ZAKUP ODZIEŻY OCHRONNEJ I ŚRODKÓW OCHRONY INDYWIDUALNEJ DLA PRACOWNIKÓW WOJSKA, nr sprawy: 13/z/2015

Data publikacji 2015-04-14
Data zakończenia 2015-04-24 10:00:00
Instytucja 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Odzież branżowa,
  • Odzież wierzchnia,
  • Płaszcze,
  • Szelki,
  • Koszulki i koszule,
  • Odzież specjalna,
  • Rękawice,
  • Nakrycia głowy i dodatki,
  • Obuwie z cholewkami ze skóry,
  • Obuwie ochronne,
  • Urządzenia głośnikowe,
  • Sprzęt bezpieczeństwa

Szczegóły

Numer ogłoszenia 83348 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 188132003, 331990001, 184433009, 184240007, 351134003, 182120008, 181100003, 182000001, 183230009, 183300001, 184100006, 184433009, 188300006, 323422004, 337330007, 351134003, 351134405, 429247903
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa (do magazynu Zamawiającego) odzieży ochronnej i środków ochrony indywidualnej przeznaczonych dla pracowników 14 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Poznaniu.
2. Szczegółowy wykaz asortymentowo - ilościowy odzieży ochronnej i środków ochrony indywidualnej oraz wymogi dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w załączniku nr 5 do SIWZ tj. formularzu cenowym.
3. Wybrany wykonawca zobowiązany jest oznakować odzież branżową, wierzchnią, specjalną, płaszcze oraz koszulki napisem: 14 WOG Poznań, nadruk haftowany przyczepiany na rzep do ubioru z lewej strony klatki piersiowej.,
wzór napisu:
a) wysokość - 3 cm,
b) czcionka - arial,
c) kolor - czerwony,
d) sposób wykonania - haft komputerowy,

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Ulica ul. Bukowska 34
Nr domu 34
Miejscowość Poznań
Kod Pocztowy 60-811
Województwo wielkopolskie
Tel 61 857 48 02
Fax 61 857 72 04
Internet www.14wog.wp.mil.pl
Regon 30206765400000
E-mail 14WOG.Zp@wp.mil.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Jednostka Wojskowa
Rodzaj zam inny Jednostka Wojskowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 45
Wadium Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie w tym zakresie Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ
Wiedza w tym zakresie Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ
Potencjał w tym zakresie Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ
Zdolne w tym zakresie Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ
Sytuacja w tym zakresie Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające 1. Wykonawca zobowiązany jest do oferty załączyć: a) Certyfikat ISO 9001:2009 w zakresie produkcji artykułów włókienniczych i odzieży - Oferowane przez Wykonawcę wyroby oraz materiały z którego zostały wykonane muszą być zaopatrzone w w/w Certyfikaty. b) Certyfikat ISO 14001:2005 w zakresie zarządzania środowiskowego. 2. Produkty muszą posiadać kod kreskowy EAN-8 (osiem cyfr) dla wyrobów detalicznych o bardzo małych gabarytach w opakowaniu producenta, gdzie kod kreskowy jest umieszczony na etykiecie spinającej wyrób lub EAN-13 (trzynaście cyfr) dla wyrobów detalicznych o małych gabarytach, w opakowaniu producenta, gdzie kod kreskowy jest umieszczony na wyrobie, opakowaniu. Ponadto wyrób może posiadać kod kreskowy ITF-14 (czternaście cyfr) dla wyrobów umieszczanych w opakowaniach zbiorczych zawierających stałą ilość przedmiotów tego samego rodzaju, wzoru i rozmiaru.
Inne dokumenty 1. Oferta, poza dokumentami wymienionymi w rozdziale 6 SIWZ, powinna zawierać: 1) wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ; 2) formularz cenowy, stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ; 3) pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę, do podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy (jeżeli reprezentuje go pełnomocnik) lub w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o ile nie wynika ono z przepisów prawa lub innych dokumentów. 2. Wybrany Wykonawca przed zawarciem umowy przedłoży czytelną tabelę rozmiarów numerycznych i literowych oferowanego asortymentu z formularza cenowego oraz przedstawi w formie prezentacji do zaakceptowania wyszczególnione w formularzu cenowym przedmioty wraz z kartą charakterystyki producenta do produktu. a) tabela rozmiarów numerycznych i literowych: poz. 1-6, 8-14, 16, 18-19, 21, 23, 26-28, 30-52, 57-59, 61-63, 65-69,73; b) karta charakterystyki producenta do produktu: poz. 1-6, 8-14, 16, 19, 21, 26-28, 30-52, 57-59, 62-63, 65-69,73; tj. - Ubranie lekarza - Garsonka pielęgniarki - Ubranie kucharza - Płaszcz płócienny biały - Obuwie profilaktyczne - Kombinezon do prac malarskich - Kurtka ocieplana - Ubranie robocze - Ubranie robocze ocieplane - Ubranie robocze ocieplane /antyelektrostatyczny/ - Ubranie robocze /antyelektrostatyczny/ - Trzewiki robocze /antyelektrostatyczny/ - Trzewiki robocze - Półbuty robocze - Kombinezon z tkaniny benzyno i olejoodpornej - Kamizelka ocieplana - Koszulka polo z krótkimi rękawami - Ręcznik frotte
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zostały określone w projekcie umowy. 2. Zamawiający w ramach prawa opcji zastrzega sobie możliwość zwiększenia wartości umowy o maksymalnie 74.627,53 zł. brutto, na zakup dodatkowych ilości artykułów wyszczególnionych w formularzu cenowym do SIWZ w przypadku zwiększenia się zapotrzebowania na określone artykuły niezbędne dla prawidłowego funkcjonowania Zamawiającego - zgodnie z § 1 ust. 3 projektu umowy. Rozszerzenie zamówienia w ramach prawa opcji będzie realizowane do dnia 31.08.2015 r. po cenach wynikających z formularza cenowego będącego załącznikiem do umowy.
Kod kryterium B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Termin płatności
Kryt 2p 5
Adres strony internetowej siwz www.14wog.wp.mil.pl
Adres uzyskania siwz 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Poznaniu ul. Bukowska 34, 60-811 Poznań. Sekcja Zamówień Publicznych budynek nr 9 (pierwsze piętro) pokój 106 w dniach od pon-pt w godz. 8.00-15.00
Data składania wniosków 24/04/2015
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Poznaniu ul. Bukowska 34, 60-811 Poznań. Kancelaria jawna -budynek nr 2 pokój 17A w dniach od pon-pt w godz. 7.30-11.00 oraz 13.00-15.00
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)