Kompleksowe zorganizowanie konferencji podsumowującej projekt Uniwersytet Młodych Odkrywców

Data publikacji 2015-04-15
Data zakończenia 2015-04-24 12:00:00
Instytucja Gmina Mikołów
Miejscowość Mikołów
Województwo śląskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 52305 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 550000005, 601400001, 601720004, 302000001, 789822500, 798000002, 923312105
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Kompleksowe zorganizowanie konferencji podsumowującej projekt Uniwersytet Młodych Odkrywców.
W ramach przedmiotowego zadania należy:

1. Zapewnić usługę cateringową na max. 250 osób podczas konferencji podsumowującej projekt Uniwersytet Młodych Odkrywców.
2. Zapewnić przewóz uczestników konferencji podsumowującej projekt Uniwersytet Młodych Odkrywców.
3. Dostarczyć nowy sprzęt multimedialny - aparat cyfrowy, odtwarzacz mp4, słuchawki, tablet oraz gry edukacyjne stanowiący nagrody dla uczestników projektu Uniwersytet Młodych Odkrywców.
4. Wykonać projekt i druk oraz dostarczyć dyplomy dla uczestników projektu Uniwersytet Młodych Odkrywców.
5. Zapewnić usługę animatora - twistera, który skręci balony na zakończenie konferencji każdemu uczestnikowi. Balon - skręcone zwierzątko, lub inna rzecz - do wyboru co najmniej z 4 wzorów. Liczba animatorów - adekwatna do czasu przeznaczonego na czas konferencji i wykonanie co najmniej 250 balonów.

AD 1.
Wykonawca zapewni catering podczas konferencji dla max. 250 osób (poczęstunek gości przewidziany na zakończenie konferencji - przewidywany czas trwania konferencji: od godz. 11:00 do 14.00)

Zamówienie obejmuje:
- Zapewnienie usług cateringowych w miejscu, terminie i o godzinie wskazanej przez Zamawiającego
- Obsługę kelnerską (oddelegowanie odpowiedniej liczby osób, które przygotują catering, uzupełnią napoje i pożywienie oraz posprzątają w trakcie i po spotkaniu)
- Zastawę stołową ceramiczną i/lub szklaną, sztućce metalowe (filiżanki + talerzyki pod filiżanki, literatki, szklanki do soków, talerze deserowe, łyżeczki)
- Dekorację bufetu (obrusy bawełniane lub jednorazowe, materiały dekoracyjne do przykrycia bufetu, transport (dostawa i odbiór naczyń po cateringu)

W ramach obsługi cateringowej przewiduje się przygotowanie:
- napojów: kawa świeżo parzona z ekspresu/zaparzaczka, herbata (ekspresowa w torebkach), cukier, mleczko do kawy, cytryna, soki owocowe - min. 2 rodzaje, woda mineralna gazowana i niegazowana;
- lunchu w formie szwedzkiego stołu: gorące dania główne, tzw. jednogarnkowe do wyboru - 1 danie wegetariańskie (np. risotto z warzywami; leczo wegetariańskie z warzywami), 1 danie mięsne (np. gulasz/ zupa gulaszowa wieprzowa, wołowa; bogracz; leczo), kanapki koktajlowe w formie przystawek do wyboru (mix: chleb pszenny, razowy, masło, ser, szynka, salami, łosoś wędzony, jajko, warzywa i owoce - 3 kanapki/ osoba);
- bufet słodki - kruche ciasteczka - minimum 4 szt./osobę, ciasto - minimum 3 rodzaje - min. 2 kawałki/osobę
- zapewnienie i estetycznego nakrycia stołów (np. obrusy, serwety, kwiaty).

Całość powyższych elementów obsługi cateringowej powinna być gotowa na pół godziny przed
rozpoczęciem konferencji.

Przy określaniu kosztów usługi należy przyjąć następujące parytety:
- kawa- min. 1 filiżanka/ osoba, [kawa dla około 80 osób]
- herbata- min. 1 filiżanka/ osoba, [herbata dla około 80 osób]
- cukier- min. 2 łyżeczki/ osoba,
- cytryna- min. 0,5 plasterka/ osoba
- mleczko do kawy- min. 2 x 15g/ osoba
- woda mineralna- min. 200 ml/ osoba- woda mineralna gazowana/niegazowana w butelkach plastikowych
- soki owocowe- min. 200 ml/ osoba, zawartość soku z owoców min. 75%- [soki w kartonikach]
- danie wegetariańskie- min. 200g/ osoba,
- danie mięsne- min. 200g/ osoba,
- kanapka dekoracyjna- waga netto min. 45 g, 3 sztuki / osoba,
- kruche ciasteczka- min. 4 ciasteczka/ osoba,
-ciasto -minimum 2 kawałki na osobę, - szarlotka i sernik waga netto min. 100 g/osoba

Usługa cateringowa będzie odbywać się na terenie Gminy Mikołów w pomieszczeniu zamkniętym, które zapewni Zamawiający. Miejsce i adres: Miejski Dom Kultury w Mikołowie, Rynek 19, 43-190 Mikołów.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie wykorzystania całości zamówienia bez ponoszenia dodatkowych kosztów i kar umownych.

Termin realizacji zamówienia: 22.06.2015 r.

AD 2.
Wykonawca zapewni przewóz uczestników konferencji podsumowującej projekt Uniwersytet Młodych Odkrywców autokarem o liczbie miejsc siedzących łącznie max. 60. Uczestnicy powinni być na miejscu konferencji na 20 min. przed rozpoczęciem konferencji. W ramach zamówienia przewidziano:
1. Transport ze Szkoły Podstawowej nr 6 - liczba dzieci - maksymalnie 30 osób.
1. Transport ze Szkoły Podstawowej nr 7- liczba dzieci - maksymalnie 30 osób.
2. Transport ze Szkoły Podstawowej nr 8 - liczba dzieci - maksymalnie 30 osób.
3. Transport ze Szkoły Podstawowej nr 11 - liczba dzieci - maksymalnie 30 osób.
4. Transport ze Szkoły Podstawowej nr 12- liczba dzieci - maksymalnie 30 osób.
5. Transport ze Szkoły Podstawowej nr 4- liczba dzieci - maksymalnie 30 osób.

Transport obejmuje przyjazd po dzieci - transport do Domu Kultury w Mikołowie. Po zakończonej konferencji transport pod daną szkołę.
Adresy Szkół:
1. SP 4- ul. Katowicka 122, Mikołów.
2. SP 6- ul.Gliwicka 299, Mikołów.
3. SP 7- ul.Zamkowa 1, Mikołów - Mokre.
4. SP 8 -ul.Wolności 27, Mikołów - Paniowy.
5. SP 11 - ul.Skalna 10, Mikołów.
6. SP 12 - ul.Szkolna 1, Mikołów.

Termin realizacji zamówienia: 22.06.2015 r.
AD 3.
Wykonawca dostarczy nowy sprzęt multimedialny -
1. Aparat cyfrowy, stanowiący nagrody dla uczestników projektu Uniwersytet Młodych Odkrywców (ilość sztuk: 4).
Aparat cyfrowy o parametrach nie gorszych niż:
1) Rozdzielczość: min. 16 mln pikseli
2) Zoom optyczny: min. x 5
3) Zoom cyfrowy: min. x 4
4) Przekątna ekranu: min. 2,7 cala
5) Gwarancja: minimum 12 miesięcy

2. Tablet, stanowiący nagrody dla uczestników projektu Uniwersytet Młodych Odkrywców (ilość sztuk:4)
Tablet o parametrach nie gorszych niż:
1) Wydajność tabletu na podstawie testów Benchmark Quadrant ProTotal - minimum 5000
2) Pamięć wbudowana: minimum 4 GB
3) Ekran dotykowy (pojemnościowy), przekątna ekranu nie mniejszy niż 7 cali, o rozdzielczości min. 800 x 480 pikseli
4) Czytnik kart pamięci: microSD, SD, SDHC (do wyboru jeden z wymienionych)
5) Komunikacja bezprzewodowa: Wi-Fi 802.11b/g/n
6) Moduł GPS
7) Moduł Bluetooth
8) Czas pracy na baterii: minimum 5 godzin
9) System operacyjny
10) Wbudowana kamera: min. 2.0 Mpx
11) Waga: max. 800 g
12) Minimalna zawartość zestawu: tablet, etui zabezpieczające urządzenie przed zniszczeniem, ładowarka sieciowa, kabel USB
13) Gwarancja: minimum 12 miesięcy

3.Odtwarzacz mp 4, stanowiący nagrody dla uczestników projektu Uniwersytet Młodych Odkrywców (ilość sztuk: 4).
1) Ekran :kolorowy LCD
2) Przekątna ekranu [cal] :1.8
3) Rodzaj nośnika: min. 8GB
4) Format odtwarzanych plików : JPEG, MP3, WAV,WMA,AVI,MPEG
5) Dźwięk: wbudowany głośnik, wyjście słuchawkowe
6) Załączone wyposażenie: przedłużacz kabla USB, słuchawki stero
7) Menu - j.polski
8) Okres gwarancji - 12 miesiące

4. Gra edukacyjna stanowiąca nagrodę dla uczestników projektu Uniwersytet Młodych Odkrywców (ilość sztuk: 8)
Gra strategiczna polegająca na handlu nieruchomościami. Celem gry jest zebranie jak najwięcej pieniędzy i nieruchomości, doprowadzając jednocześnie przeciwników do bankructwa.

Gra planszowa składająca się z minimum:
1) 1 plansza
2) Min. 6 pionków
3) Banknoty
4) Domki oraz hotele
5) Kostki do gry

Termin realizacji zamówienia: do dnia 10.06.2015 r.
Miejsce dostawy: Urząd Miasta Mikołów, Rynek 16, 43-190 Mikołów.
Wykonawca dostarczy do wszystkich 20 rzeczy jednolite opakowanie (ozdobną torebkę w odpowiednim wymiarze do danego sprzętu, gry).


AD 4.
Wykonawca wykona projekt i druk oraz dostarczy 1000 sztuk imiennych dyplomów dla uczestników projektu Uniwersytet Młodych Odkrywców. Zamawiający zastrzega możliwość zwiększenia ilości dyplomów o max. 20 sztuk. Wydruk dyplomów w kolorze, w formie papierowej, format A4, arkusz gładki matt w gramaturze 250g/m2. Na dyplomach powinien znajdować się obowiązujący zestaw znaków graficznych: Narodowej Strategii Spójności oraz Unii Europejskiej (w kolejności tutaj podanej) oraz opis w postaci Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego a także hasło Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki: Człowiek - najlepsza inwestycja. Dodatkowo na dyplomie powinien widnieć tytuł oraz logo projektu tj. Uniwersytet Młodych Odkrywców. Dane niezbędne do wykonania zamówienia, tj. imię i nazwisko uczestnika, nazwa projektu, logotypy Zamawiający przekaże Wykonawcy, który zostanie wybrany do realizacji zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo określenia wielkości obszaru nadruku na dyplomach. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zaakceptowania powyższego wzoru przed dostarczeniem przedmiotu zamówienia. Wykonawca wykona projekt do akceptacji Zamawiającego do 7 dni od podpisania umowy.

Termin realizacji zamówienia: do dnia 10.06.2015 r.
Miejsce dostawy: Urząd Miasta Mikołów, Rynek 16, 43-190 Mikołów.
AD.5.

Wykonawca zapewni usługę animatora, który wykonana na zakończenie konferencji każdemu uczestnikowi- balon - skręcone zwierzątko, lub inna rzecz - do wyboru co najmniej z 4 wzorów. Liczba animatorów - adekwatna do czasu wykonania dla konferencji i wykonanie co najmniej 250 balonów.
Należy zapewnić sobie odpowiedni zapas balonów różnokolorowych min. 2 balony/osobę.


Termin realizacji zamówienia: 22.06.2015r

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Mikołów
Ulica Rynek 16
Nr domu 16
Miejscowość Mikołów
Kod Pocztowy 43-190
Województwo śląskie
Tel 32 3248500
Fax 32 3248400
Regon 27625763000000
E-mail sez@mikolow.eu
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 22/06/2015
Wadium Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: 800,00 zł (słownie: osiemset złotych 00/100) nie później niż do upływu terminu składania ofert, w formach o jakich mowa w art. 45 ust. 6 ustawy. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Urzędu Miasta: Mikołowski Bank Spółdzielczy w Mikołowie Nr 65 84360003 0000 0000 0071 0042 Pozostałe formy wadium, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt. 2-5 ustawy, należy złożyć w oryginale do depozytu w kasie Urzędu Miasta, pokój nr 1, w wysokości stanowiącej równowartość powyższej kwoty, nie później niż do upływu terminu składania ofert. Wadium w formie niepieniężnej musi zawierać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta do zapłaty kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, o ile zaistnieje którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 4a lub ust. 5 ustawy. W przypadku załączenia oryginału wadium w postaci niepieniężnej do oferty zamawiający uzna, że termin wniesienia wadium został dotrzymany. Zamawiający nie jest zobowiązany do udowodnienia, że nieskuteczność wezwania, o którym mowa w art. 26 ust. 3 cyt. ustawy, wynikła z przyczyn leżących lub nie leżących po stronie wykonawcy. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu uważa się wadium znajdujące się /zaksięgowane/ do upływu terminu składania ofert na rachunku Zamawiającego. W przypadku uchybienia temu terminowi zamawiający uzna, że wadium nie zostało skutecznie wniesione
Zaliczka Nie
Wiedza wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie min. 2 usług cateringowych dla min. 100 osób każda z usług. Przez usługi cateringowe zamawiający rozumie obsługę gastronomiczną przyjęć, imprez, bankietów i konferencji Obsługa serwuje posiłki, usuwa spowodowane przez uczestników zabrudzenia.
Zdolne dysponowanie min 3 osobami obsługującymi konferencję.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 Za główne usługi zamawiający uzna usługi cateringowe świadczone dla min. 100 osób z dowodami, że zostały wykonane należycie.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium B
Kryt 1p 90
Kryt 2 Ilość wykonanych usług cateringowych dla min. 100 osób każda wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert
Kryt 2p 10
Adres strony internetowej siwz www.bip.mikolow.eu
Adres uzyskania siwz Urząd Miasta Mikołowa Rynek 16, 43-190 Mikołów.
Data składania wniosków 24/04/2015
Godzina składania wniosków 12:00
Miejsce Urząd Miasta Mikołowa Rynek 16, 43-190 Mikołów, pokój nr 1
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe 1. Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki: Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.1 - Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. Poddziałanie 9.1.2. - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. 2. Opis kryteriów wyboru oferty oraz sposób oceny ofert: Kryteriami oceny ofert są: 2.1 Cena - 90 pkt 2.2 Ilość wykonanych usług cateringowych dla min. 100 osób każda wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie - 10 pkt Punktacja wg wzoru: CN/CO x 90 pkt + KO/KN x 10 pkt = ............... punktów * wyjaśnienia: CN - oferta z najniższą ceną CO - cena oferty badanej KO - Ilość wykonanych usług cateringowych dla min. 100 osób każda wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie (liczba usług) KN - oferta z największą ilością wykonanych usług cateringowych dla min. 100 osób każda wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie (liczba usług) Zamawiający zsumuje pozycje podane przez wykonawcę w wykazie wykonanych głównych usług, które posiadają dowody, że zostały wykonane należycie 3. Zamawiający wykluczy wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności gdy w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie. Oferta może uzyskać maksymalnie 100 pkt (90 pkt za cenę i 10 pkt za ilość wykonanych usług cateringowych). Ilość punktów zostanie wyliczona i zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)