Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w Warszawie
|
Ulica |
al. Jana Pawła II 13
|
Nr domu |
13
|
Miejscowość |
Warszawa
|
Kod Pocztowy |
00-828
|
Województwo |
mazowieckie
|
Tel |
022 5055494
|
Fax |
022 5055275
|
Internet |
www.pfron.org.pl
|
E-mail |
wat@pfron.org.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Inny: Fundusz celowy
|
Rodzaj zam inny |
Fundusz celowy
|
Rodz zam |
U
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
Obowiązuje termin
|
Czas w miesiącach |
24
|
Wadium |
Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
|
Zaliczka |
Nie
|
Wiedza |
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli Wykonawcy należycie wykonali,
a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również należycie wykonują w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 usługi, z których każda polegała na świadczeniu usług telefonii komórkowej, w tym:
2.2.1 każda z usług trwała nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesięcy,
2.2.2 wartości każdej z usług wynosiła co najmniej 300.000,00 zł brutto (słownie: trzysta tysięcy zł). Uwaga: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia powyższy warunek udziału w postępowaniu tylko w przypadku, gdy Wykonawca wykaże spełnianie wszystkich powyższych wymagań. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę tego warunku udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz
z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wykaz należy sporządzić zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ.Dowodami potwierdzającymi czy usługi zostały wykonane należycie są:
a) poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
b) oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa
w lit. a) Jeśli Wykonawca składa oświadczenie, zobowiązany jest podać przyczyny braku możliwości uzyskania poświadczenia.
W przypadku gdy Zamawiający (Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych) jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie usług zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów potwierdzających, o których mowa w lit. a) i lit. b).
W razie konieczności, szczególnie gdy wykaz lub dowody potwierdzające czy usługi zostały wykonane należycie budzą wątpliwości Zamawiającego lub gdy z poświadczenia albo z innego dokumentu wynika, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, Zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi były wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio Zamawiającemu.
4. W przypadku, gdy złożone przez Wykonawcę dokumenty, oświadczenia dotyczące warunków udziału w postępowaniu zawierają informacje w innych walutach niż określono w niniejszej SIWZ, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie kurs NBP z dnia publikacji ogłoszenia
o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych (BZP). Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu nie będzie opublikowany średni kurs walut przez NBP Zamawiający przyjmie kurs przeliczeniowy z ostatniej opublikowanej tabeli kursów NBP przed dniem publikacji ogłoszenia o zamówieniu w BZP.
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
1. Warunki, na jakich Zamawiający zawrze Umowę z Wykonawcą zostały przedstawione w istotnych dla stron postanowieniach, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej Umowy w sprawie zamówienia publicznego (Załącznik nr 8 do SIWZ).
2. W przypadkach przewidzianych w Umowie dopuszcza się wprowadzanie do Umowy zmian za zgodą Stron Umowy.
3. Zmiany Umowy będą mogły nastąpić w następujących przypadkach:
3.1 zmiany zakresu usług, wynikającej ze zmian organizacyjnych lub w zakresie działalności Zamawiającego;
3.2 jeśli wystąpi konieczność wprowadzenia zmian w zakresie terminów realizacji zamówienia;
3.3 na skutek zaistnienia obiektywnych przeszkód, które uniemożliwią realizację zamówienia lub osiągnięcie jego celów według pierwotnie przyjętego terminu realizacji zamówienia, a w szczególności, gdy wystąpi konieczność przesunięcia terminu rozpoczęcia realizacji niniejszej Umowy, jednak nie dłużej niż o 30 dni, z zastrzeżeniem, iż zmiana ta nie spowoduje przekroczenia wynagrodzenia, o którym mowa w § 6 ust. 1 Umowy;
3.4 zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Umowy;
3.5 jeśli wystąpi konieczność rezygnacji z realizacji części lub całości zamówienia podyktowana zaistnieniem siły wyższej lub okoliczności, których nie można było przewidzieć w momencie zawarcia Umowy;
3.6 zmiany cen, w przypadkach każdorazowego obniżenia cen za minutę połączenia, obowiązujących u Wykonawcy, zgodnie ze zmianą wysokości stawki Mobile Termination Rate (MTR) ustaloną przez Urząd Komunikacji Elektronicznej;
3.7 zmiany modelu Sprzętu, w szczególności wprowadzenia do sprzedaży modelu udoskonalonego, zmodyfikowanego, wycofania dotychczasowego modelu ze sprzedaży rynkowej, zmiany oferty rynkowej w zakresie parametrów lub braku na stanie magazynowym Wykonawcy, z zastrzeżeniem, iż nowo zaoferowany model musi posiadać parametry techniczne określone w pkt 1 - 3 rozdziału III Załącznika nr 1 do SIWZ lub wyższe, odpowiednio dla danego Sprzętu;
3.8 niewykorzystania całości wartości przedmiotu zamówienia określonego w § 6 ust. 1 termin realizacji zamówienia może ulec przedłużeniu, jednak na okres nie dłuższy niż 3 miesiące;
3.9 upadłości albo likwidacji;
3.10 wystąpienia siły wyższej;
3.11 konieczności zmiany wysokości wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu Umowy w przypadku zmiany:
a) stawki podatku od towarów i usług,
b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za prace ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszt wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
4. Dokonanie zmian, o których mowa w pkt 3 z wyłączeniem ppkt 3.6 - 3.7, wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
80
|
Kryt 2 |
Pakiet dostępu do Internetu
|
Kryt 2p |
20
|
Adres strony internetowej siwz |
http://www.pfron.org.pl/bip/zamowienia-publiczne/ponizej-progu-okreslon
|
Adres uzyskania siwz |
Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych
00-828 Warszawa, Al. Jana Pawła II 13. pok. 802
|
Data składania wniosków |
24/04/2015
|
Godzina składania wniosków |
12:00
|
Miejsce |
Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych
00-828 Warszawa, Al. Jana Pawła II 13
Kancelaria - parter
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
1.Wykonawcy, a także innemu podmiotowi, jeżeli mają lub mieli interes w uzyskaniu danego zamówienia oraz poniósł lub może ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy - Prawo zamówień publicznych, przysługują środki odwoławcze zgodnie z działem VI - środki ochrony prawnej ustawy. Wobec ogłoszenia oraz SIWZ środki ochrony prawnej przysługują również organizacjom wpisanym na listę, o której mowa w art. 154 pkt 5 ustawy.
2. Odwołanie przysługuje wyłącznie wobec czynności:
2.1. opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu,
2.2. wykluczenia odwołującego z postępowania o udzielenie zamówienia,
2.3. odrzucenia oferty odwołującego.
3. Odwołanie powinno wskazywać czynność lub zaniechanie czynności Zamawiającego, której zarzuca się niezgodność z przepisami ustawy, zawierać zwięzłe przedstawienie zarzutów, określać żądanie oraz wskazywać okoliczności faktyczne i prawne uzasadniające wniesienie odwołania.
4. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w formie pisemnej albo elektronicznej opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu. Odwołujący przesyła kopię odwołania Zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu.
5. Terminy wniesienia odwołania:
5.1 odwołanie wnosi się w terminie: 5 dni od dnia przesłania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli zostały przesłane za pomocą faksu lub poczty elektronicznej lub 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia, jeżeli zostały przesłane w inny sposób,
5.2 odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu oraz wobec postanowień SIWZ, wnosi się w terminie 5 dni od dnia zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia na stronie internetowej,
5.3 odwołanie wobec czynności innych niż określone w pkt 5.1 i 5.2 wnosi się w terminie 5 dni od dnia, w którym Wykonawca powziął lub przy zachowaniu należytej staranności mógł powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.
6. Wykonawca może w terminie przewidzianym do wniesienia odwołania poinformować Zamawiającego o niezgodnej z przepisami ustawy czynności podjętej przez niego lub zaniechaniu czynności, do której jest on zobowiązany na podstawie ustawy, na które nie przysługuje odwołanie. Jeżeli Zamawiający uzna zasadność przekazanej informacji, powtórzy czynność lub dokona czynności zaniechanej oraz poinformuje o tym fakcie Wykonawców w sposób przewidziany w ustawie dla tej czynności.
7.Wykonawca zobowiązany będzie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania Umowy najpóźniej przed wyznaczonym przez Zamawiającego terminem podpisania Umowy. Wartość zabezpieczenia wyniesie 5% ceny całkowitej brutto podanej w ofercie.
8.Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami:
1)W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie lub faksem. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazuje oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem, każda ze Stron na żądanie drugiej potwierdzi fakt ich otrzymania;
2) W przypadku niepotwierdzenia przez Wykonawcę faktu otrzymania przekazanego przez Zamawiającego oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacji, o których mowa w pkt 1 Zamawiający uzna, że dotarły one do Wykonawcy w dniu i godzinie ich nadania i były czytelne;
3) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności z tytułu nieotrzymania przez Wykonawcę informacji związanych z prowadzonym postępowaniem w przypadku wskazania przez Wykonawcę w ofercie błędnego adresu, numeru telefonu lub faksu;
4) Osoby uprawnione do kontaktu z Wykonawcami oraz numer faksu Zamawiającego:
a) osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami jest pracownik Sekcji Zamówień Publicznych: Monika Bartold tel. (+48 22) 50 55 256;
b) nr faksu: (+48 22) 50 55 275.
9. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zobowiązany będzie przed zawarciem Umowy w sprawie zamówienia publicznego do dostarczenia Zamawiającemu najpóźniej w dniu wyznaczonym przez Zamawiającego na zawarcie Umowy:
1) w przypadku wyboru oferty Wykonawców występujących wspólnie, umowę regulującą ich współpracę,
2) dokumentu wskazującego osoby uprawnione do podpisania Umowy wraz z dokumentami uprawniającymi do podpisania Umowy, o ile nie wynika to ze złożonych wraz z ofertą dokumentów,
3) potwierdzenie wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
4) Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych.
10. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 11. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
|
Czy unieważnienie |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawcy zostali wpisani do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej zgodnie z ustawą z dnia 16 lipca 2004 r. - Prawo Telekomunikacyjne (Dz. U. z 2004 r. Nr 171, poz. 1800 z późn. zm.).W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę tego warunku udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: Dokument potwierdzający wpis Wykonawcy do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych, który jest prowadzony przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, potwierdzający spełnianie warunku
|
Potencjał |
Z uwagi na charakter zamówienia, Zamawiający nie wyznacza szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania powyższego warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełnienia ww. warunków na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego zgodnie z treścią Załącznika nr 3 do SIWZ.
|
Zdolne |
Z uwagi na charakter zamówienia, Zamawiający nie wyznacza szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania powyższego warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełnienia ww. warunków na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego zgodnie z treścią Załącznika nr 3 do SIWZ.
|
Sytuacja |
Z uwagi na charakter zamówienia, Zamawiający nie wyznacza szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania powyższego warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający dokona oceny spełnienia ww. warunków na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego zgodnie z treścią Załącznika nr 3 do SIWZ.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 5 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 |
Za główne usługi uznaje się usługi niezbędne do wykazania spełniania warunku określonego w pkt. 2.2 rozdziału VIII SIWZ, tj.: 2 usługi, z których każda polegała na świadczeniu usług telefonii komórkowej, w tym:
a) każda z usług trwała nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesięcy,
b) wartości każdej z usług wynosiła co najmniej 300.000,00 zł brutto (słownie: trzysta tysięcy zł).
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 8 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok potw 5 |
Tak
|
Inne dokumenty potwierdzające |
Na potwierdzenie, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, do oferty należy dołączyć Wykaz oferowanych przez Wykonawcę telefonów komórkowych i modemów do bezprzewodowego Internetu typu USB. Wykaz należy sporządzić wg Załącznika nr 6 do SIWZ.
|
Inne dokumenty |
1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stanowiące Załącznik nr 3 do SIWZ;
2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w III. 4.2) tiret drugi niniejszego ogłoszenia, Wykonawca składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się
je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego miejsce siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio w kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.
3. W sytuacji, gdy Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w rozdziale VIII pkt 2 SIWZ, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonywania zamówienia.
3.1. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w rozdziale VIII pkt 2 SIWZ, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia to Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty wymienione w pkt 1.1.
i pkt. 1.2 rozdziału IX SIWZ;
3.2. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w rozdziale VIII pkt 2 SIWZ, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, Zamawiający, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda dokumentów dotyczących:
- zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,
- sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia,
- charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem,
- zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonaniu zamówienia.
4. Informacja dla Wykonawców, którzy wspólnie składają ofertę (spółki cywilne/konsorcja): W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie każdy z Wykonawców musi złożyć dokumenty, o których mowa w pkt 1.1 - 1.3 rozdziału IX SIWZ, oświadczenie wymienione w rozdziale IX pkt 2.1 SIWZ (Załącznik nr 3 do SIWZ) może być złożone przez każdego z tych Wykonawców (na jednym dokumencie pieczęcie i podpisy wszystkich Wykonawców) lub przez pełnomocnika, o którym mowa w pkt 2. Dokumenty wymienione w rozdziale IX pkt 2.2 (Załącznik nr 5 do SIWZ) oraz pkt 2.3 winien przedłożyć w imieniu wszystkich Wykonawca lub Wykonawcy, którzy spełniają wymagane warunki łącznie.
|