BZP.271.23.2015 dostawa i montaż sprzętu sieciowego oraz świadczenie usług dostępu do Internetu na terenie Gminy Miasto Zakopane w ramach realizacji projektu www.okno na świat 2 - eInclusion w Gminie Miasta Zakopane.

Data publikacji 2015-04-16
Data zakończenia 2015-04-27 12:00:00
Instytucja Gmina Miasta Zakopane
Miejscowość Zakopane
Województwo małopolskie
Branża
  • Urządzenia sieciowe,
  • Usługi internetowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 53051 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 724000004, 324200003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż sprzętu sieciowego oraz świadczenie usług dostępu do Internetu na terenie Gminy Miasto Zakopane na potrzeby beneficjentów ostatecznych w ramach realizacji projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka Priorytet: VIII. Społeczeństwo informacyjne zwiększanie innowacyjności gospodarki Działanie 8.3. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu eInclusion realizowane jest na podstawie umowy zawartej z Władzą Wdrażającą Programy Europejskie nr POIG.08.03.00 12 524 12 00 z dnia 04 lipca 2014 roku.

Przedmiot zamówienia obejmuje

ETAP A
1.Dostawa, instalacja i konfiguracja urządzeń zapewniających dostęp do Internetu w 60 gospodarstwach domowych na terenie Gminy Miasto Zakopane w tym umożliwiających odbiór internetu w 44 komputerach stacjonarnych oraz metodą bezprzewodową w 16 komputerach przenośnych routery (internet Wi Fi).
L.p.Adres zamieszkania
1.ul.Asnyka, Zne
2.ul.Bachledy, Zne
3.ul.Chałubińskiego, Zne
4.ul.Chłabówka, Zne
5.ul Chramcówki, Zne
6.ul.Ciągłówka, Zne
7.ul.Cyrhla, Zne
8.ul.Dr. Do Wantuli, Zne
9.ul.Droga na Bystre, Zne
10.ul.Galicowka, Zne
11.ul.Harenda, Zne
12.ul.Jagiellońska, Zne
13.ul.Jaszczurówka, Zne
14.ul Kamieniec, Zne
15.ul.Kasprowicza, Zne
16.ul.Kasprusie, Zne
17.ul.Krupówki, Zne
18.ul Krzeptówki, Zne
19.ul.Kuźnice, Zne
20.ul.Łukaszówki, Zne
21.ul.Małaszyńskiego , Z-ne
22.ul.Małe Żywczańskie, Z-ne
23.ul.Mrowce, Zne
24.ul.Nowotarska, Zne
25.ul.Olcza Wlkosze, Zne
26.ul.Piaseckiego, Zne
27.ul.Pod Lipkami, Zne
28.ul Regle, Zne
29.ul Sienkiewicza, Zne
30.ul.Skibówki, Zne
31.ul Słoneczna, Zne
32.ul.Spyrkówka, Zne
33.ul Walkosze, Zne
34.ul.Zwijacza, Zne
35.ul.Choćkowskie, Zne
36.ul.Klusie, Zne
37.ul.Makuszyńskiego, Zne
38.ul.Piłsudskiego, Zne
39.ul.Szymony, Zne
Dokładne dane adresowe montowanych 60 urządzeń dostępowych zostaną wskazane przez Zamawiającego w załączniku do umowy na montaż i świadczenie usług dostępu do Internetu.

2.Dostawa, instalacja i konfiguracja urządzeń zapewniających dostęp do Internetu
w 2 jednostkach podległych Gminie Miasto Zakopane Gimnazjum nr 2 ( ul. Sienkiewicza 27) i Gimnazjum nr 3 ( ul. Janosówka 15a) montaż routerów umożliwiających przesył sygnału internetowego na terenie każdego
z gimnazjum (internet Wi Fi).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do niniejszej siwz.
ETAP B
1.Świadczenie usługi dostępu do Internetu u beneficjentów oraz zapewnienie wsparcia technicznego Beneficjentów i usługi serwisowania.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do niniejszej siwz.
Gwarancja dla dostarczone urządzenia do odbioru internetu 24 miesiące
Wymagania zamawiającego związane z przedmiotem zamówienia
1.Wykonawca zobowiązany jest do zainstalowania wymaganego oprogramowania, uruchomienia sprzętu.
2.Wykonawca jest zobowiązany, po wykonaniu przedmiotu zamówienia, do przekazania Zamawiającemu kompletu oprogramowania i sterowników do odbioru internetu licencji dla wymaganego oprogramowania, a także niezbędnych do instalacji oprogramowania i jego legalnego użytkowania kluczy sprzętowych, numerów seryjnych, kodów aktywacyjnych i innych o ile występują.
3.Zamawiający wymaga, aby dostarczony sprzęt nadawczo odbiorczy był fabrycznie nowy nie może nosić znamion użycia, musi być sprawny i posiadać wyposażenie niezbędne do funkcjonalnego działania oraz musi spełniać normy energooszczędności.
4.Wykonawca po uzgodnieniu terminów z beneficjentami ostatecznymi projektu we własnym zakresie dokona rozpakowania, instalacji, konfiguracji sprzętu umożliwiającego odbiór internetu i skonfiguruje go z 16 szt. komp. przenośnymi, 44 komputerami stacjonarnymi oraz zamontuje urządzenia do internetu w 2 Gimnazjach na terenie Gminy Miasto Zakopane tak aby były one gotowe do pracy i nie była konieczna ingerencja Zamawiającego. Listę adresów beneficjentów oraz dane kontaktowe Zamawiający przekaże w dniu zawarcia umowy.
5.Koszty opłat ponosi wykonawca i są one wliczone w cenę ogólną. Wszystkie programy wymagające aktywizacji winny być aktywowane najpóźniej w momencie uruchomienia internetu.
6.Sprzęt nadawczo odbiorczy musi posiadać numery seryjne, które zostaną w trakcie montażu przypisane konkretnemu użytkownikowi końcowemu Beneficjentowi Ostatecznemu. Wykonawca wraz ze sprzętem dostarczy listę numerów seryjnych dostarczonych urządzeń w wersji papierowej i elektronicznej (xls) na CD lub Pendrive, w podziale min. Na komputer stacjonarny , komputer przenośny
7.Wymagania ogólne dla wszystkich urządzeń informatycznych
a) Wszystkie oferowane urządzenia muszą być fabrycznie nowe.
b) Wszystkie oferowane urządzenia muszą być wyprodukowane zgodnie z obowiązującymi normami jakości
c) Urządzenia muszą być dostarczone Zamawiającemu w oryginalnych opakowaniach fabrycznych.
d) Do każdego urządzenia musi być dostarczony komplet standardowej dokumentacji w formie papierowej lub elektronicznej.
e) Wszystkie urządzenia mają zostać dostarczone z niezbędnym okablowanie zasilającym i transmisyjnym.
Zamawiający informuje, że wszystkie nazwy ujęte w SIWZ i jej załącznikach są nazwami przykładowymi pozwalającymi wykonawcy zastosowanie równoważnych lub zamiennych klas, typów, firm z zastrzeżeniem, że sprzęt równoważny nie może być o gorszych parametrach technicznych. Do oferty należy załączyć dokumenty określające parametry techniczne elementów zastosowanych jako równoważne. Zastosowane elementy jako równoważne muszą posiadać certyfikaty bezpieczeństwa. Równoważność oznacza, że przedmiot zamówienia, zaoferowany przez Wykonawcę, posiada wszystkie cechy techniczne i jakościowe przedmiotu określonego przez Zamawiającego a różni się od niego znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Jako równoważne Zamawiający uzna produkty których jakość jest zgodna z wymaganiami normowymi, atestami, świadectwami; dopuszczenia produktów opisanych przez Zamawiającego; o takim samym przeznaczeniu; tożsame tematycznie które nie obniżą określonych w opisie przedmiotu zamówienia standardów które mają wymiary liczbę elementów wskazane przez Zamawiającego. Wykazanie równoważności zaoferowanego produktu (w tym m.in. proponowane materiały, urządzenia) leży po stronie oferenta, który jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego składowe zamówienia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w SWZ. W takim przypadku należy załączyć do oferty opis tych materiałów i urządzeń aby odpowiadały one wymaganiom postawionym w SIWZ.
Zamawiający informuje, że źródłem współfinansowania zamówienia jest Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, 8. Oś Priorytetowa: Społeczeństwo informacyjne zwiększanie innowacyjności gospodarki, Działanie 8.3 Przeciwdziałanie

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina Miasta Zakopane
Ulica ul. T. Kościuszki 13
Nr domu 13
Miejscowość Zakopane
Kod Pocztowy 34-500
Województwo małopolskie
Tel 018 2020448
Fax 018 2020448
Internet www.zakopane.eu
Regon 00065494800000
E-mail przetargi@um.zakopane.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 30/11/2015
Wadium Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty
Wiedza Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania oferta, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał lub wykonuje co najmniej 2 usługi każda obejmująca instalacje Internetu dla minimum 30 gospodarstw domowych- potwierdzone dowodami ,ze wykazane usługi zostały lub są wykonywane należycie. Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonana w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty
Potencjał Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty
Zdolne Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty
Sytuacja Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty I.Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty wykaz (należy wypełnić załącznik nr 10A do siwz) urządzeń jakie wykonawca zamierza zainstalować dla 60 użytkowników końcowych ( gospodarstw domowych) z podaniem: 1)rodzaju zastosowanego połączenia z Internetem( np. Wi Fi, LTE, światłowód itp.) 2)nazwę ( producenta) i model oraz ilość sztuk urządzenia II.Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty wykaz (należy wypełnić załącznik nr 10B do siwz) urządzeń jakie wykonawca zamierza zainstalować w dwóch placówkach oświatowych z podaniem: 1)rodzaju zastosowanego połączenia z Internetem( np.: Wi Fi, LTE, światłowód itp.) 2)nazwę ( producenta) i model oraz ilość sztuk urządzenia
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy W oparciu o art. 144 ust. 1 ustawy zamawiający informuje, że przewiduje możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach: 1)zmiana terminu realizacji zamówienia oraz terminów wynikających z harmonogramu będzie możliwa w przypadku: a)zmiany przepisów powodujących konieczność uzyskania dokumentów, które te przepisy narzucają, w takim przypadku termin realizacji umowy zostanie wydłużony o czas niezbędny potrzebny do uzyskania tych dokumentów, b)zaistnieje przerwa w realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, w szczególności działania siły wyższej, wywołane przez czynniki zewnętrzne, które uniemożliwiłyby terminowe wykonanie zobowiązań. Strony zobowiązuję się do ustalenia odpowiednio zmienionego terminu wykonania przedmiotu zamówienia o okres odpowiadający okresowi zaistniałej przerwy c)zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: braku możliwości zapewnienia sprzętu komputerowego u beneficjentów do których konieczne jest podłączenie urządzeń do odbioru internetu, zdolnościami płatniczymi; warunki organizacyjne; okoliczności, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy w takiej sytuacji termin realizacji umowy zostanie wydłużony, o czas na który w w okoliczności wstrzymały realizację umowy. 2)zmiana sposobu spełnienia świadczenia (rozwiązania zamienne) będzie możliwa w przypadku: a)konieczności zmiany sprzętu, urządzeń, w sytuacji gdy wykorzystanie sprzętu, urządzeń, wskazanych w dokumentacji lub ofercie stanie się niemożliwe z powodu zaprzestania produkcji, wycofania z rynku lub zastąpienia innymi; powyższa zmiana umowy jest dopuszczalna pod warunkiem zmiany na materiały, urządzenia i sprzęt, posiadające co najmniej takie parametry jakościowe i cechy użytkowe, jak te, które stanowiły podstawę wyboru oferty pod warunkiem niezwiększania ceny. b)zmian legislacyjnych przepisów aktów prawnych normujących wykonanie przedmiotu zamówienia, w takim przypadku sposób spełnienia świadczenia zostanie zmieniony na zgodny z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. c)gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym, a inną niż Wykonawca stroną, w szczególności Władzą Wdrażającą, a także innymi instytucjami, które na podstawie przepisów prawa mogą wpływać na realizację zamówienia; d)gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka lub wytycznych i zaleceń Władzy Wdrażającej; e)w zakresie lokalizacji świadczenia usługi w przypadku zmiany lub przeprowadzki Beneficjenta ostatecznego projektu w ramach granic administracyjnych gminy. 3)zmiana wartości umowy brutto będzie możliwa w przypadku: a)ustawowej zmiany stawki podatku VAT, w takiej sytuacji wartość umowy brutto zostanie zmieniona na wyliczoną w oparciu o aktualne przepisy dotyczące naliczania podatku VAT, Wszystkie zmiany umowy dokonywane będą w formie pisemnej i muszą być podpisane przez upoważnionych przedstawicieli obu stron.
Kod kryterium B
Kryt 1p 80
Kryt 2 Termin realizacji zamówienia dla Etapu A
Kryt 2p 20
Adres strony internetowej siwz www.zakopane.eu pod linkiem Zamówienia publiczne postępowania poniżej wartości art.11.8
Adres uzyskania siwz Wydział Rozwoju Lokalnego i Współpracy Europejskiej Urząd Miasta Zakopane ul. Kościuszki 13 34-500 Zakopane
Data składania wniosków 27/04/2015
Godzina składania wniosków 12:00
Miejsce Biuro ds zamówień publicznych pok.8 Urząd Miasta Zakopane ul. Kościuszki 13 34-500 Zakopane
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe www.okno na świat 2 - eInclusion w Gminie Miasto Zakopane projekt współfinansowany z ze środków Unii Europejskiej Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach PROGRAMU OPERACYJNEGO INNOWACYJNA GOSPODARKA 2007-2013Priorytet 8 - Społeczeństwo informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospodarki Działanie 8.3. - Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion Wymagany termin wykonania zamówienia: przewidywany termin rozpoczęcia: od podpisania umowy tj; ETAP A 1. w zakresie dostawy, instalacji i konfiguracja urządzeń zapewniających dostęp do Internetu. - 20 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy. ETAP B 2. w zakresie świadczenia usługi dostępu do Internetu u beneficjentów oraz zapewnienie wsparcia technicznego Beneficjentów i usługi serwisowania - w okresie 20 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy do dnia 30 listopada 2015 roku. Przez wymagany termin realizacji należy rozumieć, iż: 1. Wykonawca jest zobowiązany do realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie dostawy, instalacji i konfiguracja urządzeń zapewniających dostęp do Internetu, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego - teren Gminy Miasto Zakopane 20 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy. 2. Wykonawca jest zobowiązany do realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie świadczenia usługi dostępu do Internetu u beneficjentów oraz zapewnienie wsparcia technicznego Beneficjentów i usługi serwisowania - w okresie 20 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy do dnia 30 listopada 2015 roku. Zapłata za każdy okres świadczenia dostępu do internetu następować będzie po zakończeniu każdego miesiąca dostawy internetu i opieki technicznej (tj. zapłata za miesiąc lipiec nastąpi w miesiącu sierpniu 14 dni od dnia dostarczenia Zamawiającemu Faktury. Opłata za usługi technicznej to opłata zryczałtowana i nie podlega zwiększeniu) 3. Wykonawca jest zobowiązany do realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie gwarancji w terminie 24 miesięcy od dnia końcowego odbioru przedmiotu umowy dla Etapu A.
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)