Dostawa sprzętu informatycznego, drobnego sprzętu i podzespołów komputerowych - II części, nr sprawy 16/ZP/15

Data publikacji 2015-03-30
Data zakończenia 2015-04-14 11:00:00
Instytucja Departament Administracyjny MON
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Ekrany i konsole komputerowe,
  • Urządzenia do przechowywania i odczytu danych,
  • Nośniki do przechowywania L 74/48 PL Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej 15.3.2008,
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów

Szczegóły

Numer ogłoszenia 43743 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302343001, 302344002, 302372207, 302372908, 302371103, 302371323, 302370009, 302372506, 302346004, 302332325, 302374601, 302374106, 302372805, 302310007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest dostawa sprzętu informatycznego, drobnego sprzętu i podzespołów komputerowych - II części:
1) część I - drobny sprzęt i podzespoły komputerowe,
2) część II - sprzęt informatyczny.
2. Szczegółowy wykaz wraz z ilościami oraz minimalnymi wymaganiami dla sprzętu informatycznego oraz sprzętu i podzespołów komputerowych zawiera Załącznik nr 6 do SIWZ.
3. Okres gwarancji:
1) część I - wymaga się udzielenia przynajmniej 12 - miesięcznej gwarancji dla sprzętu
i podzespołów wymienionych w pozycjach nr 1 - 46 i przynajmniej 24 - miesięcznej gwarancji dla sprzętu i podzespołów wymienionych w pozycjach nr 47 - 69 wymienionych
w Załączniku nr 6 do SIWZ,
2) część II - wymaga się udzielenia przynajmniej oraz przynajmniej 36 - miesięcznej gwarancji dla sprzętu wymienionego w Załączniku nr 6 do SIWZ,
- stosownie do zapisów zawartych w niniejszej SIWZ w Rozdziale XIII Opis kryteriów i sposobu dokonywania oceny oferty, ust. 2, pkt 2) Okres gwarancji.
4. W przypadku uszkodzenia informatycznych nośników danych (dyski twarde, pamięci USB FLASH PenDrive) nie podlegają one przekazaniu do naprawy, pozostają własnością Zamawiającego

Opis

Szczegółowy wykaz wraz z ilościami oraz minimalnymi wymaganiami dla sprzętu i podzespołów komputerowych zawiera Załącznik nr 6 do SIWZ.
Okres gwarancji: wymaga się udzielenia przynajmniej 12 - miesięcznej gwarancji dla sprzętu i podzespołów wymienionych w pozycjach nr 1 - 46 i przynajmniej 24 - miesięcznej gwarancji dla sprzętu i podzespołów wymienionych w pozycjach nr 47 - 69 wymienionych
w Załączniku nr 6 do SIWZSzczegółowy wykaz wraz z ilościami oraz minimalnymi wymaganiami dla sprzętu informatycznego zawiera Załącznik nr 6 do SIWZ.
Okres gwarancji: wymaga się udzielenia przynajmniej oraz przynajmniej 36 - miesięcznej gwarancji dla sprzętu wymienionego w Załączniku nr 6 do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Departament Administracyjny MON
Ulica Al. Niepodległości 218
Nr domu 218
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 00-911
Województwo mazowieckie
Tel 261 840086
Fax 261 849642; 261 874189
Internet www.mon.gov.pl
Regon 01487280600000
E-mail tandrysiak@mon.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja rządowa centralna
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 2
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 21
Wadium 1. Składając ofertę każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium: 1) w części I - w wysokości 3.000,00 zł (słownie złotych: trzy tysiące 00/100), 2) w części II - w wysokości 250,00 zł (słownie złotych: dwieście pięćdziesiąt 00/100), 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego: nr: 16 1010 1010 0041 8313 9120 0000. 4. Wadium wnoszone w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert przed godz. 11.00 w pokoju nr 728 (do oferty należy załączyć kserokopię). 5. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowych lub ubezpieczeniowych, z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: 1) nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, 2) termin obowiązywanie gwarancji, 3) miejsce i termin zwrotu gwarancji. 6. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert przed godz. 11.00. 7. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 8. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 9. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 14 i 15. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający zwraca wadium w przypadku zaistnienia dwóch przesłanek: 1) Wykonawca wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert oraz 2) Wykonawca złożył wniosek o zwrot wadium. Zamawiający uzna, że oświadczenia w przedmiocie wycofania oferty oraz zwrotu wadium zostały wniesione skutecznie, jeżeli zostaną złożone w formie pisemnej (w oryginale) przez osobę/osoby uprawnione do reprezentowania i składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. 12. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie ust. 9, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 14. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 15. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy
Zaliczka Nie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty Ponadto do oferty należy załączyć następujące dokumenty: 1) wypełniony i podpisany Formularz ofertowy, zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ, 2) wypełniony i podpisany Formularz cenowy, zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ. 3) dokument potwierdzający wniesienie wadium
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Kod kryterium B
Kryt 1p 95
Kryt 2 okres gwarancji
Kryt 2p 5
Adres strony internetowej siwz http://bip.mon.gov.pl/ogloszenia/
Adres uzyskania siwz Ministerstwo Obrony Narodowej al. Niepodległości 218 00-911 Warszawa pok. 728
Data składania wniosków 14/04/2015
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Ministerstwo Obrony Narodowej Kancelaria Jawna al. Niepodległości 218 00-911 Warszawa
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Zamawiający, na postawie art. 24 ust. 2a ustawy, wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)