konserwacja systemów ochrony elektronicznej w Muzeum Zamkowym w Malborku i Oddziale w Kwidzynie. Znak sprawy: Zp 05/2015

Data publikacji 2015-03-31
Data zakończenia 2015-04-09 09:00:00
Instytucja Muzeum Zamkowe w Malborku
Miejscowość Malbork
Województwo pomorskie
Branża
  • Alarmy przeciwpożarowe,
  • Kamery telewizyjne o obwodzie zamkniętym,
  • Systemy nadzoru o obwodzie zamkniętym,
  • Aparatura do nagrywania lub powielania obrazu wideo

Szczegóły

Numer ogłoszenia 44637 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 500000005, 316252005, 316253006, 322340002, 323331007, 322350009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi pn. konserwacja systemów ochrony elektronicznej w Muzeum Zamkowym w Malborku i Oddziale w Kwidzynie. Zakres prac obejmuje systemy: Sygnalizacji Pożarowej (SSP), Sygnalizacji Włamania i Napadu (SSWiN), Telewizji Dozorowej (CCTV) i kontroli Wewnętrznej Służby Ochrony.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w:
załączniku nr 1A - Harmonogram i zakres prac serwisowych, sporządził Czesław Kwaśnicki - specjalista ds. elektroenergetyki MZM,
załączniku nr 1B - Przedmiar prac serwisowych, sporządził Czesław Kwaśnicki - specjalista ds. elektroenergetyki MZM

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Muzeum Zamkowe w Malborku
Ulica ul. Starościńska 1
Nr domu 1
Miejscowość Malbork
Kod Pocztowy 82-200
Województwo pomorskie
Internet www.zamek.malbork.pl
Regon 00027607328111
E-mail b.mizgala@zamek.malbork.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Instytucja kultury. Muzeum
Rodzaj zam inny Instytucja kultury. Muzeum
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 36
Wadium Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 6.000,00 PLN (słownie: sześć tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach: a. pieniądzu, b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c. gwarancjach bankowych; d. gwarancjach ubezpieczeniowych; e. w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275). 2. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu Wykonawca wpłaca wadium, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BGK O/Gdańsk Nr 40 1130 1121 0006 5623 8620 0001 z dopiskiem: Wadium - konserwacja systemów ochrony w MZM. Wykonawca dołączy do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. 3. W przypadku wnoszenia wadium w innych formach niż w pieniądzu, wymagane jest dołączenie do oferty oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Z jego treści winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz w art. 46 ust. 5 ustawy Pzp na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego. Dokumenty, o których mowa w punkcie 1. muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 4. Zamawiający dokona zwrotu wadium lub zatrzymania wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp
Zaliczka Nie
Uprawnienie Postawiony warunek brzmi: Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca załączy ważne przez cały okres realizacji zamówienia dokumenty: a/. koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia w formie zabezpieczenia technicznego, zgodnie z art. 15 ust. 1 oraz art. 3 pkt 2 Ustawy z dnia 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005r., Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.); b/. zezwolenie Prezesa Państwowej Agencji Atomistyki w zakresie bezpieczeństwa jądrowego i ochrony radiologicznej, zgodnie z art. 4 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 29 listopada 2000r. Prawo Atomowe (tekst jednolity Dz. U. z 2012, poz. 264) (dotyczy obsługi, transportu i magazynowania jonizacyjnych czujek dymu). Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawcę wyżej opisanego warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą, wymienionych i opisanych w punkcie 6 i 10 niniejszej SIWZ.
Wiedza Postawiony warunek brzmi: Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie usługi, w zakresie konserwacji systemów ochrony elektronicznej w obiektach wpisanych do rejestru zabytków, o wartości łącznej brutto nie mniejszej niż 100.000 zł (słownie: sto tysięcy złotych) oraz załączeniem dowodów czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawcę wyżej opisanego warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą, wymienionych i opisanych w punkcie 6 i 10 niniejszej SIWZ.
Potencjał Postawiony warunek brzmi: Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże poprzez złożenie oświadczenia, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym do realizacji niniejszego zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawcę wyżej opisanego warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą, wymienionych i opisanych w punkcie 6 i 10 niniejszej SIWZ.
Zdolne Postawiony warunek brzmi: Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże poprzez złożenie oświadczenia, że dysponuje lub będzie dysponować osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, posiadającymi uprawnienia, wykształcenie i doświadczenie zawodowe oraz wskaże: 1. kierownika prac, koordynującego całokształt prac branżowych, będącego przedstawicielem Wykonawcy, posiadającego: a. zaświadczenie o wpisie na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego, wydaną przez właściwego wojewódzkiego komendanta policji, zgodnie z art. 27 ust 1 i art. 29 ust. 3 Ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (w brzmieniu od 1 stycznia 2014r., Dz. U. z dnia 23 lipca 2013r., poz. 829); b. co najmniej dwuletnie doświadczenie w kierowaniu i prowadzeniu prac zgodnych z przedmiotem zamówienia; 2. minimum 2 pracowników posiadających zaświadczenie o wpisie na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego, wydaną przez właściwego wojewódzkiego komendanta policji, zgodnie z art. 27 ust 1 i art. 29 ust. 3 Ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (brzmienie od 1 stycznia 2014r., Dz. U. z dnia 23 lipca 2013r., poz. 829); 3. inspektora ochrony radiologicznej, posiadającego uprawnienia dla obsługi jonizacyjnych czujek dymu; 4. specjalistę ds. ochrony przeciwpożarowej, posiadającego certyfikat wydany przez Szkołę Główną Służby Pożarniczej. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawcę wyżej opisanego warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą, wymienionych i opisanych w punkcie 6 i 10 niniejszej SIWZ.
Sytuacja Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenia oświadczenia wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Inne dokumenty Oferta musi zawierać: 1.wypełniony i podpisany Formularz oferty według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ; 2.oświadczenia i dokumenty potwierdzające, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, wyszczególnione w punkcie 6 niniejszej SIWZ; 3.parafowany przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną wzór umowy stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ; 4.pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie) o ile ofertę składa pełnomocnik; 5.informację na temat części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzyć podwykonawcom (w Formularzu ofertowym).
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający, zgodnie z art. 142 ust. 5 i art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności w przypadku zamiany: 1. stawki podatku od towarów i usług, 2. wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 3. zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Termin płatności
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz www.zamek.malbork.pl
Adres uzyskania siwz Muzeum Zamkowe w Malborku ul. Starościńska 1, 82-200 Malbork
Data składania wniosków 09/04/2015
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce siedziba Zamawiającego tj. sekretariat muzeum ul. Starościńska 1 w Malborku
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Z udziału wykluczy z udziału w niniejszym postępowaniu Wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1, 2 i 2a ustawy Pzp
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)