Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Gmina Miasto Puławy
|
Ulica |
ul. Lubelska 5
|
Nr domu |
5
|
Miejscowość |
Puławy
|
Kod Pocztowy |
24-100
|
Województwo |
lubelskie
|
Tel |
81 4586035
|
Fax |
81 4586199
|
Internet |
www.um.pulawy.pl
|
Regon |
43101937100000
|
E-mail |
bzp@um.pulawy.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Tak
|
Liczba częsci |
7
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas w miesiącach |
3
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
|
Wiedza |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie na kwotę brutto nie mniejsza niż:
Część nr 1 - 50 000,00 zł; zamówienie obejmuje dostawę saszetkarki;
Część nr 2 - 150 000,00 zł; zamówienie obejmuje dostawę mieszalnika homogenizującego laboratoryjnego;
Część nr 3 - 50 000,00 zł, zamówienie obejmuje dostawę kabiny docierająco-piaskującej dwukomorowej;
Część nr 4 - 70 000,00 zł, zamówienie obejmuje dostawę zgrzewarki ultrasonicznej;
Część nr 5 - 15 000,00 zł, zamówienie obejmuje dostawę urządzenia transportu ręcznego i wyposażenia warsztatu obsługi technicznej;
Część nr 6 - 15 000 zł, zamówienie obejmuje dostawę wyposażenia stanowiska do pakowania;
Część nr 7 - 10 000 zł, zamówienie obejmuje dostawę wygrodzenia wolnostojącego.
Ocena spełniania warunków nastąpi poprzez analizę złożonych wraz z ofertą dokumentów
|
Potencjał |
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
|
Zdolne |
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
|
Sytuacja |
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dokumenty potwierdzające |
Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu - w przypadku wykonawców występujących wspólnie.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem postanowień ust. 2.
2. Zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej Umowy, jeżeli dotyczy ona:
1) terminu wykonania przedmiotu umowy, w przypadku:
a) zaistnienia okoliczności istotnych mających wpływ na zmianę terminu wykonania przedmiotu umowy, niezależnych od żadnej ze stron umowy, z tym zastrzeżeniem, że konieczność zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezawinionych przez strony nie może spowodować zwiększenia ceny wynikającej z oferty, na podstawie której był dokonany wybór Wykonawcy.
b) siły wyższej, przez którą należy rozumieć zdarzenie nagłe i nieprzewidywalne lub takie, któremu z zachowaniem najwyższej staranności nie dało się zapobiec lub zniweczyć jego skutków, mającej istotny wpływ na realizację przedmiotu umowy;
c) zmiany zasad lub kwoty dofinansowania Projektu środkami pochodzącymi
z Instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie umowy, w tym przedłużenia terminu realizacji Projektu;
d) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy.
2) wynagrodzenia, w przypadku zmiany stawki podatku VAT.
3. Ponadto Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy, w przypadku:
1) konieczności wprowadzenia zmian będących następstwem zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie umowy, zmian dotyczących dofinansowania realizacji przedmiotu zamówienia ze środków zewnętrznych,
2) wystąpienia okoliczności niewynikających z winy Wykonawcy ani Zamawiającego, których mimo zachowania należytej staranności nie można było przewidzieć przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, skutkujących tym, że zrealizowanie założonego pierwotnie celu umowy byłoby niemożliwe bez wprowadzenia tych zmian lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego.
3) Przedmiot zamówienia określony w umowie może zostać ograniczony lub zmieniony
w przypadku:
a) niedostępności na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w ofercie, spowodowanej zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń;
b) pojawienie się na rynku części, materiałów lub urządzeń nowszej generacji, pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu zamówienia lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu zamówienia,
c) pojawienie się nowszej technologii wykonania przedmiotu zamówienia, pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji zamówienia lub jego kosztów, jak również kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu zamówienia.
4. Warunkiem wprowadzenia zmian zawartej Umowy jest sporządzenie oraz podpisanie przez Strony protokołu konieczności określającego przyczyny zmiany oraz potwierdzającego wystąpienie okoliczności wymienionych w ust. 2 i 3. Protokół konieczności będzie załącznikiem do aneksu zmieniającego niniejszą Umowę.
5. Termin powiadomienia o konieczności wprowadzenia zmian w zawartej Umowie nie może nastąpić później niż 14 dni kalendarzowych od zaistnienia okoliczności uzasadniających zmiany w umowie.
6. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych
w szczególności:
1) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno - organizacyjną Umowy (np.: zmiana numeru rachunku bankowego),
2) zmiana danych teleadresowych, zmiany osób reprezentujących oraz wskazanych do kontaktu między Stronami,
3) zmiana formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
7. W trakcie trwania umowy Wykonawca zobowiązuje się do pisemnego powiadomienia Zamawiającego o:
1) zmianie siedziby lub nazwy firmy,
2) zmianie osób reprezentujących,
3) ogłoszeniu o upadłości,
4) ogłoszeniu o likwidacji,
5) zawieszeniu działalności,
6) wszczęciu postępowania układowego, w którym uczestniczy Wykonawca.
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
95
|
Kryt 2 |
gwarancja
|
Kryt 2p |
5
|
Adres strony internetowej siwz |
www.um.pulawy.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Urząd Miasta Puławy, ul. Lubelska 5, 24-100 Puławy
|
Data składania wniosków |
20/04/2015
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Miejsce |
Ofertę należy złożyć w Kancelarii Ogólnej Urzędu Miasta, ul. Lubelska 5, nr pokoju 1
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
Zadanie realizowane w ramach projektu pn. Rozbudowa potencjału badawczego Puławskiego Parku Naukowo - Technologicznego, który Umową nr POPW.01.03.00-06-002-13-00 otrzymał dofinansowanie w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej 2007-2013, Oś Priorytetowa I Nowoczesna Gospodarka, Działanie 1.3 Wspieranie Innowacji.
|
Czy unieważnienie |
Nie
|