AZ-4/2015 Dostawa sprzętu multimedialnego wraz montażem do sal konferencyjnych w Muzeum Pałacu w Rogalinie

Data publikacji 2015-04-01
Data zakończenia 2015-04-09 11:00:00
Instytucja Muzeum Narodowe w Poznaniu
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Komputery osobiste,
  • Ekrany i konsole komputerowe,
  • Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne,
  • Urządzenia głośnikowe,
  • Urządzenia sieciowe,
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 73386 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001, 323420002, 315000001, 324200003, 302313206, 302131006, 480000008, 386521001, 302310007, 516100001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu multimedialnego wraz montażem do sal konferencyjnych w Muzeum Pałacu w Rogalinie na podstawie opisu przedmiotu zamówienia będącego załącznikiem nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (m.in. monitor multimedialny, stelaż mocujący monitor, mikrofon bezprzewodowy,procesor dźwięku, wzmacniacz, kolumny głośnikowe, oświetlenie, biurko prelegenta, wizualizer, monitor, odtwarzacz, zasilacz bezprzerwowy, mobilny stół interaktywny, projektor). 2. Gwarancja i rękojmia: Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości oraz rękojmi za wady:
na stelaże mocujące do monitorów, na prace instalacyjno - montażowe - na co najmniej 5 lat, na pozostały przedmiot zamówienia - na co najmniej 3 lata. Termin początkowy okresu gwarancji jakości i rękojmi zaczyna się od dnia następnego protokolarnego odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Muzeum Narodowe w Poznaniu
Ulica Al. Marcinkowskiego 9
Nr domu 9
Miejscowość Poznań
Kod Pocztowy 61-745
Województwo wielkopolskie
Tel 061 8568132
Fax 061 8515898
Internet www.mnp.art.pl, bip.mnp.art.pl
Regon 00027597800000
E-mail mnp@mnp.art.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Państwowa Instytucja Kultury
Rodzaj zam inny Państwowa Instytucja Kultury
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 21
Wadium Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5 000 zł (słownie: pięć tysięcy zł) w terminie - przed upływem terminu składania ofert
Zaliczka Nie
Uprawnienie - brak szczegółowych warunków
Wiedza Zamawiający uzna warunek posiadania wiedzy i doświadczenia za spełniony, gdy Wykonawcy wykażą, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali przynajmniej jedną dostawę wraz z montażem sprzętu multimedialnego o wartości co najmniej 200 000 zł brutto (słownie: dwustu tysięcy złotych brutto).Przez sprzęt multimedialny Zamawiający rozumie elektroniczny sprzęt, przystosowany do różnych form przekazu (np. w zakresie dźwięku, wideo, animacji, grafiki), w celu dostarczenia informacji lub rozrywki, w szczególności: komputery (w tym przenośne), urządzenia peryferyjne ( ekrany itp.) wielkoformatowe monitory, sprzęt nagłaśniający (w tym głośniki, mikrofony, urządzenia do rejestracji i zapisu dźwięku), projektory, rzutniki, oprogramowanie komputerowe multimedialne oraz inne elektroniczne urządzenia podobne do tych, które zostały wyszczególnione w załączniku nr 1 do przedmiotowej specyfikacji.
Potencjał - brak szczegółowych warunków
Zdolne - brak szczegółowych warunków
Sytuacja - brak szczegółowych warunków
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 W wykazie należy umieścić te dostawy które potwierdzają spełnienie warunku w zakresie doświadczenia określonego w cz. V pkt 1.2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Do wszystkich dostaw z wykazu należy dołączyć dowód należytego wykonania;
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dok potw 1 Tak
Inne dokumenty opisy produktów z cz. III.5) ogłoszenia powinny być w formie kart katalogowych oferowanego sprzętu i oprogramowania potwierdzające wymagane przez Zamawiającego parametry; dopuszcza się wydruki ze strony internetowej producenta, na której widoczny jest link do jego strony, dopuszcza się karty katalogowe w języku angielskim, niemieckim i francuskim.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza: 1) zmianę wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, 2) zmianę terminów wykonania niniejszej umowy: a) z powodu wystąpienia, niezależnych od Wykonawcy okoliczności, których nie można było przewidzieć, b) z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, 2. W przypadku zmiany terminów wykonania niniejszej umowy, strona wnioskująca zobowiązana jest do złożenia - w terminie nie dłuższym niż 5 dni od wystąpienia nieprzewidzianych okoliczności - w formie pisemnej wniosku, wraz z podaniem uzasadnienia i przyczyn uniemożliwiających dochowanie ustalonych terminów.
Kod kryterium B
Kryt 1p 97
Kryt 2 Termin realizacji zamówienia
Kryt 2p 3
Adres strony internetowej siwz bip.mnp.art.pl ; www.mnp.art.pl
Adres uzyskania siwz Muzeum Narodowe w Poznaniu, al.Marcinkowskiego 9, 61-745 Poznań, pokój 209.
Data składania wniosków 09/04/2015
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Muzeum Narodowe w Poznaniu, al.Marcinkowskiego 9, 61-745 Poznań, sekretariat.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko priorytetu XI działania XI. 1 ochrona i zachowanie dziedzictwa kulturowego o znaczeniu ponadregionalnym.
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)