Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych. Dostawa sprzętu ICT, audiowizualnego, tablic interaktywnych z oprogramowaniem, kserokopiarek - zakup i montaż wraz z instalacją

Data publikacji 2015-04-16
Data zakończenia 2015-04-23 09:00:00
Instytucja Zespół Administracyjny Szkół w Sernikach
Miejscowość Serniki
Województwo lubelskie
Branża
  • Różny sprzęt komputerowy,
  • Pakiety oprogramowania edukacyjnego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 86248 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 481900006, 302360002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są dostawy i usługi składające się na projekt systemowy Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych realizowany przez Zespół Administracyjny Szkół w Sernikach w imieniu Gminy Serniki w ramach współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX, Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej. Dostawa sprzętu ICT, audiowizualnego, tablic interaktywnych z oprogramowaniem, kserokopiarek - zakup i montaż wraz z instalacją Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 9 (Specyfikacja techniczna sprzętu)

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Zespół Administracyjny Szkół w Sernikach
Ulica Serniki 1A
Nr domu 1A
Miejscowość Serniki
Kod Pocztowy 21-107
Województwo lubelskie
Tel 81 85 55 638
Internet www.zasserniki.bip.lubelskie.pl, www.ugserniki.bip.lubelskie.pl
Regon 43065541000000
E-mail zas.serniki@wp.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 30
Wadium Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 1500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100 ) przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zespołu Administracyjnego Szkół w Sernikach w Powiatowym Banku spółdzielczym z siedzibą w Lubartowie, Filia Serniki - Nr rachunku 56 8707 0006 0000 1114 2000 0001 z dopiskiem Wadium w postępowaniu na Modernizację oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych Dostawa sprzętu ICT, audiowizualnego, tablic interaktywnych z oprogramowaniem, kserokopiarek - zakup i montaż wraz z instalacją. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczeń powinny być one bezwarunkowe, nieodwołalne i płatne w ciągu 14 dni na pierwsze, pisemne żądanie Zamawiającego, wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winny zawierać następujące elementy: nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie siedziby; określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem; kwotę gwarancji/poręczenia; zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji (poręczenia) w ciągu 14 dni na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca którego wybrano: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw nie udowodniając, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. Wadium uważa się za wniesione w terminie, jeżeli kwota wadium znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wniesienia wadium w formie, o której mowa w art. 45 ust. 6 pkt od 2) do 5) ustawy do oferty należy dołączyć dokument w formie oryginału. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowaną formą wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. Warunki zwrotu i utraty wadium są określone w art. 46 ustawy p.z.p. Zamawiający w oparciu o art. 46 ust. 4a ustawy może zatrzymać wadium wykonawcy, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zamawiający w oparciu o art. 46 ust. 5 ustawy, zatrzyma wadium, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwie z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu oceny spełniania warunku.
Wiedza Warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i zakresem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości co najmniej 45 000,00 zł (słownie: czterdzieści pięć tysięcy złotych).
Potencjał W zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym zamawiający nie precyzuje opisu sposobu spełniania warunku.
Zdolne W zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zamawiający nie precyzuje opisu sposobu spełniania warunku.
Sytuacja Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu oceny spełniania warunku.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy w przypadku: a) zmiana lub wprowadzenie podwykonawcy, b) konieczność zmiany terminu wykonania umowy z uwagi na dodatkowe obowiązki związane z wykonywanym przedmiotem zamówienia nałożone na Wykonawcę, a wynikające ze zmienionych w trakcie wykonywania umowy przepisów ustaw, rozporządzeń lub wytycznych, c) aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp technologiczny (np. wycofanie z obrotu urządzeń lub materiałów, pojawienie się na rynku urządzeń o lepszych parametrach niż wskazane w siwz i ofercie), jednak zmiana nie może spowodować zmiany ceny wynikającej z oferty, na podstawie której był dokonany wybór Wykonawcy. Zmiany te nie wpłyną na termin wykonania prac i nie spowodują zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, d) zmiany stawki podatku VAT, e) zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi lub okolicznościowymi, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy - zmianie może ulec termin realizacji umowy, f) gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia
Kod kryterium B
Kryt 1p 99
Kryt 2 Termin płatności faktury
Kryt 2p 1
Adres strony internetowej siwz www.zasserniki.bip.lubelskie.pl, www.ugserniki.bip.lubelskie.pl
Adres uzyskania siwz Zespół Administracyjny Szkół w Sernikach, Serniki 1A, 21-107 Serniki, pok. nr 18, II piętro (budynek Urzędu Gminy)
Data składania wniosków 23/04/2015
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce Zespół Administracyjny Szkół w Sernikach, Serniki 1A, 21-107 Serniki, pok. nr 18, II piętro (budynek Urzędu Gminy)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Zamówienie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)