SUKCESYWNA DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO NOWO ZAKUPIONYCH URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH I KOPIUJĄCYCH DLA IZBY SKARBOWEJ W OPOLU I URZĘDÓW SKARBOWYCH WOJEWÓDZTWA OPOLSKIEGO

Data publikacji 2015-03-27
Data zakończenia 2015-04-07 11:00:00
Instytucja Izba Skarbowa w Opolu
Miejscowość Opole
Województwo opolskie
Branża
  • Części i akcesoria do maszyn biurowych,
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
  • Wyroby biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 69500 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301251105, 301921136, 301923200, 301243007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych (tonery, tusze, taśmy, kalki, etykiety itp.) do drukarek, kserokopiarek, faksów i innych urządzeń użytkowanych przez jednostki administracji podatkowej województwa opolskiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określający rodzaj materiałów eksploatacyjnych zalecanych przez producenta sprzętu posiadanego przez jednostki administracji podatkowej województwa opolskiego oraz wielkości szacunkowe określone jako maksymalne ilości zamawianych materiałów eksploatacyjnych zawiera wykaz zamawianych materiałów, stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ.
Zamawiane materiały eksploatacyjne zostały określone poprzez wskazanie producenta, typów urządzeń, łącznie z numerami katalogowymi oryginalnych materiałów eksploatacyjnych nadanych przez producenta. Wskazane dane mają służyć celom informacyjnym przy sporządzaniu ofert przez Wykonawców, a Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych.
Przez określenie materiały równoważne Zamawiający rozumie materiały: kompatybilne ze sprzętem, do którego materiały te są zamawiane, o parametrach takich samych lub lepszych od oryginału produkowanego przez producenta urządzenia, o wydajności i jakości nie gorszej od materiałów oryginalnych zlecanych przez producenta urządzenia, nie naruszające w żaden sposób praw patentowych ani innej własności intelektualnej. Zamawiający nie dopuszcza możliwości oferowania materiałów eksploatacyjnych naruszających prawo polskie lub prawo UE.
Przez równoważne Zamawiający rozumie również materiały: fabrycznie nowe, wyprodukowane w 100 procentach z nowych części (w szczególności fabrycznie nowa obudowa, fabrycznie nowe dysze, fabrycznie nowy tusz lub toner, fabrycznie nowe bębny światłoczułe, fabrycznie nowe oryginalne opakowanie nienoszące znamion otwierania), bez śladów używania lub uszkodzenia, nieregenerowane,zapakowane w opakowanie indywidualne uniemożliwiające działanie czynników zewnętrznych, takich jak np. światło, kurz i wilgoć.
Ciężar udowodnienia równoważności oferowanych produktów spoczywa na Wykonawcy. Zamawiający za dowód uzna oświadczenie Wykonawcy.
Wszystkie oferowane materiały winny być opatrzone znakiem firmowym producenta oraz etykietą zawierającą numer katalogowy oraz termin ważności umieszczoną w widocznym miejscu na opakowaniu, gwarantujący użytkowanie ich przez Zamawiającego przez co najmniej 24 miesiące od dnia dostarczenia ich jednostce administracji podatkowej województwa opolskiego.
Wykonawca gwarantuje, że dostarczone materiały eksploatacyjne są wysokiej jakości, nie gorszej niż materiały oferowane przez producenta urządzeń i materiałów eksploatacyjnych, zapewniają kompatybilność pracy z urządzeniami Zamawiającego, posiadają właściwe opakowanie z oznaczeniem terminu przydatności do użycia, ilości kopii, rodzaju materiału eksploatacyjnego, numeru katalogowego, parametrów technicznych itp. oraz zawierajace wszelkie zabezpieczenia stosowane przez producenta (hologramy, paski zabezpieczające przed wysypaniem proszku itp. bez konieczności naruszania opakowania).
W wykazie zamawianych materiałów eksploatacyjnych, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, należy zamieścić opis oferowanych materiałów, zawierający informacje o producentach, typach, rodzajach i parametrach oferowanych elementów składowych przedmiotu zamówienia.
Na wniosek Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do odbioru, z jednostki administracji podatkowej województwa opolskiego, zużytych materiałów eksploatacyjnych oraz przedłożenia Karty odbioru odpadu potwierdzającej przekazanie, przedsiębiorcy posiadającemu zezwolenie na zbieranie odpadów, przez jednostki administracji podatkowej województwa opolskiego, zużytych materiałów eksploatacyjnych.
Dostawy następować będą sukcesywnie po zgłoszeniu przez Zamawiającego zapotrzebowania pocztą elektroniczną lub faksem. Maksymalny termin realizacji dostawy do siedziby jednostki administracji podatkowej województwa opolskiego, który Wykonawca określi w złożonej ofercie, nie może być dłuższy niż 4 dni robocze. Wykonawca zobowiązuje się do poniesienia wszelkich kosztów dostarczenia sprzętu do miejsca dostawy wskazanego przez Zamawiającego, w szczególności kosztów opakowania i transportu.
W przypadku dostawy produktu złej jakości, który spowoduje uszkodzenie sprzętu, kosztem naprawy z tego tytułu zostanie obciążony Wykonawca.
W przypadku dostarczenia materiałów eksploatacyjnych niezgodnych ze złożoną ofertą lub wadliwych, Zamawiający zwróci niezgodny lub wadliwy towar na koszt Wykonawcy, a Wykonawca będzie zobligowany do dostarczenia na własny koszt towaru zgodnego z wymaganiami Zamawiającego.
W załączniku nr 2 do SIWZ, wykazano szacunkowe ilości zamawianych materiałów eksploatacyjnych w celu obliczenia, przez Wykonawców, wartości oferty. Szacunku dokonano przy zachowaniu maksymalnej rzetelności i staranności. Faktyczna ilość dostarczanych materiałów eksploatacyjnych będzie wynikać z bieżących potrzeb jednostek administracji podatkowej województwa opolskiego, których nie można szczegółowo określić w okresie wszczęcia i prowadzenia niniejszego postępowania. Ilości te mogą się różnić od podanych w załączniku nr 2 do SIWZ.
W niniejszym postępowaniu w przypadku zwiększenia potrzeb jednostek administracji podatkowej województwa opolskiego, Zamawiający, na podstawie art. 34 ust.5 PZP przewiduje prawo opcji, które określone zostało przez Zamawiającego w następujący sposób: 70 procent całkowitej wartości przedmiotu zamówienia (a tym samym po zawarciu umowy 70 procent maksymalnej kwoty wynagrodzenia wynikającej z oferty Wykonawcy) stanowić będzie zamówienie podstawowe, 30 procent całkowitej wartości przedmiotu zamówienia (a tym samym po zawarciu umowy 30 procent maksymalnej kwoty wynagrodzenia wynikającej z oferty Wykonawcy) stanowić będzie zamówienie objęte wspomnianym prawem opcji.Prawo opcji, które Zamawiający przewidział w przedmiotowym postępowaniu, zostało przez niego określone stosunkiem procentowym, licząc od całkowitej wartości zamówienia - tożsamej z kwotą podaną w ofercie Wykonawcy.
Tym samym całkowita wartość zamówienia stanowić będzie sumę wartości zamówienia podstawowego i zamówienia, które ewentualnie zostanie udzielone przy wykorzystaniu prawa opcji na podstawie art. 34 ust. 5 PZP. Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli
w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie z tego tytułu

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Izba Skarbowa w Opolu
Ulica ul. Ozimska 19
Nr domu 19
Miejscowość Opole
Kod Pocztowy 45-057
Województwo opolskie
Tel 077 453 68 86
Fax 077 456 43 13
Internet www.izba-skarbowa.opole.pl
Regon 00102292000000
E-mail Magdalena.Wlodowska@op.mofnet.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja rządowa terenowa
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/12/2015
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualne zezwolenie wydane przez właściwe organy na zbieranie odpadów po zużytych materiałach eksploatacyjnych, tj. aktualne zezwolenie uprawniające do zbierania odpadów zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21 ze zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. Nr 112, poz. 1206) lub wykaże, że jest zwolniony na podstawie art. 45 ustawy o odpadach z obowiązku posiadania zezwoleń w zakresie zbierania odpadów po zużytych materiałach eksploatacyjnych.
Wiedza Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał bądź wykonuje co najmniej jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 10 000 zł, ujęte w złożonym wraz z ofertą wykazie dostaw.
Potencjał Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, gdy oświadczy, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia Wykonawcy potencjału technicznego do wykonania zamówienia.
Zdolne Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, gdy oświadczy, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia Wykonawcy osób zdolnych do wykonania zamówienia.
Sytuacja Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej, jeżeli Wykonawca oświadczy, że znajduje się w sytuacji finansowej i ekonomicznej gwarantującej wykonanie zamówienia.
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Dopuszcza się następujące zmiany postanowień zawartej umowy: 1) Wydłużenie terminu realizacji zamówienia, dopuszczalne jest, gdy wystąpią okoliczności, których nie można było przewidzieć przed podpisaniem umowy, nie wynikające z zaniedbań którejś ze stron, a wydłużenie terminu jest niezbędne do wykonania zamówienia; 2)gdy nastąpi ustawowa zmiana stawki podatku VAT, stawka VAT zastosowana do obliczenia ceny oferty zostanie dostosowana do obowiązujących przepisów prawa, przy czym wartość netto oferty pozostanie niezmieniona.
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Termin dostawy do poszczególnych jednostek administracji podatkowej
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz www.izba-skarbowa.opole.pl
Adres uzyskania siwz Izba Skarbowa w Opolu, ul. Ozimska 19,45-057 Opole, pok. 313 lub 311a
Data składania wniosków 07/04/2015
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Izba Skarbowa w Opolu, ul. Ozimska 19, 45-057 Opole, pok. 315 (kancelaria) - III piętro
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)