 zł (cztery tysiące pięćset złotych)
Zaliczka Nie
Wiedza Wykonawcy zobowiązani są udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia uzyskanego samodzielnie, w ramach konsorcjum lub spółki cywilnej, albo na podstawie pisemnego zobowiązania innego podmiotu,które obejmuje wykonanie co najmniej jednej dostawy wyposażenia porównywalnego z opisanym w przedmiocie zamówienia, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, o wartości minimum 120.000,00 zł brutto w zakresie dostawy wyposażenia kuchni w zakładach zbiorowego żywienia.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1) pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów, jeżeli jest wymagane; 2) pełnomocnictwo do składania oferty łącznej w zakresie określonym w art. 23 ust. 2 Ustawy, jeżeli jest wymagane; 3) dokumenty, o których mowa jest w Rozdziale II ust. 17 SIWZ, jeżeli są wymagane; 4) zobowiązanie do udostępnienia zasobów przez inne podmioty, zgodnie z Załącznikiem Nr 4, jeżeli wykonawca będzie korzystał z zasobów innych podmiotów; 5) wykaz części zamówienia, których wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom - na Załączniku Nr 5, jeżeli wykonawca będzie korzystał z podwykonawstwa. 6) Jeżeli w kraju zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt. III.4.3.1), zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem -wystawione z odpowiednią datą wymaganą dla tego dokumentu (nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1) w przypadku ustawowej zmiany, w okresie trwania umowy, stawki podatku VAT, 2) w przypadku wstrzymania produkcji, (której nie można było przewidzieć) określonego modelu sprzętu.
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Termin realizacji zamówienia
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz www.kolo.pl
Adres uzyskania siwz Urząd Miejski w Kole, Wydział Zamówień Publicznych, 62-600 Koło, ul. Mickiewicza 12
Data składania wniosków 13/04/2015
Godzina składania wniosków 12:00
Miejsce Urząd Miejski w Kole, 62-600 Koło, ul. Mickiewicza 12, Sekretariat Burmistrza Miasta Koła, pok. nr 9 (parter)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)