Dostawa wyposażenia laboratoryjnego do Puławskiego Parku Naukowo -Technologicznego

Data publikacji 2015-04-09
Data zakończenia 2015-04-20 10:00:00
Instytucja Gmina Miasto Puławy
Miejscowość Puławy
Województwo lubelskie
Branża
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 80018 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 380000005, 388000003, 480000008, 349121004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia laboratoryjnego do Puławskiego Parku Naukowo -Technologicznym z podziałem na następujące części:

1) na potrzeby utworzenia Laboratorium związków biologicznie aktywnych
Część nr 1: Saszetkarka
Część nr 2: Mieszalnik homogenizujący laboratoryjny typ MZUTL 5
2) na potrzeby utworzenia laboratoriów w obszarze nowych technologii medycznych
i materiałowych:
Część nr 3: Kabina docierająco - piaskująca dwukomorowa
Część nr 4: Zgrzewarka ultrasoniczna
Część nr 5: Urządzenia transportu ręcznego i wyposażenie warsztatu obsługi technicznej
Część nr 6: Wyposażenie stanowiska do pakowania
Część nr 7: Wygrodzenie wolnostojące

Opis

Dostawa saszetkarkiDostawa mieszalnika homogenizujący laboratoryjny typ MZUTL 5Dostawa kabiny docierająco - piaskującej dwukomorowaDostawa zgrzewarki ultrasonicznejDostawa urządzeń transportu ręcznego i wyposażenie warsztatu obsługi technicznejDostawa wyposażenia stanowiska do pakowaniaDostawa i montaż wygrodzenia wolnostojącego

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Miasto Puławy
Ulica ul. Lubelska 5
Nr domu 5
Miejscowość Puławy
Kod Pocztowy 24-100
Województwo lubelskie
Tel 81 4586035
Fax 81 4586199
Internet www.um.pulawy.pl
Regon 43101937100000
E-mail bzp@um.pulawy.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 7
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 3
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Wiedza Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie na kwotę brutto nie mniejsza niż: Część nr 1 - 50 000,00 zł; zamówienie obejmuje dostawę saszetkarki; Część nr 2 - 150 000,00 zł; zamówienie obejmuje dostawę mieszalnika homogenizującego laboratoryjnego; Część nr 3 - 50 000,00 zł, zamówienie obejmuje dostawę kabiny docierająco-piaskującej dwukomorowej; Część nr 4 - 70 000,00 zł, zamówienie obejmuje dostawę zgrzewarki ultrasonicznej; Część nr 5 - 15 000,00 zł, zamówienie obejmuje dostawę urządzenia transportu ręcznego i wyposażenia warsztatu obsługi technicznej; Część nr 6 - 15 000 zł, zamówienie obejmuje dostawę wyposażenia stanowiska do pakowania; Część nr 7 - 10 000 zł, zamówienie obejmuje dostawę wygrodzenia wolnostojącego. Ocena spełniania warunków nastąpi poprzez analizę złożonych wraz z ofertą dokumentów
Potencjał Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Zdolne Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Sytuacja Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu - w przypadku wykonawców występujących wspólnie.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem postanowień ust. 2. 2. Zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej Umowy, jeżeli dotyczy ona: 1) terminu wykonania przedmiotu umowy, w przypadku: a) zaistnienia okoliczności istotnych mających wpływ na zmianę terminu wykonania przedmiotu umowy, niezależnych od żadnej ze stron umowy, z tym zastrzeżeniem, że konieczność zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezawinionych przez strony nie może spowodować zwiększenia ceny wynikającej z oferty, na podstawie której był dokonany wybór Wykonawcy. b) siły wyższej, przez którą należy rozumieć zdarzenie nagłe i nieprzewidywalne lub takie, któremu z zachowaniem najwyższej staranności nie dało się zapobiec lub zniweczyć jego skutków, mającej istotny wpływ na realizację przedmiotu umowy; c) zmiany zasad lub kwoty dofinansowania Projektu środkami pochodzącymi z Instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie umowy, w tym przedłużenia terminu realizacji Projektu; d) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy. 2) wynagrodzenia, w przypadku zmiany stawki podatku VAT. 3. Ponadto Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy, w przypadku: 1) konieczności wprowadzenia zmian będących następstwem zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie umowy, zmian dotyczących dofinansowania realizacji przedmiotu zamówienia ze środków zewnętrznych, 2) wystąpienia okoliczności niewynikających z winy Wykonawcy ani Zamawiającego, których mimo zachowania należytej staranności nie można było przewidzieć przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, skutkujących tym, że zrealizowanie założonego pierwotnie celu umowy byłoby niemożliwe bez wprowadzenia tych zmian lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego. 3) Przedmiot zamówienia określony w umowie może zostać ograniczony lub zmieniony w przypadku: a) niedostępności na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w ofercie, spowodowanej zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń; b) pojawienie się na rynku części, materiałów lub urządzeń nowszej generacji, pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu zamówienia lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu zamówienia, c) pojawienie się nowszej technologii wykonania przedmiotu zamówienia, pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji zamówienia lub jego kosztów, jak również kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu zamówienia. 4. Warunkiem wprowadzenia zmian zawartej Umowy jest sporządzenie oraz podpisanie przez Strony protokołu konieczności określającego przyczyny zmiany oraz potwierdzającego wystąpienie okoliczności wymienionych w ust. 2 i 3. Protokół konieczności będzie załącznikiem do aneksu zmieniającego niniejszą Umowę. 5. Termin powiadomienia o konieczności wprowadzenia zmian w zawartej Umowie nie może nastąpić później niż 14 dni kalendarzowych od zaistnienia okoliczności uzasadniających zmiany w umowie. 6. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych w szczególności: 1) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną Umowy (np.: zmiana numeru rachunku bankowego), 2) zmiana danych teleadresowych, zmiany osób reprezentujących oraz wskazanych do kontaktu między Stronami, 3) zmiana formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 7. W trakcie trwania umowy Wykonawca zobowiązuje się do pisemnego powiadomienia Zamawiającego o: 1) zmianie siedziby lub nazwy firmy, 2) zmianie osób reprezentujących, 3) ogłoszeniu o upadłości, 4) ogłoszeniu o likwidacji, 5) zawieszeniu działalności, 6) wszczęciu postępowania układowego, w którym uczestniczy Wykonawca.
Kod kryterium B
Kryt 1p 95
Kryt 2 gwarancja
Kryt 2p 5
Adres strony internetowej siwz www.um.pulawy.pl
Adres uzyskania siwz Urząd Miasta Puławy, ul. Lubelska 5, 24-100 Puławy
Data składania wniosków 20/04/2015
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Ofertę należy złożyć w Kancelarii Ogólnej Urzędu Miasta, ul. Lubelska 5, nr pokoju 1
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Zadanie realizowane w ramach projektu pn. Rozbudowa potencjału badawczego Puławskiego Parku Naukowo - Technologicznego, który Umową nr POPW.01.03.00-06-002-13-00 otrzymał dofinansowanie w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007-2013, Oś Priorytetowa I Nowoczesna Gospodarka, Działanie 1.3 Wspieranie Innowacji.
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)