Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem tj:
monitorów, komputerów biurkowych, monitorów ekranowych, pakietów oprogramowania i systemów informatycznych, drukarek laserowych dla Politechniki Świętokrzyskiej w Kielcach zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
Zamawiający dopuszcza realizację przedmiotu zamówienia
w częściach podanych w załączniku nr 1 do SIWZ.
W ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do:
- przekazania Zamawiającemu szczegółowych instrukcji obsługi i konserwacji w języku polskim dla każdej jednostki dostarczonego sprzętu,
- przekazania prawa do korzystania z oprogramowania zainstalowanego w urządzeniach komputerowych lub dostarczonego wraz z urządzeniem,
- udzielenia serwisu gwarancyjnego na warunkach co najmniej takich jak w załączniku nr 5,
- zapewnienia serwisu pogwarancyjnego.
Ponadto sprzęt powinien być wyposażony we wszystkie elementy (przyłącza, kable itp.) niezbędne do uruchomienia, podłączenia i pracy u Zamawiającego do celu, dla którego przedmiot zamówienia jest zakupowany.
OpisPrzedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem tj:
monitorów, komputerów biurkowych, monitorów ekranowych, pakietów oprogramowania i systemów informatycznych, drukarek laserowych dla Politechniki Świętokrzyskiej w Kielcach zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem tj:
monitorów, komputerów biurkowych, monitorów ekranowych, pakietów oprogramowania i systemów informatycznych, drukarek laserowych dla Politechniki Świętokrzyskiej w Kielcach zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem tj:
monitorów, komputerów biurkowych, monitorów ekranowych, pakietów oprogramowania i systemów informatycznych, drukarek laserowych dla Politechniki Świętokrzyskiej w Kielcach zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. |
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Politechnika Świętokrzyska
|
Ulica |
Al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 7
|
Nr domu |
7
|
Miejscowość |
Kielce
|
Kod Pocztowy |
25-314
|
Województwo |
świętokrzyskie
|
Tel |
041 3424150
|
Fax |
041 3443874,041 3424140
|
Internet |
www.tu.kielce.pl
|
Regon |
00000169500000
|
E-mail |
jjustyna@tu.kielce.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Uczelnia publiczna
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Tak
|
Liczba częsci |
3
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Okres trwania zamówienia |
14
|
Wadium |
Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest do złożenia wadium odpowiednio do części zamówienia, na którą składa ofertę w wysokości:
1.część I - 16 zł. (słownie: szesnaście złotych)
2.część II - 70 zł. (słownie: siedemdziesiąt złotych)
3.część III - 90 zł. (słownie: dziewięćdziesiąt złotych).
Potwierdzoną za zgodność kopię dowodu wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. Oferent przystępujący do przetargu obowiązany jest również złożyć dokument udzielenia gwarancji, w którym zapewni min. Warunki serwisu gwarancyjnego wg załącznika nr 5 do SIWZ.
|
Zaliczka |
Nie
|
Wiedza |
Za posiadającego niezbędną wiedzę i doświadczenie uzna się Wykonawcę, który w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował w sposób należyty co najmniej dwie dostawy sprzętu odpowiadające rodzajem i wartością tej części przedmiotu zamówienia, na które Wykonawca składa ofertę o wartości nie niższej dla każdej z nich niż wykazana poniżej kwota :
- część zamówienia nr I - wartość zrealizowanej dostawy nie mniejsza niż: 500,00 PLN,
- część zamówienia nr II - wartość zrealizowanej dostawy nie mniejsza niż: 2 300,00 PLN,
- część zamówienia nr III - wartość zrealizowanej dostawy nie mniejsza niż: 2 800,00 PLN.
Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów zawartych w ofercie i w załącznikach do oferty.
|
Sytuacja |
Za znajdującego się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie poszczególnych części zamówienia uzna się Wykonawcę, który posiada środki finansowe lub zdolność kredytową o wartości co najmniej takiej jak wskazano poniżej dla danej części przedmiotu zamówienia:
- część zamówienia nr I - wymagana wysokość środków lub zdolność kredytowa nie mniejsza niż: 500,00 PLN,
- część zamówienia nr II - wymagana wysokość środków lub zdolność kredytowa nie mniejsza niż: 2 300,00 PLN,
- część zamówienia nr III - wymagana wysokość środków lub zdolność kredytowa nie mniejsza niż: 2 800,00 PLN.
W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest wykazać środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę stanowiącą sumę kwot wykazanych powyżej dla poszczególnych części przedmiotu zamówienia.
Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów zawartych w ofercie i w załącznikach do oferty.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 5 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 |
Wykaz wykonanych (co najmniej dwóch) głównych dostaw (na kwotę:
- dla część zamówienia nr I - wartość zrealizowanej dostawy nie mniejsza niż: 500,00 PLN,
- dla część zamówienia nr II - wartość zrealizowanej dostawy nie mniejsza niż: 2 300,00 PLN,
- dla część zamówienia nr III - wartość zrealizowanej dostawy nie mniejsza niż: 2 800,00 PLN)
w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz
z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączenie dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Dowodami potwierdzającymi czy dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie są :
- poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
- oświadczenie wykonawcy- jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia;
- w przypadku gdy zamawiający PŚk jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie, zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania powyższych dowodów.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 12 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Inne dokumenty |
Celem uznania oferty za spełniającą wymogi specyfikacji istotnych warunków zamówienia wykonawca jest zobowiązany ponadto złożyć:
1. Dowód wniesienia wadium - tylko w oryginale.
2. Dokument udzielenia gwarancji, w którym zapewni min.warunki serwisu gwarancyjnego wg załącznika nr 5 do SIWZ.
3. Oświadczenie o części zamówienia, którą Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, w przypadku gdy wykonawca nie będzie samodzielnie realizował zamówienia.
4. Zestawienie ilościowo-wartościowe zaproponowanego sprzętu musi zawierać dokument/specyfikację techniczną potwierdzający spełnienie przez oferowane urządzenia wszystkich wymagań technicznych oraz nazwę, model, symbol, ilość, cenę jednostkową netto, VAT %, wartość brutto. Opisy te muszą jednoznacznie identyfikować oferowane urządzenia.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w zakresie przedmiotu zamówienia, w sytuacji gdy urządzenia wchodzące w jego zakres zostaną wycofane z rynku przez producenta, a wykonawca zaproponuje urządzenia o takich samych lub lepszych parametrach jak wymagane w opisie przedmiotu zamówienia bez zmiany ceny.
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
95
|
Kryt 2 |
Termin dostawy zamówienia
|
Kryt 2p |
5
|
Adres strony internetowej siwz |
www.tu.kielce.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Politechnika Świętokrzyska w Kielcach, Aleja Tysiąclecia Państwa Polskiego nr 7, 25-314 Kielce, Budynek B, pokój nr 2.33 (Dział Zamówień Publicznych).
|
Data składania wniosków |
16/04/2015
|
Godzina składania wniosków |
12:00
|
Miejsce |
Politechnika Świętokrzyska w Kielcach, Aleja Tysiąclecia Państwa Polskiego nr 7, 25-314 Kielce, Budynek B, pokój nr 2.33 (Dział Zamówień Publicznych).
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|