1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy rękawic diagnostycznych.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - asortyment oraz ilość znajdują się w załącznikach nr [D]
do niniejszej SIWZ.
3. Składane oferty muszą zawierać pełny zakres przedmiotu zamówienia.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo realizowania zamówień w ilościach uzależnionych od rzeczywistych
potrzeb i posiadanych środków oraz do ograniczenia zamówienia w zakresie rzeczowym i ilościowym, co nie
jest odstąpieniem od umowy nawet w części.
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany limitów ilościowych zamawianego asortymentu w stosunku
do określonych w poszczególnych pozycjach pakietu, stanowiącego załącznik do umowy zarówno in plus
jak i in minus , bez zmiany wartości brutto przedmiotu umowy określonej w § 2 ust. 1 projektu umowy, a
Wykonawca wyraża na to zgodę.
L.p. Asortyment Ilość par
1 Rękawice diagnostyczne nitrylowe, bezpudrowe o obniżonej grubości. Rolowany mankiet, teksturowane na palcach, polimerowane od strony roboczej, chlorowane od wewnątrz, długość min. 240mm. Przebadane na przenikalność substancji chemicznych w tym cytostatyków, potwierdzone badaniami z jednostki niezależnej od producenta (min.7, w tym 2 alkohole). Rozmiar kodowany kolorystycznie na opakowaniu. Opakowanie a 200sztuk (XS-L) oraz 180sztuk (XL). 5 500
2 Rękawice diagnostyczne, niejałowe, bezpudrowe winylowe, mankiet rolowany, kształt uniwersalny, rozm. XS - XL, AQL 1,5 a 100 szt. 1 000
3 Rękawice diagnostyczne lateksowe bezpudrowe, mankiet rolowany, kształt uniwersalny pasujący na lewą i prawą dłoń, roz. XS-XL, AQL 1,5 rękawice odpowiadające normie EN 455 1-2-3 pakowane po 100szt 300
Wymagania zamawiającego
1. Opakowania jednostkowe wyrobów medycznych muszą zawierać widoczne oznakowanie CE, numer serii, datę ważności oraz znak jednorazowego użycia
2. Wymagania dot. poz. 1,2,3 rękawice odpowiadają normom EN-388, EN-420, EN-455 1-2-3, EN-374 1-2-3. Rękawice zarejestrowane są jako wyrób medyczny klasy III oraz środek ochrony indywidualnej klasy III, obecność piktogramów na opakowaniach jednostkowych.
UWAGA! Zamawiający dopuszcza inną ilość sztuk w opakowaniu z odpowiednim przeliczeniem zamawianych ilości. |
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Wielospecjalistyczny Szpital Powiatowy Spółka Akcyjna
|
Ulica |
ul. Pyskowicka 47-51
|
Nr domu |
47-51
|
Miejscowość |
Tarnowskie Góry
|
Kod Pocztowy |
42-612
|
Województwo |
śląskie
|
Tel |
32 285 40 58
|
Fax |
32 384 54 04
|
Internet |
www.wspsa.pl
|
Regon |
24151294000000
|
E-mail |
zp@wspsa.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Inny: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Rodzaj zam inny |
Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas w miesiącach |
12
|
Wadium |
Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
- Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia, zgodnie z załącznikiem [E.1] do SIWZ.
|
Wiedza |
- Zamawiający wymaga aby Wykonawca potwierdził spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia, zgodnie z załącznikiem [E.1] do SIWZ.
- złożyć wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu,
dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączyć dowody,
czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Dowodem, o którym mowa wyżej są:
1) poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
2) w przypadku zamówień na dostawy - oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt 1.
Minimum 2 dostawy na wartość brutto nie mniejszej niż 130 000,00 zł;
Wzór wykazu stanowi załącznik nr [H] do SIWZ.
|
Potencjał |
- Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia, zgodnie z załącznikiem [E.1] do SIWZ.
|
Zdolne |
- Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia, zgodnie z załącznikiem [E.1] do SIWZ.
|
Sytuacja |
- Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia, zgodnie z załącznikiem [E.1] do SIWZ.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 5 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 |
- złożyć wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu,
dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączyć dowody,
czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Dowodem, o którym mowa wyżej są:
1) poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
2) w przypadku zamówień na dostawy - oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt 1.
Minimum 2 dostawy na wartość brutto nie mniejszej niż 130 000,00 zł;
Wzór wykazu stanowi załącznik nr [H] do SIWZ.
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Dok potw 1 |
Tak
|
Inne dokumenty |
1. Wypełniony szczegółowo formularz oferty - część [C] stanowiący załącznik do SIWZ
2. Wypełniony formularz cenowy - część [D] stanowiący załącznik do SIWZ
3. Wzór oświadczeń - część [E.1], [E.2]stanowiący załącznik do SIWZ
4. Wzór oświadczeń - część [F] stanowiący załącznik do SIWZ
5. Wzór oświadczeń - część [G] stanowiący załącznik do SIWZ
6. Wykaz dostaw - część [H] stanowiący załącznik do SIWZ.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1.Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnego aneksu, podpisanego przez obie strony pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne w granicach unormowania artykułu 144 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Strony dopuszczają zmiany umowy w zakresie:
a) zmiany stawki podatku od towarów i usług, gdzie zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian.
b) zmiany ceny korzystne dla Zamawiającego wynikające z obniżenia ceny.
3. Dopuszcza się zmianę umowy w zakresie przedmiotowym tj. zastąpienie produktu objętego umową
odpowiednikiem w przypadku:
a) zaprzestania wytwarzania produktu objętego umową,
b) czasowego braku dostępności produktu objętego umową.
Każda zmiana asortymentu wymaga wcześniejszego pisemnego lub telefonicznego (z potwierdzeniem
faksem) uzgodnienia.
Zmiany w tym zakresie nie wymagają aneksów do umowy.
4. Zmiany umowy z pominięciem ust. 3 niniejszego paragrafu wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
95
|
Kryt 2 |
Termin dostawy
|
Kryt 2p |
5
|
Adres strony internetowej siwz |
www.wspsa.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Wielospecjalistyczny Szpital Powiatowy S.A. w Tarnowskich Górach przy ul. Pyskowickiej 47-51 - Dział zamówień publicznych, budynek administracji
|
Data składania wniosków |
20/04/2015
|
Godzina składania wniosków |
09:30
|
Miejsce |
Wielospecjalistyczny Szpital Powiatowy S.A. w Tarnowskich Górach przy ul. Pyskowickiej 47-51 - Sekretariat, budynek administracji
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Czy unieważnienie |
Nie
|