Stworzenie i kreacja gospodarczej marki Ryki - część II
Przedmiot zamówienia szczegółowo opisany jest w załączniku nr 1, do SIWZ i obejmuje realizację 10 zadań takich jak:
1.Wdrożenie SIW (SIG System Informacji Gospodarczej) (zadanie nr 1)
2.Opracowanie wielojęzycznego (angielski, rosyjski, niemiecki, francuski, włoski) filmu promującego walory gospodarcze Gminy i Miasta Ryki. (zadanie nr 2)
3.Zakup tele - adresowej mailingowej bazy danych międzynarodowych firm powiązanych z kluczowymi obszarami rozwoju Ryk. (zadanie nr 3)
4.Opracowanie i wysyłka prezentacji do 200 inwestorów zagranicznych na LCD Promotional Video Card (LCD VPC) (zadanie nr 4)
5.Opracowanie wielojęzycznego (angielski, rosyjski, niemiecki, francuski, włoski ) rozbudowanego gospodarczego internetowego portalu Ryk. (zadanie nr 5)
6.Stworzenie interaktywnej mapy Gminy i Miasta Ryki z terenami inwestycyjnymi. (zadanie nr 6)
7.Stworzenie aplikacji mobilnej (na telefon ,smartfon,tablet)Biznes Nawigator (zadanie nr 7)
8.Opracowanie koncepcji ogólnopolskiej gospodarczej kampanii promocyjnej Ryk(TV, prasa, radio i Internet, outdoor, ambient media itd.) (zadanie nr 8)
9. Opracowanie wizualizacji i realizacja ogólnopolskiej gospodarczej kampanii promocyjnej Ryk (TV, prasa, radio i Internet, outdoor, ambient media itd.) (zadanie nr 9)
10. Opracowanie i realizacja międzynarodowej internetowej gospodarczej kampanii promocyjnej Ryk ( zadanie nr 10) |
Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Gmina Ryki, w imieniu której działa Burmistrz Ryk
|
Ulica |
ul. Karola Wojtyły 29
|
Nr domu |
29
|
Miejscowość |
Ryki
|
Kod Pocztowy |
08-500
|
Województwo |
lubelskie
|
Tel |
081 865 71 10
|
Fax |
081 865 71 11
|
Internet |
www.ryki.pl
|
Regon |
00052596100000
|
E-mail |
ryki@ryki.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja samorządowa
|
Rodz zam |
U
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
28/05/2015
|
Wadium |
1. Wymagane jest wniesienie wadium przetargowego w kwocie: 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100).
2. Wadium należy wnieść do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 20.04.2015 r. do godz. 10:00
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach :
a) pieniądzu
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. 2014, poz. 1804 z późn. zm. )
UWAGA
Wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy p.z.p, tzn. przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego. W myśl art. 63. ust. 3 pkt.1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 (Dz. U z 2015 poz. 128 ) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63c Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. Oznacza to, że wpłata gotówkowa wadium wnoszona na poczcie lub w banku nie stanowi polecenia przelewu w rozumieniu wyżej cytowanych artykułów.
Wadium wnoszone przelewem (art. 45 ust. 7 ustawy pzp) uważa się za wniesione w terminie jeżeli wpłynie na konto Urzędu Gminy w Rykach przed upływem terminu składania ofert.
4. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO BP S.A nr 84 1020 3147 0000 8702 0072 8899 z dopiskiem: wadium na postępowanie pod nazwą: Stworzenie i kreacja gospodarczej marki Ryki - część II.W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w rozdziale XVII SIWZ, dokumenty te należy dołączyć do oferty.
5. Szczegółowe informacje na temat form wnoszenia wadium, terminu zwrotu wadium zawarto art.45-46 ustawy.
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu spełnienia tego warunku
|
Wiedza |
Wykonawca spełni ten warunek jeżeli w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał należycie minimum jedną usługę polegającą na przeprowadzeniu kampanii promocyjnej w zakresie promocji gospodarki, regionu lub marki o wartości nie mniejszej niż 500 000 zł brutto (pięćset tysięcy złotych) każda .
|
Potencjał |
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu spełnienia tego warunku
|
Zdolne |
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu spełnienia tego warunku
|
Sytuacja |
Wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową o wysokości co najmniej 500 000,00 zł. (pięćset tysięcy złotych) oraz opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 500 000 zł. (pięćset tysięcy)
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 5 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 |
wykaz wykonanych, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych usług (dotyczy jednej usługi) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. - wg załącznika nr 7 do SIWZ;
|
Oswiadczenie potwierdzenia 15 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 16 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 5 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 6 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 7 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Dok podm zag 3 |
Tak
|
Dok podm zag 4 |
Tak
|
Dok podm zag 5 |
Tak
|
Inne dokumenty |
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Zamawiający dopuszcza zmiane umowy w następujących przypadkach i zakresie:
1) zmiany terminu umowy z uwagi na:
a) dodatkowe obowiązki związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia nałożone na wykonawcę, a wynikające ze zmienionych w trakcie wykonania umowy przepisów ustaw i rozporządzeń
b) zajście okoliczności, których strony nie mogły przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w szczególności w skutek siły wyższej.
c) zmiana terminu wykonania umowy, o ile taka zmiana będzie korzystna dla zamawiającego i wydłużenie terminu wykonania zamówienia przyczyni się do uzyskania lepszych efektów realizowanego projektu.
2. Strona, która występuje z propozycją zmiany umowy obowiązana jest pisemnie uzasadnić i udokumentować istnienie przesłanki tej zmiany.
3. Wszystkie postanowienia zawarte w § 12 umowy stanowią katalog zmian, na które Zamawiający
może wyrazić zgodę i nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
90
|
Kryt 2 |
Okres gwarancji
|
Kryt 2p |
10
|
Adres strony internetowej siwz |
bip.ryki.pl.
|
Adres uzyskania siwz |
Urząd Miejski w Rykach, ul. Karola Wojtyły 29, 08-500 Ryki
|
Data składania wniosków |
20/04/2015
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Miejsce |
Miejsce:Urząd Miejski w Rykach, ul. Karola Wojtyły 29, 08-500 Ryki (nr pokoju: 201)
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
Regionalny Program Operacyjny Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013. Oś Priorytetowa II Infrastruktura Ekonomiczna. Działanie II.4 - Marketing Gospodarczy - Schemat B
|
Czy unieważnienie |
Nie
|