Biuletyn |
1
|
Nazwa |
Wojewoda Podlaski
|
Ulica |
ul. Mickiewicza 3
|
Nr domu |
3
|
Miejscowość |
Białystok
|
Kod Pocztowy |
15-213
|
Województwo |
podlaskie
|
Tel |
85 7439387
|
Fax |
85 7439254
|
Internet |
www.bialystok.uw.gov.pl
|
Regon |
00051421300000
|
E-mail |
mpajkert@bialystok.uw.gov.pl
|
Obowiązkowa |
Tak
|
Dotyczy |
1
|
Rodzaj zamówienia |
Administracja rządowa terenowa
|
Rodz zam |
B
|
Czy częsci |
Nie
|
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej |
Nie
|
Czy dialog |
Nie
|
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
Nie
|
Czas |
D
|
Data zakończenia |
31/07/2015
|
Wadium |
1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium.
2. Kwota wadium: 3 000,00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych).
3. Termin złożenia wadium: przed upływem terminu składania ofert.
4. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy.
5. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu należy dokonać tego przelewem na rachunek bankowy Wydziału Finansów i Budżetu Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Białymstoku Nr 83 1010 1049 0000 3913 9120 0000, z dopiskiem: Zaprojektowanie i budowa masztu w Białymstoku w ramach Projektu CU2.
6. Wadium wnoszone w pieniądzu musi wpłynąć na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
7. Wadium wnoszone w innej formie, niż w pieniądzu musi zostać złożone w sekretariacie Biura Organizacji i Kadr Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego w Białymstoku w zamkniętej kopercie opisanej tak, jak oferta, z dopiskiem WADIUM i być ważne przez cały okres związania ofertą.
8 . W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej w ich treści winien znajdować się zapis o tym, że jest ona nieodwołalna, bezwarunkowa i płatna na pierwsze żądanie Zamawiającego. Zapłata musi nastąpić niezależnie od ewentualnych zastrzeżeń Wykonawcy.
|
Zaliczka |
Nie
|
Uprawnienie |
Zamawiający nie uszczegóławia tego warunku.
|
Wiedza |
Wykonawcy wykonali:
b.1. co najmniej jedno zamówienie polegające na wykonaniu dokumentacji projektowej na potrzeby uzyskania pozwolenia na budowę, w związku z realizacją inwestycji obejmującej budowę masztu o wysokości minimum 40m n.p.t. z odciągami, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,
b.2. co najmniej jedną robotę budowlaną o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 PLN brutto (dwadzieścia tysięcy złotych brutto), polegającą na wybudowaniu oraz przeprowadzeniu rozruchu i oddaniu do użytkowania obiektu budowlanego tj.:
- masztu antenowego lub
- masztu reklamowego lub
- stalowego komina wolnostojącego, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,
b.3. co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na wykonaniu przyłącza elektrycznego do obiektu budowlanego, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
Zamawiający dopuszcza wykonanie usług i robót, o których mowa w pkt b.1. - b.3. w ramach jednej umowy lub w osobnych umowach (zamówieniach).
|
Potencjał |
Zamawiający nie uszczegóławia tego warunku.
|
Zdolne |
Wykonawcy dysponują lub będą dysponować zespołem składającym się z osób posiadających poniżej opisane doświadczenie i kwalifikacje w ramach poniżej opisanych funkcji:
c.1. Kierowania robotami budowlanymi - osoba posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.
c.2. Projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - osoba posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.
c.3. Projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - osoba posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji o których mowa w pkt c.1. - c.3. przez tę samą osobę.
|
Sytuacja |
Zamawiający nie uszczegóławia tego warunku.
|
Oswiadczenie potwierdzenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia opis 3 |
a) co najmniej jedną robotę budowlaną o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 PLN brutto (dwadzieścia tysięcy złotych brutto), polegającą na wybudowaniu oraz przeprowadzeniu rozruchu i oddaniu do użytkowania obiektu budowlanego tj.:
- masztu antenowego lub
- masztu reklamowego lub
- stalowego komina wolnostojącego, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,
b) co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na wykonaniu przyłącza elektrycznego do obiektu budowlanego, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie
|
Oswiadczenie potwierdzenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 5 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 |
-co najmniej jedno zamówienie polegające na wykonaniu dokumentacji projektowej na potrzeby uzyskania pozwolenia na budowę, w związku z realizacją inwestycji obejmującej budowę masztu o wysokości minimum 40m n.p.t. z odciągami, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,
|
Oswiadczenie potwierdzenia 9 |
Tak
|
Oswiadczenie potwierdzenia 10 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 1 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 2 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 3 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 4 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 5 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 6 |
Tak
|
Oswiadczenia wykluczenia 7 |
Tak
|
Dok grup kap 1 |
Tak
|
Dokument podmiotów |
Tak
|
Dok podm zag 4 |
Tak
|
Dok podm zag 5 |
Tak
|
Niepełnosprawne |
Nie
|
Kod trybu zamówienia |
PN
|
Czy zmiana umowy |
Tak
|
Zmiana umowy |
Zamawiający przewiduje możliwość istotnej zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, na następujących warunkach:
1) Dopuszcza się zmiany dotyczące:
a) terminu, sposobu wykonywania Umowy, zmniejszenia zakresu Umowy - w przypadku gdy:
i. zmiana ma na celu usprawnienie realizacji Umowy lub jest następstwem zmiany warunków organizacyjnych po stronie Zamawiającego
ii. konieczności zmiany sposobu wykonania Umowy w celu jej prawidłowego wykonania i osiągnięcia celu Projektu,
iii. okoliczności niezależnych od Wykonawcy, mających wpływ na termin realizacji Umowy, w szczególności wstrzymania finansowania Projektu, wstrzymania realizacji Umowy przez Zamawiającego lub braku możliwości prowadzenia robót budowlanych w danej lokalizacji,
iv. konieczności wynikającej ze zmian wniosku, na podstawie którego Projekt jest realizowany,
v. koniecznej modyfikacji przedmiotu Umowy w celu dostosowania go do zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w przypadku gdy zmiany te nie były znane w momencie publikacji ogłoszenia o zamówieniu,
vi. koniecznej modyfikacji parametrów technicznych przedmiotu Umowy w związku z postępem technicznym jak również modernizacją przyjętych standardów, procedur lub norm - przy zachowaniu wymagań funkcjonalnych określonych w OPZ i PFU,
vii. konieczności zmian w zakresie rozwiązań przewidzianych w OPZ i PFU w sytuacji gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem Przedmiotu Umowy,
viii. przyczyn niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy mających wpływ na wykonywanie przedmiotu Umowy np. zmiany wytycznych oraz innych dokumentów programowych, stanowisk Instytucji Zarządzającej lub innych regulacji określających zasady realizacji Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego,
ix. siły wyższej;
b) sposobu wykonywania Umowy, jednak bez możliwości zmiany terminu, w przypadku wprowadzenia lub zmiany podwykonawców, którym wykonawca powierza wykonanie części zamówienia;
c) wynagrodzenia Wykonawcy - w zakresie wykazanym przez zainteresowaną Stronę w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT)- zmiana nie może prowadzić do wzrostu wynagrodzenia netto; wzrost wynagrodzenia brutto jest dopuszczalny tylko w przypadku możliwości pokrycia wynikających stąd kosztów w ramach Projektu;
d) wynagrodzenia Wykonawcy poprzez jego zmniejszenie - w przypadku dokonania zmiany Umowy polegającej na zmniejszeniu jej zakresu;
2) Nie stanowi zmiany Umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych w szczególności:
a) zmiana danych teleadresowych,
b) zmiana osób upoważnionych do reprezentowania Zamawiającego lub Wykonawcy oraz osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia innych niż osoby wskazane w wykazie osób załączonym do oferty Wykonawcy złożonej w postępowaniu wskazanym w preambule Umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do Umowy,
c) zmiana innych danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego),
d) zmiany w zakresie nieobjętym treścią oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy;
3) Zgłoszenie konieczności zmian przez Stronę następuje w postaci pisemnego wniosku wraz z uzasadnieniem;
4) Dokonanie zmian Umowy w trybie określonym w niniejszej części Umowy wymaga zgody Zamawiającego. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o dokonanie tych zmian.
|
Kod kryterium |
B
|
Kryt 1p |
90
|
Kryt 2 |
Okres gwarancji jakości
|
Kryt 2p |
10
|
Adres strony internetowej siwz |
www.bialystok.uw.gov.pl
|
Adres uzyskania siwz |
Oddział ds.
Zamówień Publicznych Biura Organizacji i Kadr Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego w Białymstoku,
ul.Mickiewicza 3, 15-213 Białystok, pokój nr 50.
|
Data składania wniosków |
30/04/2015
|
Godzina składania wniosków |
10:00
|
Miejsce |
sekretariat Biura Organizacji i Kadr Podlaskiego Urzędu
Wojewódzkiego w Białymstoku, ul. Mickiewicza 3, 15-213 Białystok, pokój nr 49 (parter).
|
Termin |
Obowiązuje termin
|
Termin związania ofertą |
30
|
Informacje dodatkowe |
Pani Joanna Pietrzak - starszy inspektor wojewódzki w Oddziale ds. Zamówień Publicznych Biura Organizacji i Kadr Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego w Białymstoku, ul. Mickiewicza 3, pokój nr 50, tel. 85 74 39 293, faks: 85 74 39 254, w godz. 9.00 - 15.00, e-mail: jpietrzak@bialystok.uw.gov.pl
Zamówienie realizowane w ramach Projektu Wdrażanie elektronicznych usług dla ludności województwa podlaskiego - część II, administracja rządowa realizowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2007 - 2013
|
Czy unieważnienie |
Tak
|
Dok podm zag 2 |
Tak
|
Dok podm zag 3 |
Tak
|