Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Uniwersytet Szczeciński
|
Ulica |
al. Jana Pawła II 22A
|
Nr domu |
22A
|
Miejscowość |
Szczecin
|
Kod Pocztowy |
70-453
|
Województwo |
zachodniopomorskie
|
Tel |
91 444 1151
|
Fax |
91 444 1065
|
Internet |
www.univ.szczecin.pl
|
Regon |
00120877700000
|
E-mail |
czusk@univ.szczecin.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Uczelnia publiczna
|
Rodz zam |
D
|
Czy częsci |
Tak
|
Liczba częsci |
3
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Wadium |
1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości:
Zadanie 1 - 2 000,00 PLN
Zadanie 2 - wadium nie jest wymagane
Zadanie 3 - wadium nie jest wymagane
Wadium może być wniesione w :
pieniądzu,
poręczeniach bankowych lub SKOK, z tym, że poręczenie SKOK jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
gwarancjach ubezpieczeniowych lub bankowych,
poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 , 2000 r. z późniejszymi zmianami).
1.1. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, kwota oznaczona w punkcie 1 powinna zostać przelana na konto Zamawiającego:
w banku: Bank Pekao S.A II/O Szczecin
nr konta: 86 1240 3927 1111 0000 4099 0732,
a Wykonawca dołączy do oferty kserokopię polecenia przelewu.
2. Wadium będzie wniesione w momencie uznania rachunku Zamawiającego (realnego wpływu wadium na rachunek Zamawiającego przed terminem składania ofert).
2.1 W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężna, należy je złożyć w kasie Zamawiającego a kopię dokumentu umieścić w kopercie z ofertą.
Kasa mieści się w pokoju nr 128 w budynku administracyjnym US przy Papieża Jana Pawła II nr 31, 70-453 Szczecin i jest czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 10.30 - 13.30.
2.2 W przypadku konsorcjów, wnoszone wadium w formie innej niż pieniężna, musi być wystawione na wszystkich partnerów.
3. Termin wnoszenia wadium upływa wraz z upływem terminu składania ofert.
4. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, za wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a PZP.
5. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
6. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 4, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
8. Wykonawca traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego, jeżeli:
a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy,
c) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 PZP, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 PZP, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej,
d) Wykonawca nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy w przewidzianym terminie.
6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
zamawiający nie precyzuje warunku.
|
Wiedza |
Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy składający ofertę wykazali się, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należytym wykonaniem lub wykonywaniem:
a) Dla części 1 - co najmniej 2 podobnych dostaw gadżetów reklamowych o wartości minimum 60.000,00 PLN brutto każda.
b) Dla części 2 - zamawiający nie precyzuje warunku.
c) Dla części 3 - zamawiający nie precyzuje warunku.
Ocena wg formuły: spełnia/nie spełnia
|
Potencjał |
zamawiający nie precyzuje warunku.
|
Zdolne |
zamawiający nie precyzuje warunku.
|
Sytuacja |
zamawiający nie precyzuje warunku.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Inne dokumenty |
3.1 Formularz ofertowy - załącznik nr 1.
3.2 Formularz cen jednostkowych (dla części 1) - załącznik nr 3.
3.3 Dla części 1 - po jednej próbce ze znakowaniem za wyjątkiem torby upominkowej (bez próbki). Koszulki damskie należy dostarczyć w obu kolorach ze znakowaniem. Znakowanie powinno odpowiadać materiałom poglądowym załączonym w SIWZ. W przypadku bluzy męskiej i damskiej oraz torby konferencyjnej na ramię należy dostarczyć próbkę bez znakowania.
3.4. Dla części 3 i 4 - próbki bez znakowania.
UWAGA: Próbki stanowią podstawę oceny w kryterium jakość próbki tym samym nie podlegają uzupełnieniu. Oferta bez próbek, z próbkami niezgodnymi z opisem przedmiotu zamówienia albo z nieprawidłową ilością próbek podlegać będzie odrzuceniu.
3.5 Dowód wpłacenia / wniesienia wadium:
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
3. Zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga formy pisemnej w postaci aneksu, pod rygorem nieważności. Zmiany umowy dokonane z naruszeniem art. 144 ust. 1 są niedopuszczalne.
4. Zmiany zawartej umowy mogą nastąpić w następujących przypadkach:
1) gdy wystąpią przeszkody o obiektywnym charakterze (zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne i niemożliwe do zapobieżenia, a więc mieszczące się w zakresie pojęciowym tzw. siły wyższej) i inne zdarzenia, których przyczyny nie leżą po żadnej ze stron umowy. Strony mają prawo do skorygowania uzgodnionych zobowiązań i przesunięcia terminu realizacji maksymalnie o czas trwania siły wyższej. Strony zobowiązują się do natychmiastowego poinformowania się nawzajem o wystąpieniu ww. przeszkód;
2) gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia - zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności terminu realizacji zamówienia;
3) Możliwa jest zmiana polegająca na obniżeniu wynagrodzenia umownego z jednoczesnym utrzymaniem standardu wykonania zamówienia;
4) Konieczność wprowadzenia zmiany wynika ze zmiany przepisów prawa;
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
80
|
Kryt 2 |
Jakość próbki
|
Kryt 2p |
20
|
Adres strony internetowej siwz |
www.univ.szczecin.pl
|
Adres uzyskania siwz |
W siedzibie Zamawiającego w Sekcji Zamówień Publicznych, pok. nr 301, budynek administracji US, al. Papieża Jana Pawła II nr 31, Szczecin.
|
Data składania wniosków |
29/04/2015
|
Godzina składania wniosków |
11:30
|
Miejsce |
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w Sekcji Zamówień Publicznych, pok. nr 301, budynek administracji US, al. Papieża Jana Pawła II nr 31, Szczecin.
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
dot. cz. 2 - Umowa zawarta w ramach projektu Absolwenci fizyki i matematyki potrzebni gospodarce, umowa o dofinansowanie nr UDA-POKL.04.01.02-00-270/12-00.
|
Czy unieważnienie |
Nie
|