Wykonanie remontu pomieszczeń oraz robót malarskich w budynkach UCK

Data publikacji 2015-03-30
Data zakończenia 2015-04-16 10:30:00
Instytucja Uniwersyteckie Centrum Kliniczne
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Sieć zintegrowana

Szczegóły

Numer ogłoszenia 69792 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 454421008, 454322109, 324130001, 441122206, 451112206, 452623217, 453100003, 454211469, 454421008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu pomieszczeń oraz robót malarskich w budynkach UCK.
2. Zamówienie obejmuje następujące części:
Zadanie 1:
Wykonanie robót malarskich części pomieszczeń oddziału Patologii Ciąży Kliniki Położnictwa w Budynku Głównym w obiekcie przy ul. Klinicznej 1A.
Zadanie 2:
Wykonanie robót remontowych pokoju badań na potrzeby Gammakamery Planarnej w budynku nr 5, II piętro.
Zadanie 3:
Malowanie części pomieszczeń Oddziału C Kliniki Onkologii i Radioterapii w budynku nr 4.
Zadanie 4:
Malowanie łazienki i brudownika w Klinice Neurologii Dorosłych w budynku nr 15 - parter.
3. Zaleca się dokonania wizji lokalnej placu budowy, zapoznania się z przedmiotem zamówienia oraz zawarcia w cenie oferty (roboty płatne w formie ryczałtu) wszystkich kosztów za roboty niezbędne do prawidłowego ich wykonania zgodnie z technologią robót określonych PN oraz Warunkami Technicznymi Odbioru Robót. Termin wizji lokalnej należy ustalić indywidualnie z Haliną Wolak tel. 58 349 20 46.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych Podstawowych stanowiąca załącznik nr 6.1 - 6.4 do SIWZ, przedmiar robót stanowiący załącznik nr 7.1 - 7.4 do SIWZ oraz rysunki (rysunek A.1; rysunek E.1)stanowiące załącznik nr 9.2 do SIWZ.
5. Wykonawca zobowiązany jest wykonać pełny zakres robót, który jest konieczny z punktu widzenia dokumentacji, przepisów prawa, wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, dla uzyskania końcowego efektu określonego przez przedmiot zamówienia, a więc wykonać zadanie bez względu na występujące trudności i nieprzewidziane okoliczności jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji.
6. Wykonawcy ponoszą odpowiedzialność za zapoznanie się z należytą starannością z treścią dokumentacji przetargowej oraz za uzyskanie wiarygodnej informacji odnośnie warunków i zobowiązań, które w jakikolwiek sposób mogą wpłynąć na cenę oferty lub realizację robót.
7. Ponadto roboty budowlane należy wykonać w sposób zgodny z przepisami ustawa z dnia 7 lipca 1994 r Prawo Budowlane (t. j. Dz. U. z 2006r. nr 156, poz. 1118, z póź. zm.), przepisami wykonawczymi do w/w ustawy, innymi obowiązującymi aktami prawa odnoszącymi się do przedmiotu zamówienia, aktualnymi polskimi normami i normami branżowymi oraz właściwymi przepisami bhp i ppoż.
8. Wszystkie stosowane materiały budowlane użyte do wykonania przedmiotu zamówienia powinny posiadać stosowne certyfikaty, aprobaty techniczne i atesty wydane przez upoważnioną instytucję krajową oraz zezwalające na ich stosowanie w zakładach opieki zdrowotnej.
9. Wszystkie materiały budowlane muszą spełniać niezbędne wymagania zgodne z Polskimi Normami.
10. Wykonawca zgłosi do organów administracyjnych zamiar rozpoczęcia oraz zakończenia robót budowlanych wraz z kompletem wymaganych dokumentów.
11. Odbiór robót budowlanych powinien być dokonany zgodnie z Warunkami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlano-Montażowych.
12. Roboty tymczasowe i towarzyszące winny być wliczone oraz skalkulowane łącznie z robotami podstawowymi.
13. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia okresu gwarancji nie krótszego niż 36 miesięcy, licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego.
14. Sprzęt budowlany powinien posiadać aktualne przeglądy i badania.
15. Elektronarzędzia powinny posiadać aktualne protokoły pomiarów ochronnych.
16. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Pod pojęciem oferty częściowej rozumie się pojedyncze zadania ustalone w załączniku nr 1 do SIWZ. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub kilka zadań.

Opis

Wykonanie robót malarskich części pomieszczeń oddziału Patologii Ciąży Kliniki Położnictwa w Budynku Głównym w obiekcie przy ul. Klinicznej 1A.Wykonanie robót remontowych pokoju badań na potrzeby Gammakamery Planarnej w budynku nr 5, II piętro.Malowanie części pomieszczeń Oddziału C Kliniki Onkologii i Radioterapii w budynku nr 4.Malowanie łazienki i brudownika w Klinice Neurologii Dorosłych w budynku nr 15 - parter.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Uniwersyteckie Centrum Kliniczne
Ulica ul. Dębinki 7
Nr domu 7
Miejscowość Gdańsk
Kod Pocztowy 80-952
Województwo pomorskie
Tel 58 3491248
Fax 58 3492074, 3461178
Internet http://old.uck.gda.pl/zamowienia.php
Regon 00028864000000
E-mail ajarocka@uck.gda.pl
Obowiązkowa Nie
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam B
Czy częsci Tak
Liczba częsci 4
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Wadium 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w prawidłowej wysokości. Kwota wadium dla ofert całkowitych wynosi 345,00 zł, a dla ofert częściowych: Zadanie nr 1 -95,00 zł Zadanie nr 2 - 110,00 zł Zadanie nr 3 - 110,00 zł Zadanie nr 4 - 30,00 zł W przypadku złożenia ofert na kilka zadań, kwota wadium stanowi sumę wadiów ustalonych dla poszczególnych części zamówienia. 2. Wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej (musi być poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych oraz poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (art. 45 ust. 6 ustawy). 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na poniższy rachunek bankowy Zamawiającego: BZ WBK S.A. o/Gdańsk nr: 94 1090 1098 0000 0000 0901 6749. Wykonawca wnoszący wadium w pieniądzu zobowiązany jest do wpłacenia go odpowiednio wcześniej, tak aby znalazło się ono na koncie Zamawiającego przed datą i godziną składania ofert. 5. Wadium wnoszone w formie niepieniężnej powinno być wystawione na Uniwersyteckie Centrum Kliniczne, ul. Dębinki 7, 80-952 Gdańsk. Oryginał dokumentu należy złożyć w opisanej kopercie wraz z ofertą, natomiast potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię należy dołączyć do oferty. 6. Dokument poręczenia/gwarancyjny powinien przewidywać utratę wadium na rzecz Zamawiającego w przypadkach określonych w pkt. 7 i 8. 7. Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego, wraz z odsetkami, w przypadku, gdy Wykonawca, którego oferta została wybrana: a. odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b. nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c. zawarcie umowy będzie niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8. Ponadto Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust 3 ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust 1 ustawy PZP, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust 2 pkt 5 ustawy PZP, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust 2 pkt 3 ustawy PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9. Wadium musi zabezpieczać ofertę w całym okresie związania ofertą, który wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert. 10. Zamawiający zwróci wadium dla Wykonawcy na zasadach określonych w art. 46 ustawy PZP
Zaliczka Nie
Uprawnienie Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP.
Wiedza Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie zrealizował lub realizuje co najmniej dwie roboty budowlane w zakresie tożsamym lub zbliżonym swoim zakresem z przedmiotem zamówienia z której co najmniej jedna została wykonana lub jest wykonywana na kwotę nie mniejszą niż wartość dla danego zadania określona poniżej: Zadanie nr 1 - 2 000,00 zł brutto Zadanie nr 2 - 2 200,00 zł brutto Zadanie nr 3 - 2 200,00 zł brutto Zadanie nr 4 - 590,00 zł brutto W przypadku złożenia ofert na kilka zadań, wartość robót budowlanych stanowi sumę robót budowlanych ustalonych dla poszczególnych zadań.
Potencjał Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP.
Zdolne Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP.
Sytuacja Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zmiany istotnych postanowień umowy mogą dotyczyć: a. terminu realizacji zamówienia ze względu na konieczność zlecenia robót dodatkowych, których wykonanie wymaga dodatkowego czasu i ma wpływ na termin wykonania zamówienia podstawowego, b. warunków płatności w przypadku: zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w trakcie realizacji umowy, w szczególności dotyczących przepisów podatkowych, np. zamiany ustawowej stawki podatku VAT, c. zmiany kierownika budowy i inspektora nadzoru, d. terminu realizacji zamówienia ze względu na brak możliwości wydania terenu objętego robotami budowlanymi w umownym terminie. e. terminu realizacji zamówienia ze względu na warunki atmosferyczne (np. deszcz, wichura, burza itp.) uniemożliwiające prawidłowe i właściwe wykonanie przedmiotu zamówienia.
Kod kryterium B
Kryt 1p 98
Kryt 2 Termin wykonania
Kryt 2p 2
Adres strony internetowej siwz http://old.uck.gda.pl/zamowienia.php
Adres uzyskania siwz Dział Zamówień Publicznych Zamawiającego Uniwersyteckie Centrum Kliniczne ul. Dębinki 7 80-952 Gdańsk budynek nr 9 pok. 119-121
Data składania wniosków 16/04/2015
Godzina składania wniosków 10:30
Miejsce Sekretariat Dyrektora Naczelnego Zamawiającego ul. Dębinki 7 80-952 Gdańsk budynek nr 9 I piętro
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe 1. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.
Czy unieważnienie Nie
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)