Dostawa artykułów do utrzymania czystości

Data publikacji 2015-06-24
Data zakończenia 2015-07-06 10:00:00
Instytucja Uzdrowisko Kołobrzeg Spółka Akcyjna
Miejscowość Kołobrzeg
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Środki czyszczące i polerujące,
  • Produkty z tworzyw sztucznych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 153946 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 398000000, 195200007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

2.1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa do obiektów zamawiającego artykułów chemii gospodarczej (do utrzymania czystości) wyszczególnionych w układzie asortymentowo-ilościowym w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji.

2.2. Zamawiane artykuły, dostarczane powinny być w opakowaniach producenta. Na opakowaniu muszą być uwidocznione, co najmniej następujące informacje:
- nazwa producenta towaru,
- nazwa i cechy produktu,
- ilość sztuk w opakowaniu lub masa towaru, jeżeli towar dostarczany jest w opakowaniach zbiorczych.
Opakowanie powinno być dostosowane do właściwości danego towaru, bez uszkodzeń, odpowiednie z punktu widzenia higieny i bezpieczeństwa pracy.
Dla części wyrobów wymienionych w załączniku nr 1 z adnotacją w kolumnie uwagi wymagane jest posiadanie atestu dopuszczającego te wyroby do kontaktu z żywnością.
Podane w wykazie artykułów ilości zamawianych towarów nie są wielkościami ostatecznie wymaganymi i ich dostawa może się wahać, w zależności od potrzeb zamawiającego, w zakresie do 10% zamówienia określonego w załączniku nr 1.

2.3. Dostawy powinny być realizowane transportem wykonawcy.

2.4. Dostawy powinny być realizowane sukcesywnie, partiami towarów, zgodnie z odrębnymi zleceniami zamawiającego. Realizacja zlecenia częściowego dostawy określonych artykułów powinna nastąpić nie później niż przed upływem 72 godziny od złożenia zlecenia lub w uzgodnionym czasie. Przewiduje się częstotliwość dostaw nie większą niż 2 razy w miesiącu.

2.5. Zamawiający nie przewiduje dzielenia zamówienia na części, ani składania ofert wariantowych.

2.6. Dostawa zgodne z zamówieniem (niedopuszczalne są zamienniki) w wyznaczone miejsce i w wyznaczonym terminie. Artykuły dobrej jakości, płatność przelewem 30 dni od dostawy.
2.7. Dostawa na koszt dostawcy.
2.8. Artykuły nie spełniające wymogów będą zwracane przez pracowników obiektu na koszt dostawcy.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Uzdrowisko Kołobrzeg Spółka Akcyjna
Ulica ks. Piotra Ściegiennego 1
Nr domu 1
Miejscowość Kołobrzeg
Kod Pocztowy 78-100
Województwo zachodniopomorskie
Tel 094 3548802
Fax 0-94 35 225 16
Internet www.uzdrowisko.kolobrzeg.pl
Regon 00028817100000
E-mail m.zasada@uzdrowisko.kolobrzeg.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Podmiot prawa publicznego
Rodz zam D
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 12
Wadium 2.000,00 zł
Zaliczka Nie
Oswiadczenie potwierdzenia 4 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium B
Kryt 1p 80
Kryt 2 termin dostaw cząstkowych (maksymalnie 72 godziny)
Kryt 2p 20
Adres strony internetowej siwz www.uzdrowisko.kolobrzeg.pl
Adres uzyskania siwz Uzdrowisko Kołobrzeg S.A. ul. Ściegiennego 1 78-100 Kołobrzeg
Data składania wniosków 06/07/2015
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Uzdrowisko Kołobrzeg S.A. ul. Ściegiennego 1 78-100 Kołobrzeg
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)