Wykonanie infrastruktury turystycznej na terenie Magurskiego Parku Narodowego

Data publikacji 2015-04-02
Data zakończenia 2015-04-22 11:00:00
Instytucja Magurski Park Narodowy
Miejscowość Krempna
Województwo podkarpackie
Branża
  • Różne siedziska i krzesła

Szczegóły

Numer ogłoszenia 46165 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 450000007, 451112914, 349282103, 391133000, 442320005, 441910005, 452235001, 441120008, 442100005, 442121206, 441910005, 452623107
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie, dostawa i montaż elementów infrastruktury turystycznej na terenie Magurskiego Parku Narodowego wraz z elementami informacyjnymi na podstawie projektów, przedmiarów, opisów i rysunków (załączniki 9, 10, 11 a-e, 12 - 14, 15 a-g, 16 - 19, 20 a,b, 21 - 25).
Przedmiot zamówienia obejmuje następujące elementy infrastruktury informacyjnej, rekreacyjno - odpoczynkowej i zabezpieczania:
1.1 Wykonanie ścieżki kulturowo-przyrodniczej Świerzowa Ruska, w tym:
a) Prace przygotowawcze i zabezpieczające teren ścieżki na odcinku 4 km obejmujące roboty ziemne, czyszczenie rowów, utwardzenie części drogi kruszywem, wykonanie drenażu i przepustów na drodze (załącznik nr 24) oraz przecinkę gałęzi i usunięcie przewróconych drzew z trasy, wykonanie podejść pod 8 kładek, terasowanie terenu przy schodach oraz wykonanie podejść do pozostałych elementów infrastruktury turystycznej.
b) Wykonanie i montaż 8 kładek nad potokiem o łącznej długości 78 m na podstawie projektu i przedmiaru (załączniki 9, 10, 22).
c) Wykonanie i montaż tablicy informacyjnej na podstawie projektu i przedmiaru (załączniki 9, 11 a-e, 22).
d) Wykonanie i montaż tablicy informacyjnej (trójstronna) na podstawie projektu i przedmiaru (załączniki 9, 12, 22).
e) Wykonanie i montaż tablicy informacyjnej o nieistniejącej miejscowości na podstawie projektu i przedmiaru (załączniki 9, 13, 22).
f) Wykonanie i montaż 8 punktów przystankowych na podstawie projektu i przedmiaru (załączniki 9, 14, 22).
g) Wykonanie i montaż deszczochronu na podstawie projektu i przedmiaru (załączniki 9, 15 a-g, 23) oraz 1 podstawy z desek o gr 30mm łączonych na pióro i wpust nasyconych impregnatem w kolorze tik o wymiarach 85x120 cm.
h) Wykonanie i montaż 4 drewnianych ław na podstawie rysunku i opisu (załączniki 16, 17)
i) Wykonanie i montaż 30 m schodów na podstawie projektu i przedmiaru (załączniki 9, 18, 22).
j) Wykonanie i montaż 15 drewnianych słupków informacyjnych o wysokości 2.2 m na podstawie rysunku i opisu (załączniki 17, 19).
1.2 Modernizację trasy rowerowej Folusz - Świątkowa o długości 12,5 km, w tym:
a) wykonanie i montaż 1 tablicy informacyjnej na podstawie projektu i przedmiaru (załączniki 9, 11 a-e, 22).
b) wykonanie i montaż 2 podstaw z desek o gr 30mm łączonych na pióro i wpust nasyconych impregnatem w kolorze tik o wymiarach 85x120 cm.
c) Wykonanie i montaż deszczochronu na podstawie projektu i przedmiaru (załączniki 9, 20 a,b, 22).
d) Wykonanie i montaż 4 drewnianych ław na podstawie rysunku i opisu (załączniki 16, 17).
e) Wykonanie i montaż barier zabezpieczających o wysokości 1 m wzdłuż trasy w miejscach niebezpiecznych na łącznym odcinku około 0,5 km na podstawie opisu i rysunku technicznego (załączniki 17, 21).
f) Wykonanie i montaż 30 drewnianych słupków informacyjnych o wysokości 2.2 m na podstawie rysunku i opisu (załączniki 17, 19).
Lokalizacja planowanej ścieżki kulturowo-przyrodniczej Świerzowa Ruska oraz modernizacja trasy rowerowej Folusz - Świątkowa zaznaczona jest na mapie turystycznej MPN
w skali 1:85000 (załącznik 26).
Poszczególne drewniane elementy należy wykonać poza terenem Magurskiego Parku Narodowego i przetransportować na miejsce montażu w terenie. Lokalizacja niektórych obiektów infrastruktury jest utrudniona ze względu na brak dogodnego dojazdu. Poszczególne elementy będą musiały być wyniesione lub wywiezione np. sprzężajem konnym. Szczegółowa lokalizacja wszystkich obiektów infrastruktury turystycznej zostanie wskazana w terenie po podpisaniu umowy.
Ze względu na ryzyko natknięcia się na niewypały pozostałe po II wojnie światowej zaleca się wcześniejsze sprawdzenie przez Wykonawcę obszarów na których będą zlokalizowane obiekty infrastruktury turystycznej.
Ewentualne nazwy własne podane w dokumentacji projektowej nie mają na celu naruszenia art. 29 i 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzować oczekiwania jakościowe i technologiczne Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego i wydajnościowego.
W przypadku zaistnienia różnic pomiędzy Projektem technicznym, Specyfikacją techniczną a Przedmiarami robót, wiążące są zapisy z Projektu techniczne

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Magurski Park Narodowy
Ulica Krempna 59
Nr domu 59
Miejscowość Krempna
Kod Pocztowy 38-232
Województwo podkarpackie
Tel 13 4414099
Fax 13 4414440
Internet www.magurskipn.pl
Regon 18078930900000
E-mail uwiniarska@magurskipn.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Państwowa osoba prawna
Rodzaj zam inny Państwowa osoba prawna
Rodz zam B
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 15/09/2015
Wadium 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej (przy czym poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz.U. Z 2014 r. poz. 1804). 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, przy czym w przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu uznaje się ten termin za zachowany, jeżeli przed upływem terminu składania ofert kwota wadium zostanie uznana (zaksięgowana) na rachunku bankowym Zamawiającego. 4. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż w pieniądzu termin ważności wystawionego dokumentu winien być nie krótszy niż termin związania ofertą. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 26 1130 1105 0005 2167 9690 0001, w tytule przelewu wpisać: Wadium w postępowaniu ZF-370/6/15. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłynęło w wymaganym terminie, decyduje data i godzina uznania wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. 6. Do oferty należy dołączyć dowód wpłaty wadium - potwierdzenie przelewu lub kopię dokumentu wadium, jeśli wadium jest wnoszone w innej formie niż w pieniądzu. 7. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż w pieniądzu oryginał dokumentu wadium należy złożyć wraz z ofertą, przy czym wadium to winno znajdować się w oddzielnej, oznaczonej kopercie i nie powinno być trwale związane z ofertą. 8. Warunki zwrotu wadium oraz utraty wadium zgodne z ustawą pzp.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy na zał. nr 3 do SIWZ.
Wiedza Za spełnienie warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna wykonanie w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) przed upływem terminu składania ofert co najmniej dwóch robót budowlanych o podobnym charakterze. Pod pojęciem robót o podobnym charakterze rozumie się realizację robót budowlanych polegających na wykonaniu infrastruktury turystycznej w terenie, w tym wiat, deszczochronów, tablic informacyjnych o wartości jednostkowej każdej roboty nie mniejszej niż 150 000,00 zł brutto.
Potencjał Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy na zał. nr 3 do SIWZ.
Zdolne Za spełnienie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował minimum jedną osobą, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń. Dopuszczalne są uprawnienia uzyskane na podstawie przepisów wcześniej obowiązujących. W przypadku obywateli państw Europejskich Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej muszą oni spełnić wymogi określone w art. 12a ustawy Prawo budowlane, z których wynika, że samodzielne funkcje techniczne w budownictwie mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy na zał. nr 3 do SIWZ.
Oswiadczenie potwierdzenia 2 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty Zasady udziału w postępowaniu Wykonawców występujących wspólnie. 1) Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2) Wykonawcy, o których mowa w pkt 1 składają wspólną ofertę, przy czym: a) oświadczenia lub dokumenty wskazane w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału powinny zostać złożone w taki sposób, aby wykazać, że warunki udziału w postępowaniu Wykonawcy spełniają łącznie (przez jednego lub kilku Wykonawców), b) wymagane oświadczenie i dokumenty wskazane w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia muszą zostać złożone w odniesieniu do każdego z tych Wykonawców z osobna, c) pisemne zobowiązanie podmiotów trzecich, gdy Wykonawca zamierza korzystać z zasobów podmiotów trzecich.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w formie pisemnej pod rygorem nieważności, w następujących okolicznościach: 1.) Zmiana Terminu Wykonania Umowy 1.1) Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, które spowodowały niezawinione niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie tj.: a) klęski żywiołowe mające wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; b) warunki atmosferyczne tj. ciągłe opady deszczu ulewnego utrzymujące się ponad 7 dni, intensywne opady śniegu tworzące pokrywę ponad 10 cm utrzymującą się ponad 7 dni, niskie temperatury poniżej -5°C utrzymujące się ponad 7 dni, odbiegające od typowych dla danej pory roku, uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów udokumentowane wpisami do dziennika budowy, potwierdzonymi przez inspektora nadzoru oraz odczytami meteorologicznymi. 1.2) Zmiany spowodowane warunkami geologicznymi, gruntowymi, archeologicznymi lub terenowymi, których Wykonawca nie mógł przewidzieć w momencie sporządzania oferty przetargowej, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienia, w szczególności: a) niewypały i niewybuchy; b) wykopaliska archeologiczne; c) nieprzewidziane warunki geologiczne i gruntowe; d) odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki terenowe, w szczególności istnienie niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych, potwierdzone wpisami do dziennika budowy, potwierdzonymi przez inspektora nadzoru lub protokołami sporządzonymi przez Wykonawcę i Zamawiającego. 1.3) Zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie, w szczególności: a) konieczności uzyskania dodatkowych uzgodnień, pozwoleń oraz sporządzenia dodatkowej dokumentacji 1.4) Zmiany będące następstwem działania organów administracji i innych podmiotów o kompetencjach zbliżonych do organów administracji w szczególności eksploatatorów infrastruktury oraz właścicieli gruntów, które spowodowały niezawinione i niemożliwe do uniknięcia przez Wykonawcę opóźnienie w szczególności: a) przekroczenie zakreślonych przez prawo lub regulaminy, a jeśli takich regulacji nie ma - typowych w danych okolicznościach, terminów wydawania przez organy administracji lub inne podmioty decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp.; W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt 1.1 - 1.4 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. 2.) Zmiana sposobu spełnienia świadczenia 2.1) Zmiany osobowe a) zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne spełniające warunki określone przez Zamawiającego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, według polityki kadrowej Wykonawcy. Zmiana osób podanych w ofercie Wykonawcy, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy nie wymaga aneksu do umowy. Zmiana jest możliwa na osoby spełniające wymogi SIWZ, a dla skutecznej zmiany niezbędne jest uzyskanie uprzedniej zgody Zamawiającego na zaproponowaną osobę. 3.) Pozostałe zmiany spowodowane następującymi okolicznościami: a) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ; b) zmiana obowiązującej stawki VAT; c) zmiany uzasadnione okolicznościami, o których mowa w art. 3571 Kodeksu cywilnego;
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Termin wykonania przedmiotu zamówienia
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz www.magurskipn.pl
Adres uzyskania siwz Magurski Park Narodowy, Krempna 59; 38-232 Krempna
Data składania wniosków 22/04/2015
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Krempnej 59, 38-232 Krempna, w Sekretariacie Dyrekcji, pok. Nr 22.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Zamówienie dofinansowane jest ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w oparciu o umowę dofinansowania nr 777/2014/Wn-9/OP-WK/D.
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)