Dostawę sprzętu komputerowego wraz z usługą dostępu do internetu w ramach realizacji projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu oraz wyrównanie szans mieszkańców Gminy Szczuczyn - rozszerzenie zakresu

Data publikacji 2015-04-13
Data zakończenia 2015-04-21 10:00:00
Instytucja Gmina Szczuczyn
Miejscowość Szczuczyn
Województwo podlaskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Komputery osobiste,
  • Ekrany i konsole komputerowe,
  • Sieć zintegrowana,
  • Sieć radiowa,
  • Urządzenia sieciowe,
  • Systemy operacyjne,
  • Pakiety oprogramowania dla systemów operacyjnych komputerów osobistych (PC),
  • Usługi internetowe,
  • Dostawcy usług internetowych (ISP)

Szczegóły

Numer ogłoszenia 83002 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001, 302130005, 302131006, 302313000, 516000008, 324180006, 324131002, 724110005, 724000004, 486200000, 486240008, 453140001, 324200003, 503000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
a) Dostawa sprzętu komputerowego dla uczestników projektu, w tym:
- Dostawa, instalacja i uruchomienie 18 zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem i licencjami praw najmu dla gospodarstw domowych beneficjentów ostatecznych (BO), objętych projektem,
- Dostawa, instalacja i uruchomienie 3 komputerów przenośnych wraz z oprogramowaniem w 1 filii jednostki podległej Zamawiającego (JP), objętej rozszerzonym zakresem projektu,
b) Usługa podłączenia do internetu:
- w 1 lokalizacji wykorzystywanej przez 1 Filię jednostki podległej (JP) Zamawiającego,
- 18 gospodarstwach domowych (BO),
c) Usługa zapewniania dostępu do internetu dla 1 Filii jednostki podległej w ramach 1 lokalizacji (JP) oraz 18 gospodarstw domowych (BO) przez okres od maja 2015 r. do 31.12.2015.
d) Świadczenie usług serwisu gwarancyjnego i wsparcia technicznego dla dostarczonego sprzętu i łączy internetowych.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w Załączniku nr 1 do SIWZ i zawiera podstawowe i minimalne wymagania funkcjonalne i techniczne w zakresie elementów i rozwiązań przeznaczonych do realizacji zamówienia. Wykonawca może zaoferować sprzęt i rozwiązania dowolnego producenta, które spełniają wymagania określone w niniejszym dokumencie.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Szczuczyn
Ulica Plac 1000-lecia 23
Nr domu 23
Miejscowość Szczuczyn
Kod Pocztowy 19-230
Województwo podlaskie
Tel 86 273 50 80
Fax 86 273 50 81
Internet www.um.szczuczyn.pl
Regon 45066976600000
E-mail um@szczuczyn.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.), w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, Wykonawcy realizującemu zamówienie podstawowe, stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.
Czas D
Data zakończenia 31/12/2015
Wadium Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Jeżeli wadium będzie wnoszone w pieniądzu należy je wpłacić przelewem z rachunku Wykonawcy na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Szczuczynie, nr konta: 25 8768 0003 0000 0202 2000 0130. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. 2. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). 3. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. 4. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w kasie Zamawiającego. 5. Wpłaty dokonywane przelewem powinny mieć wyraźny tytuł: Wadium - Przetarg na Dostawę sprzętu komputerowego wraz z usługą dostępu do internetu - rozszerzenie zakresu. Oryginał dowodu wniesienia wadium w formie innej niż w pieniądzu należy zdeponować w kasie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wadium składane w tej formie musi mieć datę początkową ważności równą co najmniej terminowi złożenia oferty, a datę końcową ważności upływającą najwcześniej w ostatnim dniu związania ofertą. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający odstępuje od uszczegółowienia wymagań w zakresie tego warunku. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ.
Wiedza 1) Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał: co najmniej trzy zamówienia polegające na dostawie, instalacji i uruchomieniu w miejscu eksploatacji min. 20 zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem - każda z dostaw. 2) Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał: co najmniej trzy zamówienia obejmujące dostawę łączy internetowych o minimalnej przepustowości 1 mb/s download / 256 kb/s upload, dla łącznej liczby 20 odbiorców indywidualnych lub instytucjonalnych, trwającą w sposób nieprzerwany przez minimum okres 6 miesięcy. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca złoży wykaz zrealizowanych dostaw i usług (Załącznik nr 4 do SIWZ) z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów czy zostały wykonane należycie.
Potencjał Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o posiadanych uprawnieniach wg Załącznika nr 8 do SIWZ.
Zdolne Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o posiadanych uprawnieniach wg Załącznika nr 8 do SIWZ.
Sytuacja O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, których sytuacja ekonomiczna i finansowa pozwoli na prawidłowe wykonanie zamówienia, to znaczy: Wykonawca musi posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w kwocie nie mniejszej niż 50 000 PLN.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 5 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 6 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 7 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające Dokumenty wymienione w Rozdziale 3 pkt 7. SIWZ, tj.: 1) wyniki testów wydajności poświadczone przez Wykonawcę. 2) dokumenty potwierdzające poprawną współpracę oferowanego komputera z oferowanym systemem operacyjnym np. w formie wydruku ze strony www producenta oprogramowania lub oświadczenie Wykonawcy.
Inne dokumenty Dodatkowo (poza dokumentami wymienionymi w Rozdziale 6 pkt 1, .2, .3 ,4, 5 SIWZ) do oferty należy dołączyć: a) formularz ofertowy - Załącznik Nr 2 do SIWZ (złożony w oryginale) b) jeśli dotyczy - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - Załącznik nr 9 do SIWZ. (złożone w oryginale) c) pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy) - należy załączyć na piśmie w formie oryginału lub w formie notarialnie poświadczonej kopii; d) dowód wniesienia wadium (zgodnie z wymaganiami rozdziału 8); e) jeśli dotyczy - wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - Załącznik nr 8 do SIWZ.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza zmiany istotnych postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w następujących przypadkach: 1) zmiana urządzeń, sprzętu, materiałów gdy wykorzystanie urządzeń, sprzętu, materiałów wskazanych w ofercie stanie się niemożliwe lub podyktowane będzie postępem technologicznym, usprawnieniem obsługi, zwiększeniem bezpieczeństwa, 2) zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku: a) gdy wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie nie leży w interesie Zamawiającego; b) działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie dostaw, usług, robót w określonym pierwotnie terminie; c) konieczności wykonania dodatkowych badań i ekspertyz; d) zmiany terminu wynikające z aneksu Zamawiającego zawartego z instytucją wdrażającą (WWPE) powodującą wydłużenie realizacji umowy w zakresie określonym wg. §3 niniejszej umowy; 3) zmiana wynagrodzenia za realizację zadań objętych niniejszą umową w przypadku zmiany stawki podatku VAT; 4) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; 5) wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony.
Kod kryterium B
Kryt 1p 70
Kryt 2 Okres gwarancji
Kryt 2p 30
Adres strony internetowej siwz www.um.szczuczyn.pl
Adres uzyskania siwz Urząd Miejski w Szczuczynie ul. Plac 1000-lecia 23 19-230 Szczuczyn
Data składania wniosków 21/04/2015
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Urząd Miejski w Szczuczynie ul. Plac 1000-lecia 23 19-230 Szczuczyn (sekretariat)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Projekt pn. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu oraz wyrównanie szans mieszkańców Gminy Szczuczyn jest współfinansowany ze środków wspólnotowych w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007-2013, 8 Oś priorytetowa: Społeczeństwo informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki, Działanie 8.3. - Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion.
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)