Wyposażenie obiektów znajdujących się na nieruchomości położnej w Józefowie w ramach realizacji zadania Przebudowa i wyposażenie budynków przy ul. Sienkiewicza 2 na cele oświatowe

Data publikacji 2015-06-02
Data zakończenia 2015-06-12 09:30:00
Instytucja Miasto Józefów
Miejscowość Józefów
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia fotokopiujące i termokopiujące,
  • Ekrany i konsole komputerowe,
  • Meble i wyposażenie kuchni,
  • Meble szkolne,
  • Pomoce naukowe,
  • Wyroby szklane,
  • Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego do użytku ze środkami spożywczymi,
  • Tkaniny zasłonowe,
  • Odbiorniki audycji radiowych,
  • Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa

Szczegóły

Numer ogłoszenia 131996 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391600001, 391410002, 374000002, 192440008, 392993007, 302310007, 301210003, 323100009, 397110009, 391620005, 351100008, 429990005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie w meble, sprzęt i urządzenia budynków na potrzeby szkoły podstawowej. Z uwagi na różnorodność asortymentu zamówienie zostało podzielone na 10 części. Każda ma określone warunki, czas gwarancji oraz termin dostawy i montażu. Zamawiający zastrzega, że termin montażu może zostać przez niego przesunięty lecz nie później niż do 30.08.2015 roku. Adres budynków w których dostarczane i montowane będzie wyposażenie:
05-410 Józefów ul. Sienkiewicza 2, budynek główny - piwnica, parter, piętro, hala - parter

Opis

Dostawa i montaż wyposażenia - meble szkolne: biurko nauczycielskie 130x60x76 cm - ilość 17, krzesło obrotowe, tapicerowane z regulowaną wysokością - ilość 17, stolik uczniowski 2 osobowy nr 3 130x50x59 cm - ilość 90, krzesło uczniowskie nr 3 wys. siedziska 35 cm - ilość 215, stolik uczniowski 2 osobowy nr 4 130x50x64 cm - ilość 33, krzesło uczniowskie nr 4 wys. siedziska 38 cm - ilość 76, stolik uczniowski 1 osobowy nr 4 70x50x64 cm - ilość 10, stolik uczniowski 1 osobowy nr 3 70x50x59 cm - ilość 35, sofa świetlicowa - ilość 2, fotel świetlicowy - ilość 3, szafka na plecaki/teczki 86x40x110 cm - ilość 13, szafa ubraniowa 80x55x190 cm - ilość 4, szafa głęboka 80x60x190 cm - ilość 13, szafa częściowo oszklona 80x35x190 cm - ilość 14, szafka niska częściowo odkryta 80x35x140 cm - ilość 10, szafka niska pełna 80x35x102 cm - ilość 2, tablica tryptyk 170(340)x100 cm - ilość 10, szafa na dzienniki - ilość 2, stolik kwadratowy 80x80x76 cm - ilość 3, krzesło miękkie - ilość 16, wykładzina biurowa pętelkowa - 36,6 m², szafka szatniowa z 6 wieszakami 120x35x130 cm - ilość 21, szafka szatniowa z 12 wieszakami dwustronna 120x60x130 cm - ilość 10, ławka korytarzowa - ilość 1, ławeczki gimnastyczne - ilość 9, wieszaki z ławeczką - przebieralnia - ilość 32, regał stalowy na piłki stacjonarny 140x40x140 - ilość 3, listwy w klasach - ilość 10, biała tablica - ilość 2, stojaki na rowery - ilość 2, ławki zewnętrzne - 3Dostawa i montaż wyposażenia - zabudowa kuchenna: stół kuchenny 170x70x76 cm - ilość 1, zabudowa meblowa kuchenna 290 cm - ilość 1, zlewozmywak kuchenny z baterią - ilość 1, umywalka blatowa z baterią - ilość 1Dostawa i montaż wyposażenia - materace: materace tatami + styropian - ilość 48, materace miękkie - ilość 10Dostawa i montaż wyposażenia - rolety okienne: rolety do okien - ilość 33Dostawa i montaż wyposażenia - lustra: lustra w sali tanecznej 150x200cm - ilość 6Dostawa i montaż wyposażenia - zestaw interaktywny: zestaw interaktywny - ilość 1Dostawa i montaż wyposażenia - urządzenia: czajnik bezprzewodowy - ilość 2, kserokopiarka - ilość 1, radioodtwarzacz - ilość 3Dostawa i montaż wyposażenia - pomoce dydaktyczne: kosze do segregacji - ilość 11, krążki do siedzenia (zamiast wykładziny) - ilość 250, godło Polski - ilość 11, zmiotka z szufelką - ilość 10, zegar ścienny kwarcowy - ilość 18, kosz na śmieci plastikowy 35 l - ilość 15, kosz na śmieci plastikowy 50 l - ilość 20, tablica korkowa - ilość 50, termometr paskowy - ilość 4, duża kolorowa lupa - ilość 25, linijka 100cm magnetyczna - ilość 2, ekierka równoramienna - ilość 2, waga nośność do 2 kg - + odważniki - ilość 1, zestaw pojemników do badania pojemności - ilość 1, komplet przyrządów do aktywności ruchowej - ilość 1, worki do skakania wys. 90 cm - w dwóch kolorach - ilość 10, kolorowe liny - w różnych kolorach - ilość 10, piłka miękka do zabaw ruchowych śr. 26 cm - ilość 10, koszulka duża-w dwóch kolorach - ilość 30, spadochrony-chusty animacyjne - ilość 2, piłki kolorowe max średnica 22 cm - 6, piłki skaczące 55 cm - ilość 5, magnetyczny zestaw do nauki czasu - ilość 2Dostawa i montaż wyposażenia - oznakowanie i sprzęt bezpieczeństwa: apteczka - ilość 2, oznakowanie i sprzęt pożarowyDostawa i montaż wyposażenia - maszyna czyszcząco zbierająca: maszyna czyszcząco-zbierająca - ilość 1

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Miasto Józefów
Ulica ul. Kardynała Wyszyńskiego 1
Nr domu 1
Miejscowość Józefów
Kod Pocztowy 05-420
Województwo mazowieckie
Tel 022 7790000
Fax 022 7895102
Internet www.jozefow.pl
Regon 01326872900000
E-mail m.fiedukowicz@jozefow.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 10
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas D
Data zakończenia 30/08/2015
Wadium Wymagane wyłącznie dla części 1 w wysokości 3 000 złotych
Zaliczka Nie
Wiedza 1) dla części 1 - minimum 3 dostawy mebli szkolnych w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert o wartości brutto każdej nie niższej niż 100 000,00 zł; 2) dla części 2 - minimum 3 dostawy z montażem zabudowy kuchennej w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert; 3) dla części 3 - minimum 3 dostawy materacy sportowych w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert; 4) dla części 4 - minimum 3 dostawy z montażem rolet okiennych w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert; 5) dla części 5 - minimum 3 dostawy z montażem luster o pow. minimum 10 m2 w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert; 6) dla części 6 - minimum 3 dostawy z montażem zestawów interaktywnych w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert; 7) dla części 7 - nie dotyczy; 8) dla części 8 - minimum 3 dostawy pomocy dydaktycznych w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert o wartości brutto każdej nie niższej niż 15 000,00 zł; 9) dla części 9 - minimum 3 dostawy oznakowania i sprzętu bezpieczeństwa w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert; 10) dla części 10 - minimum 3 dostawy maszyn czyszcząco - zbierających w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert o wartości brutto każdej nie niższej niż 12 000,00 zł.
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Inne dokumenty Pełnomocnictwo do podpisania oferty należy dołączyć do oferty, o ile nie wynika ono z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty zestawienie oferowanego sprzętu wraz ze wskazaniem nazw producentów , typu i modelu urządzeń oraz parametrów technicznych
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy W przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień umowy w stosunku do treści oferty. Zmiana może dotyczyć terminu realizacji zamówienia.
Kod kryterium B
Kryt 1p 80
Kryt 2 Okres gwarancji
Kryt 2p 20
Adres strony internetowej siwz http://jozefow.bip.eur.pl/public/
Adres uzyskania siwz Urząd Miasta Józefowa, 05-420 Józefów, ul. Kardynała Wyszyńskiego 1, bud. A, Biuro Obsługi Klienta
Data składania wniosków 12/06/2015
Godzina składania wniosków 09:30
Miejsce Urząd Miasta Józefowa, 05-420 Józefów, ul. Kardynała Wyszyńskiego 1, bud. A, Biuro Obsługi Klienta
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)