Wykonanie i wdrożenie nowego portalu internetowego Banku Gospodarstwa Krajowego

Data publikacji 2015-04-14
Data zakończenia 2015-04-28 11:00:00
Instytucja Bank Gospodarstwa Krajowego
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Pakiety oprogramowania do edycji stron WWW,
  • Usługi programowania oprogramowania aplikacyjnego,
  • Usługi w zakresie projektowania stron WWW,
  • Usługi hostingowe dla stron WWW

Szczegóły

Numer ogłoszenia 84526 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 722122245, 724130008, 724150002, 482240004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wdrożenie kompleksowej usługi nowego portalu internetowego BGK w podejściu SaaS (Software as a Service) zgodnie z wymaganiami wskazanymi w Załączniku nr 1 do SIWZ zatytułowanym Opis Przedmiotu Zamówienia

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Bank Gospodarstwa Krajowego
Ulica Al. Jerozolimskie 7
Nr domu 7
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 00-955
Województwo mazowieckie
Tel +48 22 599 80 48
Fax +48 22 596 59 05
Internet www.bgk.pl
Regon 00001731900000
E-mail m.sledzewska@bgk.com.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Podmiot prawa publicznego
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 53
Wadium Zamawiający przewiduje wniesienie wadium w wysokości 15 000,00 zł
Zaliczka Nie
Wiedza Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 3 kompleksowe usługi obejmujące: - zaprojektowanie graficzne i wdrożenie portalu informacyjnego, - wykonanie i dostarczenie zamawiającemu systemu zarządzania treścią stron Internetowych, - usługi doradcze związane przygotowaniem portalu internetowego obejmujące: analizę istniejących zasobów informacyjnych klienta, analizę potrzeb i wymagań klienta, opracowanie architektury treści serwisu i projektów funkcjonalnych, w tym jedną taką kompleksową usługę dla instytucji finansowej działającej w skali minimum ogólnokrajowej (banku, funduszu emerytalnego, funduszu kapitałowego), - hosting, każda z usług o wartości brutto nie mniejszej niż 400 000 zł brutto. Jeżeli rozliczenie następowało w walucie innej niż PLN, Wykonawca zobowiązany jest dokonać przeliczenia tej kwoty na PLN, przyjmując jako podstawę średni kurs danej waluty opublikowany przez NBP (wg tabeli A kursów średnich walut obcych) w dniu opublikowania ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej. Jeśli publikacja ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej nastąpi w dniu, kiedy NBP nie publikuje tabeli kursów średnich, należy przyjąć kurs z tabeli kursów średnich opublikowany w dniu najbliższym po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej
Zdolne Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje zespołem, który będzie zaangażowany w realizację zamówienia, w skład którego wchodzi co najmniej 5 osób, w tym co najmniej: 2.1) jedna osoba, która posiada przynajmniej 3-letnie doświadczenie w kierowaniu projektami obejmującymi wykonanie i wdrożenie portalu informacyjnego i nadzorowała wykonanie i wdrożenie przynajmniej jednego takiego projektu dla instytucji finansowej o zasięgu minimum ogólnopolskim (banku, funduszu emerytalnego, funduszu kapitałowego) 2.2) jedna osoba zajmującej się architekturą informacji, która wykonała przynajmniej jedną kompleksową usługę doradczą dla instytucji finansowej o zasięgu ogólnopolskim (banku, funduszu emerytalnego, funduszu kapitałowego) polegającą na analizie istniejących zasobów informacyjnych, analizie potrzeb i wymagań, przygotowaniu propozycji architektury treści serwisu i projektów funkcjonalnych. 2.3) jedna osoba, która posiada umiejętności i przynajmniej 3-letnie doświadczenie w projektowaniu grafiki stron Internetowych 2.4) dwie osoby, które posiadają umiejętności programistyczne konieczne przy wykonywaniu projektów stron internetowych i systemów zarządzania treścią i przynajmniej 3-letnie doświadczenie w tym zakresie. Zamawiający dopuszcza, że osoby wskazane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia mogą pełnić więcej niż jedną rolę zdefiniowaną przez Zamawiającego z zastrzeżeniem, że zespół nie będzie liczył mniej niż 3 osoby
Sytuacja Zamawiający uzna, że Wykonawca znajduje się w sytuacji finansowej gwarantującej realizację zamówienia, jeżeli wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w kwocie nie mniejszej niż 500.000,- PLN
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 9 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 12 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające Harmonogram realizacji przedmiotu umowy
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz warunki wprowadzania zmian zostały opisane w Istotnych Postanowieniach Umowy, stanowiących załącznik do SIWZ
Kod kryterium B
Kryt 1p 70
Kryt 2 Termin realizacji etapów I - III
Kryt 2p 30
Adres strony internetowej siwz www.bgk.pl
Adres uzyskania siwz Bank Gospodarstwa Krajowego, Biuro Zamówień Publicznych Al. Jerozolimskie 7, 00- 955 Warszawa
Data składania wniosków 28/04/2015
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Bank Gospodarstwa Krajowego, Biuro Zamówień Publicznych Al. Jerozolimskie 7, 00- 955 Warszawa KANCELARIA OGÓLNA
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)