Dostawa artykułów biurowych i papieru do drukarek i kserokopiarek dla komórek organizacyjnych UMWL w Lublinie w 2015 r. z podziałem na części. [OP-IV.272.41.2015.AGP]

Data publikacji 2015-04-15
Data zakończenia 2015-04-23 11:00:00
Instytucja Województwo Lubelskie
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Papier ze znakiem wodnym,
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe,
  • Drobny sprzęt biurowy,
  • Papeteria i inne wyroby

Szczegóły

Numer ogłoszenia 84910 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301900007, 224200000, 301976301, 301976442, 301993003, 301993302
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych i papieru do drukarek
i kserokopiarek dla komórek organizacyjnych UMWL w Lublinie w 2015 r. z podziałem na części:
Część I - Dostawa artykułów biurowych.
Część II - Dostawa papieru do drukarek i kserokopiarek.
Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia zawierają Załączniki nr 1a i 1b do SIWZ
Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Równoważność polega na możliwości zaoferowania przedmiotu zamówienia o nie gorszych parametrach.

Opis

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1a do SIWZSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1b do SIWZ.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Województwo Lubelskie
Ulica ul. Spokojna 4
Nr domu 4
Miejscowość Lublin
Kod Pocztowy 20-074
Województwo lubelskie
Tel 81 44 16 636
Fax 81 44 06 308; 81 44 16 535
Internet www.lubelskie.pl
Regon 43101917000000
E-mail edyta.wisniewska@lubelskie.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 2
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 31/12/2015
Zaliczka Nie
Uprawnienie Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień
Wiedza Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku
Potencjał Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku
Zdolne Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku
Sytuacja Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizacje przedmiotu umowy. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie umowy. Konieczności zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezawinionych przez strony nie może spowodować zmiany ceny wynikającej z oferty, na podstawie której był dokonany wybór Wykonawcy. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku zaistnienia siły wyższej (powódź, pożar, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, przerwy w dostawie energii elektrycznej) mającej wpływ na realizację umowy. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie w przypadkach przewidzianych ustawą oraz postanowieniami niniejszej Specyfikacji istotnych warunków zamówienia, za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. Wzór umowy (Załącznik nr 3a i 3b do SIWZ) może zawierać dodatkowe przewidywane istotne zmiany.
Kod kryterium B
Kryt 1p 96
Kryt 2 Termin dostawy
Kryt 2p 4
Adres strony internetowej siwz http://www.umwl.bip.lubelskie.pl/index.php?id=85
Adres uzyskania siwz Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego w Lublinie, ul. Spokojna 4, 20-074 Lublin pokój 206 w budynku przy ul. Lubomelskiej 1-3, fax: 81 44 16 535, agnieszka.pawlowska@lubelskie.pl
Data składania wniosków 23/04/2015
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego w Lublinie, ul. Spokojna 4, 20-074 Lublin I piętro, pokój 128 - KANCELARIA OGÓLNA w budynku przy ul. Lubomelskiej 1- 3
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Przedmiot zamówieniajest finansowany w następujący sposób: dla Departamentu Europejskiego Funduszu Społecznego - zamówienie jest współfinansowane w 85% ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Priorytet X Pomoc Techniczna Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz w 15% z budżetu Województwa Lubelskiego; dla Departamentu Organizacyjno-Prawnego - zamówienie jest finansowane z budżetu Województwa Lubelskiego; dla Departamentu Koordynacji Projektu Europejskich - zamówienie jest współfinansowane ze środków Pomocy Technicznej PROW 2007-2013 (schemat I); dla Departamentu Finansów-Oddziału Funduszy Unijnych ds. EFRR. Wydatek będzie finansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Pomocy Technicznej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013, Wsparcie Wdrażania RPO w 2015 r.; dla Departamentu Polityki Regionalnej - zamówienie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz Budżetu Państwa w ramach Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna na lata 2014-2020; dla Departamentu Kultury, Edukacji i Sportu w ramach projektu lubelski program pomocy stypendialnej dla uczniów szczególnie uzdolnionych 2013-2015, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, IX Priorytet Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałania 9.1.3 Pomoc stypendialna dla uczniów szczególnie uzdolnionych w ramach projektu nr POKL.09.01.03-06-001/13 - zamówienie jest współfinansowane w 85% ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w 13,5% z Budżetu Państwa oraz w 1,5% z budżet Województwa Lubelskiego; dla Departamentu Zarządzania Regionalnym Programem Operacyjnym - zamówienie będzie finansowane ze środków EFRR w ramach Pomocy Technicznej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007 - 2013. Przed podpisaniem umowy (dla części I-II postępowania), Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, przedstawi szczegółową kalkulację ceny uwzględniającą kwotę netto i brutto oraz kwotę podatku VAT (wartość brutto musi być identyczna z wartością podaną na formularzu ofertowym). Przed podpisaniem umowy (dla części I-II postępowania) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, przedstawi Zamawiającemu informację o cenach jednostkowych brutto za poszczególny asortyment wymieniony w opisie przedmiotu zamówienia (załączniki nr 1a i 1b do SIWZ). Wartość brutto za cały przedmiot zamówienia musi być identyczna z wartością podaną na formularzu ofertowym.
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)