Dostawa gadżetów i innych materiałów promocyjnych z oznaczeniami identyfikującymi dla projektu Akademia Zmienia Szczecin - Centrum Przemysłów Kreatywnych

Data publikacji 2015-03-30
Data zakończenia 2015-04-10 12:00:00
Instytucja Akademia Sztuki w Szczecinie
Miejscowość Szczecin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Aparatura i sprzęt do celów demonstracyjnych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 44107 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 392941000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa gadżetów i innych materiałów z oznaczeniami identyfikującymi dla projektu pn. Akademia Zmienia Szczecin - Centrum Przemysłów Kreatywnych.
2. W zakres dostawy, o której mowa w ust. 1 niniejszego działu wchodzi wykonanie po stronie Wykonawcy następujących istotnych świadczeń:
1) Opracowanie (przygotowanie) projektu graficznego każdego gadżetu i innego materiału promocyjnego w stanie z naniesionym na nim odpowiednim (określonym poniżej) zakresem oznaczeń identyfikujących dla projektu pn. Akademia Zmienia Szczecin - Centrum Przemysłów Kreatywnych i uzgodnienie (akceptację) tego projektu graficznego z Zamawiającym;
2) Wytworzenie i dostarczenie Zamawiającemu gadżetów i innych materiałów promocyjnych z oznaczeniami identyfikującymi dla projektu pn. Akademia Zmienia Szczecin - Centrum Przemysłów Kreatywnych w stanie zgodnym z projektem graficznym, o którym mowa w pkt 1) powyżej zaakceptowanym przez Zamawiającego, wymogami SIWZ i ofertą Wykonawcy.
3. W odniesieniu do jednego z rodzajów materiałów promocyjnych składających się przedmiot niniejszego zamówienia zakres dostawy (świadczeń do wykonania po stronie Wykonawcy) obejmuje również (obok czynności wskazanych w ust. 2 niniejszego działu) montaż (przytwierdzenie) tego materiału we wskazanym przez Zamawiającego miejscu na budynku Centrum Przemysłów Kreatywnych znajdującym się w Szczecinie.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Akademia Sztuki w Szczecinie
Ulica plac Orła Białego 2
Nr domu 2
Miejscowość Szczecin
Kod Pocztowy 70-562
Województwo zachodniopomorskie
Tel 91 8522 834
Internet www.akademiasztuki.eu
Regon 32085033400000
E-mail agnieszka.walczyk@akademiasztuki.eu
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 30/10/2015
Wadium W postępowaniu niniejszym wniesienie wadium nie jest wymagane
Zaliczka Nie
Wiedza 1.Zamawiający uzna, iż Wykonawca wykazał spełnienie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia (z zastrzeżeniem jednak dodatkowych, właściwych dla niniejszego warunku, postanowień zawartych w sekcji IV.4.16 niniejszego ogłoszenia pn. Dodatkowe informacje dotyczące sposobu oceny spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu), jeżeli: 1) Wykonawca wykaże Zamawiającemu fakt zrealizowania minimum trzech głównych zamówień (dostaw lub usług) spełniających następujące cechy: a) Każde z trzech głównych zamówień zostało wykonane (zakończone, ukończone) - a w przypadku, gdy dane zamówienie główne (spośród tych trzech) jest świadczeniem okresowym lub ciągłym, to w odniesieniu do niego również jest wykonywane - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem składania ofert w niniejszym postępowaniu (a jeżeli okres prowadzenia działalności przez Wykonawcę jest krótszy niż trzy lata, to w tym okresie); b) Każde z trzech głównych zamówień, o których mowa w pkt a) powyżej zostało wykonane - a w przypadku, gdy dane zamówienie główne (spośród tych trzech) jest świadczeniem okresowym lub ciągłym, to również w odniesieniu do niego jest wykonywane - należycie; c) Dwa spośród trzech głównych zamówień, o których mowa w pkt a) i b) powyżej, będą (każde z tych dwóch zamówień osobno) o wartości nie mniejszej niż równowartość 20 000 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy) netto (bez należnego podatku VAT) i każde z nich obejmowało swoim zakresem wykonanie naniesienia metodą nadruku treści graficznych zawierających logotypy, obrazy lub innego rodzaju treści reklamowe, promocyjne lub ogłoszeniowe na artykuły (rzeczy) wykonane z materiału innego niż papier (np. plastik, metal czy tekstylia) w celu wykorzystania tak przygotowanych artykułów (artykułów z nadrukami) na potrzeby reklam, promocji lub ogłoszeń. W przypadku, gdy przedstawiane do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia zamówienie główne stanowi świadczenie okresowe lub ciągłe, wskazana wyżej wartość 20 000 zł dotyczy tego zamówienia w części już wykonanej, a owa wykonana część musi również obejmować swoim zakresem wykonanie wymaganego wyżej naniesienia metodą nadruku treści graficznych zawierających logotypy, obrazy lub innego rodzaju treści reklamowe, promocyjne lub ogłoszeniowe na przynajmniej część artykułów (rzeczy) wykonane z materiału innego niż papier (np. plastik, metal czy tekstylia) w celu wykorzystania tak przygotowanych artykułów (artykułów z nadrukami) na potrzeby reklam, promocji lub ogłoszeń; d) Trzecie z trzech głównych zamówień, o których mowa w pkt a) i b) powyżej było o wartości nie mniejszej niż równowartość 10 000 zł (słownie: dziesięć tysięcy) netto (bez należnego podatku VAT) i obejmowało swoim zakresem wykonanie naniesienia metodą grawerowania treści graficznych zawierających logotypy, obrazy lub innego rodzaju treści reklamowe, promocyjne lub ogłoszeniowe na artykuły (rzeczy) wykonane z materiału innego niż papier (np. plastik, metal) w celu wykorzystania tak przygotowanych artykułów (artykułów z grawerowaniem) na potrzeby reklam, promocji lub ogłoszeń. W przypadku, gdy przedstawiane do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia zamówienie główne stanowi świadczenie okresowe lub ciągłe, wskazana wyżej wartość 10 000 zł dotyczy tego zamówienia w części już wykonanej, a owa wykonana część musi również obejmować swoim zakresem wykonanie wymaganego wyżej naniesienia metodą grawerowania treści graficznych zawierających logotypy, obrazy lub innego rodzaju treści reklamowe, promocyjne lub ogłoszeniowe na przynajmniej część artykułów (rzeczy) wykonane z materiału innego niż papier (np. plastik, metal) w celu wykorzystania tak przygotowanych artykułów (artykułów z nadrukami) na potrzeby reklam, promocji lub ogłoszeń. 2) Z zastrzeżeniem wyjątku wskazanego w ust. 2 niniejszej sekcji, zamówienia główne wymagane na podstawie ww. pkt 1) niniejszego ustępu będą zamówieniami wykonanymi (wykonywanymi - w przypadku zamówień będących świadczeniami okresowymi lub ciągłymi) przez Wykonawcę (ocena Zamawiającego dokonywana będzie w oparciu o wyłączne zasoby Wykonawcy), przy czym, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, ocena spełnienia wskazanego wymogu dokonana zostanie w oparciu o łączne zasoby zamówień Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, co w szczególności będzie polegało na tym, że Zamawiający za wystarczające, co do wykazania faktu wykonania (wykonywania - w przypadku zamówienia będącego świadczeniem okresowym lub ciągłym) wymaganych głównych zamówień, uzna również potwierdzenie ich wykonania (wykonywania - w przypadku zamówienia będącego świadczeniem okresowym lub ciągłym) tylko przez niektórych lub jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Jednak przynajmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie musi wykazać się wykonaniem (wykonywaniem - w przypadku zamówienia będącego świadczeniem okresowym lub ciągłym) przez siebie minimum dwóch głównych zamówień, spośród trzech, wymaganych na podstawie pkt 1) niniejszego ustępu. 3) Potwierdzenie wykonania głównych zamówień (wykonywania - w przypadku zamówienia będącego świadczeniem okresowym lub ciągłym), stosownie do wymagań ww. pkt 1 i 2) niniejszego ustępu nastąpi na podstawie przedłożonych Zamawiającemu dokumentów, o których mowa w ust. 3 niniejszej sekcji, tj. wykaz zamówień wraz z poświadczeniem z sekcji III.4.1) niniejszego ogłoszenia, a w zakresie w jakim, zgodnie z postanowieniami ust. 3 pkt 4) niniejszej sekcji przedłożenie niektórych takich dokumentów (poświadczenie) nie jest dla danego Wykonawcy wymagane ze względu na to, że Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego zamówienie czy zamówienia główne były wykonane (wykonywane - w przypadku zamówienia będącego świadczeniem okresowym lub ciągłym), ocena w zakresie nie wymaganego do złożenia dokumentu zostanie dokonana w oparciu o dane i wiedzę Zamawiającego. Jeżeli kwota wartości zamówień głównych na wymaganych do przedłożenia dokumentach będzie wyrażona w walucie obcej, dla dokonania oceny spełnienia wymogów wartościowych wskazanych w ww. pkt 1 lit c) i d) niniejszego ustępu, Zamawiający przyjmie kurs sprzedaży tej waluty ustalony przez Narodowy Bank Polski (NBP) na dzień zakończenia (wykonania) zamówienia. 2 Przy wykazywaniu spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia, stosownie postanowień ust. 1 niniejszej sekcji, Wykonawca może również polegać na zamówieniach (zasobach) wykonanych (wykonywanych - w przypadku zamówienia będącego świadczeniem okresowym lub ciągłym) przez podmiot prawa inny niż Wykonawca (lub Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie) - zwany w dalszej części niniejszego ustępu podmiotem trzecim. Dopuszczalność polegania na zasobach podmiotu trzeciego Zamawiający oceni na podstawie i w granicach określonych treścią art. 26 ust. 2b. ustawy PZP, z uwzględnieniem następujących postanowień: 1) Podmiot trzeci będzie uczestniczył w wykonaniu zamówienia objętego niniejszym postępowaniem (umowy o wykonanie niniejszego zamówienia), przy czym uczestniczenie to może mieć miejsce w dowolnej prawnie dopuszczonej formie (np. jako podwykonawca, konsultant, doradca, itp.); 2) Dokumenty, o których mowa w ust. 3 niniejszej sekcji, tj. wykaz zamówień wraz z dowodem z sekcji III.4.1) niniejszego ogłoszenia, będą wskazywać na wykonanie przez podmiot trzeci zamówienia (lub zamówień - w zależności, w jakim zakresie Wykonawca przy wykazywaniu spełnienia warunku polega na zasobach podmiotu trzeciego), przy czym wskazane dokumenty muszą potwierdzać wykonanie (wykonywanie - w przypadku zamówienia będącego świadczeniem okresowym lub ciągłym) przez podmiot trzeci (wyłącznymi zasobami podmiotu trzeciego) minimum dwóch głównych zamówień, spośród trzech wymaganych na podstawie ust. 1 pkt 1) niniejszej sekcji, chyba że fakt wykonania (wykonywania - w przypadku zamówienia będącego świadczeniem okresowym lub ciągłym) minimum dwóch głównych zamówień, spośród trzech wymaganych na podstawie ust. 1 pkt 1) niniejszej sekcji, wykazany został wyłącznymi zasobami Wykonawcy, (stosownie do ust. 1 niniejszej sekcji) lub zasobami innego podmiotu trzeciego, którego zasobami posługuje się wykonawca przy wykazywaniu spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia. 3) Wykonawca przedłoży Zamawiającemu dokument lub dokumenty, o których mowa w ust. 4 niniejszej sekcji - jako wymagany na podstawie art. 26 ust 2b ustawy PZP, dowód, że Wykonawca zasobami podmiotu trzeciego w trakcie realizacji zamówienia. 3.W celu wykazania (potwierdzenia) spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia, Wykonawca złoży Zamawiającemu następujące dokumenty: 1) Wykaz ze wskazaniem trzech głównych zamówień wymaganych w celu wykazania spełnienia opisanego w ust. 1 niniejszej sekcji warunku wiedzy i doświadczenia, z podaniem (w odniesieniu do każdego z nich) przedmiotu zamówienia, jego wartości, daty wykonania (w przypadku zamówienia głównego nie będącego świadczeniem okresowym lub ciągłym) a także podmiotu lub podmiotów, na rzecz których zamówienie główne wykonano (a w przypadku gdy zamówienie stanowi świadczenie okresowe lub ciągłe - na rzecz których zamówienie jest wykonywane). Informacje w Wykazie należy podać w takim zakresie, aby było to wystarczające dla potwierdzenia spełnienia wymogów opisanych w ust. 1 pkt 1) niniejszej sekcji, z wyjątkiem informacji o należytym wykonaniu zamówień (należytym wykonywaniu w przypadku zamówień stanowiących świadczenia okresowe lub ciągłe), które to informacje podlegają wykazaniu w sposób wskazany w pkt 2) niniejszego ustępu. W przypadku i w zakresie, w jakim Wykonawca wykazuje spełnianie warunku, polegając na zasobach podmiotu trzeciego, zastosowanie mają również postanowienia ust. 2 pkt 2) niniejszej sekcji; 2) Z zastrzeżeniem pkt 3) i 4) niniejszego ustępu poświadczenie lub poświadczenia potwierdzające, iż każde z trzech głównych zamówień wymienionych w wykazie, o którym mowa w ww. pkt 1) niniejszego ustępu, jako wymagane dla spełnienia wymogu opisanego w ust. 1 niniejszej sekcji, zostało wykonana należycie (jest wykonywane należycie - w przypadku zamówień stanowiących świadczenie okresowe lub ciągłe). Wskazane poświadczenie musi być wystawione przez podmiot inny niż Wykonawca (zarówno podmiot, na rzecz którego zamówienia główne były wykonane, jak i inny podmiot, który ma kompetencje poświadczyć ww. okoliczności, np. rzeczoznawca). Poświadczeniem potwierdzającym ww. okoliczności mogą być w szczególności referencje, protokoły odbioru zamówienia, zaświadczenie wystawione na podstawie art. 217 kodeksu postępowania administracyjnego. W przypadku, gdy zamówienie główne stanowi świadczenie okresowe lub ciągłe, poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem składania ofert w niniejszym postępowaniu. W przypadku i w zakresie, w jakim Wykonawca wykazuje spełnianie warunku, polegając na zasobach podmiotu trzeciego, zastosowanie mają również postanowienia ust. 2 pkt 2) niniejszej sekcji; 3) Własne oświadczenie potwierdzające wykonanie zamówienia lub zamówień głównych (wykonywane zamówienia lub zamówień głównych - w przypadku zamówień głównych stanowiących świadczenie okresowe lub ciągłe) w sposób należyty, jeżeli wykaże Zamawiającemu, że z przyczyn o obiektywnym charakterze nie jest w stanie uzyskać poświadczenia lub poświadczeń, o których mowa w pkt. 2 powyżej. Obowiązek wykazania Zamawiającemu istnienia ww. obiektywnej przyczyny stanowiącej przeszkodę w złożeniu dokumentu lub dokumentów wymaganych na podstawie ww. pkt 2) niniejszego ustępu, należy do Wykonawcy i jest warunkiem uwzględnienia przez Zamawiającego uprawnienia do posłużenia się własnym oświadczeniem; 4) Wykonawca nie ma obowiązku przedkładać żadnego z dokumentów wskazanych w ww. pkt 2) i 3) w odniesieniu do zamówienia lub zamówień głównych wymienionych w wykazie, o którym mowa w ww. pkt 1) niniejszego ustępu, jeżeli Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego to zamówienie lub zamówienia były wykonane (są wykonywane - przypadku zamówienia lub zamówień głównych stanowiących świadczenia okresowe lub ciągłe). 4.W przypadku i w zakresie, w jakim Wykonawca wykazuje spełnianie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia, polegając na zasobach podmiotu trzeciego, stosownie do postanowień ust. 2 niniejszej sekcji, wynikający z art. 26 ust. 2b ustawy PZP obowiązek udowodnienia Zamawiającemu faktu dysponowania przez Wykonawcę zasobami podmiotu trzeciego niezbędnymi do realizacji zamówienia, Wykonawca zrealizować może poprzez przedłożenie Zamawiającemu dowolnego dokumentu lub dokumentów (np. w formie jednostronnego oświadczenia podmiotu trzeciego, umowy zlecenia, umowy o dzieło, umowy przedwstępną, umowę generalną o współpracy, itd.) zawierających zobowiązanie podmiotu trzeciego do uczestniczenia w realizacji zamówienia objętego niniejszym postępowaniem stosownie do postanowień ust. 2 pkt 1) niniejszej sekcji. Wskazany dokument lub dokumenty powinny w szczególności wyrażanie wskazywać zakres czynności podmiotu trzeciego składający się na jego uczestniczenie w zamówieniu stosownie do postanowień działu ust. 2 pkt 1) niniejszej sekcji. Wskazane zobowiązanie podmiotu trzeciego traktowane będzie jednocześnie jako zgoda tego podmiotu na posługiwanie się przez Wykonawcę, przy wykazywaniu spełnienia wymogu określonego w ust. 1 pkt 1) niniejszej sekcji, zamówieniem lub zamówieniami głównymi realizowanymi przez podmiot trzeci. Podmiot trzeci, który zobowiązał się do udostępnienia Wykonawcy zasobów odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego, powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy (art. 2e ustawy PZP). 5.Używany w postanowieniach niniejszej sekcji zwrot podmiot trzeci należy rozumieć w znaczeniu używanym w ust. 2 niniejszej sekcji.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Przypadki i warunki zmian umowy określone w dziale XVI specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ)
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Spełnianie aspektów ekologicznych produktu
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz www.akademiasztuki.eu
Adres uzyskania siwz Akademia Sztuki w Szczecinie, Plac Orła Białego 2, 70-562 Szczecin (powołać się na oznaczenie niniejszego postępowania AS/BZP/EU/01/2015).
Data składania wniosków 10/04/2015
Godzina składania wniosków 12:00
Miejsce Akademia Sztuki w Szczecinie, Plac Orła Białego 2, 70-562 Szczecin, Sekretariat Kanclerza, II piętro, pokój 212.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Wykonanie niniejszego zamówienia podlega współfinansowaniu przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007 - 2013. Oś priorytetowa 1 Gospodarka - Innowacje - Technologie. Działanie 1.2 Innowacje i transfer technologii. Poddziałanie 1.2.2 Infrastruktura B+R. Tytuł projektu Akademia Zmienia Szczecin - Centrum Przemysłów Kreatywnych. Umowa o dofinansowanie nr: UDA-RPZP.01.02.02-32-005/14-00. Termin wskazany w sekcji II.2) niniejszego ogłoszenia jest terminem maksymalnym. Terminy szczegółowe podaje SIWZ. Dodatkowe informacje dotyczące sposobu oceny spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu: 1.Ocena, że Wykonawca jest zdolny do należytego wykonania zamówienia nie wymaga wykazania w zakresie ponad określony w sekcji III.3) niniejszego ogłoszenia, w szczególności nie jest wymagane przedkładanie Zamawiającemu wykazu zamówień niewykonanych lub niewykonanych należycie. 2.W kwestiach nieuregulowanych postanowieniami niniejszego ogłoszenia, ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w niniejszym postępowaniu, w tym ocena, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z udziału w niniejszym postępowaniu z przyczyn wskazanych w art. 24 ustawy PZP dokonana zostanie zgodnie z ustawą PZP. W myśl tej ustawy, przy ocenie spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu, zastosowanie mają w szczególności następujące zasady: 3.Ocena spełniania przez Wykonawcę każdego z warunków udziału w niniejszym postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie ustalenia przez Zamawiającego istnienia jednego z dwóch alternatywnych zdań: Wykonawca spełnia warunek albo Wykonawca nie spełnia warunku; 4.Ocena, że Wykonawca spełnia warunki udziału w niniejszym postępowaniu, wymagające wykazania spełnienia przez Wykonawcę dokonywana jest na dzień nie późniejszy niż dzień, w którym upływa termin składania ofert w niniejszym postępowaniu (art. 26 ust. 2a ustawy PZP); 5.Warunkiem niezbędnym do uznania, że Wykonawca (a w przypadku Oferty wspólnej - każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie) wykazał spełnienie warunków udziału w niniejszym postępowaniu będzie również złożenie Zamawiającemu oświadczenia o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP (wymóg wynikający z art. 44 ustawy PZP); 6.W celu wykazania, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z przyczyn wskazanych w art. 24 ust. 1 ustawy PZP wymagane jest przedłożenie Zamawiającemu dokumentów zaznaczonych do przedłożenia w sekcji III.4.2) niniejszego ogłoszenia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (Wykonawcy oferty wspólnej), wskazane dokumenty wymagają przedłożenia w odniesieniu do każdego z tych Wykonawców. W zakresie w jakim Wykonawca w niniejszym postępowaniu ma możliwość wykazania spełnienia warunków udziału w niniejszym zasobami podmiotu trzeciego, nie jest wymagane przedstawienie w odniesieniu do tego podmiotu dokumentów z w sekcji III.4.2) niniejszego ogłoszenia. 7.W celu dokonania przez Zamawiającego oceny w zakresie braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z przyczyn wskazanych w art. 24 ust. 2 pkt 5) ustawy Wykonawca (a w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - każdy z tych Wykonawców) składa, na podstawie art. 26 ust. 2d ustawy PZP - listę albo oświadczenie, o których mowa w sekcji III.4.4) niniejszego ogłoszenia, zastrzeżeniem dalszych wymaganych ustawą czynności wymaganych do ustalenia braku podstaw do wykluczenia z art. 24 ust. 2 pkt 5) ustawy PZP; 8.Oświadczenia i dokumenty zaznaczone w niniejszym ogłoszeniu jako wymagane do przedłożenia od Wykonawców w celu potwierdzenia (wykazania) spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu należy przedłożyć Zamawiającemu, nie później niż na dzień, w którym upływa termin na składanie ofert w niniejszym postępowaniu lub (w przypadkach i zakresie wynikającym z treści art. 26 ust. 3 ustawy PZP) zostaną złożone Zamawiającemu w dodatkowym terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. Ilekroć w niniejszym ogłoszeniu używany jest zwrot: 1) Ustawa PZP - należy przez to rozumieć obowiązującą polską ustawę z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych 2) Specyfikacja istotnych warunków zamówienia - należy przez to rozumieć obowiązująca w niniejszym postępowaniu specyfikację, o której mowa w art. 36 ustawy PZP, właściwa dla trybu otwartego (przetargu nieograniczonego) przyjętego w niniejszym postępowaniu.
Czy unieważnienie Nie
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 Wyłącznie zamówienia wskazane w ramach opisu sposobu spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia (sekcja III.3.2 niniejszego ogłoszenia). Nie wymaga się przedstawienia informacji o zamówieniach nie wykonanych lub wykonanych nienależycie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)