Część 1: Dostawa zestawów komputerowych wraz z podstawowym oprogramowaniem do siedziby jednostek podległych Gminie w ramach realizacji projektu pn. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - INTERNET dla mieszkańców Miasta i Gminy Koziegłowy Część nr 2: Dostawa zestawów komputerowych wraz z podstawowym oprogramowaniem oraz urządzeń drukujących, dysków twardych i pamięci do siedziby Urzędu Gminy i Miasta Koziegłowy

Data publikacji 2015-06-24
Data zakończenia 2015-07-02 09:00:00
Instytucja Gmina i Miasto Koziegłowy
Miejscowość Koziegłowy
Województwo śląskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Komputery osobiste,
  • Stacje robocze,
  • Pakiety oprogramowania użytkowego,
  • Pakiety oprogramowania do ochrony antywirusowej,
  • Usługi dostawy oprogramowania,
  • Komputerowe usługi pokrewne,
  • Usługi zarządzania udogodnieniami komputerowymi

Szczegóły

Numer ogłoszenia 153410 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001, 302140002, 722680001, 487600003, 487000005, 725000000, 725143004, 302131006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Część 1: Dostawa zestawów komputerowych wraz z podstawowym oprogramowaniem do siedziby jednostek podległych Gminie w ramach realizacji projektu pn. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - INTERNET dla mieszkańców Miasta i Gminy Koziegłowy
Komputer stacjonarny 37 szt.
Monitor 37 szt.
Komputer przenośny Laptop 1 szt.

Część nr 2: Dostawa zestawów komputerowych wraz z podstawowym oprogramowaniem oraz urządzeń drukujących, dysków twardych i pamięci do siedziby Urzędu Gminy i Miasta Koziegłowy
Zestaw Komputerowy (komputer z oprogramowaniem) 7 szt.
Monitor 7 szt.
Urządzenie drukujące wielofunkcyjne laserowe 4 szt.
Urządzenie drukujące wielofunkcyjne atramentowe 7 szt.
Urządzenie drukujące Laserowe 2 szt.
dyski twarde 146GB SAS 6Gbps 15k 2.5 HD Hot Plug Fully Assembled Kit 2 szt.
Dodatkowa pamięć Dell 16 GB Certified Replacement Memory Module for Select Dell Systems 2Rx4 RDIMM DDR3 1333 MHz LV 1 szt.

Szczegółowe parametry techniczne dostaw zostały opisane w SIWZ.

Opis

Komputer stacjonarny 37 szt.
Monitor 37 szt.
Komputer przenośny Laptop 1 szt.Zestaw Komputerowy (komputer z oprogramowaniem) 7 szt.
Monitor7 szt.
Urządzenie drukujące wielofunkcyjne laserowe4 szt.
Urządzenie drukujące wielofunkcyjne atramentowe 7 szt.
Urządzenie drukujące Laserowe 2 szt.
dyski twarde 146GB SAS 6Gbps 15k 2.5 HD Hot Plug Fully Assembled - Kit 2 szt.
Dodatkowa pamięć Dell 16 GB Certified Replacement Memory Module for Select Dell Systems - 2Rx4 RDIMM DDR3-1333 MHz LV 1 szt.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Gmina i Miasto Koziegłowy
Ulica Plac Moniuszki 14
Nr domu 14
Miejscowość Koziegłowy
Kod Pocztowy 42-350
Województwo śląskie
Tel 34 3141219
Fax 34 3141219
Internet www.kozieglowy.bip.net.pl
Regon 15139850500000
E-mail izp@kozieglowy.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Adres dyn zak Zamawiający nie przewiduje dynamicznego systemu zakupów
Rodzaj zamówienia Administracja samorządowa
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 2
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 20
Wadium Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium.
Zaliczka Nie
Uprawnienie warunek będzie spełniony jeżeli z oświadczenia o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1, będzie wynikało że wykonawca spełnia przedmiotowy warunek (załącznik nr 2 do SIWZ)
Wiedza warunek będzie spełniony jeżeli z oświadczenia o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1, będzie wynikało że wykonawca spełnia przedmiotowy warunek (załącznik nr 2 do SIWZ)
Potencjał warunek będzie spełniony jeżeli z oświadczenia o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1, będzie wynikało że wykonawca spełnia przedmiotowy warunek (załącznik nr 2 do SIWZ)
Zdolne warunek będzie spełniony jeżeli z oświadczenia o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1, będzie wynikało że wykonawca spełnia przedmiotowy warunek (załącznik nr 2 do SIWZ)
Sytuacja warunek będzie spełniony jeżeli z oświadczenia o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1, będzie wynikało że wykonawca spełnia przedmiotowy warunek (załącznik nr 2 do SIWZ)
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 8 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 3 Tak
Dok potw 1 Tak
Inne dokumenty 1) wypełniony formularz oferty (załącznik nr 1 do SIWZ); 2) Oświadczenie Wykonawcy, iż spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych, oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - (załącznik nr 2 do SIWZ); 3) Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy tj. dokumenty wymienione w pkt. 2; 3; 4; 5 SIWZ). 4) W przypadku, gdy oferenta reprezentuje upoważniony przedstawiciel, do oferty musi być załączone upoważnienie określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji oferenta. 5) W przypadku wykonawców składających ofertę wspólnie - dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych). W przypadku wykonawców składających ofertę wspólnie (także spółka cywilna) wymagania dotyczące składanych dokumentów odnoszą się wówczas do wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. (W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, dokumenty z pkt 2; 3; 4; 5 muszą być złożone przez każdego wykonawcę).
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian: Wszelkie zmiany wprowadzane do umowy wymagają obustronnej zgody oraz formy pisemnej pod rygorem nieważności, z zastrzeżeniem art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. Strony ustalają, że postanowienia umowy mogą być zmienione w sytuacji: a) wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy; b) wprowadzenia zmian przez ustawodawcę w zakresie stawek podatku od towarów i usług; c) zmiany danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy; d) zmiany danych teleadresowych; Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z pisemnym wnioskiem o zmianę umowy. Wniosek o zmianę umowy wymaga uzasadnienia. Do uznania Zamawiającego należy czy okoliczności wskazane we wniosku uzna za usprawiedliwiające zmianę umowy.
Kod kryterium B
Kryt 1p 95
Kryt 2 termin wykonania zamówienia
Kryt 2p 5
Adres strony internetowej siwz www.kozieglowy.bip.net.pl
Adres uzyskania siwz Urząd Gminy i Miasta Koziegłowy; Plac Moniuszki 14, 42-350 Koziegłowy; pok. nr 5; w godzinach urzędowania Zamawiającego zgłaszając zapotrzebowanie na piśmie lub faksem
Data składania wniosków 02/07/2015
Godzina składania wniosków 09:00
Miejsce Urząd Gminy i Miasta Koziegłowy; Plac Moniuszki 14, 42-350 Koziegłowy; BIURO PODAWCZE
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Informacje dodatkowe Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej. Zadanie dofinansowane w ramach projektu Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - INTERNET dla mieszkańców Miasta i Gminy Koziegłowy współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka
Czy unieważnienie Tak
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)