Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych oraz faksów dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi.

Data publikacji 2015-04-10
Data zakończenia 2015-04-20 10:00:00
Instytucja Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Części i akcesoria do maszyn biurowych,
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących,
  • Wyroby biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 80968 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301251105, 301243007, 311250001, 301921136
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych oraz faksów dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Łodzi.
Przedmiot zamówienia oraz szacunkowe ilości wyszczególnione zostały w załączniku
nr 1a do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia Pakiet asortymentowo ilościowy.
Wykonawca zapewni dostawę przedmiotu zamówienia sukcesywnie, własnym transportem wraz z rozładunkiem i wstawieniem do pomieszczeń wskazanych
przez Zamawiającego na własny koszt bez obciążenia z tego tytułu Zamawiającego dodatkowymi kosztami.
Dostawy odbywać się będą w terminach uzgodnionych każdorazowo
z Zamawiającym, na podstawie zamówienia składanego przez Zamawiającego określającego asortyment oraz ilość. Zamówienie może być złożone telefonicznie, potwierdzone faksem lub e-mailem.
Wykonawca będzie dostarczać zamówione artykuły w terminie godzin
licząc od chwili otrzymania zamówienia, na adres wskazany przez Zamawiającego.
Dostawy odbywać się będą od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00-14.00.
Miejscem realizacji dostaw przedmiotu zamówienia będą niżej wymienione placówki:
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi ul. Piotrkowska 147 (dostawa
do 31.05.2015 r),
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi ul. Kilińskiego 102, 102a (dostawa od 01.06.2015 r),
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi ul. Piotrkowska149,
Zespół ds Rehabilitacji Społecznej Osób Niepełnosprawnych, Łódź,
ul. Piotrkowska 147, 149,
I Wydział Pracy Środowiskowej, Łódź, ul. Tybury 16,
Punkt Pracy Socjalnej, Łódź, ul. Limanowskiego 194, 196,
Punkt Pracy Socjalnej , Łódź, ul. Tokarzewskiego 53,
Punkt Pracy Socjalnej , Łódź, ul. Marysińska 36,
Punkt Pracy Socjalnej , Łódź, ul. Motylowa 4,
Punkt Pracy Socjalnej , Łódź, ul. Rybna 18,
Punkt Pracy Socjalnej , Łódź, ul. Perla 2,
Punkt Pracy Socjalnej , Łódź, ul. Sprinterów 11,
Punkt Pracy Socjalnej , Łódź, ul. Kasprzaka 27,
Punkt Pracy Socjalnej , Łódź, ul. Karolewska 70, 76,
Punkt Pracy Socjalnej , Łódź, ul. Garnizonowa 38,
Dom Dziennego Pobytu , Łódź, ul. Rojna 52,
Dom Dziennego Pobytu , Łódź, ul. Wrocławska 10,
Dom Dziennego Pobytu , Łódź, ul. Organizacji WIN 37,
Dom Dziennego Pobytu, Łódź, ul. Borowa 6,
Dom Dziennego Pobytu dla Osób Niepełnosprawnych , Łódź, ul. Rojna 18a,
Świetlica Środowiskowa , Łódź, ul. Tybury 16,
Klub Integracji Społecznej , Łódź, ul. Tybury 16,
II Wydział Pracy Środowiskowej , Łódź, ul. Grota -Roweckiego 30,
Punkt Pracy Socjalnej, Łódź, ul. Elsnera 12,
Punkt Pracy Socjalnej, Łódź, ul. Zbocze 2a,
Punkt Pracy Socjalnej, Łódź, ul. Piłsudskiego 67,
Punkt Pracy Socjalnej, Łódź, ul. Tramwajowa 21,
Punkt Pracy Socjalnej, Łódź, ul. 10-go Lutego 7, 9,
Punkt Pracy Socjalnej, Łódź, ul. Piotrkowska 61,
Dom Dziennego Pobytu , Łódź, Al. Kościuszki 29,
Dom Dziennego Pobytu , Łódź, ul. Narutowicza 37,
Dom Dziennego Pobytu , Łódź, ul. Piotrkowska 203, 205,
Dom Dziennego Pobytu , Łódź, ul. Jaracza 36,
Dom Dziennego Pobytu , Łódź, ul. Ćwiklińskiej 18,
Dom Dziennego Pobytu , Łódź, ul. Grota - Roweckiego 30,
Dom Dziennego Pobytu , Łódź, ul. Smetany 4,
Dom Dziennego Pobytu , Łódź, ul. Fabryczna 19,
Dom Dziennego Pobytu , Łódź, ul. Zbocze 2a,
Świetlica Środowiskowa , Łódź, ul. Ćwiklińska 5a,
Świetlica Środowiskowa , Łódź, ul. Smetany 4,
Dom Dziennego Pobytu dla Osób Niepełnosprawnych , Łódź, ul. Ćwiklińskiej 5a,
Klub Integracji Społecznej , Łódź, ul. Księży Młyn 2,
III Wydział Pracy Środowiskowej , Łódź, ul. Będzińska 5,
Punkt Pracy Socjalnej, Łódź, ul. Będzińska 5,
Punkt Pracy Socjalnej, Łódź, ul. Dąbrowskiego 33,
Punkt Pracy Socjalnej, Łódź, ul. Senatorska 4,Punkt Pracy Socjalnej, Łódź, ul. Paderewskiego 47,
Punkt Pracy Socjalnej, Łódź, ul. Rzgowska 170,
Punkt Pracy Socjalnej, Łódź, ul. Kilińskiego 102, 102a,
Dom Dziennego Pobytu , Łódź, ul. Lelewela 17,
Dom Dziennego Pobytu , Łódź, ul. Obywatelska 69,
Dom Dziennego Pobytu , Łódź, ul. Senatorska 4,
Dom Dziennego Pobytu , Łódź, ul. 1 Maja 24, 26,
Świetlica Środowiskowa , Łódź, ul. Senatorska 4,
Schronisko dla Bezdomnych Kobiet , Łódź, ul. Gałczyńskiego 7,
Klub Integracji Społecznej , Łódź, ul. Paderewskiego 47,
Wydział Wspierania Rodzinnej Pieczy Zastępczej , Łódź, ul. Lipowa 28 dostawa
do 31.05.2015 r.,
Miejski Zespół Orzekania o Niepełnosprawności, Łódź, ul. Lecznicza 6.


Artykuły będące przedmiotem umowy, zarówno oryginały jak i zamienniki, muszą
być fabrycznie nowe w oryginalnych opakowaniach jednostkowych zawierających: nazwę producenta, logo, symbol produktu, typ i model urządzenia, do którego
jest przeznaczony. Dostarczone artykuły powinny być wolne od wad oraz spełniać normy ISO 9001 oraz ISO 14001.
Artykuły objęte przedmiotem umowy muszą posiadać, co najmniej roczny okres przydatności do użytku licząc od dnia dostawy.
Zamienniki oryginalnych artykułów (artykuły równoważne) muszą mieć pełną kompatybilność z urządzeniami, w których mogą być użyte, ich parametry muszą odpowiadać co najmniej parametrom materiałów oryginalnych (pojemność toneru/tuszu, wydajność i jakość wydruku) w stosunku do typu produktu oryginalnego pochodzącego od producenta urządzenia, dla którego materiał jest przeznaczony.
Dostarczone artykuły nie będą wymagały zainstalowania dodatkowego oprogramowania.
Dostarczone artykuły nie mogą powodować utraty gwarancji urządzeń, w których zostaną zainstalowane.
W przypadku niewłaściwej pracy urządzenia Zamawiającego lub jego uszkodzenia spowodowanego zastosowaniem oferowanego materiału równoważnego, Wykonawca zobowiązany będzie do zwrotu kosztów naprawy. Podstawą ich wyliczenia będzie ekspertyza wykonana przez autoryzowany serwis producenta sprzętu.
Na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca będzie zobowiązany okazać
w stosunku do każdego produktu odpowiedni certyfikat zgodności z Polską Normą lub normami europejskimi.
W razie stwierdzenia wad lub braków w dostarczonym asortymencie Zamawiający przesyła reklamację do Wykonawcy.
Wykonawca zobowiązany jest do przyjęcia zwrotu i wymiany wadliwych artykułów niespełniających wymagań określonych w przepisach, w tym norm ISO 9001 i ISO 14001 lub uszkodzonych w wyniku transportu, na własny koszt.
W przypadku ujawnienia wad jakościowych dostarczonych artykułów, których
nie można było stwierdzić w chwili dostawy, Zamawiający niezwłocznie po ich wykryciu powiadomi o tym fakcie Wykonawcę w formie telefonicznej lub pisemnej, z potwierdzeniem na piśmie złożonej reklamacji.
Wykonawca w terminie 48 godzin od zgłoszenia reklamacji ma obowiązek uzupełnić brakujący towar lub wymienić na wolny od wad.
Jeżeli w trakcie trwania umowy Zamawiający stwierdzi, iż zaproponowane równoważne artykuły odbiegają niekorzystnie od parametrów produktu oryginalnego w szczególności wydajności, jakości, wydruku, braku kompatybilności z urządzeniami Zamawiającego, Wykonawca na żądanie Zamawiającego wymieni artykuły
bez zmiany ceny na inne spełniające wymagania Zamawiającego.
Zamawiający będzie miał prawo do niewykorzystania pełnego limitu ilościowego
i wartościowego przedmiotu zamówienia bez prawa do roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę.
Ceny jednostkowe netto określone w ofercie są cenami stałymi i nie mogą ulec zmianie przez cały okres trwania umowy.
Strony dopuszczają zmiany cen jedynie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT.
Do każdej faktury Wykonawca zobowiązany będzie dołączyć dokument np. W Z wskazujący miejsce dostawy oraz potwierdzający odbiór towaru przez upoważnionego pracownika Zamawiającego.
Wykonawca każdorazowo będzie wystawiał fakturę po dokonaniu dostawy zamówionych artykułów eksploatacyjnych.
Należność za dostawę będzie płatna w terminie 30 dni od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury Zamawiającemu.
Wszelkie zmiany nr telefonów, faxu lub adresu poczty elektronicznej Wykonawca niezwłocznie zgłasza Zamawiającemu na piśmie.
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu umowy.
Wymagania stawiane Wykonawcy:
Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość opisaną dla przedmiotu zamówienia,
wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy,
ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez
Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy,
określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia,
Wykonawca jest obowiązany do monitorowania wartości umowy,

Dopuszcza się możliwość przesunięcia ilości artykułów pomiędzy poszczególnymi asortymentami pakietu asortymentowego w ramach wartości brutto zawartej umowy, zgodnie z potrzebami Zamawiającego.
Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy w przypadku trzykrotnej reklamacji dotyczącej nienależytego wykonania umowy, a w szczególności wystąpienia przypadków:
dostarczenia artykułów w terminie nie uzgodnionym z Zamawiającym,
dostarczenia ilości artykułów niezgodnych z zamówieniem.
dostarczenia artykułów wadliwych

Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych zgodnie z art. 83 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej w niniejszym postępowaniu.
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień dodatkowych
lub uzupełniających zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi
Ulica ul. Piotrkowska 149
Nr domu 149
Miejscowość Łódź
Kod Pocztowy 90-440
Województwo łódzkie
Tel 0-42 6324034
Fax 0-42 6324130
Internet www.uml.lodz.pl
Regon 00434557500000
E-mail sekretariat@mops.lodz.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 30/04/2016
Wadium Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku.
Wiedza W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: Posiadają wiedzę i doświadczenie do wykonywania zamówienia. Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku.
Potencjał W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania Zamówienia. Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku.
Zdolne W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: Dysponują osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia. Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku.
Sytuacja W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, a jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, Jeżeli Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych lub wykazuje spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych powołując się na zasoby innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, składa dokumenty zgodnie z opisem zawartym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza zmianę w umowie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT.
Kod kryterium B
Kryt 1p 80
Kryt 2 Termin realizacji dostawy
Kryt 2p 20
Adres strony internetowej siwz www.uml.lodz.pl
Adres uzyskania siwz Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi 90-440 Łódź ul. Piotrkowska 149
Data składania wniosków 20/04/2015
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łodzi 90-440 Łódź ul. Piotrkowska 149 Sekretariat
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)