Dostawa sprzętu wystawienniczego: systemu do podwieszania eksponatów wraz z montażem oraz postumentów ekspozycyjnych do Pawilonu Czterech Kopuł przy ul. Wystawowej 1 we Wrocławiu, realizowana w ramach Projektu pn. Rewaloryzacja i przebudowa budynku Pawilonu Czterech Kopuł na cele wystawiennicze Muzeum Narodowego we Wrocławiu, dofinansowanego ze środków Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko.

Data publikacji 2015-04-16
Data zakończenia 2015-04-27 10:00:00
Instytucja Muzeum Narodowe we Wrocławiu
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Sprzęt wystawowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 87130 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391540006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu wystawienniczego w standardach muzealnych do Pawilonu Czterech Kopuł w ramach realizacji Projektu pn. Rewaloryzacja i przebudowa budynku Pawilonu Czterech Kopuł na cele wystawiennicze Muzeum Narodowego we Wrocławiu,
współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko Priorytet XI Kultura i dziedzictwo kulturowe Działanie 11.1 Ochrona i zachowanie dziedzictwa kulturowego o znaczeniu ponadregionalnym (na podstawie Umowy o dofinansowanie: Numer POIS.11.01.00-00-067/13-00 z dnia 28.03.2013r.) oraz z budżetu Województwa Dolnośląskiego (pokrycie wkładu własnego).
2. Celem zamówienia jest wyposażenie Pawilonu Czterech Kopuł w systemy ekspozycyjne. Zamówienie zostało podzielone na dwie Części i obejmuje:
1) Część I - dostawę systemu do powieszania eksponatów, polegającą na wykonaniu, dostawie i montażu systemu do podwieszania eksponatów, w salach ekspozycyjnych Pawilonu Czterech Kopuł.
2) Część II - dostawę postumentów ekspozycyjnych, polegającą na wykonaniu i dostawie postumentów ekspozycyjnych do Pawilonu Czterech Kopuł.
3. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Projekcie wykonawczym, stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ. Przedmiot umowy będzie realizowany pod nadzorem autorskim projektanta.
4. Przedmiot zamówienia musi zostać zrealizowany z materiałów zapewnionych przez Wykonawcę.
5. Pawilon Czterech Kopuł jest obiektem modernizowanym przez Muzeum Narodowe we Wrocławiu na oddział sztuki współczesnej. Aktualnie trwają prace wykończeniowe prowadzone przez Generalnego Wykonawcę firmę Budimex S.A. Wykonanie, dostawa i montaż systemu podwieszania eksponatów - Części I zamówienia- muszą odbywać się zgodnie z zatwierdzonym przez zamawiającego harmonogramem, w ścisłej współpracy z Zamawiającym i wykonawcą robót budowlanych. Termin dostawy postumentów - Części II zamówienia- musi zostać ustalony z Zamawiającym i w ścisłej współpracy z wykonawcą robót budowlanych.
6. Wykonawca jest obowiązany wskazać w ofercie (wzór formularza- Załącznik nr 2) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.
7. Pozostałe warunki podano w Załączniku nr 1 SIWZ - Wzorze umowy dla Części I oraz w Załączniku nr 1a SIWZ - Wzorze umowy dla Części II.

Opis

1. Zamówienie obejmuje: dostawę i montaż systemu do podwieszania eksponatów w salach ekspozycyjnych Pawilonu Czterech Kopuł.
2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Projekcie wykonawczym, stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ. Przedmiot umowy będzie realizowany pod nadzorem autorskim projektanta.
3. Przedmiot zamówienia musi zostać zrealizowany z materiałów zapewnionych przez Wykonawcę1. Zamówienie obejmuje wykonanie i dostawę postumentów ekspozycyjnych do Pawilonu Czterech Kopuł.
2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Projekcie wykonawczym, stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ. Przedmiot umowy będzie realizowany pod nadzorem autorskim projektanta.
3. Przedmiot zamówienia musi zostać zrealizowany z materiałów zapewnionych przez Wykonawcę

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Muzeum Narodowe we Wrocławiu
Ulica Pl. Powstańców Warszawy 5
Nr domu 5
Miejscowość Wrocław
Kod Pocztowy 50-153
Województwo dolnośląskie
Tel 071 3435643, 3433308
Fax 071 3725159
Internet www.mnwr.art.pl
Regon 00027846800000
E-mail muzeumnarodowe_wroclaw_dag@pro.onet.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Instytucja kultury
Rodzaj zam inny Instytucja kultury
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 2
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace Dla każdej Części zamówienia, Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 Ustawy Pzp. , do 20% wartości zamówienia podstawowego właściwego dla danej Części.
Czas D
Data zakończenia 15/06/2015
Wadium Zamawiający nie wymaga złożenia wadium
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający dla Części I oraz Części II nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Na potwierdzenie spełniania tego warunku Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp według wzoru Załącznika nr 3 do SIWZ dla Części I oraz wzoru Załącznika nr 3a do SIWZ dla Części II. Ocena (weryfikacja) spełnienia przez Wykonawcę przedstawionego powyżej warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie wymaganego oświadczenia wg formuły: spełnia-nie spełnia.
Wiedza Dla Części I - zamówienia Wykonawca winien wykazać, że należycie wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 (jedną) dostawę polegającą na dostawie i montażu systemu do podwieszania eksponatów (obrazów) o wartości zamówienia nie mniejszej niż 200 000,00 zł. brutto. Powyższy warunek udziału dot. posiadania wiedzy i doświadczenia powinien wynikać z załączonego wykazu wykonanych głównych dostaw - a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych - wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane - wg wzoru załącznika nr 6 SIWZ dla Części I, oraz powinien być potwierdzony dowodami, że wyżej wymienione dostawy zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie. Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu w zakresie wiedzy i doświadczenia będzie dokonana na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów, opisanych w Dziale VI SIWZ tj. oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust 1 ustawy Pzp, wykazu głównych dostaw (wzór załącznik nr 6 do SIWZ) oraz dowodów wskazujących, że wskazane dostawy zostały wykonane lub są wykonywane w sposób należyty, wg formuły: spełnia-nie spełnia. Dla Części II - zamówienia Wykonawca winien wykazać, że należycie wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 (jedną) dostawę polegającą na wykonaniu i dostawie postumentów ekspozycyjnych (podestów, cokołów ekspozycyjnych) do eksponowania dzieł sztuki o wartości zamówienia nie mniejszej niż 160 000,00 zł. brutto. Powyższy warunek udziału dot. posiadania wiedzy i doświadczenia powinien wynikać z załączonego wykazu wykonanych głównych dostaw - a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych - wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane - wg wzoru załącznika nr 6a SIWZ dla Części II, oraz powinien być potwierdzony dowodami, że wyżej wymienione dostawy zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie. Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu w zakresie wiedzy i doświadczenia będzie dokonana na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów, opisanych w Dziale VI SIWZ tj. oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust 1 ustawy Pzp, wykazu głównych dostaw (wzór załącznik nr 6a do SIWZ) oraz dowodów wskazujących, że wskazane dostawy zostały wykonane lub są wykonywane w sposób należyty, wg formuły: spełnia-nie spełnia. Dla Części I oraz Części II Zamawiający, w przypadku, gdy przedmiotem zamówienia są świadczenia okresowe i ciągłe dopuszcza nie tylko zamówienia wykonane (tj. zakończone), ale również wykonywane. W takim przypadku część zamówienia już faktycznie wykonana musi spełniać wymogi określone przez Zamawiającego w warunku określonym powyżej w pkt. 2). UWAGA: dla ww. wartości wykazanych przez Wykonawcę w walucie innej niż PLN, Zamawiający przyjmie przelicznik według średniego kursu NBP z dnia wszczęcia niniejszego postępowania. Jeżeli w ty dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, Zamawiający przyjmie kurs średni z ostatniej tabeli przed wszczęciem postępowania.
Potencjał Zamawiający dla Części I oraz Części II nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Na potwierdzenie spełniania tego warunku Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp według wzoru Załącznika nr 3 do SIWZ dla Części I oraz wzoru Załącznika nr 3a do SIWZ dla Części II. Ocena (weryfikacja) spełnienia przez Wykonawcę przedstawionego powyżej warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie wymaganego oświadczenia wg formuły: spełnia-nie spełnia.
Zdolne Zamawiający dla Części I oraz Części II nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Na potwierdzenie spełniania tego warunku Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp według wzoru Załącznika nr 3 do SIWZ dla Części I oraz wzoru Załącznika nr 3a do SIWZ dla Części II. Ocena (weryfikacja) spełnienia przez Wykonawcę przedstawionego powyżej warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie wymaganego oświadczenia wg formuły: spełnia-nie spełnia.
Sytuacja Zamawiający dla Części I oraz Części II nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Na potwierdzenie spełniania tego warunku Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp według wzoru Załącznika nr 3 do SIWZ dla Części I oraz wzoru Załącznika nr 3a do SIWZ dla Części II. Ocena (weryfikacja) spełnienia przez Wykonawcę przedstawionego powyżej warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie wymaganego oświadczenia wg formuły: spełnia-nie spełnia.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia 5 Tak
Oswiadczenie potwierdzenia opis 5 Dla Części I - zamówienia Wykonawca winien wykazać, że należycie wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 (jedną) dostawę polegającą na dostawie i montażu systemu do podwieszania eksponatów (obrazów) o wartości zamówienia nie mniejszej niż 200 000,00 zł. brutto. Powyższy warunek udziału dot. posiadania wiedzy i doświadczenia powinien wynikać z załączonego wykazu wykonanych głównych dostaw - a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych - wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane - wg wzoru załącznika nr 6 SIWZ dla Części I, oraz powinien być potwierdzony dowodami, że wyżej wymienione dostawy zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie. Dla Części II - zamówienia Wykonawca winien wykazać, że należycie wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 (jedną) dostawę polegającą na wykonaniu i dostawie postumentów ekspozycyjnych (podestów, cokołów ekspozycyjnych) do eksponowania dzieł sztuki o wartości zamówienia nie mniejszej niż 160 000,00 zł. brutto. Powyższy warunek udziału dot. posiadania wiedzy i doświadczenia powinien wynikać z załączonego wykazu wykonanych głównych dostaw - a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych - wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane - wg wzoru załącznika nr 6a SIWZ dla Części II, oraz powinien być potwierdzony dowodami, że wyżej wymienione dostawy zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie. Dla Części I oraz Części II Za główne dostawy uznaje się dostawy niezbędne do wykazania spełniania warunku określonego w dziale V ust. 1 pkt. 2. SIWZ - dla Części i oraz dla Części II. Dowodami określającymi czy dostawy w w/w wykazie dla Części I oraz Części II zostały wykonane lub są wykonywane należycie są: 1) Poświadczenia, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2) Oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej. W przypadku złożenia własnego oświadczenia, przedstawia uzasadnienie braku możliwości uzyskania poświadczenia. 3) W przypadku, gdy Zamawiający tj. Muzeum Narodowe we Wrocławiu jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie, o którym mowa powyżej, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów. 4) W razie konieczności, szczególnie gdy wykaz lub dowody, o których mowa powyżej budzą wątpliwości Zamawiającego lub gdy z poświadczenia lub innego dokumentu wynika, ze zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego roboty budowlane, dostawy lub usługi były lub miały zostać wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio Zamawiającemu.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty 1. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów (dokument w formie oryginału) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów (w formie oryginału) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, z którego wynikać będzie jednoznacznie: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, 3) charakter stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, 4) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 2. W przypadku udzielenia pełnomocnictwa - pełnomocnictwo w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii oraz podpisane przez uprawnionych, w świetle dokumentów rejestracyjnych, przedstawicieli Wykonawców
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Dala Części i oraz dla Części II 1. Zmiany i uzupełnienia postanowień niniejszej umowy mogą być dokonywane w granicach określonych w art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w oparciu o art.144 Prawa zamówień publicznych w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następującym zakresie: 1) Zmiana stawki urzędowej podatku VAT, przy czym zmianie ulega kwota podatku VAT i kwota brutto, kwota netto pozostaje bez zmian. 2) Konieczności wprowadzenia zmian osób wskazanych w umowie z powodów losowych, niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy. 3) Zmiana terminu realizacji umowy w przypadku: a) zmiany przepisów prawa mających wpływ na termin wykonania przedmiotu umowy, b) działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze Stron, c) braku możliwości realizacji przedmiotu umowy z powodu prowadzenia prac realizowanych przez innych wykonawców, które to uniemożliwiają wykonywanie prac zgodnie z umową, d) realizacji, w drodze odrębnych umów, prac powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy wymuszających konieczność skoordynowania prac i uwzględnienia wzajemnych powiązań, e) zaistnienia przeszkód spowodowanych siłą wyższą tj. zdarzeniem zewnętrznym, niemożliwym do przewidzenia, (co obejmuje również nikłe prawdopodobieństwo jego zajścia w danej sytuacji) i niemożliwym do zapobieżenia. Strony za okoliczności siły wyższej uznają min: powódź, huragan lub trąba powietrzna, trzęsienie ziemi, upadek statku powietrznego, pożar, działania wojenne lub ogłoszenie stanu wojennego, strajk ogólnokrajowy lub ogłoszony stan klęski żywiołowej. 4) Zmiany w zakresie podwykonawstwa - gdy zachodzi konieczność zmiany w zakresie podwykonawstwa, za uprzednią zgodą zamawiającego, możliwe jest powierzenie podwykonawcom innego zakresu części zamówienia niż wskazany w ofercie Wykonawcy, a także możliwa jest zmiana podwykonawcy na etapie realizacji zamówienia, z zastrzeżeniem art. 36b ustawy Pzp. 5) Zmiany umowy w związku z przekształceniem firmy lub wynikające z następstwa prawnego, zgodnie z obowiązującymi przepisami; 6) Konieczne zmiany, będące następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a instytucjami nadzorującymi wdrażanie Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013, w ramach którego realizowane jest zamówienie. 3. Wszelkie zmiany umowy określone w niniejszym paragrafie nie będą wywoływały zmian wartości przedmiotu umowy tj. nie wpływają na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w § 5 ust. 1 wzoru umowy. Zamawiający zastrzega, iż zmiana umowy w zakresie finansowym jest niedopuszczalna, z zastrzeżeniem okoliczności, w której nastąpi zmiana stawki urzędowej podatku VAT 4. Wszystkie powyższe okoliczności i postanowienia opisane w ust. 2 niniejszego paragrafu stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Warunkiem dokonania zmian postanowień zawartej umowy w formie aneksu do umowy jest zgoda obu stron wyrażona na piśmie, pod rygorem nieważności zmiany.
Kod kryterium B
Kryt 1p 85
Kryt 2 Długość gwarancji
Kryt 2p 15
Adres strony internetowej siwz www.mnwr.art.pl
Adres uzyskania siwz Muzeum Narodowe we Wrocławiu, pl. Powstańców Warszawy 5, 50-153 Wrocław
Data składania wniosków 27/04/2015
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Muzeum Narodowe we Wrocławiu, pl. Powstańców Warszawy 5, 50-153 Wrocław Sekretariat (pokój nr 12)
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Dostawa sprzętu wystawienniczego: systemu do podwieszania eksponatów wraz z montażem oraz postumentów ekspozycyjnych do Pawilonu Czterech Kopuł przy ul. Wystawowej 1 we Wrocławiu jest wykonywana w ramach realizacji Projektu pn. Rewaloryzacja i przebudowa budynku Pawilonu Czterech Kopuł na cele wystawiennicze Muzeum Narodowego we Wrocławiu, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko Priorytet XI Kultura i dziedzictwo kulturowe Działanie 11.1 Ochrona i zachowanie dziedzictwa kulturowego o znaczeniu ponadregionalnym (na podstawie Umowy o dofinansowanie: Numer POIS.11.01.00-00-067/13-00 z dnia 28.03.2013r.)
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)