Zaopatrzenie Zakładu Karnego w Brzegu w artykuły żywnościowe

Data publikacji 2015-04-17
Data zakończenia 2015-05-05 10:00:00
Instytucja Zakład Karny
Miejscowość Brzeg
Województwo opolskie
Branża
  • Produkty ziemniaczane,
  • Ziemniaki przetworzone,
  • Warzywa przetworzone,
  • Produkty z ziaren zbóż,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Cukier,
  • Przyprawy i przyprawy korzenne,
  • Ocet; sosy; mieszanki przypraw; mąka i mączka z gorczycy; gotowa musztarda,
  • Zioła i przyprawy korzenne,
  • Zupy i buliony,
  • Wody mineralne,
  • Trwałe znaki informacyjne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 87384 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 152200006, 152320003, 152290009, 152400002, 151310005, 151313008, 153311709, 153130005, 158000006, 153310007, 12420005, 158700007, 158724005, 158721002, 158710004, 158915005, 158310002, 158315007, 159810008, 156131009, 153120008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Grupa I - PRODUKTY RYBNE

1. Filet mrożony z pangi białej (dop. 10% glazury) filet pakowany luzem w karton. Na opakowaniu informacja o producencie, nazwa towaru i data ważności. Opakowania jednostkowe od 5 do 10 kg
(kod CPV 15220000-6) ilość: 1 000 kg
2. Śledź matias lekko solony w wiadrach 5-10 kg.
(kod CPV 15232000-3) ilość: 100 kg
3. Burger rybny mielone mięso ryby (ryba min. 40%) bez ości, łusek i skóry, olej roślinny, sól, przyprawy. Panier winien zawierać skrobię ziemniaczaną, sól. Burgery pakowane luzem w karton, warstwy przełożone folią. Na opakowaniu informacja o producencie, nazwa towaru i data ważności. Opakowanie jednostkowe od 5 kg do 10 kg.
(kod CPV 15229000-9) ilość: 1 000 kg
4. Farsz rybny (mintaj, dorsz, miruna) granulacja farszu (1-3cm) bez ości, łusek i skóry. Bloki głęboko mrożone pakowane w karton, warstwy przełożone folią. Na opakowaniu informacja o producencie, nazwa towaru i data ważności. Opakowanie jednostkowe od 5 do 10 kg.
(kod CPV 15229000-9); ilość: 1 000 kg

Grupa II- KONSERWY RYBNE i MIĘSNE

1. Szprot w pomidorach w opakowaniach 300-330g (kod CPV 15240000-2) ilość: 1 000 kg
2. Sałatka makrelowa z warzywami 330g (kod CPV 15240000-2) ilość: 1 000 kg
3. Paprykarz szczeciński w opakow. 300g-330g; (kod CPV 15240000-2) ilość: 1 000 kg
4. Konserwa tyrolska w opakowaniu aluminiowym 300g (kod CPV 15131000-5) ilość: 500 kg
5. Konserwa turystyczna w opakowaniu aluminiowym 300g (kod CPV 15131000-5) ilość: 500 kg
6. Pasztet mazowiecki w opakowaniu aluminiowym 300g ( kod CPV 15131300-8) ilość: 500 kg
7. Przysmak śniadaniowy w opakowaniu aluminiowym 300g; (kod CPV 15131000-5) ilość: 500 kg
8. Pasztet drobiowy w opakowaniu aluminiowym 130g (kod CPV 15131300-8) ilość: 50 kg

Grupa III- MROŻONKI

1. Mieszanka warzyw mrożonych trzyskładnikowa (marchew,seler, pietruszka) w opak zbiorczych do 2-5 kg
(kod CPV 15331170-9) ilość: 500 kg
2. Pyzy ziemniaczane z mięsem drobiowym w opakowaniach foliowych 450-500g
(kod CPV 15313000-5) ilość: 350 kg
3. Knedle ze śliwkami w opakowaniach foliowych 450-500g
(kod CPV 15800000-6) ilość: 600 kg


Grupa IV- SUSZ

1. Susz warzywny mieszanka warzyw trzyskładnikowa( marchew seler, por) w opakowaniach 5-10 kg (kod CPV 15331170-9) ilość: 200 kg


Grupa V- PRZETWORY WARZYWNE

1. Sałatka wielowarzywna w słoikach 0,9l (kod CPV 15331000-7) ilość: 400 kg
2. Sałatka szwedzka w słoikach 0,9l (kod CPV 15331000-7) ilość: 400 kg
3. Leczo warzywne w słoikach 0,9 kg - 4,5kg (kod CPV 15331170-9) ilość: 500 kg


Grupa VI- SOJA

1. Soja kostka w opakowaniach do 15kg (kod CPV 15800000-6) ilość: 150 kg
2. Soja krajanka w opakowaniach do 15kg (kod CPV 15800000-6) ilość: 150 kg
3. Soja kotlet w opakowaniach do 15kg (kod CPV 15800000-6) ilość: 150 kg

Grupa VII- JAJA

1. Jaja kurze klasy M (kod CPV 01242000-5) ilość: 55 000 szt.


Grupa VIII- PRZYPRAWY

1. Liść laurowy w opakowaniach zbiorczych do1kg (kod CPV 15870000-7) ilość: 10 kg
2. Sól spożywcza drobnoziarnista w opakowaniach 1kg (kod CPV 15872400-5) ilość: 1 400 kg
3. Herbata granulowana w opak. 1 kg (kod CPV 15870000-7) ilość: 150 kg
4. Pieprz czarny mielony w opakowaniach zbiorczych do 1 kg (kod CPV 15872100-2) ilość: 50 kg
5. Przyprawa w płynie typu maggi o pojemn. 0,9-1 litr (kod CPV 15871000-4) ilość: 1 400 L
6. Przyprawa jarzynowa mielona w opakowaniach do 1 kg (kod CPV 15871000-4) ilość: 900 kg
7. Bulion warzywny w opakowaniu do 1 kg (kod CPV 15891500-5) ilość: 500 kg
8. Majeranek suszony w opakowaniach 8 g (kod CPV 15870000-7) ilość: 10 kg
9. Koper suszony w opakowaniach do 1 kg (kod CPV 15870000-7) ilość: 10 kg


Grupa IX- CUKIER

1. Cukier biały kryształ konfekcjonowany w opakowaniach 1 kg (kod CPV 15831000-2) ilość: 7 000 kg


Grupa X- KONCENTRAT OWOCOWY, WODA

1. Syrop malinowy w opakowaniach 5 L (kod CPV 15831500-7) ilość: 3 500 L
2. Woda mineralna niegazowana 1,5 L (kod CPV 15981000-8) ilość: 300 szt.


Grupa XI- MĄKI i KASZE

1. Kasza jęczmienna w opakowaniach 1 kg (kod CPV 15613100-9) ilość: 1 600 kg
2. Kasza manna w opakowaniach 1 kg (kod CPV 15613100-9) ilość: 500 kg
3. Ryż biały w opakowaniach 1 kg (kod CPV 15613100-9) ilość: 2 000 kg
4. Mąka ziemniaczana w opakowaniach 1 kg (kod CPV 15312000-8) ilość: 600 kg
5. Mąka pszenna typu 500-550 w opakow. 1 kg (kod CPV 15612100-2) ilość: 3 000 kg
6. Makaron czterojajeczny (świderek) w opakowaniach od 10 kg do 15 kg
(kod CPV 15851110-2) ilość: 1 800 kg
7. Groch łuszczony w opakow. od 15 kg do 20 kg (kod CPV 03212200-2) ilość: 800 kg
8. Fasola średniej wielkości jasiek w opakowaniach od 20 kg do 25 kg
(kod CPV 01121210-6) ilość: 800 kg


Grupa XII- INNE

1. Koncentrat pomidorowy 30% w słoikach 0,9l (kod CPV 15331134-5) ilość: 1 200 kg
2. Groszek zielony konserwowy puszka z samootwieraczem 400 g (kod CPV 15331462-3) ilość: 250 kg
3. Kawa zbożowa w opakowaniach do 25 kg (kod CPV 15861000-1) ilość: 600 kg
4. Dżem truskawkowy nisko słodzony w wiaderkach do 10-15 kg (kod CPV 15332296-5) ilość: 400 kg
5. Marmolada, opakowania 10-15 kg (kod CPV 15332230-5) ilość: 350 kg
6. Żurek w proszku w opakowaniach do 5 kg (kod CPV 15891400-4) ilość: 200 kg
7. Sos pieczeniowy ciemny w opakowaniach zbiorczych do 1 kg (kod CPV 15871260-4) ilość: 400 kg
8. Ocet 10% w butelkach 0,5l (kod CPV 15871120-1) ilość: 200 L

Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 10 lipca 2007r. w sprawie znakowania środków spożywczych, (Dz. U. Nr 137, poz. 966 z późn. zm.)

UWAGI:

a) Realizacja dostaw musi odbywać się zgodnie w wymogami sanitarnymi określonymi w Ustawie z dnia 25 sierpnia 2006r o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jednolity Dz. U. 06.171.1225)
b) Wykonawca realizuje dostawy własnym transportem i na własne ryzyko (m.in. kwestia zabezpieczenia i ubezpieczenia przewożonej partii towaru). Ustala się iż, każdorazowo przed wydaniem przedmiotu umowy ilość dostarczonego towaru oraz jego zgodność z zamówieniem, sprawdzona zostanie w siedzibie zamawiającego przez strony umowy.
c) Dostarczone towary muszą spełniać obowiązujące wymagania i normy jakościowe zgodnie z wymaganiami zawartymi w Polskich Normach muszą być świeże lub posiadać ważne terminy przydatności do spożycia. W przypadku stwierdzenia przez zamawiającego złej jakości dostarczonego towaru, strony sporządzają protokół wskazując w nim rodzaj stwierdzonych wad. Protokół ten stanowić będzie wezwanie zamawiającego skierowane do wykonawcy o wymianę dostarczonej partii towaru lub jej poszczególnego elementu na nowa partię na własny koszt i ryzyko.
d) Podana ilość ww artykułów ma charakter szacunkowy i nie stanowi ostatecznego wymiaru zamówienia, w wyniku czego nie może być podstawą do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych dostaw. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia wielkości dostaw, zależnie od potrzeb zamawiającego. Wyżej wymienione ilości zamawianych artykułów są ilościami maksymalnymi. Zamawiający zastrzega możliwość wykonania zamówienia w ilościach mniejszych niż maksymalne.
e) Odbiór jakościowy, gwaracja i reklamacja: Zamawiający zbada dostarczoną partię towaru w trakcie przyjęcia do magazynu. W przypadku stwierdzenia wad, zamawiajacy niezwłocznie poinformuje o tym fakcie Wykonawcę. Wykonawca jest zobowiązany wymienić w tym samym dniu wadliwą partie towaru. Przedmiot zamówienia winien być odpowiednio oznakowany (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 10 lipca 2007r.) oraz posiadać Handlowy Dokument Identyfikacyjny.
f) Zamówienia będą składane i przyjmowane telefonicznie, faksem lub w czasie dostawy (na następną dostawę). Zamówienia będą składane przez zamawiającego z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem. Dostawy będą przyjmowane od poniedziałku do czwartku w godzinach od 8.00 do 14.00. W wyjątkowych sytuacjach dopuszczalna jest zmiana godziny dostawy po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym pomiędzy dostawcą i odbiorcą (w godzinach pracy magazynu).

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Zakład Karny
Ulica ul. Chrobrego 29
Nr domu 29
Miejscowość Brzeg
Kod Pocztowy 49-300
Województwo opolskie
Tel 077 4162011
Fax 077 4162287
Internet www.sw.gov.pl
Regon 00032019900000
E-mail zk_brzeg@sw.gov.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
Rodzaj zam inny Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 12
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 30/06/2016
Wadium nie dotyczy
Zaliczka Nie
Uprawnienie 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, b) posiadania wiedzy i doświadczenia, c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, d) sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2. Sposób oceny spełniania warunków Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia czy nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty, opisanych w pkt. IX SIWZ. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń w sposób jednoznaczny musi wynikać, że Wykonawca spełnia wymienione warunki. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentów złożonych przez Wykonawcę na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający może wezwać wykonawców w określonym przez siebie terminie do złożenia wyjaśnień. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania. W przypadku wykonawców wspólnie obiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których wykonawca polega na zasadach określonych w art.26 ust.2b ustawy, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczone za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub te podmioty.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok podm zag 4 Tak
Dok podm zag 5 Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Termin płatności
Kryt 2p 5
Adres strony internetowej siwz www.zp.sw.gov.pl
Adres uzyskania siwz Zakład Karny w Brzegu, 49-300 Brzeg, ul. Bolesława Chrobrego 29
Data składania wniosków 05/05/2015
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Sekretariat Zakładu Karnego w Brzegu, ul. Bolesława Chrobrego 29, 49-300 Brzeg
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe nie dotyczy
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)