Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych (tonerów i atramentów do kopiarek oraz faksów) dla Urzędu Komisji Nadzoru Finansowego wyszczególnionych w poniższym Załączniku nr 2 wykaz materiałów eksploatacyjnych.
1. Wszystkie dostarczane materiały eksploatacyjne muszą być fabrycznie nowe i posiadać oryginalne, fabrycznie zamknięte zewnętrzne opakowanie. Dodatkowo materiały eksploatacyjne powinny być fabrycznie opakowane bezpośrednio w sposób chroniący kasetę z tonerem oraz tuszem po wyjęciu z opakowania zewnętrznego (opakowania wewnętrzne). Każda kaseta z tonerem i tuszem powinna być wyposażona w zabezpieczenia umożliwiające rozpoznanie czy materiał eksploatacyjny był otwierany/używany. Powinny posiadać widoczny termin przydatności do użycia nie krótszy niż 12 miesięcy, licząc od dnia dostarczenia materiału eksploatacyjnego do siedziby Zamawiającego.
2. Wszystkie oferowane materiały eksploatacyjne powinny być oznakowane indywidualnym kodem producenta umożliwiający jednoznaczną identyfikację producenta, modelu oraz daty produkcji i przydatności do użycia materiału eksploatacyjnego. Oznaczenia powinny być umieszczone na opakowaniach zewnętrznych oraz bezpośrednio na kasecie z tonerem oraz tuszem.
3. Kaseta z tonerem oraz tuszem jak i każda część wchodząca w skład tonerów i tuszy ( np. kaseta, bęben światłoczuły, listwa czyszcząca, listwa zbierająca, listwa podająca, wałek grzewczy, wałek dociskowy, głowica drukująca, itp. ) musi być fabrycznie nowa, z bieżącej produkcji, nie może pochodzić z procesu regeneracji i być wtórnie użyta w dostarczonym materiale eksploatacyjnym. Materiał eksploatacyjny nie może być wyrobem regenerowanym i nie może być poddany procesowi ponownego napełnienia.
4. Zamawiający wymaga oferowania produktów oryginalnych, tzn. wyprodukowanych przez producenta tego urządzenia, do którego dany materiał jest przeznaczony lub materiałów eksploatacyjnych równoważnych. Za produkt równoważny Zamawiający uzna produkty kompatybilne z urządzeniami, w których maja być używane o parametrach takich samych bądź lepszych od parametrów materiałów oryginalnych w zakresie pojemności, jakości i wydajności.
5. Stosowanie materiałów równoważnych nie może powodować uszkodzeń, awarii eksploatowanego sprzętu. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za uszkodzenia sprzętu spowodowane używaniem zaoferowanych materiałów.
6. W przypadku uszkodzenia urządzenia, którego przyczyną będzie użycie dostarczonych materiałów eksploatacyjnych i/lub dodatkowych innych niż pochodzące od producenta sprzętu, Wykonawca zobowiązany jest do zwrotu kosztów naprawy urządzenia, a w przypadku takiej konieczności - zleconej przez Zamawiającego ekspertyzy rzeczoznawcy.
7. W przypadku uszkodzenia urządzenia będącego na gwarancji, którego przyczyną będzie użycie dostarczonych materiałów eksploatacyjnych innych niż pochodzące od producenta urządzenia , Zamawiający utraci gwarancję producenta danego urządzenia, Wykonawca w drodze umowy, będzie zobowiązany do przejęcia obowiązków gwaranta na pozostały okres udzielonej gwarancji oraz do zwrotu kosztów naprawy urządzenia przez autoryzowany serwis. W przypadku jeżeli czas naprawy uszkodzonego urządzenia w autoryzowanym serwisie przekroczy 48 godzin od momentu zgłoszenia, Wykonawca będzie zobowiązany do nieodpłatnego dostarczenia na czas naprawy innego urządzenia o takich samych parametrach.
8. Wykonawca dokona bezpłatnej wymiany uszkodzonego urządzenia (o parametrach nie gorszych od uszkodzonego urządzenia) na nowe, jeżeli bezpośrednią przyczyną awarii będzie zastosowanie dostarczonych materiałów, a naprawa nie przywróci jego pełnej użyteczności.
9. Zamontowanie oraz używanie tonerów równoważnych nie spowoduje utraty praw gwarancji producenta urządzenia do którego są przeznaczone.
10. Jeżeli w trakcie trwania umowy Zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność, dostarczonych materiałów niekorzystnie odbiega od parametrów produktu oryginalnego (pochodzącego od producenta urządzenia, do którego materiał jest przeznaczony) lub jeżeli produkt nie sygnalizuje we właściwy sposób stanu zużycia tuszu lub tonera, Wykonawca na żądanie Zamawiającego winien materiał oferowany w asortymencie, którego żądanie dotyczy, wymienić na materiał spełniający wymagania Zamawiającego (np. pochodzący od producenta, do którego materiał jest przeznaczony, bez zmiany ceny) w terminie 48 godzin (w dni robocze) od momentu zgłoszenia. Wymiana nastąpi w siedzibie Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy.
11. Wykonawca ponosi koszty transportu, koszty ubezpieczenia oraz opakowania materiałów na czas trwania transportu do miejsca dostarczenia.
12. Dostarczone materiały eksploatacyjne będą wyprodukowane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dostawą do Zamawiającego. Na opakowaniu tonerów i materiałach musi być widoczna data produkcji.
13. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać parametrom ilościowym i jakościowym określonym przez Zamawiającego. Ofertę należy złożyć na wszystkie elementy wymienione w wykazie artykułów (Załącznik nr 2 do SIWZ). Pominięcie którejkolwiek z pozycji wymienionych w Załączniku nr 2 wykaz materiałów eksploatacyjnych skutkować będzie odrzuceniem oferty.
14. Zamawiający informuje, że wszelkie nazwy własne użyte w opisach przedmiotu zamówienia określają wymagany standard zamawianych artykułów zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach jakościowych, technologicznych oraz stopniu zużycia nie gorszych niż podane w Załączniku nr 2 wykaz materiałów eksploatacyjnych, na zasadach udokumentowania równoważności j. w. Dowód spełnienia warunku równoważności spoczywa na Wykonawcy.
15. Wymaga się, aby oferowane materiały eksploatacyjne posiadały gwarancję na minimum 12 miesięcy od dnia dostawy.
16. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania zamawianych materiałów eksploatacyjnych w terminie do 5 dni roboczych licząc od dnia otrzymania zapotrzebowania, do wskazanego przez Zamawiającego pomieszczenia w obiektach Zamawiającego w Warszawie: Plac Powstańców Warszawy 1, Niedźwiedzia 6 e, Jasna 12, Jasna 8 oraz do wskazanych poniżej miast siedzib Zamawiającego:
1) Białystok ul. Piękna 1,
2) Bydgoszcz ul. Jagiellońska 8,
3) Gdańsk ul. Okopowa 1,
4) Katowice ul. Bankowa 1,
5) Opole ul. Damrota 2b,
6) Kraków ul. Basztowa 20,
7) Kielce ul. Warszawska 46,
8) Lublin ul. F. Chopina 6,
9) Łódź Al. T. Kościuszki 14,
10) Olsztyn Al. Marszałka J. Piłsudskiego 11/17,
11) Poznań ul. Marcinkowskiego 12,
12) Rzeszów ul. 3 maja 12,
13) Wrocław ul. Ofiar Oświęcimskich 41/43. |