Dostawa wyposażenia Miejskiego Centrum Kultury w Płońsku.

Data publikacji 2015-04-10
Data zakończenia 2015-04-22 10:00:00
Instytucja Miejskie Centrum Kultury
Miejscowość Płońsk
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne,
  • Aparatura do nagrywania lub powielania obrazu wideo,
  • Mikrofony i głośniki,
  • Urządzenia głośnikowe,
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 50305 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001, 480000008, 427150001, 386500006, 323332008, 323400008, 323420006, 323424202, 373100004, 315000002, 323424006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia Miejskiego Centrum Kultury w Płońsku przy ulicy Płockiej Nr 50, w tym: dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, dostawa oprogramowania audio i video, dostawa maszyn do szycia, dostawa aparatów fotograficznych i kamer wideo, dostawa wyposażenia do studia nagrań i sali prób muzycznych, dostawa sprzętu nagłośnieniowego i oświetleniowego.

2. Zamówienie zostało podzielone na 6 części:
Część 1: dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
Część 2: dostawa oprogramowania audio i video
Część 3: dostawa maszyn do szycia
Część 4: dostawa aparatów fotograficznych i kamer wideo
Część 5: dostawa wyposażenia do studia nagrań i sali prób muzycznych
Część 6: dostawa sprzętu nagłośnieniowego i oświetleniowego.
3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Każdy Wykonawca może złożyć jedną ofertę na wybrane części lub na wszystkie części.
4. Szczegółowy opis części zamówienia i wymagania Zamawiającego zawarty jest w Załączniku Nr 1 do SIWZ.
5. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 24 miesięcznej gwarancji na dostarczone wyposażenie Miejskiego Centrum Kultury w ramach Części 1 - 6 dla wszystkich elementów wchodzących w skład danej części zamówienia.
6. Podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 i art. 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r., Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie wymagań jakościowych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza w złożonej ofercie produkty równoważne pod warunkiem spełniania tego samego poziomu jakościowego i merytorycznego oraz gwarantujące taką samą funkcjonalność i kompatybilność jak produkty opisane w przedmiocie zamówienia. Oferując produkty równoważne, Wykonawca oświadczy, że oferowany przedmiot zamówienia jest o tych samych lub lepszych parametrach jakościowych, technicznych, funkcjonalnych i użytkowych wymienionych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia w odniesieniu do przedmiotu zamówienia określonego przez Zamawiającego. Na potwierdzenie tego złoży stosowne dokumenty tzn. specyfikacje, opisy produktu - potwierdzające spełnienie wymagań odnośnie wartości parametrów produktów oferowanych jako równoważne.
7. Podane parametry wyposażenia są parametrami minimalnymi.
8. Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony do Miejskiego Centrum Kultury w Płońsku 09-100 Płońsk ul. Płocka 50 lub do siedziby tymczasowej wskazanej przez Zamawiającego.

Opis

L.p. 1. Zestaw komputerowy typ1- szt.4
- jednostka centralna szt. 1 - monitor szt. 1
- zasilacz awaryjny UPS szt. 1
- klawiatura bezprzewodowa szt. 1
- mysz bezprzewodowa szt. 1
- listwa zasilająca min. 5 gniazd z kablem o długości min. 3m szt. 1
- głośniki komputerowe szt. 1
- system operacyjny szt. 1
- oprogramowanie biurowe licencja 1 stanowisko szt. 1
- oprogramowanie antywirusowe szt. 1
L.p. 2. Zestaw komputerowy typ 2 - sztuk 3
- jednostka centralna szt. 1
- monitor szt. 1
- zasilacz awaryjny UPS szt. 1
- klawiatura bezprzewodowa szt. 1
- mysz bezprzewodowa szt. 1
- listwa zasilająca min. 5 gniazd z kablem o długości min. 3m szt. 2
- system operacyjny szt. 1
- oprogramowanie biurowe licencja 1 stanowisko szt. 1
- oprogramowanie antywirusowe szt. 1
L.p. 3. Zestaw komputerowy typ 3 - sztuk 1
- jednostka centralna szt. 1
- monitor szt. 1
- zasilacz awaryjny UPS szt. 1
- klawiatura bezprzewodowa szt. 1
- mysz bezprzewodowa szt. 1
- listwa zasilająca min. 5 gniazd z kablem o długości min. 3m szt. 3
- system operacyjny szt. 1
- oprogramowanie biurowe licencja 1 stanowisko szt. 1
- oprogramowanie antywirusowe szt. 1
L.p. 4.Zestaw komputerowy typ 4 - sztuk 2
- jednostka centralna szt. 1
- monitor szt. 1
- zasilacz awaryjny UPS szt. 1
- klawiatura bezprzewodowa szt. 1
- mysz bezprzewodowa szt. 1
- listwa zasilająca min. 5 gniazd z kablem o długości min. 3m szt. 1

L.p.5.Komputer przenośny zestaw typ 1 sztuk 3
komputer przenośny szt.1
- torba transportowa dopasowana do wielkości laptopa szt. 1
- myszka bezprzewodowa szt. 1
- zainstalowany system operacyjny + nośnik szt. 1
- oprogramowanie biurowe szt. 1
- oprogramowanie antywirusowe szt.1
L.p.6. Komputer przenośny typ 2-sztuk 1
- komputer przenośny szt.1
- torba transportowa dopasowana do wielkości laptopa szt. 1
- myszka bezprzewodowa szt. 1
- zainstalowany system operacyjny + nośnik szt. 1
- oprogramowanie antywirusowe szt.1
L.p.7. Monitor typ 1- sztuk 2
L.p.8. Monitor typ 2- sztuk 1
L.p.9.Urządzenie wielofunkcyjne typ 1- sztuk 11
L.p.10. Urządzenie wielofunkcyjne typ 2 - sztuk 2
L.p.11. Urządzenie wielofunkcyjne typ 3 - sztuk 1
L.p.12. Oprogramowanie biurowe - sztuk 7
L.p.13. System operacyjny - sztuk 2
L.p.14. Oprogramowanie graficzne - sztuk 2
L.p.15. Oprogramowanie antywirusowe - sztuk 5
L.p.16. Serwer - sztuk 1
L.p.17. Dysk zewnętrzny typ 1- sztuk 1
L.p.18. Dysk zewnętrzny typ 2- sztuk 1
L.p.19. Projektor multimedialny - sztuk 1
L.p.20. Laminator - sztuk 1
L.p.21. Ploter typ - 1 sztuk 1
L.p.22. Ploter typ 2 - sztuk 1
L.p.23. Skaner A3 - sztuk 1
L.p.24. Zasilacz awaryjny UPS - sztuk 1
L.p.25. Niszczarka - sztuk 1L.p.1. Oprogramowanie video - sztuk 1
L.p.2. Oprogramowanie audio typ 1- sztuk 1
L.p.3. Oprogramowanie audio typ 2 - sztuk 1
L.p.4. Oprogramowanie audio typ 3 - sztuk 1
L.p.5. Oprogramowanie audio typ 4 - sztuk 1L.p.1. Maszyna do szycia typ I - sztuk 1

L.p.2. Maszyna do szycia - overlock typ II - sztuk 1L.p.1. Aparat fotograficzny typ I -sztuk 1
L.p.2. Aparat fotograficzny z obiektywem typ II - sztuk 1
L.p.3. Aparat fotograficzny w komplecie z dwoma obiektywami typ III- sztuk 1
L.p.4. Kamera video typ 1- sztuk 2
L.p.5. Kamera video typ 2 - sztuk 2L.p.1. Mikrofon pojemnościowy typu shotgun - sztuk 1
L.p.2. Mikrofon dynamiczny wokalowy - sztuk 2
L.p.3. Mikrofon pojemnościowy lampowy - sztuk 2
L.p.4. Zestaw dwóch mikrofonów pojemnościowych - 1 kpl
L.p.5. Mikrofon pojemnościowy - sztuk 2
L.p.6. Mikrofon dynamiczny studyjny - sztuk 2
L.p.7. Mikrofon dynamiczny do bębna basowego typ 1 - sztuk 1
L.p.8. Mikrofon dynamiczny do bębna basowego typ 2 - sztuk 1
L.p.9. Mikrofon dynamiczny do bębna basowego typ 3 - sztuk 1
L.p.10 Mikrofon instrumentalny - sztuk 4
L.p.11. Mikrofon dynamiczny - sztuk 4
L.p.12. Mikrofon dynamiczny instrumentalny - sztuk 4
L.p.13. Stereofoniczny x/y mikrofon pojemnościowy - sztuk 1
L.p.14. Mikrofon pojemnościowy instrumentalny typu klips - sztuk 3
L.p.15. Mikrofon pojemnościowy wielkomembranowy - sztuk 4
L.p.16. Mikrofon dynamiczny wokalowy - sztuk 4
L.p.17. Mikrofon dynamiczny instrumentalny - sztuk 4
L.p.18. Mikrofon pojemnościowy wokalowy - sztuk 4
L.p.19. Mikrofon dynamiczny instrumentalny - sztuk 2
L.p.20. Zestaw bezprzewodowy do kamer z mikrofonem typu klips - sztuk 2
L.p.21. Statyw mikrofonowy typu wysoki - sztuk 4
L.p.22. Statyw mikrofonowy typu mały - sztuk 4
L.p.23. Statyw mikrofonowy typu stołowy - sztuk 4
L.p.24. Statyw mikrofonowy typu duży - sztuk 4
L.p.25. Zestaw okablowania mikrofonowego - 1 kpl
L.p.26. Zestaw okablowania instrumentalnego - 1 kpl
L.p.27. Konsoleta cyfrowa - sztuk 1
L.p.28. Cyfrowy stagebox - sztuk 2
L.p.29. Konsoleta analogowa - sztuk 2
L.p.30. Zestaw perkusji akustycznej z hardwaerem - sztuk 1
L.p.32. Gitara elektryczna typu les paul 1 - sztuk
L.p.33. Gitara elektryczna typu Telecaster - sztuk 1
L.p.34. Gitara basowa - sztuk 1
L.p.35. Perkusja elektroniczna - saztuk 1
L.p.36. Wzmacniacz gitarowy combo typ 1 - sztuk 1
L.p.37. Wzmacniacz gitarowy combo typ 2 - sztuk 1
L.p.38. Wzmacniacz basowy - sztuk 1
L.p.39. Kolumna basowa - sztuk 1
L.p.40. Profesjonalne słuchawki dynamiczne - sztuk 3
L.p.41. Słuchawki - sztuk 6
L.p.42. Monitor studyjny aktywny typ 1 - sztuk 2
L.p.43. Monitor studyjny aktywny typ 2 - sztuk 2
L.p.44. Monitor odsłuchowy pasywny - sztuk 2
L.p.45. Zestaw nagłośnieniowy aktywny - 1 kpl
L.p.46. Kolumna głośnikowa aktywna akumulatorowa - sztuk 1
L.p.47. Zestaw bezprzewodowego systemu douszny - sztuk 6
L.p.48. Tyczka mikrofonowa - sztuk 1
L.p.49. Rejestrator przenośny audio - sztuk 1
L.p.50. Opakowania transportowe - 1 kpl
L.p.51. Aktywny monofoniczny Di-box - sztuk 4
L.p.52. Minikabina absorber akustyczny - sztuk 1
L.p.53. Pop- filtr mikrofonowy do zastosowań studyjnych - sztuk 4
L.p.54. Parawan akustyczny - sztuk 1
L.p.55. Przedwzmacniacz mikrofonowy - sztuk 6
L.p.56. Gąbki mikrofonowe - 1 kplL.p.1. Mikrofon instrumentalny - sztuk 1
L.p.2. Mikrofon instrumentalny - sztuk 1
L.p.3. Mikrofon instrumentalny - sztuk 1
L.p.4. Mikrofon instrumentalny - sztuk 4
L.p.5. Mikrofon instrumentalny - sztuk 2
L.p.6. Mikrofon instrumentalny - sztuk 4
L.p.7. Statyw mikrofonowy - sztuk 12
L.p.8. System bezprzewodowy z mikrofonem do ręki - sztuk 4
L.p.9. Konsoleta cyfrowa - 1 kpl
L.p.10. Okablowanie mikrofonowe - 1 kpl
L.p.11. Okablowanie elektryczne - 1 kpl
L.p.12. Zestaw zasilający - sztuk 2
L.p.13. Namiot składany - sztuk 1
L.p.14. Najazd kablowy - sztuk 20
L.p.15. Dalmierz laserowy - sztuk 1
L.p.16. Blinder - sztuk 4
L.p.17. Reflektor typu LED PAR 64 - sztuk 12
L.p.18. Dimmer - sztuk 1
L.p.19. Reflektor automatyczny - sztuk 8
L.p.20. Naświetlacz liniowy - sztuk 10
L.p.21. Wytwornica dymu - sztuk 1
L.p.22. Opakowania transportowe - 1 kpl

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miejskie Centrum Kultury
Ulica ul. Płocka 50
Nr domu 50
Miejscowość Płońsk
Kod Pocztowy 09-100
Województwo mazowieckie
Tel 0-23 6622232
Fax 0-23 6622702
Internet www.mckplonsk.pl
Regon 13034313300000
E-mail mckplonsk@op.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: samorządowa jednostka kultury
Rodzaj zam inny samorządowa jednostka kultury
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 6
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 15/06/2015
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie precyzuje wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku na podstawie przedłożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust 1 ustawy Pzp. Ocena spełniania warunku przez Wykonawców zostanie dokonana metodą spełnia -nie spełnia na podstawie badania złożonego dokumentu i oświadczenia tj. złożony prawidłowo dokument, oświadczenie żądane przez Zamawiającego spełnia warunek, nie złożone z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp nie spełnia warunku.
Wiedza Zamawiający nie precyzuje wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku na podstawie przedłożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust 1 ustawy Pzp. Ocena spełniania warunku przez Wykonawców zostanie dokonana metodą spełnia -nie spełnia na podstawie badania złożonego dokumentu i oświadczenia tj. złożony prawidłowo dokument, oświadczenie żądane przez Zamawiającego spełnia warunek, nie złożone z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp nie spełnia warunku.
Potencjał Zamawiający nie precyzuje wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku na podstawie przedłożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust 1 ustawy Pzp. Ocena spełniania warunku przez Wykonawców zostanie dokonana metodą spełnia -nie spełnia na podstawie badania złożonego dokumentu i oświadczenia tj. złożony prawidłowo dokument, oświadczenie żądane przez Zamawiającego spełnia warunek, nie złożone z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp nie spełnia warunku.
Zdolne Zamawiający nie precyzuje wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku na podstawie przedłożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust 1 ustawy Pzp. Ocena spełniania warunku przez Wykonawców zostanie dokonana metodą spełnia -nie spełnia na podstawie badania złożonego dokumentu i oświadczenia tj. złożony prawidłowo dokument, oświadczenie żądane przez Zamawiającego spełnia warunek, nie złożone z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp nie spełnia warunku.
Sytuacja Zamawiający nie precyzuje wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku na podstawie przedłożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust 1 ustawy Pzp. Ocena spełniania warunku przez Wykonawców zostanie dokonana metodą spełnia -nie spełnia na podstawie badania złożonego dokumentu i oświadczenia tj. złożony prawidłowo dokument, oświadczenie żądane przez Zamawiającego spełnia warunek, nie złożone z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp nie spełnia warunku.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, należy złożyć następujące dokumenty: a) dla Części 1: dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania Lp.1 - Zestaw komputerowy typ1 1) Licencja -oprogramowanie biurowe 1 stanowisko 2) Test wydajności Passmark CPU Benchmark co najmniej 6600 punktów na dzień 26.03.2015 (załączony do SIWZ) dla potwierdzenia wymaganej wydajności obliczeniowej 3) Test wydajności Passmark Videocard Benchmark co najmniej 790 punktów na dzień 26.03.2015 (załączony do SIWZ) dla potwierdzenia wymaganej wydajności grafiki 4) Potwierdzenie zgodności z systemami operacyjnymi i standardami - potwierdzenie kompatybilności komputera na daną platformę systemową - wydruk ze strony internetowej 5) Certyfikaty i deklaracje: a) Certyfikat ISO9001 dla producenta sprzętu - dokument potwierdzający spełnianie wymogu b) Deklaracja zgodności CE c) Potwierdzenie spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia producenta jednostki (wg wytycznych Krajowej Agencji Poszanowania Energii S.A., zawartych w dokumencie Opracowanie propozycji kryteriów środowiskowych dla produktów zużywających energię możliwych do wykorzystania przy formułowaniu specyfikacji na potrzeby zamówień publicznych, pkt. 3.4.2.1; dokument z grudnia 2006), w szczególności zgodności z normą ISO 1043-4 dla płyty głównej oraz elementów wykonanych z tworzyw sztucznych o masie powyżej 25 gram d) Potwierdzenie spełniania wymogów normy Energy Star 5.0 - wymagany wpis dotyczący oferowanego komputera w internetowym katalogu www.eu-energystar.org lub www.energystar.gov - wydruk ze strony internetowej e) Deklaracja producenta dotycząca ergonomii - potwierdzająca, że głośność jednostki centralnej mierzona zgodnie z normą ISO 7779 oraz wykazana zgodnie z normą ISO 9296 w pozycji obserwatora w trybie pracy dysku twardego (WORK) wynosi maksymalnie 22 dB 6) ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych oraz autoryzacje producenta komputera dla firmy serwisującej, oświadczenia producenta potwierdzające , że serwis będzie realizowany przez Autoryzowanego Partnera Serwisowego Producenta lub bezpośrednio przez Producenta 7) Link strony dotyczący wsparcia technicznego producenta - potwierdzenie dostępu do najnowszych sterowników i uaktualnień na stronie producenta zestawu realizowany poprzez podanie na dedykowanej stronie internetowej producenta numeru seryjnego lub modelu komputera Lp. 2. Zestaw komputerowy typ 2 1) Licencja -oprogramowanie biurowe 1 stanowisko 2) Test wydajności Passmark CPU Benchmark co najmniej 6600 punktów na dzień 26.03.2015 (załączony do SIWZ) dla potwierdzenia wymaganej wydajności obliczeniowej 3) Test wydajności Passmark Videocard Benchmark co najmniej 790 punktów na dzień 26.03.2015 (załączony do SIWZ) dla potwierdzenia wymaganej wydajności grafiki 4) Potwierdzenie zgodności z systemami operacyjnymi i standardami - potwierdzenie kompatybilności komputera na daną platformę systemową - wydruk ze strony internetowej 5) Certyfikaty i deklaracje: a) Certyfikat ISO9001 dla producenta sprzętu - dokument potwierdzający spełnianie wymogu b) Deklaracja zgodności CE c) Potwierdzenie spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia producenta jednostki (wg wytycznych Krajowej Agencji Poszanowania Energii S.A., zawartych w dokumencie Opracowanie propozycji kryteriów środowiskowych dla produktów zużywających energię możliwych do wykorzystania przy formułowaniu specyfikacji na potrzeby zamówień publicznych, pkt. 3.4.2.1; dokument z grudnia 2006), w szczególności zgodności z normą ISO 1043-4 dla płyty głównej oraz elementów wykonanych z tworzyw sztucznych o masie powyżej 25 gram d) Potwierdzenie spełniania wymogów normy Energy Star 5.0 - wymagany wpis dotyczący oferowanego komputera w internetowym katalogu www.eu-energystar.org lub www.energystar.gov - wydruk ze strony internetowej e) Deklaracja producenta dotycząca ergonomii - potwierdzająca, że głośność jednostki centralnej mierzona zgodnie z normą ISO 7779 oraz wykazana zgodnie z normą ISO 9296 w pozycji obserwatora w trybie pracy dysku twardego (WORK) wynosi maksymalnie 22 dB 6) ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych oraz autoryzacje producenta komputera dla firmy serwisującej, oświadczenia producenta potwierdzające , że serwis będzie realizowany przez Autoryzowanego Partnera Serwisowego Producenta lub bezpośrednio przez Producenta 7) Link strony dotyczący wsparcia technicznego producenta - potwierdzenie dostępu do najnowszych sterowników i uaktualnień na stronie producenta zestawu realizowany poprzez podanie na dedykowanej stronie internetowej producenta numeru seryjnego lub modelu komputera Lp.3 - Zestaw komputerowy typ 3 1) Licencja -oprogramowanie biurowe 1 stanowisko 2) Test wydajności Passmark CPU Benchmark co najmniej 10050 punktów na dzień 26.03.2015 (załączony do SIWZ) dla potwierdzenia wymaganej wydajności obliczeniowej 3) Test wydajności Passmark Videocard Benchmark co najmniej 3200 punktów na dzień 26.03.2015 (załączony do SIWZ) dla potwierdzenia wymaganej wydajności grafiki 4) Potwierdzenie zgodności z systemami operacyjnymi i standardami - potwierdzenie kompatybilności komputera na daną platformę systemową - wydruk ze strony internetowej 5) Certyfikaty i deklaracje: a) Certyfikat ISO9001 dla producenta sprzętu - dokument potwierdzający spełnianie wymogu b) Deklaracja zgodności CE c) Potwierdzenie spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia producenta jednostki (wg wytycznych Krajowej Agencji Poszanowania Energii S.A., zawartych w dokumencie Opracowanie propozycji kryteriów środowiskowych dla produktów zużywających energię możliwych do wykorzystania przy formułowaniu specyfikacji na potrzeby zamówień publicznych, pkt. 3.4.2.1; dokument z grudnia 2006), w szczególności zgodności z normą ISO 1043-4 dla płyty głównej oraz elementów wykonanych z tworzyw sztucznych o masie powyżej 25 gram d) Potwierdzenie spełniania wymogów normy Energy Star 5.0 - wymagany wpis dotyczący oferowanego komputera w internetowym katalogu www.eu-energystar.org lub www.energystar.gov - wydruk ze strony internetowej e) Deklaracja producenta dotycząca ergonomii - potwierdzająca, że głośność jednostki centralnej mierzona zgodnie z normą ISO 7779 oraz wykazana zgodnie z normą ISO 9296 w pozycji obserwatora w trybie pracy dysku twardego (WORK) wynosi maksymalnie 22 dB 6) ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych oraz autoryzacje producenta komputera dla firmy serwisującej, oświadczenia producenta potwierdzające , że serwis będzie realizowany przez Autoryzowanego Partnera Serwisowego Producenta lub bezpośrednio przez Producenta 7) Link strony dotyczący wsparcia technicznego producenta - potwierdzenie dostępu do najnowszych sterowników i uaktualnień na stronie producenta zestawu realizowany poprzez podanie na dedykowanej stronie internetowej producenta numeru seryjnego lub modelu komputera L.p. 4 - Zestaw komputerowy typ 4 1) Test wydajności Passmark CPU Benchmark co najmniej 4247 punktów na dzień 24.03.2015 (załączony do SIWZ) dla potwierdzenia wymaganej wydajności obliczeniowej wydruk ze strony www.cpubenchmark.net L.p. 5 - Komputer przenośny zestaw typ 1 1) Licencja na oprogramowanie antywirusowe jednostanowiskowe na co najmniej 3 lata 2) Test wydajności dla procesora Passmark CPU Benchmark co najmniej 3980 punktów na dzień 26.03.2015 (załączony do SIWZ) 3) Test wydajności dla karty graficznej PassMark Performance Test co najmniej 841 punktów w G3D Rating na dzień 26.03.2015 (załączony do SIWZ) 4) Certyfikaty i deklaracje: a) Certyfikat ISO9001:2000 dla sprzętu b) Certyfikat ISO 14001 dla sprzętu c) Deklaracja zgodności CE d) Potwierdzenie spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia producenta jednostki e) Potwierdzenie kompatybilności komputera na stronie Windows Logo d Products List na daną platformę systemową (wydruk ze strony) f) Certyfikat EnergyStar 6.1 - komputer musi znajdować się na liście zgodności dostępnej na stronie www.energystar.gov oraz załączyć certyfikat potwierdzający spełnienie wyżej opisanej normy 5) Deklaracja producenta dotycząca ergonomii - potwierdzająca, że głośność jednostki centralnej mierzona zgodnie z normą ISO 7779 oraz wykazana zgodnie z normą ISO 9296 w pozycji obserwatora w trybie pracy dysku twardego (IDLE) wynosi maksymalnie 26 dB 6) ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych oraz autoryzacje producenta komputera dla firmy serwisującej, oświadczenia producenta potwierdzające , że serwis będzie realizowany przez Autoryzowanego Partnera Serwisowego Producenta lub bezpośrednio przez Producenta L.p. 6. - Komputer przenośny typ 2 1) Licencja na oprogramowanie antywirusowe jednostanowiskowe na co najmniej 3 lata 2) Test wydajności dla procesora Passmark CPU Benchmark co najmniej 3980 punktów na dzień 26.03.2015 (załączony do SIWZ) 3) Test wydajności dla karty graficznej PassMark Performance Test co najmniej 841 punktów w G3D Rating na dzień 26.03.2015 (załączony do SIWZ) 4) Certyfikaty i deklaracje: a) Certyfikat ISO9001:2000 dla sprzętu b) Certyfikat ISO 14001 dla sprzętu c) Deklaracja zgodności CE d) Potwierdzenie spełnienia kryteriów środowiskowych, w tym zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia producenta jednostki e) Potwierdzenie kompatybilności komputera na stronie Windows Logo d Products List na daną platformę systemową (wydruk ze strony) f) Certyfikat EnergyStar 6.1 - komputer musi znajdować się na liście zgodności dostępnej na stronie www.energystar.gov oraz załączyć certyfikat potwierdzający spełnienie wyżej opisanej normy 5) Deklaracja producenta dotycząca ergonomii - potwierdzająca, że głośność jednostki centralnej mierzona zgodnie z normą ISO 7779 oraz wykazana zgodnie z normą ISO 9296 w pozycji obserwatora w trybie pracy dysku twardego (IDLE) wynosi maksymalnie 26 dB 7) ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych oraz autoryzacje producenta komputera dla firmy serwisującej, oświadczenia producenta potwierdzające , że serwis będzie realizowany przez Autoryzowanego Partnera Serwisowego Producenta lub bezpośrednio przez Producenta Lp. 10 - Urządzenie wielofunkcyjne typ 2 1) Oświadczenie producenta sprzętu, że w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych oferenta lub firmy serwisującej, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem. 2) Certyfikat ISO 9001:2008 producenta oferowanego sprzętu 3) Certyfikat ISO 14001:2004 producenta oferowanego sprzętu L.p. 15 - Oprogramowanie antywirusowe 1) Licencja na oprogramowanie antywirusowe jednostanowiskowe na co najmniej 3 lata L.p.17 - Dysk zewnętrzny typ 1 1) Certyfikat - DLNA 1.5 i UPnP - obie pozycje dotyczą części pierwszej L.p. 18 - Oprogramowanie graficzne - licencja bezterminowa minimum 3- stanowiskowa. b) dla Części 2: dostawa oprogramowania audio i video L.p.1- Oprogramowanie video 1) Licencja bezterminowa L.p.-2 Oprogramowanie audio typ 1 1) Licencja bezterminowa c) dla Części 3: dostawa maszyn do szycia 1) Karta produktu dla każdej pozycji asortymentowej Części 3 potwierdzająca wymagania Zamawiającego do przedmiotu zamówienia podpisana przez Wykonawcę d) dla Części 4: dostawa aparatów fotograficznych i kamer wideo 1) Karta produktu dla każdej pozycji asortymentowej Części 4 potwierdzająca wymagania Zamawiającego do przedmiotu zamówienia podpisana przez Wykonawcę e) dla Części 5: dostawa wyposażenia do studia nagrań i sali prób muzycznych 1) Karta produktu dla każdej pozycji asortymentowej Części 5 potwierdzająca wymagania Zamawiającego do przedmiotu zamówienia podpisana przez Wykonawcę f) dla Części 6: dostawa sprzętu nagłośnieniowego i oświetleniowego. 1) Karta produktu dla każdej pozycji asortymentowej Części 6 potwierdzająca wymagania Zamawiającego do przedmiotu zamówienia podpisana przez Wykonawcę.
Inne dokumenty a) formularz oferty cenowej dla danej części -Załącznik Nr 2 do SIWZ b) niezbędne pełnomocnictwa, jeżeli zostały udzielone, c) zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia - jeżeli dotyczy - Załącznik Nr 5 do SIWZ.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy, w sytuacji niemożliwej do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, na uzasadniony wniosek w następujących przypadkach: 1) w zakresie zmiany terminu wykonania oraz terminu płatności, po uprzednim wyrażeniu pisemnej zgody Stron umowy. 2) w zakresie zmiany rachunku bankowego Strony umowy po uprzednim wyrażeniu pisemnej zgody Stron umowy . 3) zmiany przedstawicieli Wykonawcy i Zamawiającego, po uprzednim wyrażeniu pisemnej zgody Stron umowy . 4) zmiany adresu Wykonawcy, po uprzednim wyrażeniu pisemnej zgody Stron umowy . 5) Zamawiający dopuszcza również możliwość zmiany nieistotnych postanowień umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy - na etapie zawierania umowy w stosunku do jej projektu.
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Gwarancja
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz www.mckplonsk.pl
Adres uzyskania siwz Miejskie Centrum Kultury w Płońsku ul. Płocka 50 09-100 Płońsk tymczasowa (aktualna) siedziba: Market z kulturą ul. Płocka 86 09-100 Płońsk parter, pokój Nr 1
Data składania wniosków 22/04/2015
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Miejskie Centrum Kultury w Płońsku ul. Płocka 50 09-100 Płońsk tymczasowa (aktualna) siedziba: Market z kulturą ul. Płocka 86 09-100 Płońsk parter, pokój Nr 1
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe 1. Projekt pn: Dom kultury to nie same mury - wyposażenie Miejskiego Centrum Kultury w Płońsku jest współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Priorytetu VI Wykorzystanie walorów naturalnych i kulturowych dla rozwoju turystyki i rekreacji, Działanie 6.1. Kultura. Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013. 2. Wykonawca na podstawie art. 26 ust. 2 b ustawy Pzp może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia - (wg wzoru Załącznik Nr 5). 3. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, wobec których występują podstawy do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust.1 ustawy Pzp. 4. Na podstawie art. 24 ust.2 ustawy Pzp z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również Wykonawców, którzy: 1) wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, z wyłączeniem czynności wykonywanych podczas dialogu technicznego, o którym mowa w art.31 a ust. 1 ustawy Pzp, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych Wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji, 2) nie wnieśli wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art.46 ust.3 ustawy Pzp albo nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą, 3) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ lub mogące mieć wpływ na wynik prowadzonego postępowania, 4) nie wykazali spełniania warunków udziału w postępowaniu, 5) należąc do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. Nr 50, poz. 331 z późn.zm), złożyli odrębne oferty w tym samym postępowaniu, chyba że wykażą, ze istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zachwiania uczciwej konkurencji pomiędzy Wykonawcami w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 5. Na podstawie art. 24 ust. 2a ustawy Pzp Zamawiający wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia. Na podstawie art.24b ustawy Pzp Zamawiający wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, który nie złożył wyjaśnień, o których mowa w art. 24b.ust.1i 2, oraz wykonawcę, który nie złożył listy, o której mowa w art.26 ust.2d. ustawy Pzp. 6. Zasady udziału w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Spółki cywilne traktuje się jako Wykonawców wspólnie ubiegających się. 2) W tym przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3) Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 4) Przy ocenie spełniania warunków dotyczących posiadania wiedzy i doświadczenia, dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, sytuacji ekonomicznej i finansowej, brany jest pod uwagę łączny potencjał Wykonawców. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi wykazać, iż brak jest podstaw do jego wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. 5) W przypadku warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności spełnienie musi wykazać tylko ten Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, który będzie faktycznie realizował zamówienie. 6) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego składają wspólne oświadczenie , że razem spełniają warunki, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy Pzp. 7) Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zostanie wybrana, Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)