IHiT/P/18/2015 - dostawa zamrażarki niskotemperaturowej -86 0C oraz szafy chłodniczej (zadania 1-2)

Data publikacji 2015-04-09
Data zakończenia 2015-04-17 09:00:00
Instytucja Instytut Hematologii i Transfuzjologii
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do użytku ze środkami spożywczymi

Szczegóły

Numer ogłoszenia 79462 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 397111000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa zamrażarki niskotemperaturowej -86 0C oraz szafy chłodniczej ujętych w dwóch zadaniach.

Opis

Zamrażarka niskotemperaturowa -86ºCSzafa chłodnicza

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Instytut Hematologii i Transfuzjologii
Ulica ul. Indiry Gandhi 14
Nr domu 14
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 02-776
Województwo mazowieckie
Tel 022 349 62 22
Fax 022 349 62 23
Internet www.ihit.waw.pl
Regon 00028848400000
E-mail zaopat@ihit.waw.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Adres dyn zak www.ihit.waw.pl
Rodzaj zamówienia Podmiot prawa publicznego
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 2
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 56
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie ,Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego wraz z ofertą Oświadczenia o spełnianiu warunków-wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
Wiedza Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie ,Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego wraz z ofertą Oświadczenia o spełnianiu warunków-wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
Potencjał Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie ,Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego wraz z ofertą Oświadczenia o spełnianiu warunków-wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
Zdolne Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie ,Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego wraz z ofertą Oświadczenia o spełnianiu warunków-wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
Sytuacja Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie ,Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie złożonego wraz z ofertą Oświadczenia o spełnianiu warunków-wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Inne dokumenty 1. W celu wykazania, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zgodnie z § 2 ust. 1 Rozporządzenia z dnia 19.02.2013 r. Prezesa Rady Ministrów (Dz. U. z 2013r poz. 231), Zamawiający wymaga złożenia dokumentów i oświadczeń: 1.1. Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 1.2. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3. Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.4. Aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składnia ofert 1.5. Wykonawca, wraz z ofertą, składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5, albo informacje o tym, że nie należy do grupy kapitałowej - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdz. III ust. 1 pkt. 1.2 - 1.4 SIWZ składa: 2.1. Dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 2.2. Dokumenty, o których mowa w ust. 2 pkt. 2.1 lit. a i c powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. Dokument, o którym mowa w ust. 2 pkt. 2.1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.3. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w ust. 2 - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis pkt. 2.2 stosuje się odpowiednio. 2.4. W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu. 3. Dokumenty, o których mowa w powyższym rozdziale są składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez Wykonawcę (zgodnie z Rozdz. I pkt. 19). Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 4. Sposób dokonania oceny spełnienia warunków udziału: Ocena braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 będzie dokonana przez sprawdzenie właściwości i kompletności wymaganych dokumentów i oświadczeń (z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 w/w ustawy) metodą [spełnia - nie spełnia]. 5.Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu ,iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Obowiązkiem Wykonawcy w przypadku gdy korzysta z potencjału podmiotów trzecich, jest rzeczywiste wykazanie, że tym potencjałem będzie dysponował. Treść zobowiązania podmiotu trzeciego powinna określać: 5.1.kto jest podmiotem przyjmującym zasoby, 5.2.zakres zobowiązania podmiotu trzeciego, 5.3.czego konkretnie dotyczy zobowiązanie oraz 5.4.w jaki sposób będzie ono wykonane, w tym jakiego okresu dotyczy. W sytuacji, gdy przedmiotem udzielenia są zasoby nierozerwalnie związane z podmiotem ich udzielającym ,niemożliwe do samodzielnego obrotu i dalszego udzielenia ich bez zaangażowania tego podmiotu w wykonanie zamówienia, taki dokument powinien zawierać wyraźne nawiązanie do uczestnictwa tego podmiotu w wykonaniu zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów na zasadach określonych w art.26 ust.2b upzp, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów ,chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. Do podmiotu trzeciego Zamawiający wymaga załączenia dokumentów wskazujących ,że osoby podpisane na oświadczeniach o zobowiązaniu do oddania do dyspozycji zasobów są uprawnione do składania oświadczeń woli i zaciągania zobowiązań w imieniu podmiotu udostępniającego (na podstawie wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenia z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej RP).Jeżeli Wykonawca polegać będzie na zasobach innych podmiotów i podmioty te będą brały udział w realizacji zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dokumenty dotyczące tych podmiotów ,o których mowa w rozdziale III pkt.1 6.Wykonawcy ,którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców. Dokument pełnomocnictwa musi być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazania: - postępowania o zamówienie publiczne, które dotyczy; - Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia; - ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania, obejmujący przede wszystkim: 6.1. reprezentowania konsorcjum w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, 6.2.zaciąganie w imieniu konsorcjum zobowiązań, 6.3. złożenie oferty wspólnie, 6.4.prowadzenie korespondencji i podejmowanie zobowiązań związanych z postępowaniem o zamówienie publiczne. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia ,w tym Wykonawcę ustanowionego jako Pełnomocnika i przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli i zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawców. W przypadku podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) każdy z uczestników musi załączyć do oferty dokumenty określone w rozdziale III pkt.1 Wymagane dokumenty w rozdziale III powinny być dostarczone w oryginale lub jako poświadczona za zgodność z oryginałem kopia przez Wykonawcę. Poświadczenia dokonuje osoba upoważniona do podpisywania oferty w imieniu Wykonawcy .Odnośnie dokumentu wymaganego w rozdziale I pkt 17 wymagane jest złożenie upoważnienia w oryginale lub kopii uwierzytelnionej przez notariusza. Zgodnie z § 6 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.02.2013 r. (Dz. U.z 2013 r. poz. 231), w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, w celu potwierdzenia że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, wykonawca zobowiązany jest potwierdzić kopią właściwego dokumentu (warunki przedmiotowe): 5.1. Oferowany przedmiot zamówienia musi posiadać znak CE. 5.2. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające dopuszczenie przedmiotu zamówienia do stosowania na terenie Polski (zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych) - na potwierdzenie należy dołączyć Załącznik nr 7 - jeżeli dotyczy. 5.3. Oświadczenie Wykonawcy, że oferowany przedmiot zamówienia nie podlega ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych - na potwierdzenie należy dołączyć Załącznik nr 8 - jeżeli dotyczy. 5.4. Dla wyrobów medycznych do oferty należy dołączyć (jeżeli dotyczy): 5.4.1. Kopię Deklaracji Zgodności / lub kopię Certyfikatu CE. 5.5. Oświadczenie o klasyfikacji wyrobów, o ile nie wynika to z deklaracji lub innych dokumentów dołączonych do oferty. 5.6. Oryginalne prospekty (katalogi) producenta oferowanego przedmiotu zamówienia, potwierdzające spełnienie wszystkich wymaganych parametrów granicznych (dopuszcza się katalogi w języku angielskim). 5.7. Oświadczenie Wykonawcy dotyczące obniżonej stawki podatku od towarów i usług (VAT),wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 9. Pozostałe wymagane dokumenty potwierdzające zgodność przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku nr 1,specyfikacja asortymentowo -cenowa, parametry graniczne. Wykonawca ma obowiązek opisać kopie dokumentów, którego zadania i pozycji dotyczą oraz (o ile dokumenty dotyczą wielu pozycji) wyraźnie zaznaczyć oferowany przedmiot zamówienia (np. kolorowym zakreślaczem). Do potwierdzenia: Kopia dokumentu dołączona do oferty (poświadczona zgodnie z Rozdz. I/19 niniejszej SIWZ). Jeżeli dokument sporządzony jest w języku obcym, należy go załączyć wraz z tłumaczeniem na język polski.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium C
Adres strony internetowej siwz www.ihit.waw.pl
Adres uzyskania siwz Instytut Hematologii i Transfuzjologi; ul.Indiry Gandhi 14;02-776 Warszawa,Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia;V pietro ,pokój nr 508.
Data składania wniosków 17/04/2015
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce Instytut Hematologii i Transfuzjologi; ul.Indiry Gandhi 14;02-776 Warszawa,Kancelaria; I piętro,pokój nr 144 A.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)