Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Komenda Portu Wojennego
|
Ulica |
ul. Steyera 28
|
Nr domu |
28
|
Miejscowość |
Świnoujście
|
Kod Pocztowy |
72-600
|
Województwo |
zachodniopomorskie
|
Tel |
91 3242581
|
Fax |
91 3242309
|
Internet |
www.kpws.wp.mil.pl
|
Regon |
81114359400000
|
E-mail |
zp.kpw@mw.mil.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Inny: Obrona Narodowa
|
Rodzaj zam inny |
Obrona Narodowa
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Okres trwania zamówienia |
70
|
Wadium |
Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 6.396,00 zł
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu umieszczonego w Formularzu ofertowym.
|
Wiedza |
Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca dołączy do oferty wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych usług, określających, czy dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W/w wykaz musi zawierać co najmniej dwie dostawy dotyczące przedmiotu zamówienia o wartości minimum 100.000,00 zł każda (wg wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ),
Dowodem na potwierdzenie należycie wykonanych usług jest poświadczenie,
o którym mowa w § 1 ust. 2 pkt. 1) lub oświadczenie wykonawcy, o którym mowa w § 1 ust. 2 pkt. 3) Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.
|
Potencjał |
Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu umieszczonego w Formularzu ofertowym.
|
Zdolne |
Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu umieszczonego w Formularzu ofertowym.
|
Sytuacja |
Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu umieszczonego w Formularzu ofertowym.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Dok podm zag 3 |
Tak
|
Inne dokumenty |
1) wypełniony Formularz ofertowy, o treści zgodnej ze wzorem określonym
wg załącznika nr 1 do SIWZ,
2) pełnomocnictwo (jeżeli takie występuje),
3) oświadczenie Wykonawcy według załącznika nr 5 SIWZ wskazujące części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcom;
4) w przypadku korzystania przez Wykonawcę z zasobów innych podmiotów - pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego lub inny dokument potwierdzający oddanie do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Na podstawie art. 144 ust 1 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w następującym zakresie:
1) Zamawiający zastrzega sobie prawo, na wniosek Wykonawcy, do zmiany terminu realizacji umowy w przypadku:
a) przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego,
b) działania siły wyższej, przez którą należy rozumieć zdarzenie bądź połączenie zdarzeń zewnętrznych, obiektywnie niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy, które zasadniczo i istotnie uniemożliwiają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których nie można było przewidzieć i którym ani Zamawiający ani Wykonawca nie mogli zapobiec ani im przeciwdziałać,
c) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności.
2) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku:
a) ustawowej zmiany stawki podatku VAT, obowiązującej od terminu wprowadzenia tych zmian,
b) zmiany (zmniejszenia) zakresu zamówienia.
3) zmiany osób reprezentujących Zamawiającego i Wykonawcę z przyczyn losowych,
4) zmiany adresu firmy, w przypadku poinformowania Zamawiającego o zaistniałej zmianie,
5) zmiany podwykonawców w przypadku: wprowadzenia podwykonawcy, rezygnacji z podwykonawcy, zmiany zakresu prac wykonywanych przez podwykonawcę (jeśli Wykonawca wskaże podwykonawcę), pod warunkiem, że Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu nie powoływał się na potencjał tego podwykonawcy. W przypadku powołania się na potencjał tego podwykonawcy, kolejny podwykonawca musi przedłożyć Zamawiającemu dokumenty potwierdzające spełnianie warunków w zakresie wymaganym od Wykonawcy, pod rygorem nie wyrażenia przez Zamawiającego zgody na zmianę podwykonawcy.
|
Kod kryterium |
A
|
Adres strony internetowej siwz |
www.kpws.wp.mil.pl
|
Adres uzyskania siwz |
KOMENDA PORTU WOJENNEGO, ul. Steyera 28, 72 - 600 Świnoujście
|
Data składania wniosków |
21/04/2015
|
Godzina składania wniosków |
09:30
|
Miejsce |
siedziba Zamawiającego, bud. Nr 34 sztab, pok. 13, parter
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
1. W związku ze specyfiką funkcjonowania Zamawiającego i wymogami bezpieczeństwa czas, jaki Wykonawca musi poświęcić od momentu wypisania przepustki na Biurze Przepustek do miejsca złożenia oferty wynosi nie mniej niż 30 min. Jednocześnie Zamawiający informuje, że Biuro Przepustek nie jest miejscem składania ofert ani żadnych innych dokumentów związanych z niniejszym postępowaniem przetargowym.
2. Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego:
1) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Konsorcjum), o których mowa w art. 23 ust. 1 ustawy Pzp - Zamawiający przed podpisaniem umowy zażąda złożenia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, która będzie załącznikiem do umowy w sprawie przedmiotu zamówienia;
2) w przypadku prowadzenia działalności gospodarczej przedsiębiorców w formie spółki cywilnej Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu umowy tej spółki, która będzie załącznikiem do umowy w sprawie przedmiotu zamówienia.
|
Czy unieważnienie |
Nie
|