1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie graficzne oraz wydruk:
a) broszury informacyjnej dla młodzieży na temat problemów wieku podeszłego w ilości 10 000 szt.,
b) broszury informacyjnej na temat projektu w podwójnej wersji językowej: polskiej i angielskiej w ilości 3 000 szt.,
w ramach projektu pod nazwą: Rozbudowa, przebudowa pawilonu nr 10 zol dla osób starszych i przewlekle chorych w górnie wraz z infrastrukturą.
Projekt ten finansowany jest ze środków Mechanizmu Finansowego EOG 2009 - 2014 i Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009 -2014 oraz środków Powiatu Rzeszowskiego.
2. Zakres prac jakie należy wykonać w ramach powyższego zadnia:
1) BROSZURA INFORMACYJNA DLA MOŁODZIEŻY NA TEMAT PROBLEMÓW WIEKU PODESZŁEGO
a) Prace projektowe/graficzne broszury obejmują:
- opracowanie projektu graficznego całej broszury w pełnym kolorze;
- skład i łamanie dostarczonych tekstów;
- korektę wydawniczą, wykonawca odpowiada za poprawność tekstu pod względem gramatycznym, ortograficznym, interpunkcyjnym itd., za zgodność korekty z podstawą.
- Zamawiający zastrzega sobie na poszczególnych etapach projektowania możliwość stałej współpracy grafika z autorami broszury;
- Wykonawca projektuje i opracowuje broszurę współpracując z autorami broszury,
- zamawiający dostarcza wyłącznie teksty pozostałe elementy grafiki, np. zdjęcia, rysunki, piktogramy, schematy dostarcza wykonawca;
- broszura składa się z czterech części z czego:
a. pierwsza część - powinna zawierać ok. 10 do 12 zdjęć
b. część druga, trzecia i czwarta - łącznie od 30 do 50 piktogramów (do opracowania graficznego) oraz dwa rysunki w cz. trzeciej
c) w części pierwszej zamawiający wymaga aby Wykonawca zamieścił tło przebijające tematycznie dostosowane do treści.
b) Parametry druku:
- format: 18x18cm
- objętość 48 stron (+/-4) oraz 4 strony okładki
- druk 4+4
- środek: papier kreda 200-250g, druk 4+4 + lak. Offsetowy + lakier UV wybiórczo 1+1
- okładka: kreda 350g, druk 4+4, folia matowa 1+0, lak. off 0+1 + lakier UV wybiórczo 1+0
- szycie zeszytowe lub oprawa klejowa
- ilość: 10 000 szt.
2) BROSZURA INFORMACYJNA NA TEMAT PROJEKTU (w wersji językowej PL/ENG)
a) Prace projektowe obejmują:
- wykonanie projektu graficznego broszury
- skład i łamanie tekstów w 2 wersjach językowych (w jednej broszurze)
- zamawiający dostarcza wyłącznie teksty oraz zdjęcia dotyczące działalności zakładu, pozostałe elementy grafiki - np. zdjęcia, rysunki, piktogramy dostarcza wykonawca,
- tłumaczenie tekstów na inną wersję językową leży po stronie wykonawcy,
- korektę wydawniczą, wykonawca odpowiada za poprawność tekstu pod względem gramatycznym, ortograficznym, interpunkcyjnym itd., za zgodność korekty z podstawą -
Zamawiający zastrzega sobie na poszczególnych etapach projektowania możliwość stałej współpracy grafika z autorami broszury.
b) Parametry druku:
- format A4/DL (inaczej 3xDL) - składany w C lub Z
- druk 4+4
- folia matowa/błyszcząca + lakier UV 1+1
- bigowanie - 2 bigi
- ilość: 3 000 szt.
3. Projekty broszur wykonane przez Wykonawcę muszę być zgodne z wytycznymi w sprawie wdrażania funduszy norweskich i EOG. Szczegółowe wymagania w tym zakresie zawierają:
-Podręcznik Komunikacji i Identyfikacji Wizualnej wraz z Wymogami dotyczącymi informacji i promocji - aktualny dokument w wersji elektronicznej dostępny pod adresem www.eog.gov.pl w zakładce (Dokumenty/Informacja i promocja) oraz pozostałe dostępne tam materiały tj. Wymogi dotyczące informacji i promocji (załącznik nr 4 do Regulacji), Logotypy, Wzory materiałów informacyjno-promocyjnych.
4. Zamawiający informuje, iż niniejsze zamówienie jest udzielane w częściach, z których każda stanowić będzie przedmiot odrębnego postępowania. |
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej "Sanatorium" im. Jana Pawła II w Górnie
|
Ulica |
ul. Rzeszowska 5
|
Nr domu |
5
|
Miejscowość |
Górno
|
Kod Pocztowy |
36-051
|
Województwo |
podkarpackie
|
Tel |
17 772 88 95
|
Fax |
17 772 89 68
|
Internet |
http://www.gorno.eu/
|
Regon |
00029174700000
|
E-mail |
dobosz@sanatorium-gorno.itl.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
Rodz zam |
U
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Okres trwania zamówienia |
15
|
Wadium |
nie jest wymagane
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie
Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert. Zamawiający uzna, że warunek ten jest spełniony, jeżeli wykonawca złoży
oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
|
Wiedza |
Warunek spełni Wykonawca, który wykaże że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), wykonał należycie (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również należycie wykonuje) co najmniej 2 usługi obejmujące swoim zakresem opracowanie graficzne, skład, przygotowanie do druku, druk i dostawę broszur (zbliżonych parametrami do przedmiotu zamówienia obejmujących minimum 10 stron), o wartości przynajmniej jednej z nich nie mniejszej niż 40.000 zł brutto
|
Potencjał |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie
Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert. Zamawiający uzna, że warunek ten jest spełniony, jeżeli wykonawca złoży
oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
|
Zdolne |
Warunek spełni Wykonawca, który dysponuje lub będzie dysponować co najmniej jedną osobą na stanowisko: Grafik komputerowy posiadający co najmniej 3 letnie doświadczenie w zakresie opracowania projektów graficznych oraz składu DTP; Edytor/korektor/redaktor posiadającym co najmniej 3 letnie doświadczenie w zakresie korekty, redakcji i adjustacji tekstów
|
Sytuacja |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie
Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert. Zamawiający uzna, że warunek ten jest spełniony, jeżeli wykonawca złoży
oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 5 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 |
Wykonawca ma obowiązek wskazać dostawy w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu w zakresie wiedzy i doświadczenia
|
Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Inne dokumenty |
1.Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli oferta podpisana zostanie przez inne osoby niż wynika to z dokumentów rejestrowych.
2.Pełnomocnictwo dla ustanowionego pełnomocnika do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, jeżeli wykonawcy występują wspólnie.
3.Dokumenty dotyczące sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia oraz zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie:
a) zmian korzystnych dla Zamawiającego, w szczególności obniżenia ceny przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę,
b) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany założeń technicznych poszczególnych pozycji przedmiotu zamówienia względem założeń pierwotnie określonych w SIWZ, które wyniknąć mogą w trakcie projektowania wydawnictw i których Zamawiający na dzień ogłaszania przetargu nie był w stanie przewidzieć, a które są konieczne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
99
|
Kryt 2 |
Termin płatności
|
Kryt 2p |
1
|
Adres strony internetowej siwz |
http://przetargi.gorno.eu/
|
Adres uzyskania siwz |
Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Sanatorium im. Jana Pawła II w Górnie, ul. Rzeszowska 5, 36-051 Górno, Pawilon nr 5 - Pokój nr 3
|
Data składania wniosków |
07/04/2015
|
Godzina składania wniosków |
12:00
|
Miejsce |
Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej Sanatorium im. Jana Pawła II w Górnie, ul. Rzeszowska 5, 36-051 Górno, Pawilon nr 5 - Sekretariat
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
Projekt finansowany jest ze środków Mechanizmu Finansowego EOG 2009 - 2014 i Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2009 -2014 oraz środków Powiatu Rzeszowskiego.
|
Czy unieważnienie |
Nie
|