Dostawy artykułów spożywczych, warzyw i owoców

Data publikacji 2015-06-24
Data zakończenia 2015-07-02 11:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Lubartów
Województwo lubelskie
Branża
  • Różne produkty spożywcze i produkty suszone,
  • Wody mineralne,
  • Sprzęt nadawczy,
  • Telewizyjna aparatura nadawcza bez aparatury odbiorczej

Szczegóły

Numer ogłoszenia 93235 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 32210006, 32220003, 31425003, 158900003, 159810008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiot zamówienia stanowią dostwy artykułów spożywczych, warzyw, owoców i jaj w ilościach i asortymencie określonym w Załączniku nr 1 do SIWZ w podziale na 6 zadań.
2. Zadanie nr 1 - Warzywa - I klasa jakości, bez oznak przemrożenia, chorobowych, zepsucia, odleżyn gnilnych, bez bytowania szkodników.
3. Zadanie nr 2 - Ziemniaki - I klasa jakości, bez oznak przemrożenia, chorobowych, zepsucia, odleżyn gnilnych, sypkie po ugotowaniu.
4. Zadanie nr 3 - Owoce - I klasa jakości, bez oznak przemrożenia, chorobowych, zepsucia.
5. Zadanie nr 4 - Jaja z chowu ściółkowego - waga 53-63g, klasa A. Co pół roku konieczny wynik badania weterynaryjnego w kierunku salmonelli.
6. Zadanie nr 5 - Inne artykuły spożywcze
7. Zadanie nr 6 - Woda mineralna

8. Wspólny Słownik Zamówień (CPV) :
03 22 10 00 -6 - warzywa
03 22 20 00 -3 owoce i orzechy
03 14 25 00 -3 jaja
15 89 00 00 -3 Różne produkty spożywcze i produkty suszone
15 98 10 00 -8 Wody mineralne

9. Dopuszcza się składanie ofert częściowych (6 zadań)
10. Wszystkie oferowane produkty muszą być pełnowartościowe, produktowane zgodnie z obowiązującymi normami i standardami oraz zgodnie z zasadami HACCP.
11. Zamawiajacy wymaga, aby oznakowanie dostarczonego produktu było zgodne z Rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 10 lipca 2007r. w sprawie znakowania środków spożywczych (Dz.U.Nr 137 poz.966). Na opakowaniu powinny znajdować się : termin przydatności do spożycia, sposób przechowywania, waga netto, skład, informacje żywieniowe - wartość odżywcza, dokładny adres producenta.
12. Zamawiający wymaga, aby transport dostarczonego produktu odbywał się w warunkach zapewniających zachowanie ciągu temperaturowego zgodnie z zaleceniem producenta.
13. Warunki dostawy dla zadań 1, 2 i 3:
a. dostawa towaru - średnio 2 razy w tygodniu
b. dostawa - wciągu 24 godz. od dnia złożenia zamówienia
c. kiszonki dostarczane w wiaderkach plastikowych 5-10kg
d. warzywa w skrzynkach lub workach 10-30kg
e. ocena jakości towaru - w dniu dostawy
14. Warunki dostaw dla zadani nr 4:
a. dostawa raz w tygodniu.
b. dostawa - wciągu 24 godz. od dnia złożenia zamówienia
c. do każdej dostawy, na każdą partię określonego produktu, Wykonawca dołączy: Handlowy dokument identyfikacyjny zgodnie z ustawą z dnia 16.12.2005r. O produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz.U.z 2006r. Nr 17 poz. 127) etykietę zawierającą minimum: opis produktu, temperaturę przechowywania, datę przydatności do spożycia.
15. Warunki dostaw dla zadani nr 5:
a. dostawa średnio raz w tygodniu.
b. dostawa - wciągu 24 godz. od dnia złożenia zamówienia
16. Warunki dostaw dla zadani nr 6:
a. dostawa średnio raz w miesiącu
b. dostawa - wciągu 24 godz. od dnia złożenia zamówienia

17. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert równoważnych. Za równoważną uzna produkt o takich samych lub bardzo zbliżonych walorach smakowych, zapachowych i kolorystycznych. Ocena równoważności zostanie dokonana na podstawie przedłożonych próbek.

18. W celu oceny jakości oraz zgodności z opisem SIWZ oferowanych artykułów spożywczych, Zamawiający wymaga złożenia próbek w minimalnych ilościach, umożliwiających dokonanie oceny produktów (dostarczone próbki nie podlegają zwrotowi):

Zadanie 5

Lp.
Asortyment
Ilość próbek
1
Przyprawa warzywna typu kucharek, asta 0,5kg
1 op.
2
Koncentrat pomidorowy op. 1 kg typu Pudliszki
1 op.
3
Groszek konserwowy op. 0,40 typu Pudliszki
1 op.
4
Ser feta typu Mlekovita op. 270g
1 op.
5
Kakao rozpuszczalne typu Puchatek
kakao o obniżonej zawartości tłuszczu 16,5%. op.500g
1 op.
6
Chrzan w słoiczku op. do 300 g biały, zawartość chrzanu min. 55%
1 op.

Próbki winny znajdować się w oddzielnym opakowaniu niż oferta .

Paczka z próbkami winna być oznaczona :
Próbki do przetargu nieograniczonego na dostawy artykułów spożywczych.
Nr sprawy: SZP 12 2015.

Wewnątrz należy umieścić informacje o nazwie i adresie Wykonawcy. Próbki należy złożyć w Sekretariacie SP ZOZ w Lubartowie ul. Cicha 14 21-100 Lubartów do dnia 02.07.2015 r. do godz. 11.00.

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Ulica ul. Cicha 14
Nr domu 14
Miejscowość Lubartów
Kod Pocztowy 21-100
Województwo lubelskie
Tel 81 855 66 08
Fax 81 855 66 08
Regon 43121995700000
E-mail ewa.gorska@spzoz-lubartow.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Rodz zam D
Czy częsci Tak
Liczba częsci 6
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Nie
Czas Obowiązuje termin
Czas w miesiącach 12
Zaliczka Nie
Uprawnienie Zamawiający nie precyzuje tego warunku.
Wiedza Zamawiający nie precyzuje tego warunku.
Potencjał Zamawiający nie precyzuje tego warunku.
Zdolne Zamawiający nie precyzuje tego warunku.
Sytuacja Zamawiający nie precyzuje tego warunku.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Kod kryterium A
Adres strony internetowej siwz www.spzoz-lubartow.pl
Adres uzyskania siwz Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lubartowie ul. Cicha 14, 21-100 Lubartów, Zamówienia Publiczne pokój nr 15
Data składania wniosków 02/07/2015
Godzina składania wniosków 11:00
Miejsce Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lubartowie ul. Cicha 14, 21-100 Lubartów, Sewkretariat
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)