Dostawa materiałów i środków BHP na potrzeby WCB EIT+ Sp. z o.o.

Data publikacji 2015-04-03
Data zakończenia 2015-04-13 13:00:00
Instytucja Wrocławskie Centrum Badań EIT+ sp. z o. o.
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki,
  • Rękawice,
  • Obuwie ochronne,
  • Podświetlane znaki i szyldy,
  • Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa,
  • Sprzęt bezpieczeństwa, gaśniczy, policyjny i obronny,
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne,
  • Gogle

Szczegóły

Numer ogłoszenia 76356 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 350000004, 351100008, 180000009, 184243000, 331410000, 337351002, 331900008, 188300006, 336730008, 315232000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów BHP, szczegółowo określonych w załączniku nr 1 A (zakładki od 1.1 do 1.14);
2. Przedmiot zamówienia opisany został w Załączniku nr 1A do SIWZ (zakładki od 1.1 do 1.14) poprzez określenie minimalnych parametrów funkcjonalno - technicznych. Zgodnie z art. 29 PZP dopuszcza się rozwiązania równoważne lecz nie gorsze pod względem parametrów technicznych niż określone w Załączniku nr 1A do SIWZ (zakładki od 1.1 do 1.14).
3. Przedmiot zamówienia został opisany w sposób jednoznaczny, za pomocą dokładnych
i zrozumiałych określeń, uwzględniając wszystkie wymagania i okoliczności mogące mieć wpływ na sporządzenie oferty. Przedmiot zamówienia opisano w sposób nie utrudniający uczciwej konkurencji.
4. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w dokumentacji przekazanej Wykonawcy. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane w dokumentacji przekazanej przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, tj. posiadają te same parametry użytkowe, funkcjonalne i techniczne, co dostawy, usługi lub roboty budowlane, określone w przekazanej dokumentacji - w takiej sytuacji ciężar udowodnienia powyższego (np. poprzez złożenie stosownych dokumentów) leży po stronie Wykonawcy.
5. Zamawiający informuje, iż przed wszczęciem przedmiotowego postępowania nie przeprowadzał dialogu technicznego.
6. Zakupy w ramach poszczególnych części zamówienia realizowane będą w sposób sukcesywny, w terminach określonych w Rozdziale 7 SIWZ.
7. Zamawiający zastrzega, ze ilości określone w Załączniku nr 1A do SIWZ (zakładki od 1.1 do 1.14) są ilościami szacunkowymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty na daną część zamówienia, w celu porównania ofert i wyboru oferty najkorzystniejszej. Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę na daną część zamówienia nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych w Załączniku nr 1A do SIWZ (zakładki od 1.1 do 1.14). Jednak łączna wartość zamówień częściowych nie przekroczy całkowitej ceny brutto w danej części zamówienia.
8. Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegające zwrotowi środki z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, nie zostaną mu przyznane.

Opis

Szczegółowy opis przedmiotu
zamówienia zawiera załącznik 1A.1Szczegółowy opis przedmiotu
zamówienia zawiera załącznik 1A.2Szczegółowy opis przedmiotu
zamówienia zawiera załącznik 1A.3Szczegółowy opis przedmiotu
zamówienia zawiera załącznik 1A.4Szczegółowy opis przedmiotu
zamówienia zawiera załącznik 1A.5Szczegółowy opis przedmiotu
zamówienia zawiera załącznik 1A.6Szczegółowy opis przedmiotu
zamówienia zawiera załącznik 1A.7Szczegółowy opis przedmiotu
zamówienia zawiera załącznik 1A.8Szczegółowy opis przedmiotu
zamówienia zawiera załącznik 1A.9Szczegółowy opis przedmiotu
zamówienia zawiera załącznik 1A.10Szczegółowy opis przedmiotu
zamówienia zawiera załącznik 1A.11Szczegółowy opis przedmiotu
zamówienia zawiera załącznik 1A.12Szczegółowy opis przedmiotu
zamówienia zawiera załącznik 1A.13Szczegółowy opis przedmiotu
zamówienia zawiera załącznik 1A.14

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Wrocławskie Centrum Badań EIT+ sp. z o. o.
Ulica ul. Stabłowicka 147
Nr domu 147
Miejscowość Wrocław
Kod Pocztowy 54-066
Województwo dolnośląskie
Tel +48 71 720 16 28
Fax +48 71 720 16 29
Internet www.eitplus.pl
Regon 02067163500000
E-mail gabriela.nowak-piechota@eitplus.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Podmiot prawa publicznego
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 14
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/10/2015
Zaliczka Nie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 2. Zgodnie z art. 144 cytowanej ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje zmianę zawartej Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, na podstawie określonych poniżej warunków: a) zmiana terminu wykonania i/lub terminów pośrednich: i) z powodu przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, mających bezpośredni wpływ na terminowość wykonania dostawy - maksymalnie o okres przestojów i opóźnień, ii) z powodu działania siły wyższej, o której mowa w § 9 Umowy, mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania dostawy - maksymalnie o czas jej występowania, iii) na skutek działania organów administracji, a w szczególności odmowy lub opóźnienia wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień, z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, iv) w związku z koniecznością zakończenia zadania w danym roku budżetowym lub w związku z upływem terminu złożenia wniosku o uzyskanie środków unijnych, v) z powodu innych przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy, skutkujących niemożliwością prowadzenia dostaw, vi) na skutek uzgodnień pomiędzy Stronami dotyczących skrócenia terminu - o uzgodniony okres, vii) w związku z przedłużeniem terminu realizacji projektów i/lub zadań badawczych realizowanych przez Zamawiającego, b) zmiana nazwy, siedziby stron Umowy oraz innych danych identyfikacyjnych, c) zmiana miejsca dostawy, jednakże bez wzrostu wysokości wynagrodzenia umownego, d) sprostowanie omyłek pisarskich i rachunkowych w treści Umowy, e) zmiana sposobu realizacji Umowy wynikająca ze zmian w obowiązujących przepisach prawa, zmian umowy (umów) o dofinansowanie projektu (projektów) bądź wytycznych dotyczących realizacji projektu (projektów) realizowanych przez Zamawiającego, mających wpływ na sposób realizacji projektu (projektów) w zakresie wynikającym ze zmian przepisów i ww. dokumentów, f) zmiana przepisów prawa Unii Europejskiej lub prawa krajowego, powodujących konieczność dostosowania dokumentacji do zmiany przepisów, które nastąpiły w trakcie realizacji Umowy, w tym w szczególności zmiany stawki podatku VAT, g) zmniejszenie zakresu Umowy, a tym samym wynagrodzenia, o którym mowa w § 4 ust. 1 Umowy, z przyczyn o obiektywnym charakterze i/lub istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części zakresu realizacji Umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia, h) zmiana parametrów Materiałów w przypadku zaniechania produkcji określonego rodzaju Materiałów i/lub wprowadzenia Materiałów nowej generacji i/lub nowego modelu (tj. zamiennik/równoważnik). Dostarczony zamiennik/równoważnik musi spełniać co najmniej wszystkie wymagania określone w niniejszej Umowie, w Załącznikach do Umowy oraz w SIWZ lub je przewyższać z zastrzeżeniem, iż zamiennik/równoważnik musi pochodzić od tego samego producenta, co pierwotnie zaoferowany w ofercie. Przesłanką niezbędną do takiej zmiany Umowy jest również brak wzrostu ceny danego Zamówienia i wartości Umowy w porównaniu z pierwotną wartością przedstawioną w ofercie. Ilości zamawianych w ten sposób Materiałów muszą być tożsame z ilościami wynikającymi z Umowy, i) w przypadku zmiany numerów katalogowych Materiałów przez producenta przy jednoczesnym zastrzeżeniu braku zmian cen i wartości Umowy na wyższe. Dostarczony przedmiot Umowy musi spełniać co najmniej wszystkie wymagania określone w niniejszej Umowie, w Załącznikach do Umowy oraz w SIWZ lub je przewyższać, j) zmiana sposobu rozliczania Umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej (zawartych) przez Zamawiającego umowy (umów) o dofinansowanie projektu (projektów) lub wytycznych dotyczących realizacji projektu (projektów) realizowanych przez Zamawiającego, k) nieuzyskanie planowanego dofinansowania ze środków Unii Europejskiej.
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Termin dostawy
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz www.eitplus.pl
Adres uzyskania siwz Wrocławskie Centrum Badań EIT+ Sp. z o. o. ul. Stabłowicka 147 54-066 Wrocław, Polska
Data składania wniosków 13/04/2015
Godzina składania wniosków 13:00
Miejsce Wrocławskie Centrum Badań EIT+ Sp. z o. o. ul. Stabłowicka 147 54-066 Wrocław, Polska Recepcja
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Zamówienie jest współfinansowane z następujących projektów: - projektu pn. Biotechnologie i zaawansowane technologie medyczne, realizowanego na podstawie umowy nr: POIG.01.01.02-02-003/08-00 zawartej dnia 01.12.2008r. w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, Priorytet: 1 Badania i rozwój nowoczesnych technologii; Poddziałanie: 1.1.2 Strategiczne programy badań naukowych i prac rozwojowych; - projektu pn. Wykorzystanie nanotechnologii w nowoczesnych materiałach, realizowanego na podstawie umowy nr: POIG.01.01.02-02-002/08-00 zawartej dnia 01.12.2008r. w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, Priorytet: 1 Badania i rozwój nowoczesnych technologii; Poddziałanie: 1.1.2 Strategiczne programy badań naukowych i prac rozwojowych; - projektu pn. Dolnośląskie Centrum Materiałów i Biomateriałów Wrocławskie Centrum Badań EIT+, realizowanego na podstawie umowy nr: POIG.01.01.02-02-001 09-00 zawartej dnia 23.09.2009r. w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, Priorytet: 2 Infrastruktura sfery B+R, Działanie: 2.2 Wsparcie tworzenia wspólnej infrastruktury badawczej jednostek naukowych, współfinansowanych przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz - projektu pn. Elastyczne polimerowe ogniwa słoneczne z ulepszoną długookresową stabilnością, realizowanego na podstawie umowy nr: LIDER/09/129/L-3/11/NCBR/2012 zawartej dnia 17.01.2013r., w ramach programu LIDER finansowanego ze środków publicznych przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju., - a także z innych projektów, w tym projektów współfinansowanych przez Unię Europejską, grantów krajowych i zagranicznych oraz projektów komercyjnych, które na dzień podpisania niniejszej Umowy nie otrzymały jeszcze dofinansowania a będą finansować przedmiot tej Umowy
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)