Przetarg nieograniczony PN/09PACS/05/2015 na system archiwizacji i dystrybucji obrazów diagnostycznych PACS wraz z systemem radiografii pośredniej CR dla Szpitala Solec Sp. z o. o

Data publikacji 2015-06-25
Data zakończenia 2015-07-03 10:00:00
Instytucja Szpital Solec Sp. z o.o.
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Różny sprzęt komputerowy,
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne,
  • Pakiety oprogramowania medycznego,
  • Systemy informacji medycznej

Szczegóły

Numer ogłoszenia 156290 / 2015
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 480000008, 488140007, 481800003, 516120005, 331112004, 302360002, 331112003, 805110009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi pod nazwą System archiwizacji i dystrybucji obrazów diagnostycznych PACS wraz z systemem radiografii pośredniej CR dla Szpitala Solec Sp. z o.o. W skład systemu wchodzi:
Automatyczny jednokasetowy skaner do płyt obrazowych 2 szt.; Kasety z płytami obrazowymi 1 komplet; Stacja robocza techników wraz z oprogramowaniem 2 komplety; Kamera do wydruku badań diagnostycznych 1 szt.; Stacja lekarska diagnostyczna wraz z oprogramowaniem 1 komplet; Serwer z oprogramowaniem PACS i systemem dystrybucji badań 1 komplet; Biblioteka taśmowa 1 szt.; Duplikator płyt z oprogramowaniem 2 szt.;
2. Szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik nr 3 Parametry techniczne przedmiotu zamówienia

Dodatkowe informacje

Biuletyn 1
Nazwa Szpital Solec Sp. z o.o.
Ulica ul. Solec 93
Nr domu 93
Miejscowość Warszawa
Kod Pocztowy 00-382
Województwo mazowieckie
Tel 22 250 62 48
Fax 22 250 61 99
Regon 14262895500000
E-mail zp@cmsolec.pl
Obowiązkowa Tak
Dotyczy 1
Rodzaj zamówienia Podmiot prawa publicznego
Rodz zam U
Czy częsci Nie
Czy dopusza się złożenie oferty wariantowej Nie
Czy dialog Nie
Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Tak
Zam uzupelniajace Przewiduje się udzielenie zamówienia uzupełniającego zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych ze zm.
Czas Obowiązuje termin
Okres trwania zamówienia 42
Wadium 1 Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 2 Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 11 112 zł. 3 Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, dopuszczalna jest jedna lub kilka następujących form: 3.1 pieniądz; 3.2 poręczenie bankowe lub poręczenie spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3.3 gwarancja bankowa; 3.4 gwarancja ubezpieczeniowa; 3.5 poręczenie udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 punkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 4 Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BPH S.A. nr 17 1060 0076 0000 3310 0019 1503 5 Potwierdzona kopia dokumentu świadczącego o wniesieniu wadium musi być dołączona do oferty. 6 Oryginał świadczący o wniesieniu wadium, dotyczy tylko poręczenia, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej, musi być złożony w osobnej kopercie w Sekretariacie Szpitala Solec Sp. z o.o. w Warszawie do dnia 03.07.2015 r. do godz. 10:00. 7 Zamawiający zastrzega, że w przypadku złożenia poręczenia, gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej poręczyciel (gwarant) zobowiązuje się nieodwołalnie i bezwarunkowo, do zapłacenia Zamawiającemu każdej kwoty do łącznej maksymalnej wysokości kwoty wadium na pierwsze pisemne żądanie zapłaty, podpisane przez osobę upoważnioną oraz zawierające oświadczenie o podstawie do zatrzymania wadium zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004 z późn. zm. 8 Zamawiający dokonuje zwrotu wadium na warunkach określonych w art. 46 ust. 1-2 i 4 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004 z późn. zm. 9 Zamawiający dokonuje zatrzymania wadium na warunkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004 z późn. zm
Zaliczka Nie
Uprawnienie Warunek powyższy zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Wiedza Warunek powyższy zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Potencjał Warunek powyższy zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Zdolne Warunek powyższy zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Sytuacja Warunek powyższy zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Oswiadczenia wykluczenia 1 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 2 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 3 Tak
Oswiadczenia wykluczenia 4 Tak
Dok grup kap 1 Tak
Dokument podmiotów Tak
Dok podm zag 2 Tak
Dok potw 5 Tak
Inne dokumenty potwierdzające W celu potwierdzenia, że oferowane produkty odpowiadają wymaganiom Zamawiającego Wykonawca dołączy: 1 deklarację zgodności CE; 2 dokumenty informacyjne producenta (w języku polskim), które potwierdzą, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wszystkie wymagania zawarte w załączniki nr 3 do SIWZ; 3 w przypadku braku potwierdzenie wymaganych parametrów, zawartych w załączniku nr 3 do SIWZ, w dokumentach informacyjnych producenta Wykonawca załącza do oferty oświadczenie producenta przedmiotu zamówienia o spełnianiu wymaganych parametrów.
Niepełnosprawne Nie
Kod trybu zamówienia PN
Czy zmiana umowy Tak
Zmiana umowy 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w następujących przypadkach: 1.1. zmianę jakości, parametrów lub innych cech charakterystycznych dla przedmiotu zamówienia, w tym zmianę numerów katalogowych dostarczanych urządzeń lub cech indywidualnych oprogramowania bądź nazwy własnej urządzeń lub nazwy własnej oprogramowania na inne, spełniające wszystkie wymogi określone w SIWZ oraz nie gorsze niż ofercie Wykonawcy - o ile zmiana ta jest korzystna dla Zamawiającego (np. dotyczy to rozwiązań i technologii nowych, korzystniejszych dla Zamawiającego, tańszych w eksploatacji, bardziej efektywnych) bądź w sytuacji niedostępności danego elementu na rynku, 1.2. zmianę elementów składowych przedmiotu zamówienia na zasadzie ich uzupełnienia lub wymiany, które stanowią cześć lub element Zintegrowanego Systemu Informatycznego Zamawiającego - na inne, spełniające wszystkie wymogi określone w SIWZ oraz nie gorsze niż ofercie Wykonawcy. o ile zmiana ta jest korzystna dla Zamawiającego (np. dotyczy to rozwiązań i technologii nowych, korzystniejszych dla Zamawiającego, tańszych w eksploatacji, bardziej efektywnych), bądź w sytuacji niedostępności danego elementu na rynku, 1.3. wynikające ze zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, wytycznych Ministerstwa Zdrowia, Narodowego Funduszu Zdrowia lub organów nadzoru, a także innych organów państwa lub jednostek administracyjnych, albo płatników innych niż NFZ, a także organu założycielskiego Zamawiającego - w zakresie wynikającym z tych zmian, 1.4. jeżeli z przyczyn niezależnych od Wykonawcy lub Zamawiającego konieczne będzie wydłużenie terminu wykonania umowy. 2. Zmiany wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
Kod kryterium B
Kryt 1p 95
Kryt 2 Parametry techniczne
Kryt 2p 5
Adres strony internetowej siwz www.cmsolec.pl
Adres uzyskania siwz www.cmsolec.pl
Data składania wniosków 03/07/2015
Godzina składania wniosków 10:00
Miejsce Sekretariat Szpitala Solec Sp. z o.o. w Warszawie ul. Solec 93 00-382 Warszawa
Termin Obowiązuje termin
Termin związania ofertą 30
Czy unieważnienie Nie
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)