Dostawa sprzętu medycznego dla potrzeb Miejskiej Przychodni Dąbrowa w Łodzi - liczba pakietów 7.

Data publikacji 2015-04-10
Data zakończenia 2015-04-20 14:00:00
Instytucja Miejska Przychodnia "Dąbrowa"
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Sprzęt związany z komputerami,
  • Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia,
  • Usługi w zakresie rozbudowy oprogramowania,
  • Usługi wdrażania oprogramowania,
  • Profesjonalne usługi komputerowe,
  • Usługi doradcze i dodatkowe w zakresie sprzętu komputerowego,
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 81568 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 725900007, 720000005, 302133008, 302300000, 331911109, 331900008, 516000008, 722300006, 722630006, 726000006, 331000001, 331123104, 331214008, 331216009, 331241006, 331241109, 331260009, 331300000, 331280003, 331311527, 331550001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
Pakiet nr 1 - dostawa i montaż sprzętu Laryngologicznego oraz przeszkolenie personelu w zakresie obsługi.
Pakiet nr 2 - dostawa i montaż sprzętu Stomatologicznego oraz przeszkolenie personelu w zakresie obsługi.
Pakiet nr 3 - dostawa i montaż sprzętu Ogólnomedycznego oraz przeszkolenie personelu w zakresie obsługi.
Pakiet nr 4 - dostawa i montaż sprzętu Okulistycznego oraz przeszkolenie personelu w zakresie obsługi.
Pakiet nr 5 - dostawa i montaż sprzętu Rehabilitacyjnego oraz przeszkolenie personelu w zakresie obsługi.
Pakiet nr 6 - dostawa i montaż Aparatu USG oraz przeszkolenie personelu w zakresie obsługi.
Pakiet nr 7 - Ucyfrowienie Aparatów RTG
- szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (opis sprzętu) został opisany w Załącznikach nr 1A,2A, 3A, 4A, 5A, 6A i 7A do SIWZ

Opis

Dostawa i montaż sprzętu Laryngologicznego oraz przeszkolenie personelu w zakresie obsługi.Dostawa i montaż sprzętu Stomatologicznego oraz przeszkolenie personelu w zakresie obsługi.Dostawa i montaż sprzętu Ogólnomedycznego oraz przeszkolenie personelu w zakresie obsługi.Dostawa i montaż sprzętu Okulistycznego oraz przeszkolenie personelu w zakresie obsługi.Dostawa i montaż sprzętu Rehabilitacyjnego oraz przeszkolenie personelu w zakresie obsługi.Dostawa i montaż Aparatu USG oraz przeszkolenie personelu w zakresie obsługi.Ucyfrowienie Aparatów RTG

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miejska Przychodnia "Dąbrowa"
Ulica ul. Felińskiego 7
Nr domu 7
Miejscowość Łódź
Kod Pocztowy 93-252
Województwo łódzkie
Tel 42 6892081
Fax 42 6892081
Internet www.mpdabrowa.pl
Regon 47223799500000
E-mail dabrawamed@onet.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 7
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 1
Zaliczka Nie
Uprawnienie W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy p.z.p. Zamawiający żąda w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem następujących dokumentów: a) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Z dokumentu tego powinno wynikać, kto jest uprawniony do podpisywania ofert. b) Koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, c) Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenia że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d) Aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału ZUS-u lub KRUS-u potwierdzającego odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy p. z. p. wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, f) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy p. z. p. wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dotyczy podmiotu zbiorowego, ( w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich ).
Wiedza W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia Wykonawca przedstawi następujące dokumenty: a) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw i usług o podobnym charakterze w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością zadaniom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców ( Załącznik nr 4 do SIWZ) - Wykonawca jest zobowiązany wykazać minimum 1 zadanie o podobnym charakterze wykonane za kwotę minimum 8 000 zł brutto. DLA PAKIETU nr 1 Wykonawca jest zobowiązany wykazać minimum 1 zadanie o podobnym charakterze wykonane za kwotę minimum 104 000 zł brutto. DLA PAKIETU nr 2 Wykonawca jest zobowiązany wykazać minimum 1 zadanie o podobnym charakterze wykonane za kwotę minimum 65 600 zł brutto. DLA PAKIETU nr 3 Wykonawca jest zobowiązany wykazać minimum 1 zadanie o podobnym charakterze wykonane za kwotę minimum 7 200 zł brutto. DLA PAKIETU nr 4 Wykonawca jest zobowiązany wykazać minimum 1 zadanie o podobnym charakterze wykonane za kwotę minimum 24 800 zł brutto. DLA PAKIETU nr 5 Wykonawca jest zobowiązany wykazać minimum 1 zadanie o podobnym charakterze wykonane za kwotę minimum 128 000 zł brutto. DLA PAKIETU nr 6 Wykonawca jest zobowiązany wykazać minimum 1 zadanie o podobnym charakterze wykonane za kwotę minimum 144 000 zł brutto. DLA PAKIETU nr 7 b) Załączy dokumenty potwierdzające, że zadania wymienione w wykazie Załącznika nr 4 do SIWZ, zostały wykonane zgodnie z zasadami i terminowo ukończone. np. POŚWIADCZENIE - DLA KAŻDEGO PAKIETU ODDZIELNIE (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będzie ich łączne doświadczenie).
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 5 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 6 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 7 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające np. poświadczenie
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium C
Adres strony internetowej siwz www.mpdabrowa.pl
Adres uzyskania siwz SIWZ można pobierać od pon. do piątku w godz. od 8.00 do 15.00 w Siedzibie Zamawiającego piętro II pokój 6.
Data składania wniosków 20/04/2015
Godzina składania wniosków 14:00
Miejsce Ofertę należy składać (od pon. do piątku w godzinach 800-1500) osobiście lub za pośrednictwem poczty w siedzibie Zamawiającego pokój 6.
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)