Kompleksowe wyposażenie specjalistyczne Laboratorium Toksykologicznego z Pracownią Serologii i Bankiem Krwi stanowiących pierwsze wyposażenie modernizowanego budynku A w ramach realizacji zadania inwestycyjnego Modernizacja i rozbudowa Szpitala Praskiego

Data publikacji 2015-04-14
Data zakończenia 2015-04-22 10:00:00
Instytucja Szpital Praski p.w. Przemienienia Pańskiego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Meble laboratoryjne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 84502 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391800007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dostawy specjalistycznego wyposażenia Laboratorium Toksykologicznego z Pracownią Serologii i Bankiem Krwi oraz powiązanych z nimi robót w zakresie określonym w Załączniku nr 2 i 2A - Formularz asortymentowo-cenowy.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Szpital Praski p.w. Przemienienia Pańskiego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Ulica Al. Solidarności 67
Nr domu 67
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 03-401
Województwo mazowieckie
Tel 22 6187190
Fax 22 6187190
Internet www.szpitalpraski.pl
Regon 01229882300000
E-mail zamowienia@praski.waw.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Podmiot prawa publicznego
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 10/05/2015
Wadium nie dotyczy
Zaliczka Nie
Uprawnienie wg oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy (według wzoru - Załącznik nr 3 do SIWZ )
Wiedza wg oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy (według wzoru - Załącznik nr 3 do SIWZ )
Potencjał wg oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy (według wzoru - Załącznik nr 3 do SIWZ )
Zdolne wg oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy (według wzoru - Załącznik nr 3 do SIWZ )
Sytuacja wg oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1 ustawy (według wzoru - Załącznik nr 3 do SIWZ )
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok potw 1 Tak
Inne dokumenty Pozostałe dokumenty: a) załącznik nr 1 do SIWZ- Formularz ofertowy; b) załącznik nr 2 do SIWZ - formularz asortymentowo-cenowy; c) załącznik nr 2A do SIWZ - opis parametrów technicznych (w tym wymienione w tymże załączniku dokumenty i oświadczenia);
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy a) terminu wykonania zamówienia, jeśli zmiana ta wynikać będzie z udokumentowanych przesłanek leżących po stronie Zamawiającego w szczególności mających bezpośredni związek z decyzjami dysponenta budynku A tj. Generalnego Wykonawcy. b) zmian wynikających ze zmian przepisów prawnych związanych z Umową zgodnie z terminem obowiązywania ww. przepisów; c) zmian osób upoważnionych do kontaktów z obu stron Umowy; d) zmiany terminu wykonania zamówienia, w wyniku opóźnień związanych z okolicznościami , na które Zamawiający nie miał wpływu
Kod kryterium B
Kryt 1p 80
Kryt 2 Parametry techniczne
Kryt 2p 20
Adres strony internetowej siwz www.szpitalpraski.pl
Adres uzyskania siwz Szpital Praski p.w. Przemienienia Pańskiego Sp. z o.o. adres: 03-401 Warszawa, Al. Solidarności 67 Dział Zamówień Publicznych, bud. D, pok. 15
Data składania wniosków 22/04/2015
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Szpital Praski p.w. Przemienienia Pańskiego Sp. z o.o. adres: 03-401 Warszawa, Al. Solidarności 67 Dział Zamówień Publicznych, bud. D, pok. 12 - Sekretariat Zarządu
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Oswiadczenie potwierdzenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)