INFORMATYZACJA CZĘŚCI MATERIAŁÓW ZASOBU GEODEZYJNEGO I KARTOGRAFICZNEGO Z TERENU POWIATU KOSZALIŃSKIEGO ORAZ INTEGRACJA ZESKANOWANYCH DOKUMENTÓW Z ELEMENTAMI ZAWARTYMI W TREŚCI NUMERYCZNEJ MAPY EWIDENCJI GRUNTÓW I BUDYNKÓW PROWADZONEJ W ZINTEGROWANYM SYSTEMIE TURBOEWID WERSJA 8.5

Data publikacji 2015-04-09
Data zakończenia 2015-04-20 12:00:00
Instytucja Powiat Koszaliński
Miejscowość Koszalin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Usługi przetwarzania danych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 49675 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 723100001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia stanowi informatyzacja części materiałów zasobu geodezyjnego i kartograficznego z terenu powiatu koszalińskiego oraz integracja zeskanowanych dokumentów z elementami zawartymi w treści numerycznej mapy ewidencji gruntów i budynków prowadzonej w zintegrowanym systemie TURBOEWID wersja 8.5.

Przedmiot zamówienia obejmuje przetworzenie prawnej dokumentacji pomiarowej w ilości 6533 operatów do postaci cyfrowej oraz jej integracja z bazą danych działającą pod kontrolą systemu EWID 2007 dla obrębów ewidencyjnych gmin Będzino i Mielno.

Przedmiot zamówienia będzie realizowany w następujących etapach:
Etap I : Przetworzenie prawnej dokumentacji pomiarowej w ilości 1752 operatów z postaci analogowej do postaci cyfrowej oraz jej integracja z bazą danych działającą pod kontrolą i w pełnej funkcjonalności systemu EWID 2007, dotyczącej Gminy Będzino, obręby ewidencyjne: Mścice, Strzeżenice, Dobiesławiec, Strzepowo, Skrzeszewo, Pleśna, Słowienkowo, Miłogoszcz;
Etap II : Przetworzenie prawnej dokumentacji pomiarowej w ilości 2323 operatów z postaci analogowej do postaci cyfrowej oraz jej integracja z bazą danych działającą pod kontrolą i w pełnej funkcjonalności systemu EWID 2007, dotyczącej Gminy Mielno, obręby ewidencyjne: Mielno, Mielenko;
Etap III: Przetworzenie prawnej dokumentacji pomiarowej w ilości 2458 operatów z postaci analogowej do postaci cyfrowej oraz jej integracja z bazą danych działającą pod kontrolą i w pełnej funkcjonalności systemu EWID 2007, dotyczącej Gminy Mielno, obręby ewidencyjne: Sarbinowo, Gąski, Chłopy, Łazy.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ i załącznikach do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Powiat Koszaliński
Ulica ul. Racławicka 13
Nr domu 13
Miejscowość Koszalin
Kod Pocztowy 75-620
Województwo zachodniopomorskie
Tel 94 714 01 89
Fax 94 714 02 35
Internet www.powiat.koszalin.pl
Regon 33092085400000
E-mail wojciech.dyrda@powiat.koszalin.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Czas D
Data zakończenia 15/11/2015
Wadium Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 7000 PLN
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca musi złożyć wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na/wg załącznika nr 3 do SIWZ.
Wiedza Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedno zamówienie obejmujące minimum 50 000 stron lub wykonał dwa zamówienia o łącznej ilości 50 000 stron z zakresu numerycznej archiwizacji zasobu geodezyjnego i kartograficznego oraz integracji zeskanowanych dokumentów z elementami numerycznej mapy ewidencji gruntów i budynków zarządzanej przez system EWID 2007 lub równoważny, potwierdzone przez właściwych dla lokalizacji obiektów Geodetów Powiatowych lub osoby upoważnione z jednostek, dla których były wykonane wykazane przez Wykonawcę zamówienia (np. dyrektorzy/kierownicy PODGiK), że prace zostały wykonane należycie. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca musi złożyć wraz z ofertą wykaz wykonanych głównych usług sporządzony na/wg załącznika nr 6 do SIWZ. Do wykazu należy załączyć dowód/dowody potwierdzający(e), że usługa(i) została(y) wykonana(e) należycie.
Potencjał Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca musi złożyć wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na/wg załącznika nr 3 do SIWZ.
Zdolne Wykonawca musi wykazać, że zamówienie będzie powierzone co najmniej czterem osobom, przy czym co najmniej dwie z nich posiadają aktualne uprawnienia zawodowe w zakresie geodezyjnych pomiarów sytuacyjno - wysokościowych, realizacyjnych i inwentaryzacyjnych oraz z zakresu rozgraniczania i podziału nieruchomości (gruntów) i sporządzania dokumentacji do celów prawnych oraz co najmniej jedna z nich posiada umiejętności przetwarzania i edycji danych zarządzanych przez system EWID 2007 lub równoważny albo umiejętności integracji zeskanowanej dokumentacji z elementami numerycznej bazy ewidencji gruntów i budynków systemu EWID 2007 lub oprogramowania równoważnego. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca musi złożyć wraz z ofertą: - oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia na/wg załącznika nr 2 do SIWZ, - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia na/wg załącznika nr 7 do SIWZ.
Sytuacja Wykonawca jest zobowiązany posiadać opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę ubezpieczenia min. 150 000 PLN. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca musi złożyć wraz z ofertą opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca posiada wymagane ubezpieczenie.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu odnośnie wiedzy i doświadczenia Wykonawcy, w wykazie usług głównych należy podać co najmniej jedno zamówienie obejmujące minimum 50 000 stron lub dwa zamówienia o łącznej ilości 50 000 stron z zakresu numerycznej archiwizacji zasobu geodezyjnego i kartograficznego oraz integracji zeskanowanych dokumentów z elementami numerycznej mapy ewidencji gruntów i budynków zarządzanej przez system EWID 2007 lub równoważny, potwierdzone przez właściwych dla lokalizacji obiektów Geodetów Powiatowych lub osoby upoważnione z jednostek, dla których były wykonane wykazane przez Wykonawcę zamówienia (np. dyrektorzy/kierownicy PODGiK), że prace zostały wykonane należycie. Wykonawca musi złożyć wraz z ofertą wykaz wykonanych głównych usług sporządzony na/wg załącznika nr 6 do SIWZ. Do wykazu należy załączyć dowód/dowody potwierdzający(e), że usługa(i) została(y) wykonana(e) należycie.
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 10 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 13 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 16 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Inne dokumenty WYPEŁNIONY FORMULARZ OFERTOWY wraz z FORMULARZEM CENOWYM sporządzony na/wg załącznika nr 1 do SIWZ; WADIUM (w przypadku wniesienia w formie innej niż pieniężna); PEŁNOMOCNICTWO (jeżeli występuje); ZOBOWIĄZANIE PODMIOTU/OSOBY udostępniającego(ej) Wykonawcy swoje zasoby (jeżeli występuje). DOKUMENTY PODMIOTÓW ZAGRANICZNYCH: W świetle postawionych w niniejszym postępowaniu warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składają oświadczenia i dokumenty takie jak Wykonawcy polscy.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający dopuszcza następujące zmiany warunków umowy zawartej z Wykonawcą dotyczące w szczególności: a)przedłużenie terminu wykonania umowy w związku z wystąpieniem przerw w wykonywaniu przedmiotu umowy z przyczyn zależnych od Zamawiającego; b)zmiana osób realizujących przedmiot umowy, jeżeli wystąpią okoliczności powodujące, że osoby wskazane w ofercie nie mogą uczestniczyć w realizacji przedmiotu umowy; c) zmiana podwykonawcy(ów) wskazanych w ofercie, jeżeli Wykonawca w trakcie wykonywania przedmiotu umowy dokona zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, pod warunkiem, że wykaże Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; d) powierzenia podwykonawcy realizacji części zamówienia w sytuacji gdy Wykonawca w ofercie zobowiązał się samodzielnie zrealizować całość przedmiotu zamówienia lub rezygnacji z podwykonawstwa i przejęcia przez Wykonawcę obowiązku wykonania całości przedmiotu zamówienia w sytuacji gdy Wykonawca zadeklarował w ofercie wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców. W przypadku wystąpienia zdarzenia wymienionego w podpkt. 1a, termin realizacji przedmiotu umowy może ulec odpowiedniej zmianie, a czas niezbędny do wykonania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności oraz przedłużenie terminu nie może powodować utraty dotacji celowej przyznanej Zamawiającemu na realizację przedmiotu umowy. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy wymaga aneksu do umowy, podpisanego przez strony umowy. 2.Wszystkie powyższe postanowienia wymienione w podpkt 1 stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody i nie rodzą żadnego roszczenia w stosunku do Zamawiającego. 3.Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych:a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego); b) zmiany danych teleadresowych.
Kod kryterium B
Kryt 1p 88
Kryt 2 PRZEDŁUŻONY TERMIN GWARANCJI
Kryt 2p 12
Adres strony internetowej siwz www.bip.powiat.koszalin.pl
Adres uzyskania siwz STAROSTWO POWIATOWE W KOSZALINIE 75-620 KOSZALIN, UL. RACŁAWICKA 13 POK.301/302 (III PIĘTRO)
Data składania wniosków 20/04/2015
Godzina składania wniosków 12:00
Miejsce STAROSTWO POWIATOWE W KOSZALINIE 75-620 KOSZALIN, UL. RACŁAWICKA 13 POK.301/302 (III PIĘTRO)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 - tekst jednolity ze zm.). Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień tj. usług objętych niniejszym postępowaniem tj. przetworzenie prawnej dokumentacji pomiarowej do postaci cyfrowej oraz jej integrację z bazą danych działająca pod kontrolą systemu EWID 2007 w związku z informatyzacją części materiałów zasobu geodezyjnego i kartograficznego terenu powiatu koszalińskiego oraz integracją zeskanowanych dokumentów z elementami zawartymi w treści numerycznej mapy ewidencji gruntów i budynków prowadzonej w zintegrowanym systemie TURBOEWID wersja 8.5. Zamawiający uwzględnił możliwość udzielenia zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)