Sukcesywna dostawa wyrobów z tworzyw sztucznych gospodarstwa domowego do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu (przedmiot zamówienia został podzielony na 6 części)

Data publikacji 2015-04-01
Data zakończenia 2015-04-17 10:30:00
Instytucja Uniwersytet im. A. Mickiewicza
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Sprzęt gospodarstwa domowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 72620 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 397000009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Sukcesywna dostawa wyrobów z tworzyw sztucznych gospodarstwa domowego do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu (przedmiot zamówienia został podzielony na 6 części):
Część 1 - Worki na śmieci, zgodnie z załącznikiem 2a do SIWZ,
Część 2 - Mopy, kije, miotły, szczotki, wiadra, zgodnie z załącznikiem 3a do SIWZ,
Część 3 - Kosze na śmieci, zgodnie z załącznikiem 4a do SIWZ,
Część 4 - Rękawice lateksowe i gumowe, zgodnie z załącznikiem 5a do SIWZ,
Część 5 - Artykuły jednorazowe, torby reklamowe, taśmy ostrzegawcze, zgodnie z załącznikiem 6a do SIWZ,
Część 6 - Ścierki, zgodnie z załącznikiem 7a do SIWZ

Opis

Worki na śmieci, zgodnie z załącznikiem 2a do SIWZMopy, kije, miotły, szczotki, wiadra, zgodnie z załącznikiem 3a do SIWZKosze na śmieci, zgodnie z załącznikiem 4a do SIWZRękawice gumowe i lateksowe, zgodnie z załącznikiem 5a do SIWZArtykuły jednorazowe, torby reklamowe, taśmy ostrzegawcze, zgodnie z załącznikiem 6a do SIWZŚcierki, zgodnie z załącznikiem 7a do SIWZ

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Uniwersytet im. A. Mickiewicza
Ulica ul. Wieniawskiego 1
Nr domu 1
Miejscowość Poznań
Kod Pocztowy 61-712
Województwo wielkopolskie
Tel 061 8294440, 8291232
Fax 061 8294012, 8291103
Internet www.amu.edu.pl
Regon 00001293330000
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 6
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 12
Wadium Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: dla części 1 - 800,00 PLN (słownie: osiemset złotych 00/100), dla części 2 - 850,00 PLN (słownie: osiemset pięćdziesiąt złotych 00/100), dla części 3 - 300,00 PLN (słownie: trzysta złotych 00/100), dla części 4 - 400,00 PLN (słownie: czterysta złotych 00/100), dla części 5 - 140,00 PLN (słownie: sto czterdzieści złotych 00/100), dla części 6 - 500,00 PLN (słownie: pięćset złotych 00/100)
Zaliczka Nie
Uprawnienie Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia [załączniki nr 8 do SIWZ]
Wiedza Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia [załączniki nr 8 do SIWZ]
Potencjał Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia [załączniki nr 8 do SIWZ]
Zdolne Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia [załączniki nr 8 do SIWZ]
Sytuacja Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia [załączniki nr 8 do SIWZ]
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 1 Tak
Inne dokumenty Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, Formularz ofertowy, Formularze cenowe (załączniki 2a-7a), Formularze cen jednostkowych (załączniki 2b-7b), Pełnomocnictwo, Próbki asortymentu równoważnego, Dokument wniesienia wadium
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Strony przewidują możliwość istotnej zmiany postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach: a) Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia umowy aneksem na okres nie dłuższy niż 12 miesięcy, gdy w terminie wskazanym w § 4 ust.1 umowy wartość sumy dostaw częściowych będzie niższa niż maksymalna wartość umowy wskazana w § 5 ust. 2, b) w przypadku, gdy po zawarciu umowy asortyment wskazany w załączniku nr 2 do umowy zostanie wycofany z produkcji i sprzedaży oraz zastąpiony będzie innym, zaakceptowanym przez Zamawiającego, o nie gorszych parametrach, nie wyższej cenie, po przedstawieniu przez Wykonawcę oświadczenia producenta o zaistnieniu takiej okoliczności, c) w przypadku zmiany albo wprowadzenia nowych przepisów lub norm, jeżeli zgodnie z nimi koniecznie będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego, d) w przypadku, gdy po zawarciu umowy Zamawiający stwierdzi lub Wykonawca zawiadomi Zamawiającego, że wystąpiły inne okoliczności, które mogą przeszkodzić prawidłowemu wykonaniu przedmiotu umowy, o ile zmiana ta nie wykracza poza przedmiot zamówienia określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, e) w przypadku zmiany obowiązującej stawki VAT Wykonawca otrzyma wynagrodzenie w wysokości ceny netto powiększonej o kwotę VAT, wyliczoną zgodnie ze stawką obowiązującą w dniu wystawienia faktury
Kod kryterium B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Termin dostawy częśćiowej
Kryt 2p 5
Adres strony internetowej siwz www.amu.edu.pl
Adres uzyskania siwz Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu Dział Zamówień Publicznych ul. H. Wieniawskiego 1, pok. 302 61-7012 Poznań
Data składania wniosków 17/04/2015
Godzina składania wniosków 10:30
Miejsce Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu Dział Zamówień Publicznych ul. H. Wieniawskiego 1, pok. 302 61-7012 Poznań
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)