Zakup i montaż systemu parawanów podwieszanych do pomieszczeń diagnostycznych i zabiegowych.

Data publikacji 2015-04-02
Data zakończenia 2015-04-10 11:00:00
Instytucja Szpital Praski p.w. Przemienienia Pańskiego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Zasłony, draperie, lambrekiny oraz rolety tekstylne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 75410 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 395151006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż systemu parawanów podwieszanych do pomieszczeń diagnostycznych i zabiegowych w zakresie określonym w Załączniku nr 2 opis przedmiotu zamówienia oraz zgodnie z załączonymi rysunkami.

Miejsce montażu parawanów: Szpital Praski p.w. Przemienienia Pańskiego, pomieszczenia: OIOM, sala poporodwowa, dwie sale porodowe, sala przedporodowa, sala wybudzeń w budynku A oraz SOR w budynku A2.

2 Przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień kodów CPV
39515100 6 zasłony
3 W celu przygotowania oferty i odpowiedniego jej skalkulowania, Zamawiający zaleca zapoznanie się z dokumentacją postępowania ZP-71 2013 na Wykonanie prac budowlano-instalacyjnych w ramach zadania Modernizacja budynku A w Szpitalu Praskim p.w. Przemienienia Pańskiego w Warszawie dostępną na stronach Zamawiającego www.szpitalpraski.pl http:szpitalpraski.pl przetargi szpital
4. Dodatkowo należy uwzględnić ewentualność wykonywania prac równolegle z podmiotami zewnętrznymi realizujących na zlecenie InwestoraZamawiającego prace związane z wyposażeniem obiektu. Organizacja ruchu na placu budowy transporty i sprzęt wymaga zawiadomienia i uzgodnienia z Generalnym Wykonawcą jako gestorem placu budowy.
5. Całość prac należy wykonać na podstawie załączonej do SIWZ dokumentacji, z zastrzeżeniem, iż na Wykonawcy spoczywa obowiązek osiągnięcia rezultatu czyli zrealizowania przedmiotu umowy w stopniu umożliwiającym przekazanie obiektu, po odbiorach, do użytkowania uzyskanie pozwolenia na użytkowanie, w tym pozytywnej decyzji określonej postanowieniami art. 100 ust 6 ustawy o działalności leczniczej, a co za tym idzie - w przypadku zaistnienia takiej konieczności - wykonania także prac wykraczających poza przekazaną dokumentację, a niezbędnych dla wykonania opisanego zamówienia. Powyższe obowiązuje bez względu na dokładność i wytyczne zawarte w dokumentacji.
6 Wykonawca zobowiązany jest do wykonania w ramach umowy wszelkich czynności koniecznych do właściwego wykonania robót będących przedmiotem zamówienia.
7 Zamawiający zastrzega sobie możliwość korekt miejsc montażu, o ile zmiana ta nie wpłynie na wartość umowy.
8 Wykonawca zobowiązany jest do dokonania na własny koszt i ryzyko ustaleń z Generalnym Wykonawcą dotyczących działań na placu budowy będących w gestii Generalnego Wykonawcy - w granicach ustalonych niniejszą SIWZ.
9 Wykonawca winien przed złożeniem oferty zapoznać się z miejscem realizacji zamówienia, dokonać inwentaryzacji oraz ewentualnych własnych pomiarów na miejscu z udziałem pracownika Zamawiającego. W przypadku powstania rozbieżności pomiędzy dokonanymi pomiarami, a danymi zawartymi w Opisie przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest powiadomić o tym Zamawiającego.
10 Materiały użyte do realizacji przedmiotu umowy muszą być dopuszczone do obrotu i powszechnego i jednostkowego stosowania w budownictwie określone w ustawie Prawo Budowlane, a także dopuszczone do stosowania w obiektach ochrony zdrowia oraz muszą posiadać odpowiednie aprobaty techniczne, atesty i certyfikaty. Przy doborze materiałów i technologii wykonania robót należy kierować się wymaganiami sprecyzowanymi w dokumentacji określonej w niniejszej SIWZ, a w przypadku braku w tym zakresie szczegółowych wytycznych stosować rozwiązania analogiczne do zastosowanych wcześniej przez Generalnego Wykonawcę zgodnie z dokumentacją projektową postępowania, którego nr przytoczono na wstępie.
11 Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za zapewnienie i przestrzeganie warunków BHP i ppoż zachowanie zasad sanitarno-epidemiologicznych oraz zachowanie szczególnych środków bezpieczeństwa.
12 Zamawiający wymaga, aby prace wykonywane były w sposób umożliwiający bieżące funkcjonowanie Szpitala i w jak najmniejszym stopniu kolidowały z całodobową opieką medyczną prowadzoną w Szpitalu. Roboty uciążliwe lub ingerujące w jakikolwiek sposób w pracę Szpitala, będą wymagały dostosowania się w tym zakresie do wymogów Zamawiającego. Istnieje możliwość nakazu czasowego lub terytorialnego wstrzymania prac w przypadku otrzymania takiego nakazu od służb nadzoru sanitarnego lub Biura Polityki Zdrowotnej.
13 W czasie prac dostawa wszystkich mediów do Szpitala nie może być przerwana.
14 Wszelkie kwestie związane z realizacją prac przez Wykonawcę muszą zostać uregulowane w drodze porozumienia zawartego pomiędzy Generalnym Wykonawcą a Wykonawcą przed wejściem Wykonawcy na plac budowy i przystąpieniem przez niego do realizacji zamówienia. W przypadku braku uzgodnienia zapisów porozumienia przed przystąpieniem do prac, Generalny Wykonawca zastrzega sobie możliwość nie udostępnienia terenu budowy wyłonionemu Wykonawcy.
15 Porozumienie, o którym mowa w ust. 14 powyżej, będzie regulowało następujące kwestie:
Wykonawca przed przystąpieniem do robót przekaże proponowany harmonogram działań, który będzie wymagał akceptacji Generalnego Wykonawcy
Przed przystąpieniem do prac zostanie ustalony zakres robót, które w wyniku działań Wykonawcy będą musiały zostać odtworzone. Wszelkie prace odtworzeniowe zostaną Wykonane na koszt Wykonawcy wraz z udzieleniem na nie gwarancji oraz rękojmi
Przed przystąpieniem do realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zapozna wszystkich pracowników z zasadami bezpieczeństwa i poruszania się po terenie budowy określonymi przez Generalnego Wykonawcę i obowiązującymi na terenie placu budowy zgodnie z przyjętą procedurą
Przed przystąpieniem do robót zaleca się sprawdzenie prawidłowości wykonanych elementów robót budowlanych celem prawidłowego uruchomienia i działania elementów objętych przedmiotem zamówienia;
Wykonawca dokona we własnym zakresie i na własny koszt zabezpieczenia mienia Generalnego Wykonawcy oraz wykonanych wcześniej przez Generalnego Wykonawcę robót budowlanych, które w toku realizacji przedmiotu zamówienia mogłoby ulec uszkodzeniu;
Wykonawca ponosić będzie pełną odpowiedzialność za zatrudnionych przez siebie pracowników i odpowiadać będzie za wyrządzone przez nich szkody;
Dostawa i montaż elementów stanowiących przedmiot zamówienia odbywać się będzie transportem Wykonawcy na jego koszt i odpowiedzialność w sposób i terminach uzgodnionych z Zamawiającym oraz Generalnego Wykonawcę;
Po dostarczeniu i zamontowaniu urządzeń objętych zamówieniem Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia ich na swój koszt w sposób uniemożliwiający ich uszkodzenie;
Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt posprząta udostępnione do realizacji przedmiotu zamówienia pomieszczenia i doprowadzi je do stanu sprzed przystąpienia do realizacji przedmiotu zamówienia
Wykonawca przyjmuje do wiadomości, że na uzasadnione polecenie Generalnego Wykonawcy Zamawiający ma prawo w każdym czasie do przerwania prac Wykonawcy w przypadku stwierdzenia zagrożenia dla mienia Zamawiającego i/lub Generalnego Wykonawcy (dotyczy także wykonanych wcześniej przez Generalnego Wykonawcę robót budowlanych). Opóźnienie w realizacji przedmiotu umowy traktowane jest wówczas jako powstałe z winy Wykonawcy
W zakresie niniejszego zamówienia Wykonawca przeprowadzi i dokona wszelkich prób dostarczonych i zamontowanych parawanów. Jeżeli wykonanie prób wymaga wykorzystania urządzeń wykonanych przez Generalnego Wykonawcę, a nie przekazanych dotychczas Zamawiającemu, Wykonawca uzyska takie zgody we własnym zakresie;
Wykonawca odpowiada z tytułu rękojmi i gwarancji jakości za instalacje niezbędne do prawidłowego działania elementów objętych zamówieniem. Odpowiedzialność gwarancyjna oraz odpowiedzialność z tytułu rękojmi obejmuje instalacje będące przedmiotem zamówienia oraz urządzenia wykonane przez Generalnego Wykonawcę konieczne do uruchomienia urządzenia w tym gwarantującymi jego bezproblemowe działanie.
16 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca określił, którą cześć zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom. W przypadku braku takiego wskazania w ofercie, Zamawiający uzna, że Wykonawca nie zamierza powierzyć żadnej części zamówienia podwykonawcom. Zlecenie części robót podwykonawcom nie zmienia zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego za wykonanie tej części robót.
17 Minimalny okres gwarancji na wykonane roboty określa się na:
a min. 36 miesięcy na wykonany zakres prac oraz dostarczony przedmiot zamówienia, przy czym czas gwarancji liczony jest od dnia otrzymania przez Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie budynku A Wschód.
18 Ze względu na stosowaną w Szpitalu procedurę dekontaminacji pomieszczeń systemem wykorzystującym środek sterylizujący zawierający nadtlenek wodoru dostarczone w wyniku niniejszego postępowania towary muszą być wykonane wyłącznie z użyciem materiałów odpornych na ten środek.

19 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Szpital Praski p.w. Przemienienia Pańskiego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Ulica Al. Solidarności 67
Nr domu 67
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 03-401
Województwo mazowieckie
Tel 22 6187190
Fax 22 6187190
Internet www.szpitalpraski.pl
Regon 01229882300000
E-mail zamowienia@praski.waw.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Podmiot prawa publicznego
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Czas D
Data zakończenia 15/05/2015
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Niepełnosprawne Nie
Zam uzupelniajace 1. Zamawiający przewiduje możliwość zawarcia w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia uzupełniające udzielane będą w trybie zamówień z wolnej ręki, po spełnieniu przesłanek z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie podstawowe, zobowiązany będzie do zastosowania w zamówieniach uzupełniających cen, które były wskazane w zamówieniu podstawowym.
Uprawnienie Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie spełnia nie spełnia, w oparciu o oświadczenia Wykonawców o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego, potwierdzających spełnienie tych warunków
Wiedza Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie spełnia nie spełnia, w oparciu o oświadczenia Wykonawców o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego, potwierdzających spełnienie tych warunków
Potencjał Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie spełnia nie spełnia, w oparciu o oświadczenia Wykonawców o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego, potwierdzających spełnienie tych warunków
Zdolne Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie spełnia nie spełnia, w oparciu o oświadczenia Wykonawców o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego, potwierdzających spełnienie tych warunków
Sytuacja Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie spełnia nie spełnia, w oparciu o oświadczenia Wykonawców o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego, potwierdzających spełnienie tych warunków
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Okres gwarancji
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz www.szpitalpraski.pl
Adres uzyskania siwz SZPITAL PRASKI P.W. PRZEMIENIENIA PAŃSKIEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Al. Solidarności 67, 03-401 WARSZAWA DZIAŁ ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH BUDYNEK D POKÓJ 15
Data składania wniosków 10/04/2015
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce SZPITAL PRASKI P.W. PRZEMIENIENIA PAŃSKIEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Al. Solidarności 67, 03-401 WARSZAWA SEKRETARIAT BUDYNEK D POKÓJ 12
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)