Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Wielospecjalistyczny Szpital Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli
|
Ulica |
ul. Chałubińskiego 7
|
Nr domu |
7
|
Miejscowość |
Nowa Sól
|
Kod Pocztowy |
67-100
|
Województwo |
lubuskie
|
Tel |
068 3882111
|
Fax |
-68 3871281
|
Internet |
www.szpital-nowasol.pl
|
Regon |
97077473300000
|
E-mail |
zpnowasol@wp.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas w miesiącach |
3
|
Wadium |
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium .
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia - wg załącznika nr 4 do SIWZ.
|
Wiedza |
Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym,
okresie, wykonał lub wykonuje: jedną dostawę mebli biurowych wraz z jej zaprojektowaniem
o wartości nie mniejszej niż kwota brutto 65 000,00zł z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonane należycie - zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ.
Zamawiający, w przypadku, gdy przedmiotem zamówienia są świadczenia okresowe i ciągłe dopuszcza nie tylko zamówienia wykonane (tj. zakończone),ale również wykonywane, w takim przypadku część zamówienia już faktycznie wykonana musi wypełniać wymogi określone przez Zamawiającego. W razie konieczności, szczególnie, gdy wykaz lub dowody, o których mowa
w pkt. 2 będą budzić wątpliwości Zamawiającego lub, gdy z poświadczenia albo z innego dokumentu wynika, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, Zamawiający zwróci się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz, którego, dostawy lub usługi były lub miały zostać wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio Zamawiającemu.
|
Potencjał |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia - wg załącznika nr 4 do SIWZ.
|
Zdolne |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia - wg załącznika nr 4 do SIWZ.
|
Sytuacja |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia - wg załącznika nr 4 do SIWZ.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok potw 1 |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dokumenty potwierdzające |
5.1. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczyć Zamawiającemu próbki płyty, kolor okleiny, płyty wykończeń PCV, uchwytów, kółek obrotowych , okuć meblowych pozycji nr 8.2,12.3,16.6 mebli opisanych w załączniku nr 1 do SIWZ pn. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
Próbki, o których mowa wyżej Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć na własny koszt w dniu otwarcia ofert tj. dnia 10.04.2015 do godz. 10:00.
5.2 Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu 36 miesięcznej gwarancji i zobowiązany jest złożyć stosowne oświadczenie, które należy załączyć do oferty.
5.3 Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić wizje lokalną pomieszczeń, w których zostaną zaprojektowane i zamontowane meble, celem zweryfikowania przyjętych wymiarów oraz rozwiązań projektowych. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest do wcześniejszego zgłoszenia chęci dokonania wizji poprzez wysłanie wiadomości fakxem na nr faksu (68) 3871281.
5.4 Wykonawca ponosi wszelkie ryzyka wynikające z faktu nieskorzystania przez niego
z możliwości dokonania wizji lokalnej w obiekcie.
|
Inne dokumenty |
1) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - zgodnie z zał. Nr 2 do SIWZ
2) Wypełniony i podpisany Formularz cenowy- zgodnie z zał. Nr 3do SIWZ
3) Pisemne zobowiązanie, o którym mowa w rozdziale III pkt 5 SIWZ, o ile Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp - jeśli dotyczy.
4) Pełnomocnictwo - jeśli dotyczy,
5) Umowę spółki cywilnej - jeśli dotyczy.
6) Oświadczenie Wykonawcy- Załącznik Nr 9 do SIWZ.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1 Niedopuszczalne są istotne zmiany postanowień zawartej umowy oraz wprowadzanie do niej nowych postanowień, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem ust. 2.
2 Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian do zawartej umowy w przypadku wystąpienia przynajmniej jednej z niżej podanych okoliczności:
2.1 Stwierdzenia braku konieczności wykonania części zamówienia. W tym przypadku zmiana dotyczyć będzie zakresu przedmiotu zamówienia oraz wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy.
2.2 Zmiany stawki podatku VAT. W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT cena netto pozostaje bez zmian, zmianie ulega cena brutto.
2.3 Konieczności przesunięcia terminów umownych, jako następstwa okoliczności, których nie można było przewidzieć, a wynikających:
a) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie dostaw, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron.
b) z powodu siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach.
2.4 W przypadku, gdy nastąpił brak przedmiotu zamówienia na rynku z przyczyn niezależnych od Wykonawcy (np. wycofanie z rynku, zaprzestanie produkcji, wycofanie z obrotu) istnieje możliwość zastąpienia przedmiotu zamówienia produktem równoważnym. Warunkiem zastosowania produktu równoważnego jest dostarczenie go Zamawiającemu po cenie nie wyższej niż wynikająca w umowie dla przedmiotu zamówienia oraz wykazanie przez Wykonawcę, iż produkt równoważny posiada te same lub lepsze parametry i zastosowanie.
2.5 Obniżenie cen przedmiotu umowy przez Wykonawcę może nastąpić w każdym czasie i nie wymaga zgody Zamawiającego.
2.6. Zmiana rachunku bankowego Wykonawcy.
3 Warunkiem dokonanie zmian, o których mowa w ust. 2 (z wyłączeniem punktu 2.2) jest to, że zmiany te nie spowodują zwiększenia ceny ofertowej.
4 Wszczęcie procedury dokonania zmian w umowie uzależnione jest od złożenie wniosku przez stronę inicjującą zmianę zawierającego: opis propozycji zmian, uzasadnienie zmian, obliczenie kosztów zmian.
5 Każda ze zmian wymaga sporządzenia aneksu do umowy.
6. Wszelkie zmiany do umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności
|
Kod kryterium |
A
|
Adres strony internetowej siwz |
www.szpital-nowasol.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Siedziba Zamawiającego tj. w Wielospecjalistycznym Szpitalu Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli, ul. Chałubińskiego7 - biurowiec pokój nr 6.
|
Data składania wniosków |
10/04/2015
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Miejsce |
Siedziba Zamawiającego tj. w Wielospecjalistycznym Szpitalu Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli, ul. Chałubińskiego7 - biurowiec pokój nr 34
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|