Wykonanie i dostawa materiałów reklamowych i drukowanych oraz organizacja konferencji zamykającej

Data publikacji 2015-03-31
Data zakończenia 2015-04-14 09:50:00
Instytucja Dyrektor Urzędu Morskiego w Gdyni
Miejscowość Gdynia
Województwo pomorskie
Branża
  • Materiały reklamowe,
  • Tablice,
  • Papeteria i inne wyroby,
  • Aparatura i sprzęt do celów demonstracyjnych,
  • Śmietana

Szczegóły

Numer ogłoszenia 71732 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 224620006, 392941000, 551200007, 301997928, 798225007, 301950002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa materiałów reklamowych
i drukowanych oraz organizacja konferencji zamykającej i obejmuje:
1) wykonanie i dostawę materiałów reklamowych i drukowanych oraz organizację konferencji zamykającej w ramach promocji projektu Modernizacja wejścia do portu wewnętrznego (w Gdańsku). Etap II - przebudowa szlaku wodnego na Martwej Wiśle i Motławie,
2) wykonanie i dostawę materiałów reklamowych oraz organizację konferencji zamykającej w ramach promocji projektu Zabezpieczenie brzegów Morza Bałtyckiego będących w administracji Urzędu Morskiego w Gdyni
3) wykonanie i dostawę materiałów promocyjnych oraz organizację konferencji zamykającej w ramach promocji projektu Krajowy System Bezpieczeństwa Morskiego (KSBM), etap IIA
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych w zakresie i na warunkach określonych w projekcie Umowy stanowiącym część II SIWZ.
Niniejsze zamówienie będzie współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013.

Opis

Przedmiotem zamówienia jest organizacja konferencji zamykającej w ramach promocji projektów: Modernizacja wejścia do portu wewnętrznego (w Gdańsku). Etap II - przebudowa szlaku wodnego na Martwej Wiśle i Motławie, Zabezpieczenie brzegów Morza Bałtyckiego będących w administracji Urzędu Morskiego w Gdyni oraz Krajowy System Bezpieczeństwa Morskiego (KSBM). Etap IIA.
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności kompleksową organizację cateringu dla 250 osób oraz wykonanie i dostarczenie do Zamawiającego 250 szt. zaproszeń z kopertą. Materiały informacyjne i zdjęciowe przekaże Zamawiający.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią postanowienia wzoru Umowy (część II.1 SIWZ) oraz załącznik do tej Umowy - Załącznik nr 1b: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Organizacja konferencji zamykającej w ramach promocji Projektów: Modernizacja wejścia do portu wewnętrznego (w Gdańsku). Etap II - przebudowa szlaku wodnego na Martwej Wiśle i Motławie, Zabezpieczenie brzegów Morza Bałtyckiego będących w administracji Urzędu Morskiego w Gdyni oraz Krajowy System Bezpieczeństwa Morskiego (KSBM). Etap II A.
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych w zakresie i na warunkach określonych w § 7 wzoru Umowy stanowiącego część II.1 SIWZ.
Niniejsze zamówienie będzie współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013 w ramach projektów: Modernizacja wejścia do portu wewnętrznego (w Gdańsku). Etap II - przebudowa szlaku wodnego na Martwej Wiśle i Motławie, Zabezpieczenie brzegów Morza Bałtyckiego będących w administracji Urzędu Morskiego w Gdyni oraz Krajowy System Bezpieczeństwa Morskiego (KSBM). Etap II A.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa materiałów reklamowych,
w ramach Projektów: Modernizacja wejścia do portu wewnętrznego (w Gdańsku). Etap II - przebudowa szlaku wodnego na Martwej Wiśle i Motławie, Zabezpieczenie brzegów Morza Bałtyckiego będących w administracji Urzędu Morskiego w Gdyni oraz Krajowy System Bezpieczeństwa Morskiego (KSBM), etap IIA, tj. wykonanie
i dostawa niżej wymienionych materiałów:
- 150 szt. pokrowców na telefon,
- 500 szt. kubków ceramicznych,
- 150 szt. notesów,
- 150 szt. długopisów touchpen w etui,
- 200 szt. ładowarek przenośnych,
- 300 szt. stojaków na telefon,
- 1 szt. tablica pamiątkowa,
- 1 szt. tablica informacyjna,
- 20 szt. plakatów (plus projekt plakatu),
- 700 szt. toreb materiałowych z szerszym dnem,
- 200 szt. plecaków,
- 350 szt. czapek z daszkiem,
- 200 szt. worek-plecak odblaskowych,
- 200 szt. puzzli 70-elementowych,
- 200 szt. piórników na zamek,
- 400 szt. ręczników frotte,
- 200 szt. linijek elastycznych,
- 200 szt. zestawów narzędzi w etui,
- 20 szt. plakatów (plus projekt plakatu),
- 1 szt. tablica pamiątkowa,
- 200 szt. toreb prezentowych
- 80 szt. kart pamięci micro SD,
- 100 szt. czytników kart pamięci USB 3.0,
- 100 szt. plecków kabinowych,
- 80 szt. słuchawek z mikrofonem,
- 300 szt. kubków ceramicznych,
- 200 szt. notesów,
- 300 szt. stojaków na telefon.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią postanowienia wzoru Umowy (część II.2 SIWZ) oraz załączniki do tej Umowy:
- Załącznik nr 1.1: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Wykonanie i dostawa materiałów reklamowych w ramach promocji Projektu - Modernizacja wejścia do portu wewnętrznego (w Gdańsku). Etap II - przebudowa szlaku wodnego na Martwej Wiśle i Motławie,
- Załącznik nr 1.2: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Wykonanie i dostawa materiałów drukowanych w ramach promocji Projektu - Zabezpieczenie brzegów Morza Bałtyckiego będących w administracji Urzędu Morskiego w Gdyni,
- Załącznik nr 1.3: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Wykonanie i dostawa materiałów drukowanych w ramach promocji Projektu - Krajowy System Bezpieczeństwa Morskiego (KSBM), etap IIA.
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych w zakresie i na warunkach określonych w § 8 wzoru Umowy stanowiącego część II.2 SIWZ.
Niniejsze zamówienie będzie współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013 w ramach projektów: Modernizacja wejścia do portu wewnętrznego (w Gdańsku). Etap II - przebudowa szlaku wodnego na Martwej Wiśle i Motławie, Zabezpieczenie brzegów Morza Bałtyckiego będących w administracji Urzędu Morskiego w Gdyni oraz Krajowy System Bezpieczeństwa Morskiego (KSBM). Etap II A.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i dostawa materiałów drukowanych
w ramach promocji projektu - Modernizacja wejścia do portu wewnętrznego
(w Gdańsku). Etap II - przebudowa szlaku wodnego na Martwej Wiśle i Motławie,
tj. wykonanie i dostawę niżej wymienionych materiałów:
- 500 szt. kalendarz książkowych A4 na 2016 rok,
- 400 szt. kalendarzy książkowych A5 na 2016 rok,
- 200 szt. kalendarzy książkowych B6 na 2016 rok,
- 800 szt. kalendarzy ściennych trójdzielnych na 2016 rok,
- 300 szt. kalendarzy biurkowych na 2016 rok,
- 400 szt. planer / biuwar na 2016 rok,
oraz
- projekt wklejki do kalendarza A4/A5/B6 - 1 szt.,
- projekt kalendarza ściennego - 1 szt.,
- projekt planera / biuwaru - 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią postanowienia wzoru Umowy (część II.3 SIWZ) oraz załącznik do tej Umowy - Załącznik nr 1a: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Wykonanie i dostawa materiałów drukowanych w ramach promocji Projektu Modernizacja wejścia do portu wewnętrznego (w Gdańsku). Etap II - przebudowa szlaku wodnego na Martwej Wiśle i Motławie.
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych w zakresie i na warunkach określonych w § 8 wzoru Umowy stanowiącego część II.3 SIWZ.
Niniejsze zamówienie będzie współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013 w ramach projektów: Modernizacja wejścia do portu wewnętrznego (w Gdańsku). Etap II - przebudowa szlaku wodnego na Martwej Wiśle i Motławie.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Dyrektor Urzędu Morskiego w Gdyni
Ulica ul. Chrzanowskiego 10
Nr domu 10
Miejscowość Gdynia
Kod Pocztowy 81-338
Województwo pomorskie
Tel (58) 355 33 33
Fax (58) 620 67 43
Internet www.umgdy.gov.pl
Regon 00014500001111
E-mail zam_pub@umgdy.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja rządowa terenowa
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 3
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Wadium Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 u.p.z.p., dotyczące w szczególności: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania: działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o złożone w ofercie oświadczenie, o którym mowa w art. 22 ust. 1 u.p.z.p. wg formuły: spełnia - nie spełnia.
Wiedza O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 u.p.z.p., dotyczące w szczególności: 2) posiadania wiedzy i doświadczenia: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o złożone w ofercie oświadczenie, o którym mowa w art. 22 ust. 1 u.p.z.p. wg formuły: spełnia - nie spełnia.
Potencjał O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 u.p.z.p., dotyczące w szczególności: 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o złożone w ofercie oświadczenie, o którym mowa w art. 22 ust. 1 u.p.z.p. wg formuły: spełnia - nie spełnia.
Zdolne O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 u.p.z.p., dotyczące w szczególności: 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o złożone w ofercie oświadczenie, o którym mowa w art. 22 ust. 1 u.p.z.p. wg formuły: spełnia - nie spełnia.
Sytuacja O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 u.p.z.p., dotyczące w szczególności: 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o złożone w ofercie oświadczenie, o którym mowa w art. 22 ust. 1 u.p.z.p. wg formuły: spełnia - nie spełnia.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy (usługi) odpowiadają wymaganiom Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do swojej oferty formularz cenowy, odpowiednio dla części zamówienia, tj.: 1) dla I części zamówienia - sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 5A do IDW, 2) dla II części zamówienia - sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 5B do IDW, 3) dla III części zamówienia - sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 5C do IDW.
Inne dokumenty Ad. sekcja III.4.3.1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 3 lit. c) - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert), a jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy I część zamówienia: Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych w zakresie i na warunkach określonych w § 7 wzoru Umowy stanowiącego część II.1 SIWZ. § 7. [Zmiany umowy] 1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Możliwość zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, w szczególności w zakresie terminu wykonania Umowy i wynagrodzenia Wykonawcy, istnieje w razie zaistnienia jednej z poniższych okoliczności: a) nadzwyczajnej zmiany stosunków, określonej w art. 3571 kodeksu cywilnego, b) zaistnienia nieprzewidywalnych warunków fizycznych lub okoliczności faktycznych, c) zaistnienia siły wyższej, d) zmiany przepisów prawnych, e) przedłużających się procedur związanych z wykorzystaniem przez wykonawców środków ochrony prawnej w zamówieniach publicznych lub innych procedur zamówień publicznych, oraz procedur związanych z prowadzonymi w związku z wykonanie niniejszej Umowy postępowaniami administracyjnymi i innymi postępowaniami przed organami administracji publicznej, o ile okoliczności te powodują konieczność zmiany terminu wykonania zamówienia lub wysokości wynagrodzenia Wykonawcy. 3. W okolicznościach określonych w ust. 2 powyżej, Zamawiający przewiduje, iż zmianie mogą ulec postanowienia Umowy dotyczące terminu wykonania lub wynagrodzenia Wykonawcy. 4. Zamawiający wskazuje, iż Umowa może ulec zmianie tylko w zakresie, w jakim warunku (okoliczności) określone w ust. 2 będą pozostawały w adekwatnym związku przyczynowo-skutkowym z terminem wykonania umowy lub wynagrodzeniem Wykonawcy. 5. Przez nadzwyczajną zmianę stosunków w rozumieniu art. 3571 kodeksu cywilnego na potrzeby niniejszej Umowy Zamawiający rozumie w szczególności zdarzenia spotykane niezwykle rzadko mające charakter wyjątkowy i normalnie nie spotykane tj. takie jak nie dające się normalnie przewidzieć zjawiska przyrodnicze oraz społeczne takie jak wojna, gwałtowne zmiany ustroju politycznego oraz inne niepokoje społeczne. Za zmianę taką mogą być również uznane gwałtowna zmiana sytuacji gospodarczej takie jak hiperinflacja lub gwałtowny spadek dochodu narodowego. 6. Pod pojęciem okoliczności nieprzewidywalnej należy rozumieć okoliczność, której wystąpienie jest racjonalnie niemożliwe do przewidzenia przez doświadczonego Wykonawcę do dnia złożenia Oferty mimo zastosowania wystarczających środków ostrożności. 7. W żadnym przypadku postanowień niniejszego paragrafu nie należy interpretować jako prawa dowolnej ze stron do roszczenia, którego treścią byłoby żądanie zmiany Umowy, lecz jedynie jako możliwość dokonania zmiany umowy. Każda zmiana umowy wymaga zgody drugiej strony 8. Zakazuje się dokonywania zmian Umowy stanowiących udzielenie nowego zamówienia w rozumieniu dyrektywy 2004/18/WE, jeżeli charakteryzują się one cechami w sposób istotny odbiegającymi od postanowień pierwotnego zamówienia i w związku z tym mogą wskazywać na wolę ponownego negocjowania przez strony podstawowych ustaleń tego zamówienia. Zmiana zamówienia publicznego w czasie jego trwania może być uznana za istotną, jeżeli wprowadza ona warunki, które gdyby zostały ujęte w ramach pierwotnej procedury udzielania zamówienia, umożliwiłyby dopuszczenie innych oferentów niż ci, którzy zostali pierwotnie dopuszczeni. II część zamówienia: Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych w zakresie i na warunkach określonych w § 8 wzoru Umowy stanowiącego część II.2 SIWZ. § 8. Zmiany Umowy 1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnej pod rygorem nieważności poprzez sporządzenie i podpisanie przez obie strony aneksu do umowy. 2. Możliwość zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, istnieje w razie zaistnienia jednej z poniższych okoliczności: a) nadzwyczajnej zmiany stosunków, określonej w art. 3571 kodeksu cywilnego, b) zaistnienia nieprzewidywalnych warunków fizycznych lub okoliczności faktycznych, c) zaistnienia siły wyższej, d) zmiany przepisów prawnych, e) przedłużających się procedur związanych z wykorzystaniem przez wykonawców środków ochrony prawnej w zamówieniach publicznych lub innych procedur zamówień publicznych. 3. W okolicznościach określonych w ust. 2, Zamawiający przewiduje, iż zmianie mogą ulec postanowienia Umowy dotyczące terminu wykonania Umowy i/lub wynagrodzenia Wykonawcy. 4. Zamawiający wskazuje, iż Umowa może ulec zmianie tylko w zakresie, w jakim warunki (okoliczności) określone w ust. 2 będą pozostawały w adekwatnym związku przyczynowo-skutkowym z terminem wykonania Umowy lub wynagrodzeniem Wykonawcy. 5. Przez nadzwyczajną zmianę stosunków w rozumieniu art. 3571 kodeksu cywilnego na potrzeby niniejszej Umowy Zamawiający rozumie w szczególności zdarzenia spotykane niezwykle rzadko mające charakter wyjątkowy i normalnie nie spotykane tj. takie jak nie dające się normalnie przewidzieć zjawiska przyrodnicze oraz społeczne takie jak wojna, gwałtowne zmiany ustroju politycznego oraz inne niepokoje społeczne. Za zmianę taką mogą być również uznane gwałtowna zmiana sytuacji gospodarczej takie jak hiperinflacja lub gwałtowny spadek dochodu narodowego. 6. Pod pojęciem okoliczności nieprzewidywalnej należy rozumieć okoliczność, której wystąpienie jest racjonalnie niemożliwe do przewidzenia przez doświadczonego Wykonawcę do dnia złożenia Oferty mimo zastosowania wystarczających środków ostrożności. 7. W żadnym przypadku postanowień niniejszego paragrafu nie należy interpretować jako prawa dowolnej ze stron do roszczenia, którego treścią byłoby żądanie zmiany umowy, lecz jedynie jako możliwość dokonania zmiany umowy. Każda zmiana umowy wymaga zgody drugiej strony. 8. Zakazuje się dokonywania zmian umowy stanowiących udzielenie nowego zamówienia w rozumieniu dyrektywy 2004/18/WE, jeżeli charakteryzują się one cechami w sposób istotny odbiegającymi od postanowień pierwotnego zamówienia i w związku z tym mogą wskazywać na wolę ponownego negocjowania przez strony podstawowych ustaleń tego zamówienia. Zmiana zamówienia publicznego w czasie jego trwania może być uznana za istotną, jeżeli wprowadza ona warunki, które gdyby zostały ujęte w ramach pierwotnej procedury udzielania zamówienia, umożliwiłyby dopuszczenie innych oferentów niż ci, którzy zostali pierwotnie dopuszczeni. III część zamówienia: Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych w zakresie i na warunkach określonych w § 8 wzoru Umowy stanowiącego część II.3 SIWZ. § 8. Zmiany Umowy 1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnej pod rygorem nieważności poprzez sporządzenie i podpisanie przez obie strony aneksu do umowy. 2. Możliwość zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, istnieje w razie zaistnienia jednej z poniższych okoliczności: a) nadzwyczajnej zmiany stosunków, określonej w art. 3571 kodeksu cywilnego, b) zaistnienia nieprzewidywalnych warunków fizycznych lub okoliczności faktycznych, c) zaistnienia siły wyższej, d) zmiany przepisów prawnych, e) przedłużających się procedur związanych z wykorzystaniem przez wykonawców środków ochrony prawnej w zamówieniach publicznych lub innych procedur zamówień publicznych, 3. W okolicznościach określonych w ust. 2, Zamawiający przewiduje, iż zmianie mogą ulec postanowienia Umowy dotyczące terminu wykonania Umowy i/lub wynagrodzenia Wykonawcy. 4. Zamawiający wskazuje, iż Umowa może ulec zmianie tylko w zakresie, w jakim warunki (okoliczności) określone w ust. 2 będą pozostawały w adekwatnym związku przyczynowo-skutkowym z terminem wykonania Umowy lub wynagrodzeniem Wykonawcy. 5. Przez nadzwyczajną zmianę stosunków w rozumieniu art. 3571 kodeksu cywilnego na potrzeby niniejszej Umowy Zamawiający rozumie w szczególności zdarzenia spotykane niezwykle rzadko mające charakter wyjątkowy i normalnie nie spotykane tj. takie jak nie dające się normalnie przewidzieć zjawiska przyrodnicze oraz społeczne takie jak wojna, gwałtowne zmiany ustroju politycznego oraz inne niepokoje społeczne. Za zmianę taką mogą być również uznane gwałtowna zmiana sytuacji gospodarczej takie jak hiperinflacja lub gwałtowny spadek dochodu narodowego. 6. Pod pojęciem okoliczności nieprzewidywalnej należy rozumieć okoliczność, której wystąpienie jest racjonalnie niemożliwe do przewidzenia przez doświadczonego Wykonawcę do dnia złożenia Oferty mimo zastosowania wystarczających środków ostrożności. 7. W żadnym przypadku postanowień niniejszego paragrafu nie należy interpretować jako prawa dowolnej ze stron do roszczenia, którego treścią byłoby żądanie zmiany umowy, lecz jedynie jako możliwość dokonania zmiany umowy. Każda zmiana umowy wymaga zgody drugiej strony. 8. Zakazuje się dokonywania zmian umowy stanowiących udzielenie nowego zamówienia w rozumieniu dyrektywy 2004/18/WE, jeżeli charakteryzują się one cechami w sposób istotny odbiegającymi od postanowień pierwotnego zamówienia i w związku z tym mogą wskazywać na wolę ponownego negocjowania przez strony podstawowych ustaleń tego zamówienia. Zmiana zamówienia publicznego w czasie jego trwania może być uznana za istotną, jeżeli wprowadza ona warunki, które gdyby zostały ujęte w ramach pierwotnej procedury udzielania zamówienia, umożliwiłyby dopuszczenie innych oferentów niż ci, którzy zostali pierwotnie dopuszczeni.
Kod kryterium B
Kryt 1p 80
Kryt 2 Termin Płatności
Kryt 2p 20
Adres strony internetowej siwz www.umgdy.gov.pl
Adres uzyskania siwz Urząd Morski w Gdyni, Wydział Zamówień Publicznych, ul. Chrzanowskiego 10, 81-338 Gdynia, pok. 50, po uprzed uzgodn (dot. wersji papierowej), adres e-mail: zam_pub@umgdy.gov.pl
Data składania wniosków 14/04/2015
Godzina składania wniosków 09:50
Miejsce Urząd Morski w Gdyni, ul. Chrzanowskiego 10, 81-338 Gdynia, Kancelaria ogólna, pok. 8
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe I część zamówienia - Niniejsze zamówienie będzie współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013 w ramach projektów: Modernizacja wejścia do portu wewnętrznego (w Gdańsku). Etap II - przebudowa szlaku wodnego na Martwej Wiśle i Motławie, Zabezpieczenie brzegów Morza Bałtyckiego będących w administracji Urzędu Morskiego w Gdyni oraz Krajowy System Bezpieczeństwa Morskiego (KSBM). Etap II A. II część zamówienia - Niniejsze zamówienie będzie współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013 w ramach projektów: Modernizacja wejścia do portu wewnętrznego (w Gdańsku). Etap II - przebudowa szlaku wodnego na Martwej Wiśle i Motławie, Zabezpieczenie brzegów Morza Bałtyckiego będących w administracji Urzędu Morskiego w Gdyni oraz Krajowy System Bezpieczeństwa Morskiego (KSBM). Etap II A. III część zamówienia -Niniejsze zamówienie będzie współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013 w ramach projektów: Modernizacja wejścia do portu wewnętrznego (w Gdańsku). Etap II - przebudowa szlaku wodnego na Martwej Wiśle i Motławie. Ad sekcja II.3) Czas trwania zamówienia: Termin wykonania zamówienia: 1) I części zamówienia do dnia 11 września 2015 r., w tym: a) dostarczenie do siedziby Zamawiającego zaproszeń według uzgodnionego z Zamawiającym wzoru - do dnia 30 czerwca 2015 r. b) organizacja konferencji - w dniu 11 września 2015 r. 2) II części zamówienia do dnia 30 czerwca 2015 r. 3) III części zamówienia do dnia 31 października 2015 r.
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)