Dostawa artykułów biurowych na potrzeby PWSIP w Łomży

Data publikacji 2015-04-13
Data zakończenia 2015-04-23 12:00:00
Instytucja Państwowa Wyższa Szkoła Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży
Miejscowość Łomża
Województwo podlaskie
Branża
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe,
  • Drobny sprzęt biurowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 51009 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301900007, 301976301, 301976442
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych, papierniczych i sprzętu biurowego
na potrzeby PWSIP w Łomży, których szczegółowy opis określa załącznik nr 2 do SIWZ
2. Szczegółowe wymagania związane z przedmiotem zamówienia:
a) Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie ze wszystkimi
wymaganiami Zamawiającego wskazanymi w niniejszej SIWZ.
b) Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będą następowały po każdym
zrealizowanym prawidłowo zleceniu, według cen jednostkowych przedstawionych w
ofercie, na podstawie faktyczne zrealizowanych dostaw.
c) Zamawiający przewiduje prawo opcji - polegające na zmniejszeniu ilości przedmiotu
zamówienia w toku realizacji umowy jednak zmniejszenie nie może przekroczyć 10 % ceny
wybranej oferty w postępowaniu jako oferta najkorzystniejsza.
d) Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania przesunięć ilościowych pomiędzy
pozycjami wyszczególnionymi w załączniku nr 2 do SIWZ. Wartość dokonanych
przesunięć nie może przekroczyć 5% ceny wybranej oferty w postępowaniu jako oferta
najkorzystniejsza.
e) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany wyszczególnionego w załączniku do
SIWZ asortymentu na inny typowy asortyment stanowiący przedmiot zamówienia.
Wartość powyższej zmiany, nie może przekroczyć 5% ceny wybranej oferty w postępowaniu
jako oferta najkorzystniejsza
f) Dostawy będą realizowane sukcesywnie na podstawie miesięcznych zleceń Zamawiającego.
g) Zamawiający w zleceniu wskaże zamawiane produkty oraz ilość.
h) Przedmiot konkretnego zlecenia zostanie wydany Zamawiającemu w terminie wskazanym
przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym od daty otrzymania przez Wykonawcę zlecenia,
z zastrzeżeniem, że termin jednostkowej dostawy nie może być dłuższy niż 5 dni.
i) Wszystkie produkty będące przedmiotem zamówienia winny być wyrobami fabrycznie
nowymi, nieużywanymi.
j) Podane w SIWZ parametry techniczne maja charakter podstawowy, w związku z tym
oferowany asortyment może charakteryzować się lepszymi parametrami technicznymi,
jakościowymi, funkcjonalnymi oraz użytkowymi, dotyczy to także asortymentu
posiadającego zapis równoważny.
k) Zawarte w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia nazwy artykułów biurowych,
papierniczych lub sprzętu biurowego, producentów, czy znaków towarowych podano jako
przykładowe, określające standard techniczny i jakościowy oraz mające na celu
doprecyzowanie przedmiotu zamówienia. Wymagany asortyment należy przyjmować w
kategorii i jakości nie niższej (równoważne) niż te wskazane w SIWZ i załącznikach do
niej.
3. W celu wykazania, że oferowany przedmiot spełnia wymagania zamawiającego Wykonawca
zobligowany jest wskazania w formularzu cenowo-jakościowym opisu oferowanego
asortymentu zgodnie z przedstawioną tabelą - Załącznik nr 7 do SIWZ.
4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
6. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej.
7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.
8. Informacja na temat możliwości powierzenia przez Wykonawcę wykonania części lub całości
zamówienia podwykonawcom:
Wykonawca może powierzyć wykonanie części lub całości niniejszego zamówienia
podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest do wykazania w formularzu
ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Państwowa Wyższa Szkoła Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży
Ulica ul. Akademicka 14
Nr domu 14
Miejscowość Łomża
Kod Pocztowy 18-400
Województwo podlaskie
Tel 086 2155953
Fax 086 2156601
Internet www.pwsip.edu.pl
Regon 45120274000000
E-mail emichalak@pwsip.edu.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Uczelnia publiczna
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/12/2015
Wadium Zamawiający nie wymaga złożenia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wiedza Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, gdy Wykonawca oświadczy, że posiada wiedzę i doświadczenie pozwalające na prawidłową realizację zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonego oświadczenia metodą 0-1 w sposób: spełnia/nie spełnia
Potencjał Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, gdy Wykonawca oświadczy, że posiada wiedzę i doświadczenie pozwalające na prawidłową realizację zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonego oświadczenia metodą 0-1 w sposób: spełnia/nie spełnia
Zdolne Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, gdy Wykonawca oświadczy, że posiada wiedzę i doświadczenie pozwalające na prawidłową realizację zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonego oświadczenia metodą 0-1 w sposób: spełnia/nie spełnia
Sytuacja Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, gdy Wykonawca oświadczy, że posiada wiedzę i doświadczenie pozwalające na prawidłową realizację zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonego oświadczenia metodą 0-1 w sposób: spełnia/nie spełnia
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające W celu wykazania, że oferowany przedmiot spełnia wymagania zamawiającego Wykonawca zobligowany jest wskazania w formularzu cenowo-jakościowym opisu oferowanego asortymentu zgodnie z przedstawioną tabelą - Załącznik nr 7 do SIWZ
Inne dokumenty Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: 1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo w formie pisemnej (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy sprawie zamówienia publicznego. 2 Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. 4.2, 4.4 działu VI SIWZ dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający przewiduję zmianę w umowie w przypadku: a) Zastąpienia przedmiotu umowy innym modelem o nie gorszych parametrach w przypadku wystąpienia sytuacji, gdy pojawi się nowy model, a produkcja obecnego zostanie zaprzestana b) Zmiany obowiązków przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego 2. Inicjatorem zmian może być Zamawiający lub Wykonawca poprzez pisemne wystąpienie w okresie obowiązywania umowy zawierające uzasadnienie proponowanych zmian.
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 TERMIN DOSTAWY JEDNOSTKOWEGO ZAMÓWIENIA
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz www.pwsip.edu.pl
Adres uzyskania siwz Państwowa Wyższa Szkoła Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży ul. Akademicka 14 18-400 Łomża
Data składania wniosków 23/04/2015
Godzina składania wniosków 12:00
Miejsce Państwowa Wyższa Szkoła Informatyki i Przedsiębiorczości w Łomży ul. Akademicka 14 18-400 Łomża pokój nr 124 I piętro (sekretariat Kanclerza)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)