1. Przedmiotem zamówienia jest: zakup, dostawa wraz z montażem i uruchomieniem sprzętu komputerowego, sprzętu multimedialnego, materiałów eksploatacyjnych, instalacja oprogramowania biurowego i graficznego w siedzibie Zamawiającego (25-002 Kielce, ul. Sienkiewicza 63), w ramach projektu pn.: Nowa jakość w zakresie monitorowania polityk publicznych w województwie świętokrzyskim. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet V Dobre rządzenie, Działanie 5.2. Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałanie 5.2.1. Modernizacja zarządzania
w administracji samorządowej.
2. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawiera Załączniki Nr 1 do SIWZ. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego, określonymi szczegółowo w w/w załączniku do SIWZ.
3. Zakres ilościowy zamówienia przedstawia się następująco:
A. Zestaw komputerowy - 3 zestawy;
B. Oprogramowanie biurowe - 5 sztuk;
C. Komputer przenośny - Notebook - wraz z torbą, zasilaczem, linką zabezpieczającą z zamkiem szyfrowym - 2 sztuki;
D. Urządzenie wielofunkcyjne sieciowe, kolor, A4- 1 sztuka;
E. Materiały eksploatacyjne - 2 komplety;
F. Projektor multimedialny FullHD (wraz z pilotem, torbą do przenoszenia, przewodem VGA, przewodem HDMI min. 1.8 m.) - 1 sztuka;
G. Ekran projekcyjny przenośny na trójnogu z futerałem do przenoszenia - 1 sztuka;
H. Oprogramowanie graficzne - 2 sztuki.
4. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami zamawiającego, określonymi szczegółowo w Załączniku nr 1 do SIWZ. Wskazane tam ewentualne znaki towarowe, patenty i miejsce pochodzenia są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jedynie jakości przedmiotu zamówienia. W związku z powyższym wykonawcy mogą składać oferty równoważne, za które uznane zostaną oferty spełniające wymagania zamawiającego. Wszystkie wymagania dotyczące parametrów technicznych, wymienione w Załączniku nr 1 do SIWZ należy traktować jako minimalne. Obowiązek wykazania, iż oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania zamawiającego, leży po stronie wykonawcy.
5. Zamawiający wymaga, aby wykonawca był uprawniony do wprowadzenia do obrotu wszelkiego oprogramowania wchodzącego w skład przedmiotu zamówienia.
6. Zamawiający wymaga, aby wszystkie urządzenia były fabrycznie nowe, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2014 roku, kompletne, wraz z potrzebnymi do działania przewodami, z odpowiednim oprogramowaniem, posiadały wymagane prawem atesty i certyfikaty oraz nie wymagały żadnych dodatkowych nakładów i były gotowe do pracy.
7. Minimalny okres gwarancji dla poszczególnego asortymentu został określony
w Załączniku nr 1 do SIWZ. |
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
|
Ulica |
al. IX Wieków Kielc 3
|
Nr domu |
3
|
Miejscowość |
Kielce
|
Kod Pocztowy |
25-516
|
Województwo |
świętokrzyskie
|
Tel |
41 3421901, 3421677, 3421576
|
Fax |
41 3445265, 3445723
|
Internet |
www.sejmik.kielce.pl
|
Regon |
29101900500000
|
E-mail |
marzena.adamczyk@sejmik.kielce.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Okres trwania zamówienia |
21
|
Wadium |
Nie dotyczy
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Nie dotyczy
|
Wiedza |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają odpowiednią wiedzę i doświadczenie niezbędne do
wykonania zamówienia, tj.posiadają wiedzę i doświadczenie w zakresie wykonania zamówienia odpowiadającemu przedmiotowi zamówienia i w powyższym zakresie wykażą, iż
w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali należycie co najmniej jedno zamówienie (jedna umowa) polegające na dostawie sprzętu komputerowego (np.: komputerów, laptopów, urządzeń wielofunkcyjnych, oprogramowania), którego wartość wyniosła co najmniej 40 000,00 zł brutto.
UWAGA:
W przypadku wykazania wartości danego zamowienia w walucie obcej, zamawiający dokona przeliczenia tej wartości na wartość w złotych według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego (NBP) dla danej waluty z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu ukazania się ogłoszenia o zamówieniu, NBP nie opublikuje informacji o średnim kursie walut, zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń wg średniego kursu z pierwszego, kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje ww. informacje.
Ocena w/w warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana wg zasady spełnia/nie spełnia, na
podstawie Oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i dokumentów załączonych do ofert, które zostały
wyszczególnione w pkt. III.4.1 oraz w rozdziale VI lit. A SIWZ.
|
Potencjał |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena w/w
warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana wg zasady spełnia/nie spełnia, na podstawie Oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy
Prawo zamówień publicznych
|
Zdolne |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena w/w
warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana wg zasady spełnia/nie spełnia, na podstawie Oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy
Prawo zamówień publicznych.
|
Sytuacja |
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej
wykonanie zamówienia. Ocena w/w warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana według zasady spełnia/nie spełnia, na
podstawie Oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Inne dokumenty |
1.Wypełniony i podpisany Formularz oferty - wg wzoru określonego w Dodatku nr 1 do SIWZ.
2.Wypełniony i podpisany Formularz cenowy - wg wzoru określonego w Dodatku nr 2 do SIWZ, który stanowić będzie załącznik do oferty wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest wskazać producenta, nazwę i symbol zaoferowanego przedmiotu zamówienia w odpowiednich pozycjach wypełnianego Formularza cenowego. Wskazanie to musi umożliwić jednoznaczną ocenę oferowanego przedmiotu zamówienia. W oznaczonych pozycjach wykonawca zobowiązany jest do określenia okresu gwarancji dla zaoferowanych urządzeń.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia wykonawców występujących wspólnie (dotyczy również spółki cywilnej) - pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (oryginał lub poświadczona notarialnie kopia).
4. Pełnomocnictwo określające jego zakres - w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik (oryginał lub poświadczona notarialnie kopia).
5. Zgodnie z §1 ust. 4 rozporządzenia
Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r., w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form,
w jakich te dokumenty mogą być składane, w wykazie głównych usług wykonawca jest zobowiązany wskazać jedynie zamówienia
potwierdzające spełnianie warunków określonych powyżej w pkt. III.3.2 oraz w rozdziale V pkt. 1.A)1) SIWZ i załączenia dowodów należytego
wykonania w stosunku do tych zamówień. 6. Zgodnie z §1 ust. 2 w/w rozporządzenia dowodami, o których mowa w pkt. III.4.1. oraz w
rozdziale VI lit. A pkt. 2 SIWZ są poświadczenia, albo oświadczenia wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze
wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczeń. 7. Zgodnie z §1 ust. 3 w/w rozporządzenia, w przypadku gdy zamawiający jest podmiotem,
na rzecz którego usługi wskazane w wykazie, zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których
mowa powyżej. 8. Wykonawca, który będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu innych
podmiotów (art. 26 ust. 2b) zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji
zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązania tych podmiotów (oryginał podpisany przez podmiot) do oddania
mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. 9. Zgodnie z §7 ust. 2 w/w rozporządzenia w przypadku
wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których wykonawca polega
na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są
poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub te podmioty.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Zamawiający przewiduje zmianę postanowień zawartej umowy w sytuacji, gdy po jej zawarciu, produkt stanowiący przedmiot umowy został wycofany z rynku lub zaprzestano jego produkcji, a zaproponowany przez wykonawcę w jego miejsce produkt posiada nie gorsze parametry techniczne niż ten zaoferowany w ofercie,
w zakresie wymaganym w SIWZ, oraz w zakresie pozostałych parametrów zmiana jest korzystna dla zamawiającego. Warunkiem dokonania takiej zmiany jest przekazanie zamawiającemu oświadczenia podpisanego przez producenta lub dystrybutora
o wycofaniu produktu z rynku lub zaprzestaniu jego produkcji. Zmiana produktu nie może powodować zwiększenia wynagrodzenia wykonawcy, o którym mowa w § 4 ust. 1 umowy, zmiany terminu wykonania, okresu gwarancji oraz innych warunków realizacji umowy. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić propozycję zmiany Zamawiającemu i uzyskać jego akceptację.
2. Zmiana umowy może nastąpić w przypadku wystąpienia siły wyższej, za którą uważa się zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym, występujące po zawarciu niniejszej umowy, a których strony nie były w stanie przewidzieć w momencie jej zawierania,
i których zaistnienie lub skutki uniemożliwiają wykonanie niniejszej umowy zgodnie
z jej treścią, Strona dotknięta jej działaniem, niezwłocznie poinformuje pisemnie drugą Stronę o jej zaistnieniu oraz, o ile będzie to możliwe, przedstawi nie budzące wątpliwości dokumenty potwierdzające jej wystąpienie. Obie Strony niezwłocznie od dnia otrzymania powyższej informacji uzgodnią tryb dalszego postępowania - zmianie może ulec termin dostawy.
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
90
|
Kryt 2 |
Termin dostawy
|
Kryt 2p |
10
|
Adres strony internetowej siwz |
http://bip.sejmik.kielce.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego, al. IX
Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, Budynek C-2, pokój 344, III piętro
|
Data składania wniosków |
08/04/2015
|
Godzina składania wniosków |
11:00
|
Miejsce |
Urząd
Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego, al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, Budynek C-2, pokój 213 (Kancelaria Ogólna).
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
Zamówienie jest współfinansowane przez Unię Europejską w ramach projektu pn.: Nowa jakość w zakresie monitorowania polityk publicznych w województwie świętokrzyskim. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej
w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet V Dobre rządzenie, Działanie 5.2. Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałanie 5.2.1. Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej.
|
Czy unieważnienie |
Nie
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dokumenty potwierdzające |
1. W przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje:
a) rozwiązania równoważne dla systemu operacyjnego - poz. A i C, oprogramowania biurowego - poz. B, oprogramowania graficznego - poz. H Formularza cenowego - zobowiązany jest dołączyć do oferty dokumenty potwierdzające, że zaoferowane rozwiązania równoważne spełniają wszystkie wymagania określone w SIWZ - (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę).
b) w poz. E Formularza cenowego materiały eksploatacyjne równoważne, wyprodukowane przez producentów nie będących producentami urządzenia zaoferowanego w poz. D Formularza cenowego, wykonawca zobowiązany jest do dołączenia do oferty dokumentacji świadczącej o ich równoważności, tj. potwierdzającej, że materiały te są kompatybilne ze sprzętem wskazanym w poz. D w/w dokumentu oraz zapewniają jakość wydruku przynajmniej równą materiałom oryginalnym (wyprodukowanym przez producentów urządzenia zaoferowanego w poz. D), są fabrycznie nowe, oraz że spełniają wymogi co do wymaganej jakości oraz pojemności/wydajności - wystawionej przez producenta albo odpowiednie niezależne podmioty uprawnione do kontroli jakości produktów (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę).
2. Zamawiający wymaga, aby załączone do oferty dokumenty sporządzone w języku obcym, złożone zostały wraz z tłumaczeniem na język polski.
|