PRZETARG NIEOGRANICZONY NA ŚWIADCZENIE USŁUG TELEFONII KOMÓRKOWEJ WRAZ Z DOSTAWĄ FABRYCZNIE NOWYCH TELEFONÓW KOMÓRKOWYCH NA POTRZEBY AKADEMII OBRONY NARODOWEJ

Data publikacji 2015-04-14
Data zakończenia 2015-04-28 09:30:00
Instytucja Akademia Obrony Narodowej
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Telefony komórkowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 83346 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 642120005, 322500000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telefonii komórkowej wraz z dostawą fabrycznie nowych telefonów komórkowych na potrzeby Akademii Obrony Narodowej przez okres 24 miesięcy od dnia podpisania umowy.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Akademia Obrony Narodowej
Ulica al. Gen. A. Chruściela 103
Nr domu 103
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 00-910
Województwo mazowieckie
Tel 261 814 085
Fax 261 813 217
Internet www.aon.edu.pl
Regon 01157424400000
E-mail i.lopacinska@aon.edu.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Uczelnia publiczna
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 24
Wadium 1.W celu zabezpieczenia podpisania umowy przez wykonawców każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości : 7000,00 zł (siedem tysięcy złotych). 2.Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach: 1-pieniądzu; 2-poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3-gwarancjach bankowych; 4-gwarancjach ubezpieczeniowych; 5-poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz.1158, z późn. zm.). 3.Sposób wniesienia wadium: 1-wadium wnoszone w pieniądzu wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Pekao S.A. X Oddział Warszawa nr rachunku: 70 1240 6074 1111 0010 5240 0581 z dopiskiem wadium w postępowaniu 22/2015, a kserokopię potwierdzenia przelewu załączyć do oferty; 2-pozostałe formy wadium - oryginał należy złożyć w kasie AON (budynek nr 1, I piętro; kasa czynna we wtorki i piątki w godz. 10:00 - 13:00), lub w Kancelarii Jawnej AON - budynek nr 101 pokój 210A (II piętro) w dni robocze w godzinach 8.00 do 1100 i od 1300 do 1500 , a kserokopię zamieścić w ofercie. 4.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w odpowiedniej wysokości. 5.Zamawiający zwraca wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1, 1a, oraz 2 ustawy. 6.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 3 ustawy. 7.Zamawiający zatrzymuje wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 4a oraz 5 ustawy. 8.Za termin wniesienia wadium w pieniądzu uznaje się moment uznania rachunku bankowego zamawiającego kwotą wadium (zaksięgowania na rachunku Zamawiającego).
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie wymaga szczególnego warunku w tym zakresie.
Wiedza Zamawiający nie wymaga szczególnego warunku w tym zakresie.
Potencjał Zamawiający nie wymaga szczególnego warunku w tym zakresie.
Zdolne Zamawiający nie wymaga szczególnego warunku w tym zakresie.
Sytuacja Zamawiający nie wymaga szczególnego warunku w tym zakresie.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 5 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 6 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 7 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Inne dokumenty 1.Oferta musi zawierać - Formularz ofertowy - sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ, zawierający: 1)formularz ofertowy - sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ, 2)ofertę cenową, 3)oświadczenie dotyczące wielkości pakietu transferu danych internetowych w sieci 3G bez LTE w cyklu miesięcznym, 4)wypełnioną specyfikację techniczną oferowanego sprzętu- Załącznik nr 2A do SIWZ. 5)oświadczenie dotyczące akceptacji wzoru umowy.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Strony przewidują możliwość zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy w następujących warunkach: 1) w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług, 2) w przypadku zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 3) w przypadku zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę. 2. W sytuacji wystąpienia okoliczności wskazanych w ust. 1 pkt 1 Wykonawca składa pisemny wniosek o zmianę umowy o zamówienie publiczne w zakresie płatności wynikających z faktur wystawionych po wejściu w życie przepisów zmieniających stawkę podatku od towarów i usług. Wniosek powinien zawierać wyczerpujące uzasadnienie faktyczne i prawne oraz dokładne wyliczenie kwoty wynagrodzenia wykonawcy po zmianie umowy, przy czym wysokość wynagrodzenia netto pozostaje bez zmian, natomiast zmianie w drodze aneksu podlegać będzie wysokość wynagrodzenia brutto w ten sposób, że zostanie ona odpowiednio dostosowana do zmienionej stawki VAT. 3.W sytuacji wystąpienia okoliczności wskazanych w ust. 1 pkt 2 Wykonawca składa pisemny wniosek o zmianę umowy o zamówienie publiczne w zakresie płatności wynikających z faktur wystawionych po wejściu w życie przepisów zmieniających wysokość minimalnego wynagrodzenia za pracę. Wniosek powinien zawierać wyczerpujące uzasadnienie faktyczne i prawne oraz dokładne wyliczenie kwoty o którą wzrosły koszty wykonania zamówienia, w szczególności wykonawca będzie zobowiązany wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych wpływ zmiany minimalnego wynagrodzenia za prace na podwyższenie kosztów wykonania zamówienia w stosunku do kalkulacji ceny ofertowej. Wniosek powinien obejmować jedynie te dodatkowe koszty realizacji zamówienia, które wykonawca obowiązkowo ponosi w związku z podwyższeniem wysokości płacy minimalnej. Nie będą akceptowane koszty wynikające z podwyższenia wynagrodzeń pracownikom Wykonawcy, które nie są konieczne w celu ich dostosowania do wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę. Wynagrodzenie zostanie podwyższone w drodze aneksu do umowy jednak o kwotę nie większą niż 50% wzrostu kosztów wykonania zamówienia przez wykonawcę, wynikających ze zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę. 4. W sytuacji wystąpienia okoliczności wskazanych w ust. 1 pkt 3 Wykonawca składa pisemny wniosek o zmianę umowy o zamówienie publiczne w zakresie płatności wynikających z faktur wystawionych po zmianie zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. Wniosek powinien zawierać wyczerpujące uzasadnienie faktyczne i prawne oraz dokładne wyliczenie kwoty o którą wzrosły koszty wykonania zamówienia, w szczególności wykonawca będzie zobowiązany wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych wpływ zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne na podwyższenie kosztów wykonania zamówienia w stosunku do kalkulacji ceny ofertowej. Wniosek powinien obejmować jedynie te dodatkowe koszty realizacji zamówienia, które wykonawca obowiązkowo ponosi w związku ze zmianą zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. Wynagrodzenie zostanie podwyższone w drodze aneksu do umowy jednak o kwotę nie większą niż 50% wzrostu kosztów wykonania zamówienia przez Wykonawcę, wynikających ze zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne. 5. Zamawiający po dokonaniu analizy wniosków, o których mowa w ust. 3 i 4, wyznacza datę negocjacji w celu ustalenia ostatecznej wysokości zmiany wynagrodzenia. 6. Zmiana umowy skutkuje zmianą wynagrodzenia jedynie w zakresie płatności realizowanych po dacie zawarcia aneksu do umowy. 7. Obowiązek wykazania wpływu zmian, o których mowa w ust. 1 pkt 2 i 3, na koszty wykonania zamówienia należy do Wykonawcy pod rygorem odmowy dokonania zmiany umowy przez Zamawiającego. 8. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 pkt 1, z wnioskiem o zmianę umowy, na zasadach określonych w ust. 3, może wystąpić Zamawiający.
Kod kryterium B
Kryt 1p 85
Kryt 2 Dod. Wielkość Pakietu transferu danych internetowych w sieci 3G bez LTE, w cyklu miesięcznym (dotyczy usług z pkt. 2,3 Załącznika 2A do SIWZ)
Kryt 2p 15
Adres strony internetowej siwz www.aon.edu.pl
Adres uzyskania siwz Akademia Obrony Narodowej, 00-910 Warszawa, Al. gen. A Chruściela 103
Data składania wniosków 28/04/2015
Godzina składania wniosków 09:30
Miejsce Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, adres jak na wstępie w Kancelarii Jawnej AON - budynek nr 101 - pokój nr 210A (II piętro)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)